>
Ontvangen bedankjes 845
Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.
opadiehard schreef : Ben met mijn kleinzoon de maosrun goon doen heer mos um keteer na twie loope.
Jeetje kaom um tien veur drei de geusselt in stonte ze met ein nul achter...gelokkig maakde smeets 1-1 .
Daan in de twiede helf un elftal zoe es iech en geer ut gere zuut aonvallend knokkend es un team,twie kier tege de paol en met 4-2 winne .
Miene kleinzoon heet ziene doop gemaak en waor veur de ierste kier in de geusselt(7 jaar) .
lrb weurd steeds sterker heer heet miech noe wel oppgeluug .
En wat deen versjil met veureg jaor ...veurig jaor waor ut niks samenspeul veur de gaol mer prince of esajas te eigezinnig .
Noe weurd er genoten als men de medespeler een doelpunt kan laten maken...veldmate ...ik zit te twijfelen tussen smeets of veldmate...maar na pinobel zeg ik ook veldmate wat een teamplayer .
Trouwens wat is die labylle toch een talent en hebben veel clubs voor het seizoen giga liggen slapen...gelukkig voor ons ...wat een inzicht heeft deze speler kon hij maar op het middenveld spelen.
Ook ben ik blij met gilles alhoewel hij een echte laatste man is...maar zoals verdellen speelt in combie met knops is het ook moeilijk om meer naar achter die plaats op te eisen.
Maar wat is het toch lekker als het eenmaal begint te lopen...jongens wat heb ik net als mijn kleinzoon genoten...en ik weet het is misschien maar voor een dag maaaaaaaaaaaaarrrrrrrr....VEER STAON BOVENAON IERSTE ...jammer danny tot ste vandaog gemis hobs,volgende kier beter .
En laat er dees week klaor loch kaome versus angelside en bestuur want in de huidige situatie zijn er totaal geen winnaars,mensen succes binnen die gesprekken ...gr opa
Fabrice schreef : Geweldige wedstrijd, leuk zo'n zondagnamiddag in de Geusselt.
Jammer dat we geen 6000 toeschouwers hadden ... maar de tweede helft was pure reclame voor onze club.
We hebben nummer 10 tem nummer 16 achter de rug, nu volgt nummer 9 (Emmen) en daarna 17 Almere.
Daarna komen dus de weken met alleen maar toppers ..