Mvv Maastricht - Excelsior

30 sept 2012 18:23 30 sept 2012 18:25 door pinobel.
pinobel
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 963
Meer
Mvv Maastricht - Excelsior #46
Voor mij was qua inbreng Mark Veldmate de MOM. Deze jongen is zo belangrijk voor het elftal, werkt zich te pleuris en stelt ook anderen in staat te scoren. Een zeer goede aanwinst. Ook van Hyfte, Smeets (al is hij soms wat laconiek) Labylle en niet te vergeten Knops waren zeer belangrijk voor het team. Eigenlijk een goede teamprestatie in de 2e helft. Jammer dat er zo'n gespannen sfeer hangt in het vak van de ultras. Ik hoop dat het bestuur eea snel oplost.
Overigens jammer van die 2e goal van Excelsior. dit doelpunt kan ons ev. de eerste plek kosten bij een gelijkspel van Helmond morgen (zij hebben dan meer gescoorde doelpunten bij een gelijk saldo) en misschien zelfs de periode. Maar laten we daar maar niet van uit gaan.
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVV4life, les rouges blancs

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

30 sept 2012 18:33 30 sept 2012 18:34 door Danny1983.
Danny1983
Gebruiker is geblokkeerd
Gebruiker is geblokkeerd
Berichten: 2100
Meer
Mvv Maastricht - Excelsior #47

Ze drage kleure Roed en Wit.
En höbbe speul boe fut in zit.
Es G'er mèr ins droan wèlt goon,
Jeh! Daan zeet Geer neet te sloon.
Hup, Hup, Hup! MVV - es Geer wèlt MVV.
Komp G'r op de ierste plaots te stoon.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

30 sept 2012 18:51
opadiehard
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 2369
Meer
Mvv Maastricht - Excelsior #48
Ben met mijn kleinzoon de maosrun goon doen heer mos um keteer na twie loope.
Jeetje kaom um tien veur drei de geusselt in stonte ze met ein nul achter...gelokkig maakde smeets 1-1 :cheer:.
Daan in de twiede helf un elftal zoe es iech en geer ut gere zuut aonvallend knokkend es un team,twie kier tege de paol en met 4-2 winne :thumbsup:.
Miene kleinzoon heet ziene doop gemaak en waor veur de ierste kier in de geusselt(7 jaar) :thumbsup:.
lrb weurd steeds sterker heer heet miech noe wel oppgeluug :lachen:.
En wat deen versjil met veureg jaor :schamen:...veurig jaor waor ut niks samenspeul veur de gaol mer prince of esajas te eigezinnig :thumbsdown:.
Noe weurd er genoten als men de medespeler een doelpunt kan laten maken...veldmate :thumbsup:...ik zit te twijfelen tussen smeets of veldmate...maar na pinobel zeg ik ook veldmate wat een teamplayer :thumbsup:.
Trouwens wat is die labylle toch een talent en hebben veel clubs voor het seizoen giga liggen slapen...gelukkig voor ons :thumbsup:...wat een inzicht heeft deze speler kon hij maar op het middenveld spelen.
Ook ben ik blij met gilles alhoewel hij een echte laatste man is...maar zoals verdellen speelt in combie met knops is het ook moeilijk om meer naar achter die plaats op te eisen.
Maar wat is het toch lekker als het eenmaal begint te lopen...jongens wat heb ik net als mijn kleinzoon genoten...en ik weet het is misschien maar voor een dag maaaaaaaaaaaaarrrrrrrr....VEER STAON BOVENAON IERSTE :thumbsup:...jammer danny tot ste vandaog gemis hobs,volgende kier beter :daag:.
En laat er dees week klaor loch kaome versus angelside en bestuur want in de huidige situatie zijn er totaal geen winnaars,mensen succes binnen die gesprekken :thumbsup:...gr opa ;)

....
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVV4life, Danny1983

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

30 sept 2012 19:01 30 sept 2012 19:01 door les rouges blancs.
les rouges blancs
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 2739
Meer
Mvv Maastricht - Excelsior #49

opadiehard schreef : Ben met mijn kleinzoon de maosrun goon doen heer mos um keteer na twie loope.
Jeetje kaom um tien veur drei de geusselt in stonte ze met ein nul achter...gelokkig maakde smeets 1-1 :cheer:.
Daan in de twiede helf un elftal zoe es iech en geer ut gere zuut aonvallend knokkend es un team,twie kier tege de paol en met 4-2 winne :thumbsup:.
Miene kleinzoon heet ziene doop gemaak en waor veur de ierste kier in de geusselt(7 jaar) :thumbsup:.
lrb weurd steeds sterker heer heet miech noe wel oppgeluug :lachen:.
En wat deen versjil met veureg jaor :schamen:...veurig jaor waor ut niks samenspeul veur de gaol mer prince of esajas te eigezinnig :thumbsdown:.
Noe weurd er genoten als men de medespeler een doelpunt kan laten maken...veldmate :thumbsup:...ik zit te twijfelen tussen smeets of veldmate...maar na pinobel zeg ik ook veldmate wat een teamplayer :thumbsup:.
Trouwens wat is die labylle toch een talent en hebben veel clubs voor het seizoen giga liggen slapen...gelukkig voor ons :thumbsup:...wat een inzicht heeft deze speler kon hij maar op het middenveld spelen.
Ook ben ik blij met gilles alhoewel hij een echte laatste man is...maar zoals verdellen speelt in combie met knops is het ook moeilijk om meer naar achter die plaats op te eisen.
Maar wat is het toch lekker als het eenmaal begint te lopen...jongens wat heb ik net als mijn kleinzoon genoten...en ik weet het is misschien maar voor een dag maaaaaaaaaaaaarrrrrrrr....VEER STAON BOVENAON IERSTE :thumbsup:...jammer danny tot ste vandaog gemis hobs,volgende kier beter :daag:.
En laat er dees week klaor loch kaome versus angelside en bestuur want in de huidige situatie zijn er totaal geen winnaars,mensen succes binnen die gesprekken :thumbsup:...gr opa ;)


um uuch gerös te stelle...de derde generaasie Angelsider heet gein roei uurkes gekreege;
veer höbbe us ingehouwwe en 't netjes gehouwwe kwa opmerkinge ;)
Mer de kleine vaan Opa weurd wel 'ne echte en groete ! :applaus:
De volgende gebruiker (s) zei dank u Danny1983

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

30 sept 2012 19:05
Lummel
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 491
Meer
Mvv Maastricht - Excelsior #50
Mede MVV'ers,

Wat was het spel in de 1e helft toch slecht zeg, het belangrijkste ingrediënt ontbrak. STRIJDT! Gelukkig tegen het eind van de 1e helft toch de gelijkmaker van Bryan Smeets. Bryan 'Sjeng' Smeets speelde vanmiddag een ontzettend goede partij. Mooie passes, goed positie kiezen, en dit resulteerde in 2 mooie goals van Bryan. Wat heb ik deze jongen al vaak afgebrand, maar vandaag heeft hij zich echt herpakt, complimenten!

Dan de 2e helft, met nieuwe moed. De spelers hadden naar mijn ingeven een donder-speech van René Trost gekregen want ze kwamen als echte matadoren uit de startblokken. Wederom Smeets op aangeven van Veldmate die de bal netjes in het doel werkt. Daarna nog 2 lekkere goals van Schreurs en Esajas. Ook een dikke chapeau voor Mark Veldmate, wat een ontzettende team-player is dit, 3 assists. Kon ook zelf schieten, maar gaf de bal sociaal aan Danny, die vervolgens goed afwerkte. :applaus:

Kortom, mooie team-prestatie van de jongens! Gaank zoe door, op nao Emmen.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Danny1983

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

30 sept 2012 19:35
mvv1902
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 120
Meer
Mvv Maastricht - Excelsior #51
Wat woar t weer ouwerwets gezzelig in de geusselt
ich had t geveul dat we in de ieredivisie oan t speule woaren :lachen:

3 punten in de pocket

op noar emmen

Supporter biste neer veur even!!
Maar dich bis t veur t ganse leve!!

MVV Mestreech

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

30 sept 2012 20:01
Fabrice
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 251
Meer
Mvv Maastricht - Excelsior #52
Geweldige wedstrijd, leuk zo'n zondagnamiddag in de Geusselt.
Jammer dat we geen 6000 toeschouwers hadden ... maar de tweede helft was pure reclame voor onze club.
We hebben nummer 10 tem nummer 16 achter de rug, nu volgt nummer 9 (Emmen) en daarna 17 Almere.
Daarna komen dus de weken met alleen maar toppers ..

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

30 sept 2012 20:11
Danny1983
Gebruiker is geblokkeerd
Gebruiker is geblokkeerd
Berichten: 2100
Meer
Mvv Maastricht - Excelsior #53

Fabrice schreef : Geweldige wedstrijd, leuk zo'n zondagnamiddag in de Geusselt.
Jammer dat we geen 6000 toeschouwers hadden ... maar de tweede helft was pure reclame voor onze club.
We hebben nummer 10 tem nummer 16 achter de rug, nu volgt nummer 9 (Emmen) en daarna 17 Almere.
Daarna komen dus de weken met alleen maar toppers ..


Ja dat zou een stuk lekkerder voetballen zijn met een periode op zak ;)

Ze drage kleure Roed en Wit.
En höbbe speul boe fut in zit.
Es G'er mèr ins droan wèlt goon,
Jeh! Daan zeet Geer neet te sloon.
Hup, Hup, Hup! MVV - es Geer wèlt MVV.
Komp G'r op de ierste plaots te stoon.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

30 sept 2012 20:32
Armand
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 410
Meer
Mvv Maastricht - Excelsior #54
Wij zijn ook een topper :thumbsup:
De volgende gebruiker (s) zei dank u Danny1983, Fabrice

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

30 sept 2012 20:44
Mappie
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 304
Meer
Mvv Maastricht - Excelsior #55
Wat een heerlijke voetbalmiddag. Maar dat was in de rust nog niet te zeggen. De eerste helft was zeer slap, een te laag tempo, weinig strijd en geen goede combinaties. De 1-1 kwam uit de lucht vallen vond ik. Maar in de rust is schijnbaar veel rechtgezet en besproken, en kregen we een fantastische tweede helft voorgeschoteld, en eigenlijk had de score nog hoger moeten zijn, ook balen is dat die 4-2 nog in de 93e minuut valt, want de periode zou wel eens op doelsaldo beslist kunnen worden. Maar dat was de enige smet, het voetbal in de tweede helft was verder van hoge kwaliteit (op Juup niveau dan).

Smeets was goed op dreef met goede passes en twee goede goals, Veldmate die een echte teamplayer is en de ballen goed kan vasthouden en kaatsen, Van Hyfte, de motor, die ontzettend belangrijk is, veel coacht, ballen ontfutselt, Labylle vooral aanvallend heel goed (blij dat hij weer terug is van een blessure) en Schreurs die ook weer zijn goal meepikt.

Wij staan bovenaan, wij staan bovenaan... Naja, voor één dag sowieso. Hopelijk laat Helmond morgen punten liggen. Vrijdag maakt MVV dus een kans op de eerste periodetitel, in f*cking Emmen ook nog, kan het nog verder (ja Cambuur en Veendam, voor de bijdehandjes), Helmond moet dan naar Excelsior. Het wordt dus een spannende week voor Us MVV'ke!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

30 sept 2012 20:55
Sandro
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 861
Meer
Mvv Maastricht - Excelsior #56
MVV - Excelsior 4-2 : team René Trost bij vlagen een kampioensploeg.
www.maastrichtaktueel.nl/mvv-excelsior-4...-een-kampioensploeg/

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

30 sept 2012 21:01
Aloy Agu
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 289
Meer
Mvv Maastricht - Excelsior #57
Kzag Prince Rajcomar op de tribune. Wat zal die nu denken?
Misschien wel niets maar ik kan me niet voorstellen dat hij zo iets van SHIT hebben.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Danny1983

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

30 sept 2012 21:35
Schapendonk
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Berichten: 3090
Meer
Mvv Maastricht - Excelsior #58
Waar ik bijna niemand over hoor. De pro-excelsior scheidsrechter. Zeer slecht. Het had niet veel gescheelt of hij had de wedstrijd 180 graden omgedraaid. En ik ben altijd zeer gehecht aan de harde kern van MVV, maar zeer jammer dat de sfeer ondanks dat je koploper kan worden erg matig is. Jammer maar Maastricht onwaardig. Ik had mijn vader meegenomen die sinds de Boschpoortperiode nooit meer bij MVV was geweest en dan zoiets....maar gelukkig was hij met zijn 71 jaar super tevreden. Kom op harde kern laat meer van jullie horen en steun ons MVV en maak ze kampioen!! Het zit er echt in dit jaar! Forza MVV!!
De volgende gebruiker (s) zei dank u Danny1983, mvv1902

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

30 sept 2012 21:42
MVV4life
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1601
Meer
Mvv Maastricht - Excelsior #59
En waar ik ook niemand over hoor: We zijn nog steeds ongeslagen!
Alsof het normaal is ;)

Iech bin lid vaan Veer Zien MVV! Diech toch ouch?
Neet? Meld diech daan noe aon: www.veerzienmvv.nl/
100% veur de eige club!
De volgende gebruiker (s) zei dank u Danny1983

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

30 sept 2012 21:44
Schapendonk
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Berichten: 3090
Meer
Mvv Maastricht - Excelsior #60
Zeker niet normaal,des te meer reden om uit je dak te gaan!!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.386 seconden