>
Ontvangen bedankjes 1128
Heerlik um de samevatting te kinne zien metein nao de wedstrijd!Danny1983 schreef : www.l1.nl/video/mvv-excelsior-30-september-2012#.UGhzwq4yQtU
Samenvatting staat erop
Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.
Schapendonk schreef : Waar ik bijna niemand over hoor. De pro-excelsior scheidsrechter. Zeer slecht. Het had niet veel gescheelt of hij had de wedstrijd 180 graden omgedraaid. En ik ben altijd zeer gehecht aan de harde kern van MVV, maar zeer jammer dat de sfeer ondanks dat je koploper kan worden erg matig is. Jammer maar Maastricht onwaardig. Ik had mijn vader meegenomen die sinds de Boschpoortperiode nooit meer bij MVV was geweest en dan zoiets....maar gelukkig was hij met zijn 71 jaar super tevreden. Kom op harde kern laat meer van jullie horen en steun ons MVV en maak ze kampioen!! Het zit er echt in dit jaar! Forza MVV!!
Schapendonk schreef : beetje gelijk heb je wel hierin.Maar als de harde kern inzet voor iets en de speaker begint er doorheen te schreeuwen kap je ook de hele sitiatie tot een 0 -punt. Vond de rechtsbuiten van Excelsior trouwens wel een zeer gevaarlijke aanvaller. Hij draaide Labylle toch wel vaker helemaal dol. Wat is zijn naam? Die zwarte....
Kay schreef : Voor rust was het een matige wedstrijd van beide kanten, maar gelukkig weet Trost blijkbaar wel vaker de juiste snaar te raken. De tweede helft namelijk weer ouderwets genoten! Een wedstrijd op zo'n zonnige zondagmiddag heeft trouwens ook wel weer een wat
Tuurlijk willen we dat, maar misschien ligt dit wel aan het typische (?) Maastrichtse fenomeen: als het om kankeren en afbreken gaat staan we met z 'n allen vooraan.Schapendonk schreef : Wat me ook opvalt. Sinds tijden niet meer een MVV als dit, tegenover zo weinig commentaar. Zoals de trainer zei: willen we wel bovenaan staan? :