Mvv Maastricht - Excelsior

30 sept 2012 21:53
MVV4life
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1601
Meer
Mvv Maastricht - Excelsior #61

Danny1983 schreef : www.l1.nl/video/mvv-excelsior-30-september-2012#.UGhzwq4yQtU

Samenvatting staat erop :)

Heerlik um de samevatting te kinne zien metein nao de wedstrijd!
Allemaol hadde ze hun gooije mominte,
Esajas heet ouch weer sjoen dinger laote zien,
Stankov verdedigde fentastisch en ging met tot gans veur,
Smeets stond eeders kier good,
Van Hyfte waor fentastisch,
Labylle, wat boffe veer tot dee is gebleeve, e genot um dee te zien voetballe,
Veldmate, klasse apaart, wat 'ne teamspeuler,
en zoe kin iech wel door blieve goon.

En ut applaus veur Trost nao de wedstrijd, dat heet heer verdeend! (steit neet op de video, weit iech)

Jaomer tot e deil vaan US dat heet motte misse.

Iech bin lid vaan Veer Zien MVV! Diech toch ouch?
Neet? Meld diech daan noe aon: www.veerzienmvv.nl/
100% veur de eige club!
De volgende gebruiker (s) zei dank u Danny1983

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

30 sept 2012 22:01
Aswin
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 522
Meer
Mvv Maastricht - Excelsior #62

Schapendonk schreef : Waar ik bijna niemand over hoor. De pro-excelsior scheidsrechter. Zeer slecht. Het had niet veel gescheelt of hij had de wedstrijd 180 graden omgedraaid. En ik ben altijd zeer gehecht aan de harde kern van MVV, maar zeer jammer dat de sfeer ondanks dat je koploper kan worden erg matig is. Jammer maar Maastricht onwaardig. Ik had mijn vader meegenomen die sinds de Boschpoortperiode nooit meer bij MVV was geweest en dan zoiets....maar gelukkig was hij met zijn 71 jaar super tevreden. Kom op harde kern laat meer van jullie horen en steun ons MVV en maak ze kampioen!! Het zit er echt in dit jaar! Forza MVV!!


Tsja... Een deel van de harde kern was niet aanwezig. En dat zal vast meespelen.
Aan de andere kant, als dan bepaalde liederen worden ingezet (bijv: Sta op voor MVV) dan blijft het gros van het publiek braaf zitten. DAT werkt ook niet.

Iech bin lid vaan Veer Zien MVV! Diech toch ouch?
Neet? Meld diech daan noe aon: www.veerzienmvv.nl/
100% veur de eige club!

Geen donateur, maar toch willen bijdragen?
www.veerzienmvv.nl/doneer/
De volgende gebruiker (s) zei dank u Danny1983

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

30 sept 2012 22:29 30 sept 2012 22:30 door Schapendonk.
Schapendonk
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Berichten: 3090
Meer
Mvv Maastricht - Excelsior #63
beetje gelijk heb je wel hierin.Maar als de harde kern inzet voor iets en de speaker begint er doorheen te schreeuwen kap je ook de hele sitiatie tot een 0 -punt. Vond de rechtsbuiten van Excelsior trouwens een zeer gevaarlijke aanvaller. Hij draaide Labylle toch wel vaker helemaal dol. Wat is zijn naam? Die zwarte.... :) :thinking: zeer goeie voetballer.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

30 sept 2012 22:30
Hughes
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 189
Meer
Mvv Maastricht - Excelsior #64

Schapendonk schreef : beetje gelijk heb je wel hierin.Maar als de harde kern inzet voor iets en de speaker begint er doorheen te schreeuwen kap je ook de hele sitiatie tot een 0 -punt. Vond de rechtsbuiten van Excelsior trouwens wel een zeer gevaarlijke aanvaller. Hij draaide Labylle toch wel vaker helemaal dol. Wat is zijn naam? Die zwarte.... :) :thinking:


Daryl Maatsen, samen met Alberg (10) de beste speler van Excelsior.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

30 sept 2012 22:42 30 sept 2012 22:43 door Schapendonk.
Schapendonk
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Berichten: 3090
Meer
Mvv Maastricht - Excelsior #65
Bedankt, helemaal geweldig. Topspelers. Mvv in Excelsior wordt denk ik een ander verhaal. Maar dat je weet je maar nooit. Stap voor stap nu. Emmen uit. Ik zie weer kansen. :thumbsup:
De volgende gebruiker (s) zei dank u Danny1983

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

30 sept 2012 22:58 30 sept 2012 23:00 door Schapendonk.
Schapendonk
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Berichten: 3090
Meer
Mvv Maastricht - Excelsior #66
Begrijp me niet verkeerd, MVV heeft een verdiende overwinning behaald,(zeker de 2e helft waarin Excelsior werd weggespeeld) maar heb ook stiekem genoten van een paar Excelsior-spelers ;)

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

30 sept 2012 23:01
Kay
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 251
Meer
Mvv Maastricht - Excelsior #67
Voor rust was het een matige wedstrijd van beide kanten, maar gelukkig weet Trost blijkbaar wel vaker de juiste snaar te raken. De tweede helft namelijk weer ouderwets genoten! Een wedstrijd op zo'n zonnige zondagmiddag heeft trouwens ook wel weer een wat :)

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

01 okt 2012 00:28
speedy-45
Fresh Boarder
Fresh Boarder
Berichten: 9
Meer
Mvv Maastricht - Excelsior #68

Kay schreef : Voor rust was het een matige wedstrijd van beide kanten, maar gelukkig weet Trost blijkbaar wel vaker de juiste snaar te raken. De tweede helft namelijk weer ouderwets genoten! Een wedstrijd op zo'n zonnige zondagmiddag heeft trouwens ook wel weer een wat :)




zo zie je weer eens mvv is een team en iedereen gunt elkaar iets,gaat niet voor eigen succes,maar voor het team belang,en de punten,hierin bedoel ik niet alleen de spelers en wissel spelers maar ook zeker de trainer eerste periode tittel binnen halen daarna telkens bij de eerste drie zitten, en daarna staan we allemaal op de markt.....i have a dream. wtf we gaan ervoor

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

01 okt 2012 00:48
Schapendonk
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Berichten: 3090
Meer
Mvv Maastricht - Excelsior #69
Wat me ook opvalt. Sinds tijden niet meer een MVV als dit, tegenover zo weinig commentaar. Zoals de trainer zei: willen we wel bovenaan staan? :?:

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

01 okt 2012 08:08
aait wief
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 215
Meer
Mvv Maastricht - Excelsior #70

Schapendonk schreef : Wat me ook opvalt. Sinds tijden niet meer een MVV als dit, tegenover zo weinig commentaar. Zoals de trainer zei: willen we wel bovenaan staan? :?:

Tuurlijk willen we dat, maar misschien ligt dit wel aan het typische (?) Maastrichtse fenomeen: als het om kankeren en afbreken gaat staan we met z 'n allen vooraan.
Du moment het goed gaat en het op samen iets opbouwen aankomt geeft 80% niet thuis. Per slot van rekening is het voor ons als Sjengen toch volstrekt normaal dat het goed gaat en is het volkomen logisch dat we daar niets voor hoeven te doen....
De volgende gebruiker (s) zei dank u Danny1983, Roei baank

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

01 okt 2012 08:12
Armand
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 410
Meer
Mvv Maastricht - Excelsior #71
Eigelijk beetje Belagelijk dat trost ze in de rsut moet oppeppen terwijl ze voor de eerste plaats spelen zo toch niet moeten hoeven normaal

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

01 okt 2012 08:16
Napoleon
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1875
Meer
Mvv Maastricht - Excelsior #72
Excelsior speelde het prima de eerste heflt, kwamen snel op voorsprong en lieten MVV het spel maken, ontzettend lastig...
Meestal had Excelsior 11 mensen op hun eigen helft staan, kom daar maar eens door heen.....

Het was dus zoeken voor MVV en wachten op dat moment, goede actie van Schreurs en een prima voorzet die sterk wordt ingekopt door Smeets, die weer vorm begint te pakken.....

Daarna was het een en al MVV wat dicteerde , zeer goed voetbal gezien, de beste 50 minuten van dit seizoen.....genoten van het weer het spel en de doelpunten....ook het publiek begon wat los te komen .

De terugkeer van Labyelle was een verademing op links, gewedlig om te zien wat hij allemaal kan .... Daarbij von dik gister iedere MVV-er sterk spelen , ( misschien Castro af en toe was twijfelachtig) maar op iedere plek in het veld lieten de spelers wel hun kunnen zien....

Mooie en zeer verdiende overwinning....

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

01 okt 2012 08:16
Danny1983
Gebruiker is geblokkeerd
Gebruiker is geblokkeerd
Berichten: 2100
Meer
Mvv Maastricht - Excelsior #73
Trost geschrokken van eerste helft MVV

Frank van der Molen | 01 Oktober 2012 om 07:20 | Bron: L1

MVV Maastricht legde zondagmiddag tegen Excelsior een teleurstellende eerste helft op de mat, maar herpakte zich in het tweede bedrijf. De club uit Zuid-Limburg versloeg de Rotterdamse tegenstander uiteindelijk met 4-2 en is nu lijstaanvoerder in de Jupiler League. Dit tot tevredenheid van trainer Rene Trost.


"Eerste helft was echt heel slecht. We wilden een degelijke pot neerzetten en dan schrik je wel van wat je ziet. Ik weet niet wat het is, het is voer voor psychologen. Ik heb het in de rust geprobeerd om te zetten", keek Trost terug op de teleurstellende eerste helft van zijn ploeg tegen de Rotterdammers.

"In de tweede helft hebben we ze wel aardig van de mat gespeeld, dacht ik zo. Ik vond dat de 3-1 te lang uit bleef", beëindigde de oefenmeester tegenover de microfoon van de regionale omroep L1 zijn verhaal.

Lees verder: www.soccernews.nl/news/170388/Trost_gesc...ft_MVV#ixzz281d0xhbn

Ze drage kleure Roed en Wit.
En höbbe speul boe fut in zit.
Es G'er mèr ins droan wèlt goon,
Jeh! Daan zeet Geer neet te sloon.
Hup, Hup, Hup! MVV - es Geer wèlt MVV.
Komp G'r op de ierste plaots te stoon.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Nao Väöre

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

01 okt 2012 09:56
MVV4life
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1601
Meer
Mvv Maastricht - Excelsior #74

Iech bin lid vaan Veer Zien MVV! Diech toch ouch?
Neet? Meld diech daan noe aon: www.veerzienmvv.nl/
100% veur de eige club!
Bijlagen:

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

01 okt 2012 09:57
Aswin
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 522
Meer
Mvv Maastricht - Excelsior #75
Kan iemand me vertellen waar we staan?

Iech bin lid vaan Veer Zien MVV! Diech toch ouch?
Neet? Meld diech daan noe aon: www.veerzienmvv.nl/
100% veur de eige club!

Geen donateur, maar toch willen bijdragen?
www.veerzienmvv.nl/doneer/
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVV4life

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.444 seconden