>
Ontvangen bedankjes 556
LRB; zelvers Ben heet tösse ut viere door unne ganse fillem weete te maake en diech höbs gein foto's?les rouges blancs schreef :
Nein, waor te drök bezig met viere...Breur schreef : Daanke LRB, höbste ouch foto's gemaak?
Hoop tots diech noe door dit resultaat euver de sjrik vaan Mergellands nuie ambassedeur heen bis...
Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.
Lekkere vreigeleer vaan miech .... diech kos wel e nisjekke zien vaan forlaajf, mer diech maaks geine kans ..iech bin e lesbieske en einkinnig.. dus bleif iech forlaajfinnekke trowBreur schreef :
LRB; zelvers Ben heet tösse ut viere door unne ganse fillem weete te maake en diech höbs gein foto's?les rouges blancs schreef :
Nein, waor te drök bezig met viere...Breur schreef : Daanke LRB, höbste ouch foto's gemaak?
Hoop tots diech noe door dit resultaat euver de sjrik vaan Mergellands nuie ambassedeur heen bis...
En daan sjups diech op tot euver tig jaor dat "jekerein" dee debeij is gewees dat mot kinne naovertelle... Boe kinne veer diech zien oppe foto, dasse dao waors, hahaha.
Volges miech laogs diech te maffe wie de bösse aonkaomde aon de Geusselt (sjus wie iech btw, mer iech geef dat tow)
Maak ouch niks oet, ut is us feeske ofste noe oppe sjet, op EDL of in ut stadion zaots!
Deen ierste Stier is vaan us!
les rouges blancs schreef :
Lekkere vreigeleer vaan miech .... diech kos wel e nisjekke zien vaan forlaajf, mer diech maaks geine kans ..iech bin e lesbieske en einkinnig.. dus bleif iech forlaajfinnekke trowBreur schreef :
En daan sjups diech op tot euver tig jaor dat "jekerein" dee debeij is gewees dat mot kinne naovertelle... Boe kinne veer diech zien oppe foto, dasse dao waors, hahaha.
Volges miech laogs diech te maffe wie de bösse aonkaomde aon de Geusselt (sjus wie iech btw, mer iech geef dat tow)
Maak ouch niks oet, ut is us feeske ofste noe oppe sjet, op EDL of in ut stadion zaots!
Deen ierste Stier is vaan us!
Bin 'ne "awwe buul" dee genog het aon wat op zien netvlies en geheuge steit...hoof miech neet zoenuudig te profileere um euveral met mien "sjnoetske " oppe foto te stoon
Daoneeve zal jekerein van de jong gaste zeker ziech dat euver 20 jaor allemaol kinne herinnere
Wee heet foto's vaan slechte kwaliteit nuudig door 'ne awe gast met trillende hännekes es dao lui zien gooj fulmpkes höbbe gemaak...?
jalalaaaaaaaaaaaaaaa lalalaaaaaaaa lalalaa lalalaaaaaaaaaa....
niks is toe sjoen veur Mestreech
Breur schreef :
Volges miech bis diech nog steeds neet dao gewees,
Breur schreef : Dus...
Breur schreef :
Kun je dat inscannen?Bertocucci schreef : Overigens, toen ik vanochtend de krant opensloeg om enkele herinneringen op te halen zag ik in voor het regiokatern Maastricht een paginagroot Fortuna-logo met tranen in de ogen! Geweldig, maar in welke context moet ik dit zien? Tranen van jaloezie? Tranen van ellende?
En wie zit achter deze meesterlijke zet?
Hulde aan de beste en mooiste club van het Zuiden!
Heij is ut logo, mer dat sleit op ut artikel op pagina A8 wat euver de (fiancieele) situaasie beij fortuna geit, traone vaan verdreet?Bertocucci schreef :
Breur schreef :
Kun je dat inscannen?Bertocucci schreef : Overigens, toen ik vanochtend de krant opensloeg om enkele herinneringen op te halen zag ik in voor het regiokatern Maastricht een paginagroot Fortuna-logo met tranen in de ogen! Geweldig, maar in welke context moet ik dit zien? Tranen van jaloezie? Tranen van ellende?
En wie zit achter deze meesterlijke zet?
Hulde aan de beste en mooiste club van het Zuiden!
Dat ga ik uitzoeken en proberen. Het gaat om pagina A9 van de Limburger!
Sjraveleer schreef : Nog 26 wedstreijden te sjravele, veer sjravele op koers. Boe goon veer eindige, is de sjravellende vroag van het joar? (weurs de raadgek vaan)
De club sjravelt sneller dan verwag, dat maag duidelijk zien, ut is van belang dat ut bestuur metsjravelt in dees snelheid.
Loat goan, loat goan... Ut zow toch fantastisch zien, es veer dit sezoen de beste sjraveleers in de juup hubbe.
Sjravele aoch "paragnosten" op dit forum? Boe goon veer eindige?