>
Ontvangen bedankjes 1691
Anna D. schreef : Zenuwachtig, krijg bijna geen hap door mijn keel, m.a.w. de wedstrijdspanning is er. Vertrek zo naar de Geusselt om in de bus te stappen richting Emmen. Heb er overigens wel een goed gevoel over daar niet van.
Kom op dee roeije en pak die periode!
P.S. Dit is ook altijd een goede site voor streams, komen vanzelf te voorschijn meestal vlak voor de aftrap.
livetv.ru/en/eventinfo/138451_emmen_mvv/
Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.
opadiehard schreef : Heb live line met emmen en natuurlijk de sjet...wee is er vanaovend???...gr opa .
Mien GanseleevealMVVfan schreef : En Jan Janssen vaan de Tempeleers zouw noe zègke euver vaanaovend:
"MER NOE,...NOE GEIT UT GEBÄÖRE !!!!
les rouges blancs schreef :
gooj reis en väöl plezeer !
merci tots diech geis en veur us die neet met kinne d'n honneurs wuls woer numme !
opadiehard schreef : Heb live line met emmen en natuurlijk de sjet...wee is er vanaovend???...gr opa .
de "usual suspects"...
Serke, Sjraveleer, Houtte Sjra, Boer, Roei Baank, nog een paar gaste van wie ik de naam nu vergeten ben
( mijn excuses daarvoor ) en altied steeds e paar nanonieme gaste of wieste die peepsjowmetluustereers aoch nums...
dus Opa... we verwachten je ! Niet alleen breng je geluk maar je aanwezigheid is zeer gewaardeerd!
Boer458 schreef :
de "usual suspects"...
Serke, Sjraveleer, Houtte Sjra, Boer, Roei Baank, nog een paar gaste van wie ik de naam nu vergeten ben
( mijn excuses daarvoor ) en altied steeds e paar nanonieme gaste of wieste die peepsjowmetluustereers aoch nums...
dus Opa... we verwachten je ! Niet alleen breng je geluk maar je aanwezigheid is zeer gewaardeerd!
Biste sjetvrun, mot mich dizze kier helaas aafmelle, zit in de kroeg noa MVVke te kieke.
Tot un nuij kier !