FC Emmen - MVV Maastricht

03 okt 2012 13:19
Breur
Bezoeker
Bezoeker
FC Emmen - MVV Maastricht #76

Jim Cemint schreef : @Boer458: Wedstrijd komt op erdivisie live. Staat ook gewoon op de site hoor. Even op kanaal 2 klikken ;-)

Inderdaad, en het vinkje betekent (volgens mij) dat deze wedstrijd ook online te bekijken is op de PC.

Bijlagen:

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

03 okt 2012 14:05
Breur
Bezoeker
Bezoeker
FC Emmen - MVV Maastricht #77
De ontknoping van de eerste periode is komende vrijdag. Hier tellen we elke dag af naar het moment dat bekend wordt, wie de eerste prijs van dit seizoen in de Jupiler League wint. Wie wint de eerste bronzen stier (foto)?

Na de wedstrijden van vrijdag, zondag en maandag is MVV de koploper en direct de belangrijkste kandidaat voor de periodetitel geworden. Als de Limburgers hun wedstrijd bij FC Emmen winnen, zijn zij verzekerd van tenminste deelname aan de play-offs.

De Maastrichtenaren kunnen zich geen misstap in Drenthe veroorloven, aangezien vijf andere clubs ook nog kans maken op de eerste hoofdprijs. Helmond Sport - dat op slechts een punt minder heeft dan MVV - is de grootste concurrent. De Brabanders treden aan bij Excelsior. Volendam volgt op twee punten en zou bij een zege op Veendam de twee andere gegadigden kunnen aftroeven.

Tot slot volgen er drie clubs met drie punten achterstand: FC Dordrecht, SC Cambuur en Sparta Rotterdam. Als de drie bovengenoemde clubs niet winnen, kunnen zij op gelijke hoogte komen en mogelijk toeslaan op basis van het doelsaldo. Dan moeten zij wel zelf winnen. Dat gaat Dordrecht en Cambuur nooit allebei lukken, want zij staan in een rechtstreeks duel tegenover elkaar. Sparta gaat naar De Graafschap. www.jupilerleague.nl

03 okt 2012 19:18
Dixi
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
FC Emmen - MVV Maastricht #78

Schapendonk schreef : We weten allemaal dat Emmen in den Bosch met 0-3 heeft gewonnen. Den Bosch moest natuurlijk het spel maken. Ook omdat ze zo laag staan. Emmen kon dus lekker achterover leunen en dat pakte voor den Bosch slecht uit. Nu denk ik dat MVV vrijdag precies hetzelfde kan overkomen.

MVV is ook even iets anders dan Den Bosch, dus ik verwacht geen zelfde scenario als in Den Bosch.
Den Bosch heeft het omgekeerde doelsaldo als MVV, dus dat was lekker ballen voor Emmen.

Dixi

Ut geit uuch good, mèh MVV beter!
De volgende gebruiker (s) zei dank u Schapendonk

03 okt 2012 19:37
Michael
Junior Boarder
Junior Boarder
Meer
FC Emmen - MVV Maastricht #79
Waor ut mer al vriedag :)
De volgende gebruiker (s) zei dank u Danny1983

03 okt 2012 19:40 03 okt 2012 19:42 door Breur.
Breur
Bezoeker
Bezoeker
FC Emmen - MVV Maastricht #80

Michael schreef : Waor ut mer al vriedag :)

Wat is vrijdag? :woohoo:
Nog een paar nachtjes slapen en dan...
Gaan we weer naar onze jongens!

03 okt 2012 19:42 03 okt 2012 19:44 door Michael.
Michael
Junior Boarder
Junior Boarder
Meer
FC Emmen - MVV Maastricht #81

Breur schreef :

Michael schreef : Waor ut mer al vriedag :)

Wat is vrijdag? :woohoo:
Nog een paar nachtjes slapen en dan...
Gaan we weer naar onze jongens!

Gaon ver un lange leuke reis make mit hopelik un nog leukere terök reis :-)
De volgende gebruiker (s) zei dank u Danny1983, Breur

03 okt 2012 20:41
Aswin
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
FC Emmen - MVV Maastricht #82
Zeg, ik heb de afgelopen dagen in een grot onder een steen geleefd, maar kan iemand me vertellen waar we staan? :thinking:

Iech bin lid vaan Veer Zien MVV! Diech toch ouch?
Neet? Meld diech daan noe aon: www.veerzienmvv.nl/
100% veur de eige club!

Geen donateur, maar toch willen bijdragen?
www.veerzienmvv.nl/doneer/

03 okt 2012 20:57
MVV4life
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
FC Emmen - MVV Maastricht #83

Aswin schreef : Zeg, ik heb de afgelopen dagen in een grot onder een steen geleefd, maar kan iemand me vertellen waar we staan? :thinking:

Ik heb het even voor je opgezocht:
Volgens de laatste info die ik kan googlen, staan we bovenaan!
:thumbsup:

Iech bin lid vaan Veer Zien MVV! Diech toch ouch?
Neet? Meld diech daan noe aon: www.veerzienmvv.nl/
100% veur de eige club!

03 okt 2012 21:05 03 okt 2012 21:07 door Schapendonk.
Schapendonk
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Meer
FC Emmen - MVV Maastricht #84

Dixi schreef :

Schapendonk schreef : We weten allemaal dat Emmen in den Bosch met 0-3 heeft gewonnen. Den Bosch moest natuurlijk het spel maken. Ook omdat ze zo laag staan. Emmen kon dus lekker achterover leunen en dat pakte voor den Bosch slecht uit. Nu denk ik dat MVV vrijdag precies hetzelfde kan overkomen.

MVV is ook even iets anders dan Den Bosch, dus ik verwacht geen zelfde scenario als in Den Bosch.
Den Bosch heeft het omgekeerde doelsaldo als MVV, dus dat was lekker ballen voor Emmen.

Dixi

Ik vind dat je dit over 7 wedstrijden niet zomaar even kunt zeggen. Het is heel verrassend wat den Bosch overkomen is. Vorig jaar nog in de NC en nu stijf onderaan. Wat is daar aan de hand? Dus ik kan me niet anders voorstellen dat Emmen lekker balt tegen clubs die het spel willen/moeten maken. MVV moet sterk waken voor onderschatting, en vooral niet met 1-0 achter komen. Ik vrees dat je dan achter de feiten aanloopt bij deze tegenstander.

03 okt 2012 21:38
Belgske
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
FC Emmen - MVV Maastricht #85

Schapendonk schreef :

Dixi schreef :

Dixi

Ik vind dat je dit over 7 wedstrijden niet zomaar even kunt zeggen. Het is heel verrassend wat den Bosch overkomen is. Vorig jaar nog in de NC en nu stijf onderaan. Wat is daar aan de hand? Dus ik kan me niet anders voorstellen dat Emmen lekker balt tegen clubs die het spel willen/moeten maken. MVV moet sterk waken voor onderschatting, en vooral niet met 1-0 achter komen. Ik vrees dat je dan achter de feiten aanloopt bij deze tegenstander.

Wordt ook wel bevestigd in hun thuiswedstrijden tot nu toe. Dordrecht en Sparta kwamen niet verder dan een gelijkspel. Opvallend dat Emmen net als ons ook met 0-0 gelijk speelde tegen Telstar. Emmen lijkt dus inderdaad een stugge ploeg te zijn die niet veel risico's neemt en graag gebruik maakt van de ruimte die de tegenstander laat. Ik moet echter toegeven dat dit vooral een scorebordanalyse is.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Danny1983, Schapendonk

03 okt 2012 22:14
opadiehard
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
FC Emmen - MVV Maastricht #86

Belgske schreef : Hoe zit het eigenlijk met de contacten tussen MVV en Emmensupporters? Ik kan me herinneren dat deze supportersgroepen in een vrij recent verleden een goede band hadden en voor de wedstrijd vaak een nevenactiviteit deden samen. Is dit langzaam doodgebloed of zijn deze contacten er nog steeds?

Op een ongebruikelijke manier totaal dood gebloed...ben nog eens ons uitvak in geweest maar er was niemand meer over van de ,,ouwe garde,,ik ben alle contacten kwijt :thumbsdown:.
Je merkte wel op een gegeven moment wel dat het heel snel uit was met de leuke contacten die we toen onderling hadden,met zelfs een onderlinge wedstrijd op klein geusselt en die vaan emme waore hardstikke teut :lachen:...gr opa ;).

....

04 okt 2012 09:39
jeoff
Administrator
Administrator
Meer
FC Emmen - MVV Maastricht #87
Ik ben benieuwd, vandaag zal bekend worden of er nog spelers niet inzetbaar zijn voor morgen. Zou Rutjes kunnen spelen? Als we op volle oorlogssterkte zijn moet het toch kunnen morgen! Hopelijk heeft de druk geen verlammend effect op de groep, maar we hebben er dit jaar een aantal ervaren spelers bij dus ik hoop van niet.

Ik kan niet wachten tot morgen!

04 okt 2012 09:53
Danny1983
Gebruiker is geblokkeerd
Gebruiker is geblokkeerd
Meer
FC Emmen - MVV Maastricht #88

jeoff schreef : Ik ben benieuwd, vandaag zal bekend worden of er nog spelers niet inzetbaar zijn voor morgen. Zou Rutjes kunnen spelen? Als we op volle oorlogssterkte zijn moet het toch kunnen morgen! Hopelijk heeft de druk geen verlammend effect op de groep, maar we hebben er dit jaar een aantal ervaren spelers bij dus ik hoop van niet.

Vorig jaar was er geen druk en toen verloren ze ook daar dus mischien is de druk wel goed :thinking:

Ze drage kleure Roed en Wit.
En höbbe speul boe fut in zit.
Es G'er mèr ins droan wèlt goon,
Jeh! Daan zeet Geer neet te sloon.
Hup, Hup, Hup! MVV - es Geer wèlt MVV.
Komp G'r op de ierste plaots te stoon.

04 okt 2012 10:18
de bok
Expert Boarder
Expert Boarder
Meer
FC Emmen - MVV Maastricht #89

Danny1983 schreef :

jeoff schreef : Ik ben benieuwd, vandaag zal bekend worden of er nog spelers niet inzetbaar zijn voor morgen. Zou Rutjes kunnen spelen? Als we op volle oorlogssterkte zijn moet het toch kunnen morgen! Hopelijk heeft de druk geen verlammend effect op de groep, maar we hebben er dit jaar een aantal ervaren spelers bij dus ik hoop van niet.

Vorig jaar was er geen druk en toen verloren ze ook daar dus mischien is de druk wel goed :thinking:

Wie won er vorig jaar 1 ste periode ?

04 okt 2012 10:26
Danny1983
Gebruiker is geblokkeerd
Gebruiker is geblokkeerd
Meer
FC Emmen - MVV Maastricht #90
Dit was de eindstand vorig jaar na de 1 periode

Helmond Sport 8 7 0 1 21 19 - 7
Willem II 8 5 3 0 18 21 - 5
Fortuna Sittard 8 5 2 1 17 15 - 6
SC Cambuur 8 5 2 1 17 15 - 6
Go Ahead Eagles 8 5 1 2 16 17 -12
FC Eindhoven 8 4 3 1 15 9 - 6
FC Zwolle 8 4 1 3 13 8 - 7
FC Volendam 8 4 1 3 13 12 - 12
FC Dordrecht 8 3 3 2 12 16 - 11
MVV Maastricht 8 3 3 2 12 12 - 10
Sparta Rotterdam 8 3 2 3 11 10 - 9
Almere City FC 8 3 2 3 11 11 - 12
FC Den Bosch 8 2 2 4 8 11 - 10
Telstar 8 2 2 4 8 7 - 11
FC Oss 8 1 1 6 4 9 - 19
SC Veendam 8 0 3 5 3 6 - 16
AGOVV Apeldoorn 8 0 1 7 1 5 - 25
FC Emmen 8 0 0 8 0 1 - 20

Ze drage kleure Roed en Wit.
En höbbe speul boe fut in zit.
Es G'er mèr ins droan wèlt goon,
Jeh! Daan zeet Geer neet te sloon.
Hup, Hup, Hup! MVV - es Geer wèlt MVV.
Komp G'r op de ierste plaots te stoon.

Tijd voor maken pagina: 0.308 seconden