>
Ontvangen bedankjes 274
Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.
Schapendonk schreef : We weten allemaal dat Emmen in den Bosch met 0-3 heeft gewonnen. Den Bosch moest natuurlijk het spel maken. Ook omdat ze zo laag staan. Emmen kon dus lekker achterover leunen en dat pakte voor den Bosch slecht uit. Nu denk ik dat MVV vrijdag precies hetzelfde kan overkomen.
Breur schreef :
Wat is vrijdag?Michael schreef : Waor ut mer al vriedag
Nog een paar nachtjes slapen en dan...
Gaan we weer naar onze jongens!
Ik heb het even voor je opgezocht:Aswin schreef : Zeg, ik heb de afgelopen dagen in een grot onder een steen geleefd, maar kan iemand me vertellen waar we staan?
Dixi schreef :
Schapendonk schreef : We weten allemaal dat Emmen in den Bosch met 0-3 heeft gewonnen. Den Bosch moest natuurlijk het spel maken. Ook omdat ze zo laag staan. Emmen kon dus lekker achterover leunen en dat pakte voor den Bosch slecht uit. Nu denk ik dat MVV vrijdag precies hetzelfde kan overkomen.
MVV is ook even iets anders dan Den Bosch, dus ik verwacht geen zelfde scenario als in Den Bosch.
Den Bosch heeft het omgekeerde doelsaldo als MVV, dus dat was lekker ballen voor Emmen.
Dixi
Wordt ook wel bevestigd in hun thuiswedstrijden tot nu toe. Dordrecht en Sparta kwamen niet verder dan een gelijkspel. Opvallend dat Emmen net als ons ook met 0-0 gelijk speelde tegen Telstar. Emmen lijkt dus inderdaad een stugge ploeg te zijn die niet veel risico's neemt en graag gebruik maakt van de ruimte die de tegenstander laat. Ik moet echter toegeven dat dit vooral een scorebordanalyse is.Schapendonk schreef :
Dixi schreef :
MVV is ook even iets anders dan Den Bosch, dus ik verwacht geen zelfde scenario als in Den Bosch.
Den Bosch heeft het omgekeerde doelsaldo als MVV, dus dat was lekker ballen voor Emmen.
Dixi
Ik vind dat je dit over 7 wedstrijden niet zomaar even kunt zeggen. Het is heel verrassend wat den Bosch overkomen is. Vorig jaar nog in de NC en nu stijf onderaan. Wat is daar aan de hand? Dus ik kan me niet anders voorstellen dat Emmen lekker balt tegen clubs die het spel willen/moeten maken. MVV moet sterk waken voor onderschatting, en vooral niet met 1-0 achter komen. Ik vrees dat je dan achter de feiten aanloopt bij deze tegenstander.
Belgske schreef : Hoe zit het eigenlijk met de contacten tussen MVV en Emmensupporters? Ik kan me herinneren dat deze supportersgroepen in een vrij recent verleden een goede band hadden en voor de wedstrijd vaak een nevenactiviteit deden samen. Is dit langzaam doodgebloed of zijn deze contacten er nog steeds?
jeoff schreef : Ik ben benieuwd, vandaag zal bekend worden of er nog spelers niet inzetbaar zijn voor morgen. Zou Rutjes kunnen spelen? Als we op volle oorlogssterkte zijn moet het toch kunnen morgen! Hopelijk heeft de druk geen verlammend effect op de groep, maar we hebben er dit jaar een aantal ervaren spelers bij dus ik hoop van niet.
Ik kan niet wachten tot morgen!
Danny1983 schreef :
jeoff schreef : Ik ben benieuwd, vandaag zal bekend worden of er nog spelers niet inzetbaar zijn voor morgen. Zou Rutjes kunnen spelen? Als we op volle oorlogssterkte zijn moet het toch kunnen morgen! Hopelijk heeft de druk geen verlammend effect op de groep, maar we hebben er dit jaar een aantal ervaren spelers bij dus ik hoop van niet.
Ik kan niet wachten tot morgen!
Vorig jaar was er geen druk en toen verloren ze ook daar dus mischien is de druk wel goed