FC Emmen - MVV Maastricht

04 okt 2012 10:44
de bok
Expert Boarder
Expert Boarder
Meer
FC Emmen - MVV Maastricht #91
Wie de 1 ste periode wint is volgens mij maar zelden kampioen geworden ?

Helmond Sport 8 7 0 1 21 19 - 7
Willem II 8 5 3 0 18 21 - 5
Fortuna Sittard 8 5 2 1 17 15 - 6
SC Cambuur 8 5 2 1 17 15 - 6
Go Ahead Eagles 8 5 1 2 16 17 -12
FC Eindhoven 8 4 3 1 15 9 - 6
FC Zwolle 8 4 1 3 13 8 - 7
FC Volendam 8 4 1 3 13 12 - 12
FC Dordrecht 8 3 3 2 12 16 - 11
MVV Maastricht 8 3 3 2 12 12 - 10
Sparta Rotterdam 8 3 2 3 11 10 - 9
Almere City FC 8 3 2 3 11 11 - 12
FC Den Bosch 8 2 2 4 8 11 - 10
Telstar 8 2 2 4 8 7 - 11
FC Oss 8 1 1 6 4 9 - 19
SC Veendam 8 0 3 5 3 6 - 16
AGOVV Apeldoorn 8 0 1 7 1 5 - 25
FC Emmen 8 0 0 8 0 1 - 20[/quote]

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

04 okt 2012 11:12
Fabrice
Gold Boarder
Gold Boarder
Meer
FC Emmen - MVV Maastricht #92
Emmen - MVV 1-1
Excelsior - Helmond 3-1
Volendam - Veendam 2-0

Ik vrees voor deze uitslagen en dat we door een minder doelsaldo geen periodetitel pakken.
Ik hoop natuurlijk op een overwinning morgen, 6 overwinningen én 2 gelijke spelen - geweldig!

:thumbsup:

04 okt 2012 11:17 04 okt 2012 11:20 door Danny1983.
Danny1983
Gebruiker is geblokkeerd
Gebruiker is geblokkeerd
Meer
FC Emmen - MVV Maastricht #93
2007/2008 1 periode kampioen Den Bosch uiteindeljk kampioen Volendam. Den Bosch eindigt dat seizoen op plaats 3

2008/2009 1 Periode kampioen Excelsior uiteindelijk kampioen VVV.. Excelsior eindigde op plaats 5 dat seizoen.

2009/2010 1 periode kampioen Go head Eagles uiteindelijk kampioen de Graafschap..Go head Eagles eindigde op plaats 5 dat seizoen

2010/2011 1 periode kampioen Zwolle uiteindelijk kampioen RKC. Zwolle eindigt dat jaar op de 2 plaats

2011/2012 1 periode kampioenHelmond sport uiteindelijk kampioen Zwolle.Helmond eindigt dat seizoen op de 4 plaats

Ze drage kleure Roed en Wit.
En höbbe speul boe fut in zit.
Es G'er mèr ins droan wèlt goon,
Jeh! Daan zeet Geer neet te sloon.
Hup, Hup, Hup! MVV - es Geer wèlt MVV.
Komp G'r op de ierste plaots te stoon.

04 okt 2012 12:48
Mien GanseleevealMVVfan
Junior Boarder
Junior Boarder
Meer
FC Emmen - MVV Maastricht #94
Kom op beste luij,

Eerst zien, dan geloven, mer boerum zouwe veer veurziechtig dinke tot ut 1-1 weurt en tot ze in ut palingdörrop BZN en The Cats goon optrommele um ut feest daor e tinsje te geeve?

Ut weurt gewoen riechting 0-4 of zoe mörrigenaovend.
Twie kier Danny Schreurs, Veldmate nne kier en veur mie paart nog Captain Tommie !!
En daan maag de volgende kier thoes tege Almere Beppie of Angelina dreij kier zoe hel ut Mestreechs volksleed sjrieuwe.

Groetjes vaan Mien :woohoo:

04 okt 2012 13:18
mvv1902
Expert Boarder
Expert Boarder
Meer
FC Emmen - MVV Maastricht #95
ik kan me natuurlijk vergissen maar pakte helmond sport niet de laatste periode vorig seizoen
www.vi.nl/nieuws/219066/FC-Zwolle-bijna-...ort-pakt-periode.htm

ik denk 0-2 morgen Veldmate en Schreurs :applaus:

Supporter biste neer veur even!!
Maar dich bis t veur t ganse leve!!

MVV Mestreech
De volgende gebruiker (s) zei dank u Danny1983

04 okt 2012 14:14
manmetpet
Senior Boarder
Senior Boarder
Meer
FC Emmen - MVV Maastricht #96
www. de limburger

Trost eist absolute overgave van MVV-spelers

Niet alleen goed voetbal, maar vooral ook de absolute wil om de baas te zijn op het veld: dat is wat MVV-trainer René Trost eist van zijn spelers die vrijdagavond in en tegen Emmen (aanvang 20.00 uur) de uitstekende competitiestart kunnen verzilveren met de periodetitel. De coach schuift de lange termijn – de competitie – voor één keer aan de kant en wil zich maximaal concentreren op de negentig minuten in Drenthe.

Voetbal
Van onze verslaggever

,,Normaal zou je in een uitwedstrijd ook best kunnen koersen op een gelijkspel. Maar nu niet. Zonodig nemen we risico's om de winst binnen te halen. Het zou geweldig zijn als we al zo vroeg in het seizoen een prijs kunnen pakken. Als dat lukt, kunnen we de rest van de competitie min of meer vrijuit voetballen, in de wetenschap dat de play-offs al gehaald zijn.”
MVV start in Emmen met dezelfde basisploeg die afgelopen zondag Excelsior (4-2) versloeg. Nathan Rutjes, die deze week vader werd van een zoon, ontbreekt nog steeds. Zijn enkelblessure blijkt hardnekkiger dan gedacht. Hij wordt als verdedigende middenvelder opnieuw vervangen door Cor Gillis, die zondag zijn debuut in de MVV-basis maakte. Ook Michael la Rosa en Davide Timmermans zijn geblesseerd. Trost rekent erop dat zijn spelers doordrongen zijn van het grote belang van de wedstrijd. ,,Voeding, rust, concentratie: bij een prof moet in zo'n week alles in het teken staan van die vrijdagavond. Eigenlijk zou ik spelers niet eens hoeven te motiveren, iedereen weet waar het om gaat. Maar ik zal het toch doen, zekerheid voor alles.”
De Maastrichtenaren hebben niet overwogen om een dag eerder de busreis van dik drie uur naar het hoge noorden te maken. ,,Daar is geen geld voor. En bovendien denk ik dat elke speler het liefst in zijn eigen bed slaapt.”
Opstelling MVV: Castro, Stankov, Verdellen, Knops, Labylle, Gillis, Van Hyfte, Smeets, Schreurs, Veldmate, Esajas.

04 okt 2012 14:28 04 okt 2012 14:30 door Sjraveleer.
Sjraveleer
Bezoeker
Bezoeker
FC Emmen - MVV Maastricht #97
En dit is weer een HEERLIJK bericht.

Zo kennen we Trost weer.....

Jammer, dat Rutjes nog steeds last heeft.

"Ik zie het al voor me, hinkend op 1 been, beschuit met muisjes uitdelen"

04 okt 2012 14:40
Belgske
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
FC Emmen - MVV Maastricht #98

Danny1983 schreef : Dit was de eindstand vorig jaar na de 1 periode

Helmond Sport 8 7 0 1 21 19 - 7
Willem II 8 5 3 0 18 21 - 5
Fortuna Sittard 8 5 2 1 17 15 - 6
SC Cambuur 8 5 2 1 17 15 - 6
Go Ahead Eagles 8 5 1 2 16 17 -12
FC Eindhoven 8 4 3 1 15 9 - 6
FC Zwolle 8 4 1 3 13 8 - 7
FC Volendam 8 4 1 3 13 12 - 12
FC Dordrecht 8 3 3 2 12 16 - 11
MVV Maastricht 8 3 3 2 12 12 - 10
Sparta Rotterdam 8 3 2 3 11 10 - 9
Almere City FC 8 3 2 3 11 11 - 12
FC Den Bosch 8 2 2 4 8 11 - 10
Telstar 8 2 2 4 8 7 - 11
FC Oss 8 1 1 6 4 9 - 19
SC Veendam 8 0 3 5 3 6 - 16
AGOVV Apeldoorn 8 0 1 7 1 5 - 25
FC Emmen 8 0 0 8 0 1 - 20

Dit lijkt me eerder de laatste periode. Fortuna is echt niet gestart met een 17/24. Dan hadden ze meegespeeld voor de titel na hun terugronde.

Heb het even opgezocht. Zwolle (dacht ik al) won vorig seizoen de eerste periode. Te zien op deze site: www.stapelopvoetbal.nl/seizoen20112012/j...rleague20112012.html

04 okt 2012 14:59
Jim Cemint
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
FC Emmen - MVV Maastricht #99
De voorbeschouwing op de site van Emmen:

Periodetitel wordt mede in Emmen beslist

FC Emmen ontvangt op de laatste speeldag van de eerste periode het Maastrichtse MVV. De Limburgers voeren de ranglijst aan en zijn bij winst in Emmen zeker van de periodetitel. Bij een ander resultaat komen ook Helmond Sport en FC Volendam in beeld.

FC Emmen-MVV is dus een leuke affiche tussen de nummers negen en één. Waarbij de nummer negen met stip staat genoteerd op de hitparade van de eerste divisie. De Emmenaren hebben momenteel een ongeslagen reeks van vijf duels, inclusief de beker, opgebouwd en de Emmer verdediging is hierin slechts een maal gepasseerd! De ploeg van trainer Joop Gall moet dus in staat worden geacht het de koploper bijzonder lastig te maken. Dat MVV na zeven speeldagen de ranglijst zou aanvoeren, had zonder twijfel ook niet iedereen verwacht. De Limburgse defensie is in totaal slechts zeven keer gepasseerd wat evenveel als FC Emmen is. Het verschil zit in de gemaakte goals waar FC Emmen er tot nu zeven heeft gefabriceerd, knalden de MVV spitsen er al zeventien in.

MVV is als enige ploeg in de Jupiler League nog niet verslagen. Een opsomming van de tegenstanders leidt tot de merkwaardige ontdekking dat MVV, volgens de huidige stand, alleen maar opponenten uit het rechterrijtje heeft gehad. FC Eindhoven (16e), FC Oss (15e), BV Veendam (13e), Telstar (12e), De Graafschap (10e), AGOVV (11e) en Excelsior (14e) waren de tegenstanders tot dus ver. FC Emmen is als nummer negen de eerste ploeg uit het linkerrijtje die de handschoenen tegen de Limburgers opneemt. Volgens de statistieken wint FC Emmen thuis echter niet gemakkelijk van MVV, andersom is het exact het zelfde verhaal. In totaal hebben de ploegen elkaar 16 keer in Emmen ontmoet, FC Emmen en MVV wonnen beiden vier maal en liefst acht keer kwam er een remise uit de bus.

Slecht nieuws kreeg FC Emmen deze week te horen toen de ernst van de blessure bij Bart de Groot bleek. Seizoen voorbij luidt de harde conclusie. De selectie werd wel weer enigszins op peil gebracht door de terugkeer van de 'dissidenten' Ruud ter Heide en Jeffrey de Visscher.
Scheidsrechter bij FC Emmen-MVV is Jeroen Abbink die momenteel de dubieuze eer geniet het royaalste met kaarten om te springen. Hij heeft drie duels gefloten en daarin negentien kaarten van diverse kleuren uit de zak getrokken. Wat overigens niet wil zeggen dat ze onterecht waren. Jeroen Abbink floot ook het vorige seizoen FC Emmen-MVV. Toen won de thuisclub met 2-1

04 okt 2012 15:15
Danny1983
Gebruiker is geblokkeerd
Gebruiker is geblokkeerd
Meer
FC Emmen - MVV Maastricht #100
@mvv1902 & Belgske Jullie hebben gelijk vorig jaar is het Zwolle wel gelukt om de eerste periode te pakken en de titel had me verkeken was inderdaad een andere periode :schamen:

04 okt 2012 18:05
jasonke7
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
FC Emmen - MVV Maastricht #101
dus ik kan mijn kaarten gewoon in emmen kopen als ik met de auto ga?

04 okt 2012 18:16
Danny1983
Gebruiker is geblokkeerd
Gebruiker is geblokkeerd
Meer
FC Emmen - MVV Maastricht #102

jasonke7 schreef : dus ik kan mijn kaarten gewoon in emmen kopen als ik met de auto ga?

Ja

04 okt 2012 20:11 04 okt 2012 20:14 door Sandro.
Sandro
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
FC Emmen - MVV Maastricht #103
MVV jaagt op periodetitel in Emmen

MVV Maastricht gaat op het veld van FC Emmen op zoek naar de eerste periode titel van het seizoen.

'De ploeg gelooft er echt in', zegt speler Nathan Rutjes. 'Er zitten veel ervaren spelers in de selectie. Als de groep speelt zoals afgelopen weken, dan ben ik absoluut niet bang voor.'

Nathan Rutjes ontbreekt in de selectie. Niet door een blessure, maar wel omdat hij afgelopen week vader werd. 'Dat is natuurlijk ontzettend jammer, maar er zijn belangrijker zaken in het leven dan voetbal.' Rutjes zal de wedstrijd via internet en gsm naast het kraambed volgen. Tegen Excelsior heb ik zo ook de wedstrijd gevolgd. Ik werd ontzettend zenuwachtig van de verschillende berichten.

Tegenstander is FC Emmen. De club begon slecht aan het seizoen, maar de laatste weken zijn de resultaten veel beter. Het behaalde acht punten uit de laatste vier wedstrijden. Daarmee staande Drenthenaren op de negende plaats in de rangschikking.
Bron: L1

04 okt 2012 20:41
Danny1983
Gebruiker is geblokkeerd
Gebruiker is geblokkeerd
Meer
FC Emmen - MVV Maastricht #104
We zijn met MVV te vaak langs de afgrond gegaan"

Ron Elsen heeft de laatste jaren verschillende functies vervuld bij MVV Maastricht. De Limburgse club, die de afgelopen jaren veel moeilijkheden kende, kan vrijdagavond tegen FC Emmen de periodetitel in de wacht slepen.

Elsen, momenteel manager voetbal bij MVV, wil echter met beide voeten op de grond blijven staan en waarschuwt de club zelfs. "Het grote gevaar van een club is dat men afhankelijk wordt van één of twee personen. Je moet er juist voor zorgen dat kennis en capaciteiten breed verdeeld worden. We zijn met MVV te vaak langs de afgrond gegaan."

Elsen heeft bij MVV al de rollen van hoofdtrainer, assistent, jeugdopleidingen vervuld bij de Limburgse eerstedivisionist. Ook was hij diverse malen interim-trainer bij de Maastrichtse club.

Lees verder: www.soccernews.nl/news/170747/We_zijn_me...gegaan#ixzz28MCeZcW6

04 okt 2012 21:32
Schapendonk
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Meer
FC Emmen - MVV Maastricht #105
Ik ben vandaag nog even langs de OLV gegaan en kreeg te horen dat ze gingen winnen :lol:
Bijlagen:

Tijd voor maken pagina: 0.339 seconden