>
Ontvangen bedankjes 118
Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.
Eindelijk goede muziek in de ster haha, geintjeDJ-AMIGO schreef : Beste MVV supporters, Komende vrijdag speelt MVV uit tegen FC Emmen.(!) Mocht je sinds gisteren onder een steen geleefd hebben: HET IS DE ALLES BESLISSENDE WEDSTRIJD VOOR HET PERIODE KAMPIOENSCHAP VAN MVV MAASTRICHT Voor alle thuisblijvers, die niet mee kunnen gaan naar Emmen, gaat Supporterskaffee De Gouden Ster open vanaf 19:00 uur. De wedstrijd is live te volgen via de bekende schermen, onder het genot van een Juupke, of gèt aanders.De muziek wordt dit keer NIET verzorgd door de Amigo Disco Show, want uw DJ zit 318 kilometer noordelijker, bij de bovenvermelde wedstrijd !!! Steun onze Sterrendragers in Emmen, in de Gouden Ster of waar dan ook. Kinne veer nao 21:45 meschiens weer zinge: Boe is dat feeske ???? ............
Iech maag vaan de vrow neet met vreemde vorwlui praote.... dus is Sandra "no go"....serke schreef : Hey LRB, hads eve oan Sandra moote vroage, die wit dat wel haha. Spreke veer de volgende thoeswedstrijd oaf eurges oan ut buffet of zoe, iech woar doar um 2 oor, en hub veurige week al uns oan marianne gevroag weh opa diehard woar, meh die wis dat neet, . Zoe bleif ut wel leuk, hahahah.
vriedag kin iech neet met en Opa ...? dee maag neet...serke schreef : Goat geer mit noar Emme vriedag of neet, iech zit wie gewoenlijk weer oppe sjet meh noe vanoet mie vekansiehuiske.
Ja dat is alleen voor de vakken 21 tot en met 24 Oost tribune, en vak 25 tot en met vak 28 zuid tribune die je online kunt bestellen.(Via Emmen) prijzen van 8 tot 12 euroBoschpoort schreef : Kaarten zijn ook online te koop: fc-emmen.voetbalticket-shop.nl/web/show/id=163450
Ik denk alleen niet dat dat ook voor het uitvak geldt.
Hoop dat die goede band er nog is kunnen we smiddags daar samen wat drinken met hun ik ben van plan al wat vroeger daar te zijn. Mischien dat er iets op het Emmen forum staat...Belgske schreef : Hoe zit het eigenlijk met de contacten tussen MVV en Emmensupporters? Ik kan me herinneren dat deze supportersgroepen in een vrij recent verleden een goede band hadden en voor de wedstrijd vaak een nevenactiviteit deden samen. Is dit langzaam doodgebloed of zijn deze contacten er nog steeds?