Koen Daerden

28 jan 2013 20:20
jasonke7
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 324
Meer
Koen Daerden #16
hij zal zeker al inzetbaar zijn!
want hij had voorheen geen club van augustus dus dat moet lukken voor maandag.

en trouwens welkom bij ons mooi clubje!!
De volgende gebruiker (s) zei dank u Danny1983

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

29 jan 2013 09:07
SjoSa
Senior Boarder
Senior Boarder
Berichten: 63
Meer
Koen Daerden #17
Hij zal wel speelgerechtigd zijn, maar ik denk niet dat hij wedstrijd fit is. Ik denk dat het nog wel een paar weekjes duurt voordat hij in de basis zal starten.

Hoera, Vivat, Mestreech!!!!!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

29 jan 2013 09:11
Belgske
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 452
Meer
Koen Daerden #18

jasonke7 schreef : hij zal zeker al inzetbaar zijn!
want hij had voorheen geen club van augustus dus dat moet lukken voor maandag.

en trouwens welkom bij ons mooi clubje!!

Hangt volgens mij een beetje van de regels af hier. De wedstrijd tegen Volendam dateert nog van voor nieuwjaar. In België zou zo'n speler dan niet mogen spelen omdat hij er toen nog niet bij was. Misschien zijn de regels hier echter wel soepeler.
De volgende gebruiker (s) zei dank u jasonke7

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

30 jan 2013 16:41 30 jan 2013 16:43 door Sandro.
Sandro
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 861
Meer
Koen Daerden #19
Uit de VI van vandaag.

MVV stunt met Daerden.

Koen Daerden (30) maakt het seizoen op amateurbasis af bij MVV Maastricht. De tienvoudige Belgische international, ex-speler van onder meer RC Genk, Club Brugge en Standard Luik, meldde zichzelf aan in De Geusselt. Een paar maanden geleden schoof de middenvelder interesse van Willem II nog terzijde. 'Ik liet Koen meteen weten dat we op dit moment niet in staat zijn ook maar één euro aan hem te besteden,'vertelt MVV's Manager voetbalzaken Ron Elsen. 'En tóch zag hij het zitten hier te komen spelen. Een goede club, veel publiek, in de buurt van zijn woonplaats.... Een paar jaar geleden moesten we keihard werken om spelers te halen, nu melden jongens van dit kaliber zichzelf aan. Een compliment voor de ontwikkeling die deze club heeft doorgemaakt. Afgelopen zomer werd het contract van Daerden bij Standard ontbonden, maar hij bleef we er wel meetrainen. Elsen: 'Koen is fit en als hij zijn normale niveau haalt, denk ik dat hij een prima versterking zal zijn voor MVV. Als het een goed huwelijk blijkt, sluit ik niet uit dat we na dit seizoen met elkaar doorgaan.'
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVV4life, Danny1983, Schapendonk, opadiehard, marinesjeng

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

03 feb 2013 12:09
peter ruiver
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 427
Meer
Koen Daerden #20
Wit eemes of Koen schjpeelgerechtigd is vuur morge aovond??

Draan wie verkes Wullem !!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

03 feb 2013 12:38
middenstip
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 556
Meer
Koen Daerden #21
Koen zit begint morgen op de bank.
De volgende gebruiker (s) zei dank u opadiehard, peter ruiver

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

16 feb 2013 19:14
Danny1983
Gebruiker is geblokkeerd
Gebruiker is geblokkeerd
Berichten: 2100
Meer
Koen Daerden #22

Ze drage kleure Roed en Wit.
En höbbe speul boe fut in zit.
Es G'er mèr ins droan wèlt goon,
Jeh! Daan zeet Geer neet te sloon.
Hup, Hup, Hup! MVV - es Geer wèlt MVV.
Komp G'r op de ierste plaots te stoon.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

28 feb 2013 17:31
Danny1983
Gebruiker is geblokkeerd
Gebruiker is geblokkeerd
Berichten: 2100
Meer
Koen Daerden #23
Koen Daerden wederom in vorm MVV Tv
28/02/2013
Koen Daerden MVV

MVV Maastricht won afgelopen maandag de wedstrijd tegen FC Oss. De ploeg van René Trost speelde niet sterk maar de belangrijke punten werden meegenomen naar Maastricht. Door het verlies van koploper Sparta komen de Sterrendragers op nog maar 1 punt achterstand van de koppositie. Onze verslaggever Ivo Grispen vergaf 3 sterren aan van Hyfte, De La Rosa en wederom Koen Daerden. De doelpunten waren van belang en Daerden nam de ploeg op sleep touw tijdens de moeilijke fases in de wedstrijd aldus Grispen.

Daerden was op zijn best bij Racing Genk echter in Maastricht komen zijn kwaliteiten weer naar boven.

Morgen zullen de matadore het opnemen tegen FC Emmen. Voorafgaande aan de wedstrijd zullen de Shakin DJs “Mie Leef Mestreech” live ten gehore brengen. Een lied wat iedere bezoeker kippenvel bezorgt als het door de Geusselt gezongen word door 6.000 supporters.


Ze drage kleure Roed en Wit.
En höbbe speul boe fut in zit.
Es G'er mèr ins droan wèlt goon,
Jeh! Daan zeet Geer neet te sloon.
Hup, Hup, Hup! MVV - es Geer wèlt MVV.
Komp G'r op de ierste plaots te stoon.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

28 feb 2013 18:09
mvv4ever
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1173
Meer
Koen Daerden #24
Ik zou hem gewoon in de zomer een contract aanbieden voor 2 jaar als er de mogenlijkheid voor is qua geld.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Danny1983

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

28 feb 2013 18:51
Us Clubke
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 648
Meer
Koen Daerden #25

mvv4ever schreef : Ik zou hem gewoon in de zomer een contract aanbieden voor 2 jaar als er de mogenlijkheid voor is qua geld.


Liever nu al, en liever voor 3 jaar. Is een belangrijke speler. (voor iedere club trouwens)
In de zomer heeft hij meer keuze ben ik bang.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

02 apr 2013 12:23
Ali de witte
Senior Boarder
Senior Boarder
Berichten: 46
Meer
Koen Daerden #26
Ik ben benieuwd naar zijn blessure en wat MVV vervolgens gaat doen m.b.t. zijn contract.

Veur de club oet Mestreech
die al ging 't 'ns neet,
NOETS de mood verloore heet!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

02 apr 2013 12:37
Danny1983
Gebruiker is geblokkeerd
Gebruiker is geblokkeerd
Berichten: 2100
Meer
Koen Daerden #27
Koen Daerden mogelijk lang uit de roulatie

02-04-2013 12:05

Koen Daerden werd gisteren tijdens het duel tegen Telstar per brancard van het veld gedragen. De Belg heeft na een grove charge opnieuw last van zijn knie en vreest langere tijd niet inzetbaar te zijn.

De knie van Daerden is gisterenavond nog onderzocht in het ziekenhuis van Maastricht. De zwelling viel toen mee, weet L1 te melden. Vandaag ondergaat de routinier een onderzoek in zijn vaderland bij artsen die hem al eerder behandelden. Daerden stond in 2007 anderhalf jaar aan de kant met een knieblessure. Hij stond toen nog bij Club Brugge onder contract.

Trainer Trost geeft aan nog niet te weten hoelang Daerden uit de roulatie is, maar houdt er wel rekening mee

Ze drage kleure Roed en Wit.
En höbbe speul boe fut in zit.
Es G'er mèr ins droan wèlt goon,
Jeh! Daan zeet Geer neet te sloon.
Hup, Hup, Hup! MVV - es Geer wèlt MVV.
Komp G'r op de ierste plaots te stoon.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

02 apr 2013 12:51
houtengerard
Administrator
Administrator
Berichten: 1900
Meer
Koen Daerden #28
Hopelijk valt het voor hem allemaal mee en kan hij snel weer aansluiten bij de selectie.

Wat betreft volgend seizoen lijkt het me verstandig om afscheid van hem te nemen. Sommige voetballers blijven vitaal tot diep in hun dertiger jaren, maar bij sommige spelers begint de aftakeling veel vroeger. Qua passing zit het allemaal goed bij Daerden, maar qua snelheid en beweeglijkheid komt hij tekort op dit niveau. Verdellen oogt veel vitaler ondanks zijn hogere leeftijd. Qua snelheid zou ik hem op dit moment vergelijken met Tobiassen destijds, dat pakt soms goed uit, maar je loopt vaak achter de feiten aan.

Ik gun hem een mooie afbouwende carrière na MVV op een iets lager niveau. Hij kan trots terugblikken op zijn carrière, international geweest, Europees voetbal gespeeld, hoogste prijs in België gepakt. Niet veel voetballers kunnen later deze herinneringen tegen hun vrienden vertellen. Ik schrijf het heel confronterend, maar ik bedoel het positief.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Danny1983, opadiehard

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

02 apr 2013 13:05
Us Clubke
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 648
Meer
Koen Daerden #29

houtengerard schreef : Hopelijk valt het voor hem allemaal mee en kan hij snel weer aansluiten bij de selectie.

Wat betreft volgend seizoen lijkt het me verstandig om afscheid van hem te nemen. Sommige voetballers blijven vitaal tot diep in hun dertiger jaren, maar bij sommige spelers begint de aftakeling veel vroeger. Qua passing zit het allemaal goed bij Daerden, maar qua snelheid en beweeglijkheid komt hij tekort op dit niveau. Verdellen oogt veel vitaler ondanks zijn hogere leeftijd. Qua snelheid zou ik hem op dit moment vergelijken met Tobiassen destijds, dat pakt soms goed uit, maar je loopt vaak achter de feiten aan.

Ik gun hem een mooie afbouwende carrière na MVV op een iets lager niveau. Hij kan trots terugblikken op zijn carrière, international geweest, Europees voetbal gespeeld, hoogste prijs in België gepakt. Niet veel voetballers kunnen later deze herinneringen tegen hun vrienden vertellen. Ik schrijf het heel confronterend, maar ik bedoel het positief.


Daar ben ik het niet mee eens, je ziet dat hij overzicht heeft, een bepaalde uitstraling heeft op het veld, hard werken niet schuwd en toch wekelijks beter wordt. Hij mist nog wedstrijdritme en daardoor nog teweinig diepgang in zijn spel. Volgend jaar had MVV daar de vruchten van moeten plukken, maar nu na deze (zeer waarschijnlijke zware) blessure is de klap voor hem erg groot met z'n amateur contract, maar ook voor MVV toch een aderlating. Koen zal nu (waarschijnlijk) geen contract krijgen door zijn blessure.
Ik hoop dat hij snel zal aansluiten en bij MVV kan blijven.
Mochten we in de eredivisie terrecht komen heb je juist deze spelers nodig, die kwaliteiten komen toch weer naar boven.

Koen, sterkte

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

05 apr 2013 21:54
MVV4life
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1601
Meer
Koen Daerden #30
Vendaog oet betrouwbare bron vernome tot de blessure vaan Koen wel 'ns 8 maond revalidere geit koste...
Laote veer hope tot ut toch geit metvalle.

Iech bin lid vaan Veer Zien MVV! Diech toch ouch?
Neet? Meld diech daan noe aon: www.veerzienmvv.nl/
100% veur de eige club!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.381 seconden