Koen Daerden

05 apr 2013 22:12
Sjonnie
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1159
Meer
Koen Daerden #31
Denk dat Koen zijn laatste wedstrijd voor MVV heeft gespeelt .
De volgende gebruiker (s) zei dank u Danny1983, damske, opadiehard

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

06 apr 2013 08:39
Mienclub1902
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 723
Meer
Koen Daerden #32
Hoop voor Daerden en MVV dat het allemaal meevalt met zijn blessure. Dat hem dat juist nu moest overkomen, in een fase dat hij steeds beter begon te spelen. Vergeet niet dat hij weinig gespeeld heeft de laatste jaren. Hij miste wat wedstrijdritme, maar de laatste wedstrijden zag hij dat hij beter in zijn ritme kwam, bovendien over spelinzicht en techniek beschikt en zeker van waarde kan zijn voor MVV. We hebben het hier wel over een ex speler van GENK, Brugge en Standard.
Ik hoop dat zijn blessure meevalt en dat MVV hem kan vastleggen. Voor MVV een prima speler., als hij goed hersteld uiteraard.
De volgende gebruiker (s) zei dank u jeoff

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

09 apr 2013 22:23
Anna D.
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1441
Meer
Koen Daerden #33
Staat hier nog niet precies vermeldt, maar Koen Daerden heeft net als Danny Schreurs zijn kruisband van de knie afgescheurd. Daar staat dus ongeveer 7 maanden revalidatie voor. Sommige spelers worden constant geplaagd door blessures. Denk niet dat hij nog op niveau gaat terugkeren. Als speler met een amateurcontract natuurlijk helemaal een ramp. Voor MVV als club zelf een voordeel dat er niet doorbetaald hoeft te worden. Wel een speler met ervaring minder die net fysiek sterker begon te worden had ik het idee.

Koen bedankt voor je inzet voor onze club en succes met je herstel. De goal tegen Almere City uit was er eentje om in te lijsten. Hopelijk kan je ergens nog een paar jaar met plezier voetballen. Het ga je goed.
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVV4life, Danny1983, Maosbrögk, opadiehard

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

10 apr 2013 09:24
Jacques
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 3815
Meer
Koen Daerden #34
Koen groeide naar mijn mening met de wedstrijd, als hij blessurevrij was gebleven hadden we veel plezier aan hem kunnen beleven in de laatste wedstrijden en eventueel de play-offs. Maar ik krijg het gevoel dat ik ook bij bijvoorbeeld Ingrao had: geweldige voetballer, mits topfit en met wedstrijdritme waarschijnlijk te goed voor MVV, maar helaas - zoals Anna D. al zegt - een type speler dat maar tegen blessures aan blijft lopen. Jammer voor beide partijen.

Overigens kan hij natuurlijk prima op amateurcontract bij MVV revalideren, dan zien we eind 2013, begin 2014 wel of hij goed genoeg is om nog een rol op het veld te blijven. Kost MVV nauwelijks iets.

You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

10 apr 2013 19:17
Hughes
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 189
Meer
Koen Daerden #35

Jacques schreef : Koen groeide naar mijn mening met de wedstrijd, als hij blessurevrij was gebleven hadden we veel plezier aan hem kunnen beleven in de laatste wedstrijden en eventueel de play-offs. Maar ik krijg het gevoel dat ik ook bij bijvoorbeeld Ingrao had: geweldige voetballer, mits topfit en met wedstrijdritme waarschijnlijk te goed voor MVV, maar helaas - zoals Anna D. al zegt - een type speler dat maar tegen blessures aan blijft lopen. Jammer voor beide partijen.

Overigens kan hij natuurlijk prima op amateurcontract bij MVV revalideren, dan zien we eind 2013, begin 2014 wel of hij goed genoeg is om nog een rol op het veld te blijven. Kost MVV nauwelijks iets.


Het is spijtig dat het met een speler met een grote staat van dienst zo moet aflopen, want ik denk niet dat hij zo'n blessure, gezien zijn leeftijd en geschiedenis, nog te boven komt. Eigenlijk was het al gedaan met zijn carrière, heel sympathiek dat er mensen, zoals Jacques, zeggen dat hij nog waarde voor MVV kon hebben en steeds beter werd, maar klopt natuurlijk niet. Er stond de laatste weken bij MVV een speler op het veld die de motoriek, snelheid, handelingssnelheid en draaicirkel van Jonas Olsson had.
Het kan niet anders dan dat Koen Daerden onherstelbare schade van zijn vorige blessures heeft opgelopen en zich slechts op basis van routine en vertrouwen van de trainer enigszins kon handhaven, maar zelfs voor JL niveau is dit te weinig.
Ik begrijp Trost overigens wel. Hij hoopte dat Daerden naar een bepaald niveau zou groeien zodat deze in de play-offs een meerwaarde kon zijn. De blessure is misschien ook wel een gevolg van overbelasting, Koen had zich dit zelf niet meer moeten aandoen en had beter zijn schoenen al enkele maanden geleden aan de wilgen kunnen hangen.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

10 apr 2013 19:43
Mienclub1902
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 723
Meer
Koen Daerden #36
Jammer net nu Daerden beter in zijn ritme begon te komen, zeker voor MVV een bruikbare speler!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

10 apr 2013 21:51
Sjotelsplak
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1156
Meer
Koen Daerden #37
Ingrao, Daerden, ......
Ik wacht nog altijd op een opvolger van Drazen Brncic.

Zeg miech wee, wint nog vaan M-V-V . Heejaa Heejaa Hoo.
Geine mie , gelukkig nondepie ,ver geve ut neet mie cadoo!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

10 apr 2013 21:55
Audiowaste
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 969
Meer
Koen Daerden #38
Dan vergeet je Bulent Akin nog

“What a great day for football, all we need is some green grass and a ball.”
De volgende gebruiker (s) zei dank u Sjotelsplak

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

10 apr 2013 22:49
Raffalaldo
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 366
Meer
Koen Daerden #39

Audiowaste schreef : Dan vergeet je Bulent Akin nog


Bulent was qua verwachting groter dan wat hij uiteindelijk heeft gebracht. Meer bla bla allemaal.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

18 mei 2013 13:44
mvv1902
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 120
Meer
Koen Daerden #40
Sjoen filmke vaan Koen euver zne tied bij KRC Genk!




Succes Koen mit dn Herstel!!
En we hopen dich weer snel terugk te zien op den graasmat!!

:thumbsup: koentje :thumbsup:

Supporter biste neer veur even!!
Maar dich bis t veur t ganse leve!!

MVV Mestreech

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

13 sept 2013 06:23
opadiehard
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 2369
Meer
Koen Daerden #41
Mensen vertelden mij dat het de tweede keer was dat koen zijn kruisbanden had afgescheurd,dit is echt niet zo heb het hem zelf gevraagd.
Hij heeft toendertijd iets gehad met kraakbeen bij zijn knie waar iets mee aan de hand was,ik meen dat ik dit even moest vermelden,omdat ik daarover nergens iets kon terug vinden en het hem zelf maar heb laten vertellen tegen mij...gr opa ;)

....

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

30 sept 2013 19:52
Us Clubke
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 648
Meer
Koen Daerden #42
Danny Schreurs heeft zijn trainingen met de groep hervat en zal binnenkort zijn minuten gaan maken tijdens de wedstrijden.
Koen viel op maandag 1 april noodlottig uit, in de wedstrijd tegen Telstar, ook met een zware knie blessure.
Hoe is het ondertussen met Koen ? heeft hij de training ook al hervat of wanneer staat dat gepland ?

Koen begon vorig jaar bij MVV met te weinig wedstrijd ritme en toch had hij al zijn meerwaarde in de groep.
Dat zag Trost ook die hem het vertrouwen gaf.
In het veld ging er inderdaad nog te veel mis, maar na een aantal wedstrijden en een schitterend goal tegen Almere zag de toekomst voor mvv met een Koen die steeds beter speelde goed uit. Natuurlijk nog lang niet op 100% maar voor het komende seizoen kon hij een goede leider zijn voor een relatief jonge onervaren groep.
Tot de bewuste wedstrijd in Telstar......vergeet niet deze jongen investeerde in zichzelf omdat hij een amateur contract had en net als Labbyle zo weer hogerop of iig een contract kon krijgen. Ik vond het zeer sneu voor deze jongen en hoop dat hij dit jaar zich opnieuw wil bewijzen wat hij kan.

Hetzelfde geldt voor Schreurs en Daerden......het zal niet meteen goed zijn maar na een aantal wedstrijden zal MVV er zeker weer sterker van worden.
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVV4life, Raffalaldo

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

30 sept 2013 20:34
MVV4life
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1601
Meer
Koen Daerden #43

Us Clubke schreef : ... Natuurlijk nog lang niet op 100% maar voor het komende seizoen kon hij een goede leider zijn voor een relatief jonge onervaren groep. ...

Dit was zeer zeker zijn grootste verdienste, niet zijn eigen spel, maar de invloed op de spelers. Hij had een grote positieve invloed op het positiespel.

Iech bin lid vaan Veer Zien MVV! Diech toch ouch?
Neet? Meld diech daan noe aon: www.veerzienmvv.nl/
100% veur de eige club!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

01 okt 2013 10:36 01 okt 2013 10:38 door Sandro.
Sandro
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 861
Meer
Koen Daerden #44

MVV4life schreef :

Us Clubke schreef : ... Natuurlijk nog lang niet op 100% maar voor het komende seizoen kon hij een goede leider zijn voor een relatief jonge onervaren groep. ...

Dit was zeer zeker zijn grootste verdienste, niet zijn eigen spel, maar de invloed op de spelers. Hij had een grote positieve invloed op het positiespel.


Basiselftal tegen Emmen: Castro (31), Verdellen (31), Winkens (30), Rutjes (29), van Hyfte (27), Knops (26), Geenen (25), Sema (24), Secerovic (21), Maria (21) en Ospitalieri (21). Gemiddelde leeftijd 26 jaar. Hoezo relatief jonge onervaren groep. !

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

01 okt 2013 13:19
Us Clubke
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 648
Meer
Koen Daerden #45

Sandro schreef :

MVV4life schreef :

Us Clubke schreef : ... Natuurlijk nog lang niet op 100% maar voor het komende seizoen kon hij een goede leider zijn voor een relatief jonge onervaren groep. ...

Dit was zeer zeker zijn grootste verdienste, niet zijn eigen spel, maar de invloed op de spelers. Hij had een grote positieve invloed op het positiespel.


Basiselftal tegen Emmen: Castro (31), Verdellen (31), Winkens (30), Rutjes (29), van Hyfte (27), Knops (26), Geenen (25), Sema (24), Secerovic (21), Maria (21) en Ospitalieri (21). Gemiddelde leeftijd 26 jaar. Hoezo relatief jonge onervaren groep. !


Ik bedoelde hiermee het moment dat Koen speelde en wat de verwachting was.
Maar 26 jaar vind ik toch nogal vrij jong en zeker onervaren.
Alleen Verdellen als speler en de keeper Castro hebben enige eredivisie ervaring.
Dit zijn ook samen met Winkens de oudjes.
Onze kartrekkers Van Hyfte en Rutjes samen met Knops en Geenen zitten qua leeftijd in hun top jaren. Maar die hebben eigenlijk alleen maar Jup ervaring.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.387 seconden