Koen Daerden
- Sjonnie
-
- Away
- Platinum Member
-
Re: Re: Koen Daerden
05 Apr 2013 22:12Please Log in or Create an account to join the conversation.
- Mienclub1902
-
- Platinum Member
-
06 Apr 2013 08:39Ik hoop dat zijn blessure meevalt en dat MVV hem kan vastleggen. Voor MVV een prima speler., als hij goed hersteld uiteraard.
Please Log in or Create an account to join the conversation.
- Anna D.
-
- Platinum Member
-
09 Apr 2013 22:23Koen bedankt voor je inzet voor onze club en succes met je herstel. De goal tegen Almere City uit was er eentje om in te lijsten. Hopelijk kan je ergens nog een paar jaar met plezier voetballen. Het ga je goed.
- Jacques
-
- Platinum Member
-
10 Apr 2013 09:24Overigens kan hij natuurlijk prima op amateurcontract bij MVV revalideren, dan zien we eind 2013, begin 2014 wel of hij goed genoeg is om nog een rol op het veld te blijven. Kost MVV nauwelijks iets.
- Hughes
-
- Elite Member
-
10 Apr 2013 19:17Jacques wrote: Koen groeide naar mijn mening met de wedstrijd, als hij blessurevrij was gebleven hadden we veel plezier aan hem kunnen beleven in de laatste wedstrijden en eventueel de play-offs. Maar ik krijg het gevoel dat ik ook bij bijvoorbeeld Ingrao had: geweldige voetballer, mits topfit en met wedstrijdritme waarschijnlijk te goed voor MVV, maar helaas - zoals Anna D. al zegt - een type speler dat maar tegen blessures aan blijft lopen. Jammer voor beide partijen.
Overigens kan hij natuurlijk prima op amateurcontract bij MVV revalideren, dan zien we eind 2013, begin 2014 wel of hij goed genoeg is om nog een rol op het veld te blijven. Kost MVV nauwelijks iets.
Het is spijtig dat het met een speler met een grote staat van dienst zo moet aflopen, want ik denk niet dat hij zo'n blessure, gezien zijn leeftijd en geschiedenis, nog te boven komt. Eigenlijk was het al gedaan met zijn carrière, heel sympathiek dat er mensen, zoals Jacques, zeggen dat hij nog waarde voor MVV kon hebben en steeds beter werd, maar klopt natuurlijk niet. Er stond de laatste weken bij MVV een speler op het veld die de motoriek, snelheid, handelingssnelheid en draaicirkel van Jonas Olsson had.
Het kan niet anders dan dat Koen Daerden onherstelbare schade van zijn vorige blessures heeft opgelopen en zich slechts op basis van routine en vertrouwen van de trainer enigszins kon handhaven, maar zelfs voor JL niveau is dit te weinig.
Ik begrijp Trost overigens wel. Hij hoopte dat Daerden naar een bepaald niveau zou groeien zodat deze in de play-offs een meerwaarde kon zijn. De blessure is misschien ook wel een gevolg van overbelasting, Koen had zich dit zelf niet meer moeten aandoen en had beter zijn schoenen al enkele maanden geleden aan de wilgen kunnen hangen.
- Mienclub1902
-
- Platinum Member
-
10 Apr 2013 19:43Please Log in or Create an account to join the conversation.
- Sjotelsplak
-
- Platinum Member
-
10 Apr 2013 21:51Ik wacht nog altijd op een opvolger van Drazen Brncic.
Geine mie , gelukkig nondepie ,ver geve ut neet mie cadoo!
- Audiowaste
-
- Platinum Member
-
10 Apr 2013 21:55Please Log in or Create an account to join the conversation.
- Raffalaldo
-
- Platinum Member
-
10 Apr 2013 22:49Audiowaste wrote: Dan vergeet je Bulent Akin nog
Bulent was qua verwachting groter dan wat hij uiteindelijk heeft gebracht. Meer bla bla allemaal.
- mvv1902
-
- Premium Member
-
- Trepke B
18 May 2013 13:44Succes Koen mit dn Herstel!!
En we hopen dich weer snel terugk te zien op den graasmat!!
:thumbsup: koentje :thumbsup:
Maar dich bis t veur t ganse leve!!
MVV Mestreech
- opadiehard
-
- Away
- Platinum Member
-
13 Sep 2013 06:23Hij heeft toendertijd iets gehad met kraakbeen bij zijn knie waar iets mee aan de hand was,ik meen dat ik dit even moest vermelden,omdat ik daarover nergens iets kon terug vinden en het hem zelf maar heb laten vertellen tegen mij...gr opa

- Us Clubke
-
- Platinum Member
-
- Speel vol Trots, met de ster voorop
30 Sep 2013 19:52Koen viel op maandag 1 april noodlottig uit, in de wedstrijd tegen Telstar, ook met een zware knie blessure.
Hoe is het ondertussen met Koen ? heeft hij de training ook al hervat of wanneer staat dat gepland ?
Koen begon vorig jaar bij MVV met te weinig wedstrijd ritme en toch had hij al zijn meerwaarde in de groep.
Dat zag Trost ook die hem het vertrouwen gaf.
In het veld ging er inderdaad nog te veel mis, maar na een aantal wedstrijden en een schitterend goal tegen Almere zag de toekomst voor mvv met een Koen die steeds beter speelde goed uit. Natuurlijk nog lang niet op 100% maar voor het komende seizoen kon hij een goede leider zijn voor een relatief jonge onervaren groep.
Tot de bewuste wedstrijd in Telstar......vergeet niet deze jongen investeerde in zichzelf omdat hij een amateur contract had en net als Labbyle zo weer hogerop of iig een contract kon krijgen. Ik vond het zeer sneu voor deze jongen en hoop dat hij dit jaar zich opnieuw wil bewijzen wat hij kan.
Hetzelfde geldt voor Schreurs en Daerden......het zal niet meteen goed zijn maar na een aantal wedstrijden zal MVV er zeker weer sterker van worden.
- MVV4life
-
- Platinum Member
-
- Kom op die roeie!
30 Sep 2013 20:34Dit was zeer zeker zijn grootste verdienste, niet zijn eigen spel, maar de invloed op de spelers. Hij had een grote positieve invloed op het positiespel.Us Clubke wrote: ... Natuurlijk nog lang niet op 100% maar voor het komende seizoen kon hij een goede leider zijn voor een relatief jonge onervaren groep. ...
Neet? Meld diech daan noe aon: www.veerzienmvv.nl/
100% veur de eige club!
- Sandro
-
- Platinum Member
-
- Veur de Ier en de Glorie
01 Oct 2013 10:36 - 01 Oct 2013 10:38MVV4life wrote:Dit was zeer zeker zijn grootste verdienste, niet zijn eigen spel, maar de invloed op de spelers. Hij had een grote positieve invloed op het positiespel.Us Clubke wrote: ... Natuurlijk nog lang niet op 100% maar voor het komende seizoen kon hij een goede leider zijn voor een relatief jonge onervaren groep. ...
Basiselftal tegen Emmen: Castro (31), Verdellen (31), Winkens (30), Rutjes (29), van Hyfte (27), Knops (26), Geenen (25), Sema (24), Secerovic (21), Maria (21) en Ospitalieri (21). Gemiddelde leeftijd 26 jaar. Hoezo relatief jonge onervaren groep. !
- Us Clubke
-
- Platinum Member
-
- Speel vol Trots, met de ster voorop
01 Oct 2013 13:19Sandro wrote:MVV4life wrote:Dit was zeer zeker zijn grootste verdienste, niet zijn eigen spel, maar de invloed op de spelers. Hij had een grote positieve invloed op het positiespel.Us Clubke wrote: ... Natuurlijk nog lang niet op 100% maar voor het komende seizoen kon hij een goede leider zijn voor een relatief jonge onervaren groep. ...
Basiselftal tegen Emmen: Castro (31), Verdellen (31), Winkens (30), Rutjes (29), van Hyfte (27), Knops (26), Geenen (25), Sema (24), Secerovic (21), Maria (21) en Ospitalieri (21). Gemiddelde leeftijd 26 jaar. Hoezo relatief jonge onervaren groep. !
Ik bedoelde hiermee het moment dat Koen speelde en wat de verwachting was.
Maar 26 jaar vind ik toch nogal vrij jong en zeker onervaren.
Alleen Verdellen als speler en de keeper Castro hebben enige eredivisie ervaring.
Dit zijn ook samen met Winkens de oudjes.
Onze kartrekkers Van Hyfte en Rutjes samen met Knops en Geenen zitten qua leeftijd in hun top jaren. Maar die hebben eigenlijk alleen maar Jup ervaring.