Gianluca Maria

17 nov 2014 09:40 17 nov 2014 09:41 door Raffalaldo.
Raffalaldo
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 366
Meer
Gianluca Maria #31

gaston satijn schreef : Als ik het hier allemaal zo lees, dan zal de vrijgekomen financiële ruimte wel niet gebruikt worden om een scorende spits aan te trekken? Jammer......


Als ze dit zouden doen (een spits halen), dan kan ik deze stap wel begrijpen. Alleen jammer dat Maria nooit een echte kans heeft gekregen. Zelfs niet na het slechte niveau van Veldmate en Braken.
De volgende gebruiker (s) zei dank u opadiehard

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

17 nov 2014 09:47
Jacques
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 3822
Meer
Gianluca Maria #32
Nu ja, ik kan het op zich sowieso wel begrijpen in de zin van dat Maria inderdaad nooit een echte kans van Elsen krijgt, dus Elsen ziet het duidelijk niet in Maria zitten. Dan kun je wellicht maar beter uit elkaar gaan, bespaart MVV weer geld.

Het is alleen vreemd dat hij nooit een kans kreeg, want het gaat nou niet bepaald erg goed bij ons voorin...

Overigens blijft het gerucht rondgaan dat MVV overweegt om Prince terug te halen. Wellicht dat dit de financiële ruimte creëert?

You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

17 nov 2014 10:41
Jim Cemint
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 810
Meer
Gianluca Maria #33
Was Elsen niet (eind)verantwoordelijk voor het aantrekken van Maria? Ook ik vind het vreemd dat Maria geen kans heeft gekregen. Croux, Brouwers, Maria was een voorhoede die ik graag eens had gezien.

Tja... Prince terughalen... Dat noem ik paniekvoetbal. Weet niet of dat nou zo goed is.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

17 nov 2014 12:30 17 nov 2014 12:48 door houtengerard.
houtengerard
Administrator
Administrator
Berichten: 1900
Meer
Gianluca Maria #34
Is dit niet gewoon een zondagmiddag bericht van de redactie van die fusie-pers? Onder het motto ik weet niks te schrijven, laat ik maar weer hetzelfde verhaal schrijven als aan het begin van het seizoen. Dit was destijds exact hetzelfde standpunt van Elsen.

Goed de winterstop komt er aan, dan is er weer een kans dat clubs zich gaan melden voor de stuwende krachten van de potentiële degradatiekandidaat. Maar de keuze om Maria te laten vallen was al aan het begin van het seizoen gemaakt. Door de man die hem zelf gehaald heeft en hem dit contract heeft voorgeschoteld...(Sportief Wanbeleid 2.0). Dus of dit een nieuwe bericht is, kan men zich afvragen.

Gelukkig weet onze Libero Grande (Trainer/Manager) wel hoe hij een groep moet motiveren. Nieuw seizoen, meteen het oud zeer op tafel leggen, en de afgeschreven talenten met een contract voor het leven, staan op het opstellingsformulier voorgedrukt in de basis.. want je zult maar als club geïnvesteerd hebben in regionale spelers en ze zouden niet doorbreken..

ach, laat maar..

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

17 nov 2014 13:50
tuutsje
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1171
Meer
Gianluca Maria #35

houtengerard schreef : Is dit niet gewoon een zondagmiddag bericht van de redactie van die fusie-pers? Onder het motto ik weet niks te schrijven, laat ik maar weer hetzelfde verhaal schrijven als aan het begin van het seizoen. Dit was destijds exact hetzelfde standpunt van Elsen.

Goed de winterstop komt er aan, dan is er weer een kans dat clubs zich gaan melden voor de stuwende krachten van de potentiële degradatiekandidaat. Maar de keuze om Maria te laten vallen was al aan het begin van het seizoen gemaakt. Door de man die hem zelf gehaald heeft en hem dit contract heeft voorgeschoteld...(Sportief Wanbeleid 2.0). Dus of dit een nieuwe bericht is, kan men zich afvragen.

Gelukkig weet onze Libero Grande (Trainer/Manager) wel hoe hij een groep moet motiveren. Nieuw seizoen, meteen het oud zeer op tafel leggen, en de afgeschreven talenten met een contract voor het leven, staan op het opstellingsformulier voorgedrukt in de basis.. want je zult maar als club geïnvesteerd hebben in regionale spelers en ze zouden niet doorbreken..

ach, laat maar..


Als klap op de vuurpijl wordt dan ook nog eens het eeuwige talent Prince teruggehaald naar de Geusselt :lachen:

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

17 nov 2014 14:46
You Are
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 166
Meer
Gianluca Maria #36
Van wat ik heb begrepen.. val me hier dus niet persoonlijk op aan!

Maria schijnt een behoorlijk lastig mannetje te zijn, wat ook vaak ongeïnteresseerd overkomt.
Spelers die een contract hebben bij MVV schijnen ook wat voor de jeugd te moeten doen ( trainingen geven of iets in die richting), maar Maria had daar blijkbaar lak aan. Liep liever met de muziek op dan uitleg geven..

Nogmaals ik weet niet of het klopt, geruchten circuit zit altijd vol met onwaarheden .. wellicht dat iemand die dagelijks aanwezig is bij de trainingen/jeugd wat meer info kan geven?
De volgende gebruiker (s) zei dank u Sjotelsplak

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

17 nov 2014 15:11
MVVke
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1345
Meer
Gianluca Maria #37

You Are schreef : Van wat ik heb begrepen.. val me hier dus niet persoonlijk op aan!

Maria schijnt een behoorlijk lastig mannetje te zijn, wat ook vaak ongeïnteresseerd overkomt.
Spelers die een contract hebben bij MVV schijnen ook wat voor de jeugd te moeten doen ( trainingen geven of iets in die richting), maar Maria had daar blijkbaar lak aan. Liep liever met de muziek op dan uitleg geven..

Nogmaals ik weet niet of het klopt, geruchten circuit zit altijd vol met onwaarheden .. wellicht dat iemand die dagelijks aanwezig is bij de trainingen/jeugd wat meer info kan geven?


Es dit woer is, höb 'ch dao 'n döbbel geveul euver. Langs d'n eine kant is 't toch weer typisch tot 't dèks weer dezelfde soort speulers zien die die ''koptèllefoon-mentaliteit'' höbbe. Moch dat 't geval zien, daan is 't mesjiens mer good tot heer weg is.
Langs d'n aandere kant vin 'ch 't neet tot 't takepakkèt vaan dees speulers hure um traininge te goon geve aon de jäög. Dit kin hoegoet 'ns 'ne inkele kier, veur de lol, neet es officieel oonderdeil vaan 'n contrac.
''Mennekes'' wie Maria mote ziech volledig kinne focusse op hun eige speul, en neet lesteg gevalle weure mèt allemaol randzake.
De volgende gebruiker (s) zei dank u voelak

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

17 nov 2014 16:32
You Are
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 166
Meer
Gianluca Maria #38
Ik weet niet of de gegeven info klopt natuurlijk .. of het ging om de jeugd van MVV of meehelpen bij Maastricht united ( Waar wel meestal spelers van het eerste aanwezig zijn). Maar het zou gewoon een bijzonder ongeïnteresseerd "mannetje" zijn , wat zichzelf helemaal het einde vind.

Nogmaals ik ken Maria niet persoonlijk dus ik weet niet of dit klopt..

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

17 nov 2014 17:46
mvv4ever
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1173
Meer
Gianluca Maria #39

You Are schreef : Ik weet niet of de gegeven info klopt natuurlijk .. of het ging om de jeugd van MVV of meehelpen bij Maastricht united ( Waar wel meestal spelers van het eerste aanwezig zijn). Maar het zou gewoon een bijzonder ongeïnteresseerd "mannetje" zijn , wat zichzelf helemaal het einde vind.

Nogmaals ik ken Maria niet persoonlijk dus ik weet niet of dit klopt..


Als dat waar is dan zal MVV er zelf toch niet mee na buiten komen.
En als het klopt vind ik het toch wel goed dat hij weg is , we kunnen elke speler met een beetje kwaliteit gebruiken maar het teammentaliteit is nog altijd het belangrijkste.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

17 nov 2014 19:18
Us Clubke
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 648
Meer
Gianluca Maria #40

mvv4ever schreef :

You Are schreef : Ik weet niet of de gegeven info klopt natuurlijk .. of het ging om de jeugd van MVV of meehelpen bij Maastricht united ( Waar wel meestal spelers van het eerste aanwezig zijn). Maar het zou gewoon een bijzonder ongeïnteresseerd "mannetje" zijn , wat zichzelf helemaal het einde vind.

Nogmaals ik ken Maria niet persoonlijk dus ik weet niet of dit klopt..


Als dat waar is dan zal MVV er zelf toch niet mee na buiten komen.
En als het klopt vind ik het toch wel goed dat hij weg is , we kunnen6 elke speler met een beetje kwaliteit gebruiken maar het teammentaliteit is nog altijd het belangrijkste.


Ik kan bevestigen dat deze speler liever niks deed en muziek luistert (wat hangend) dan de jeugd te helpen. Kwestie van Mentaliteit zoals die tegenwoordig bij heel veel jeugd spelers ontbreekt. Gelukkig is het tegendeel ook aanwezig.

Hij heeft op mij geen indruk gemaakt in die wedstrijden wat ik gezien heb en de schijnbaar de technische staf ook niet.
Het ontbreken van 2e elftal natuurlijk ook bepalend, maar op de trainingen zul je het ook moeten afdwingen.
Dan is het voor beide partijen beter om uitelkaar te gaan.

Of dit resulteert in nieuwe spelers in de winterstop/transferperiode zal moeten blijken.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

05 jan 2015 18:49
Brncic
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 705
Meer
Gianluca Maria #41
Gianluca Maria naar RKC Waalwijk.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

05 jan 2015 19:25
Mienclub1902
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 723
Meer
Gianluca Maria #42
Aanvaller Gianluca Maria verruilt MVV voor RKC Waalwijk.
De 22-jarige Maria maakt het seizoen op amateurbasis af bij de hekkensluiter van de eerste divisie. "Gianluca heeft een moedige keuze gemaakt door zijn contract bij MVV te laten ontbinden en te kiezen voor het avontuur en de kans bij RKC'', zei de Waalwijkse directeur Remco Oversier maandag.
PSV
Maria werd opgeleid bij PSV, maar wist in Eindhoven niet door te breken. De afgelopen 2,5 jaar kwam de aanvaller bij FC Eindhoven en MVV tot 43 wedstrijden, waarin hij zeven keer scoorde.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

05 jan 2015 22:15 05 jan 2015 22:16 door opadiehard.
opadiehard
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 2369
Meer
Gianluca Maria #43

Mienclub1902 schreef : Aanvaller Gianluca Maria verruilt MVV voor RKC Waalwijk.
De 22-jarige Maria maakt het seizoen op amateurbasis af bij de hekkensluiter van de eerste divisie. "Gianluca heeft een moedige keuze gemaakt door zijn contract bij MVV te laten ontbinden en te kiezen voor het avontuur en de kans bij RKC'', zei de Waalwijkse directeur Remco Oversier maandag.
PSV
Maria werd opgeleid bij PSV, maar wist in Eindhoven niet door te breken. De afgelopen 2,5 jaar kwam de aanvaller bij FC Eindhoven en MVV tot 43 wedstrijden, waarin hij zeven keer scoorde.


Vind het heel jammer dat hij hier weinig speelminuten heeft gehad...zou dat aan iets anders liggen dan wat er zich op de groene mat zich zou moeten afspelen?...gr opa ;)

....

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

06 jan 2015 12:09
mvv supporter
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 844
Meer
Gianluca Maria #44
Vind het knap dat hij deze keuze maakt.
Maar ja als je niet kunt spelen dan word het ook Saai.

Ik neem dan ook aan dat hij bij RKC wel speel minuten krijgt.
als hij speelde vond ik hem wel leuk voetballen.
Maar ik heb het vermoeden dat de relatie trainer en maria niet goed was
De volgende gebruiker (s) zei dank u opadiehard

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

06 jan 2015 12:25
Raffalaldo
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 366
Meer
Gianluca Maria #45
Zeer moedige keuze. Als je een contract opzegt voor een amateurcontract, dan zegt dat ook wel iets over jezelf.
Er zijn genoeg spelers die alleen maar aan de centen denken en voor een euro extra al bij de vijand op de bank/tribune gaan zitten.

Moedige keuze, zeker in deze tijden. Ook een goede keuze van hem om zelf te willen investeren in zichzelf en zijn toekomst.
Veel succes bij RKC, maar alleen tegen MVV moet je een off-day hebben :-P

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.367 seconden