Gianluca Maria

08 juli 2013 21:35 08 juli 2013 21:38 door Anna D..
Anna D.
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1441
Meer
Onderwerp Auteur
Gianluca Maria #1
Onze 2e aanwinst verdient zijn eigen topic nu om even terug te komen op het bericht van zaterdag.



Wel eens met Ron Elsen. Is denk ik een transfer die goed kan uitpakken. Stond bij PSV toch wel te boek als een veelbelovend talent. Mocht nog niet zo lang geleden de bekerwedstrijd meedoen tegen EHC waar hij ook nog scoorde, was weliswaar een intikker. In zijn 2e seizoenshelft bij FC Eindhoven het team daar niet uit het slop kunnen halen, maar 6 goals in 15 wedstrijden als linksbuiten is zeker niet verkeerd. Zeker als je bedenkt dat Esajas in een veel beter draaiend team er slechts 5 wist te maken. Heb er wel vertrouwen in dat deze gok goed gaat uitvallen. Aanvaller die overal uit de voeten kan in principe links, rechts of spits al zal hij wel voor de linkerflank gehaald zijn. Heeft een goede actie en dribbel en pikt zijn goaltjes mee en heeft zijn snelheid mee natuurlijk. Wel weer professioneel van de Limburger om de verkeerde jeugdspeler van PSV bij het artikel te plaatsen.

Gianluca Maria



Geboortedatum: 28-06-1992
Geboorteplaats: Venray
Lengte: 1.75m
Positie:: Vleugelaanvaller, spits
Sterke been: links

Carrièreverloop:
00-01 NEC D2
01-02 NEC D2
02-03 PSV D3
03-04 PSV D2
04-05 PSV D1
05-06 PSV C2
06-07 PSV C1
07-08 PSV B1
08-09 PSV A1
09-10 PSV A1
10-11 PSV A1
11-12 Jong PSV
12-13 Jong PSV
12-13 FC Eindhoven

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

08 juli 2013 22:14
Boredass
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1241
Meer
Gianluca Maria #2
Met Anna d eens, waardige opvolger van Esajas , verwacht ook meer rendement van hem.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

08 juli 2013 22:17
mvv4ever
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1173
Meer
Gianluca Maria #3
Hij moet het eerst eens laten zien.
Maar ik ben het met je eens Anna dat het goed gaat uitpakken en daar bij ik zeker van overtuigd als hij zo presteert als bij Eindhoven en PSV.
Want 6 goals in 15 wedstrijden welliswaar een Hattrick is toch best goed en zeker als het bij een club als Fc Eindhoven is.
Ik verwacht toch een betere speler als Esajas mijn verwachtingen over hem zijn hoog.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

08 juli 2013 22:24
Sjonnie
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1160
Meer
Gianluca Maria #4

mvv4ever schreef : Hij moet het eerst eens laten zien.
Maar ik ben het met je eens Anna dat het goed gaat uitpakken en daar bij ik zeker van overtuigd als hij zo presteert als bij Eindhoven en PSV.
Want 6 goals in 15 wedstrijden welliswaar een Hattrick is toch best goed en zeker als het bij een club als Fc Eindhoven is.
Ik verwacht toch een betere speler als Esajas mijn verwachtingen over hem zijn hoog.



Wat ik me afvraag is ?? Jong PSV speelt in de JL , waarom heeft hij voor MVV gekozen ?? Eigen keuze of was er geen plaats voor hem bij jong PSV?? ..... Brengt me bij de volgende vraag , hoe sterk is jong PSV als een versterking voor MVV niet goed genoeg is voor jong PSV??

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

09 juli 2013 06:08
opadiehard
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 2369
Meer
Gianluca Maria #5

Sjonnie schreef :

mvv4ever schreef : Hij moet het eerst eens laten zien.
Maar ik ben het met je eens Anna dat het goed gaat uitpakken en daar bij ik zeker van overtuigd als hij zo presteert als bij Eindhoven en PSV.
Want 6 goals in 15 wedstrijden welliswaar een Hattrick is toch best goed en zeker als het bij een club als Fc Eindhoven is.
Ik verwacht toch een betere speler als Esajas mijn verwachtingen over hem zijn hoog.



Wat ik me afvraag is ?? Jong PSV speelt in de JL , waarom heeft hij voor MVV gekozen ?? Eigen keuze of was er geen plaats voor hem bij jong PSV?? ..... Brengt me bij de volgende vraag , hoe sterk is jong PSV als een versterking voor MVV niet goed genoeg is voor jong PSV??



Logies toch hij wil komend seizoen promoveren :thumbsup: ..gr opa ;)

....

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

09 juli 2013 06:27
Boredass
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1241
Meer
Gianluca Maria #6

Sjonnie schreef :

mvv4ever schreef : Hij moet het eerst eens laten zien.
Maar ik ben het met je eens Anna dat het goed gaat uitpakken en daar bij ik zeker van overtuigd als hij zo presteert als bij Eindhoven en PSV.
Want 6 goals in 15 wedstrijden welliswaar een Hattrick is toch best goed en zeker als het bij een club als Fc Eindhoven is.
Ik verwacht toch een betere speler als Esajas mijn verwachtingen over hem zijn hoog.



Wat ik me afvraag is ?? Jong PSV speelt in de JL , waarom heeft hij voor MVV gekozen ?? Eigen keuze of was er geen plaats voor hem bij jong PSV?? ..... Brengt me bij de volgende vraag , hoe sterk is jong PSV als een versterking voor MVV niet goed genoeg is voor jong PSV??


Op het moment dat psv besloot zijn contract niet te verlengen , was er nog geen sprake dat PSV in de JL ging voetballen

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

31 okt 2013 14:34
La Chouffe
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 138
Meer
Gianluca Maria #7
Weet iemand hoe het met zn blessure is?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

01 nov 2013 13:15
mvv4ever
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1173
Meer
Gianluca Maria #8

La Chouffe schreef : Weet iemand hoe het met zn blessure is?


Hij speelt vanavond gewoon. (kijk mvv tv)
De volgende gebruiker (s) zei dank u La Chouffe

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

01 nov 2013 15:59
La Chouffe
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 138
Meer
Gianluca Maria #9
Goed om te weten. ;) Dank je!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

31 okt 2014 13:00
mvv supporter
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 844
Meer
Gianluca Maria #10
ik wilde geen andere topics vervuilen,

Maar wat is er met deze speler dat hij NOOIT op het veld staat.
De trainer zet liever veldmate en braken er in als Maria?

terwijl ik deze speler beter vind als veldmate en braken samen?
Kan toch niet zijn dat deze altijd geblesseerd is ?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

31 okt 2014 13:17
Jacques
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 3822
Meer
Gianluca Maria #11
Hij was onlangs wel degelijk geblesseerd en daarna op interlandtrip. En ik vind Maria nou niet echt beter dan de namen die je noemt. Ook niet slechter. Beetje lood om oud ijzer wat mij betreft, zowel Braken, als Veldmate, als Maria zijn eigenlijk (nog) niet goed genoeg voor subtop/top Jupiler League. Braken en Maria hebben dan nog hun leeftijd mee; die zouden nog naar dat niveau toe kunnen groeien .

You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

31 okt 2014 14:41 31 okt 2014 14:46 door MVVke.
MVVke
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1345
Meer
Gianluca Maria #12

Jacques schreef : Hij was onlangs wel degelijk geblesseerd en daarna op interlandtrip. En ik vind Maria nou niet echt beter dan de namen die je noemt. Ook niet slechter. Beetje lood om oud ijzer wat mij betreft, zowel Braken, als Veldmate, als Maria zijn eigenlijk (nog) niet goed genoeg voor subtop/top Jupiler League. Braken en Maria hebben dan nog hun leeftijd mee; die zouden nog naar dat niveau toe kunnen groeien .


Noe kin 'ch m'ch verdaole, mer is Maria neet veur es boetespeuler gehaold? Daan is heer toch neet te vergelieke mèt Veldmate en Braken?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

31 okt 2014 14:50
La Chouffe
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 138
Meer
Gianluca Maria #13
Vind hem ook veel beter dan Veldmate en Braken. Komt altijd dreiging vanaf. Ik zie hem graag spelen al denkt de trainer er helaas anders over

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

31 okt 2014 15:15
mvv4ever
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1173
Meer
Gianluca Maria #14
Ik vind ook dat hij de kans verdiend en meer speelminuten mag krijgen.
Maar voor in de spits? Volgens mij is hij toch meer een buitenspeler?

Ik zou idd eens met Maria starten in plaats van Braken en dat hij maar laat zien dat hij in de basis hoort.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

01 nov 2014 09:31
mvv supporter
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 844
Meer
Gianluca Maria #15
kijkend naar de stand en het aantal goals kun je zelfs de gok wagen om je 2de keeper in de spits te zetten, Slechter kan het toch niet.

De keren dat Maria in het veld stond vond ik hem balvast en een leuke speler om te zien, Maar aangezien hij zo weinig en niet constant gespeeld heeft is het moeilijk te zeggen.
Maar 1 ding is zeker braken bakt er niks van op het gebied van scoren en spits zijn.
Hij werkt wel hard maar het resultaat is niet aanwezig.
De volgende gebruiker (s) zei dank u opadiehard

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.388 seconden