Adnan Šecerovic

07 dec 2013 12:05
gaston satijn
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 447
Meer
Adnan Šecerovic #16
Ik vind dat hij zich soms niet zo moet aanstellen bij ieder duwtje of duel schreeuwt hij het uit en maakt de mooiste buitelingen alsof hij net de doodschop van zijn leven heeft gekregen. Werkelijk...om zo je tegenstander een kaart aan te smeren...mvv-onwaardig. Eerdaags krijgt hij inderdaad die doodschop van iemand..nou dan weet ie waarvoor hij ligt te kermen. Als ik gister die actie zie waarbij hij zich zo aanstelt nadat een tegenstander hem neergelegd heeft, ongelooflijk. Die van speler telstar wilde alleen even zijn excuses aanbieden. Maar goed dat ik geen trainer bij mvv ben, had hem direct eruit gehaald. Lijkt me trouwens ook zeer vervelend voor zijn medespelers, die aanstellerij steeds. :thumbsdown:

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

07 dec 2013 12:11
Peter Pan
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 783
Meer
Adnan Šecerovic #17

gaston satijn schreef : Ik vind dat hij zich soms niet zo moet aanstellen bij ieder duwtje of duel schreeuwt hij het uit en maakt de mooiste buitelingen alsof hij net de doodschop van zijn leven heeft gekregen. Werkelijk...om zo je tegenstander een kaart aan te smeren...mvv-onwaardig. Eerdaags krijgt hij inderdaad die doodschop van iemand..nou dan weet ie waarvoor hij ligt te kermen. Als ik gister die actie zie waarbij hij zich zo aanstelt nadat een tegenstander hem neergelegd heeft, ongelooflijk. Die van speler telstar wilde alleen even zijn excuses aanbieden. Maar goed dat ik geen trainer bij mvv ben, had hem direct eruit gehaald. Lijkt me trouwens ook zeer vervelend voor zijn medespelers, die aanstellerij steeds. :thumbsdown:


Het gebeurt inderdaad wel vaak dat hij zich na een tackle aansteld, vaak schwalbe etc. Maarja, wat mij betreft moet je minimaal 1 zoeen speler hebben in je elftal, al is het maar om je tegenstander te frustreren. Iedere club heeft wel zo'n speler erbij zitten.

Zie bijvoorbeeld het moment tegen ADO paar weken terug, 2-1 voor en dan dat moment met de inworp in de extra tijd. Hoe vaak dat niet tegen ons is gebeurd in de afgelopen jaren.

Het gaat misschien soms wat te ver, en inderdaad tegen Telstar, dat speelt met spelers die afgekeurd waren in het G-team van een of andere amateurclub, is dat niet nodig, maar ik denk dat het heel belangrijk is om een speler zoals hem erin te hebben.
De volgende gebruiker (s) zei dank u harke1992

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

07 dec 2013 19:22
Frank Salemans
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 764
Meer
Adnan Šecerovic #18
Haha, mooi om te zien hoe supporters kunnen verschillen in de waardering voor een speler. Ik vind hem met de week beter spelen. In tegenstelling tot sommige anderen vind ik hem wel hard werken. Ik vind hem de speler met het meeste overzicht en (verreweg) de beste traptechniek, zeker in stilstaande situaties. En het is belangrijk om zo'n soms wat theatraal spelertje te hebben. Ik vind MVV in het algemeen juist veel te lief en zaalvoetbalachtig van karakter. Ik ben blij dat hij erbij zit; van mij mag hij een basisplek hebben.
De volgende gebruiker (s) zei dank u harke1992, SoerenBusk

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

07 dec 2013 20:04
Dixi
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 369
Meer
Adnan Šecerovic #19

sjoen-mestreech schreef : Secerovic schijnt 2,5 ton per jaar onder Hendriks te verdienen.


In zijn eerste jaar verdiende hij dit, deze jongen verdient nu rond de 450K per jaar, gelukkig betaalt ome Nol zijn salaris.

Dixi

Ut geit uuch good, mèh MVV beter!
De volgende gebruiker (s) zei dank u Sjotelsplak

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

07 dec 2013 20:06
mvvcasbrul
Senior Boarder
Senior Boarder
Berichten: 74
Meer
Adnan Šecerovic #20

Frank Salemans schreef : Haha, mooi om te zien hoe supporters kunnen verschillen in de waardering voor een speler. Ik vind hem met de week beter spelen. In tegenstelling tot sommige anderen vind ik hem wel hard werken. Ik vind hem de speler met het meeste overzicht en (verreweg) de beste traptechniek, zeker in stilstaande situaties. En het is belangrijk om zo'n soms wat theatraal spelertje te hebben. Ik vind MVV in het algemeen juist veel te lief en zaalvoetbalachtig van karakter. Ik ben blij dat hij erbij zit; van mij mag hij een basisplek hebben.



Goed gesproken Frank, ben het helemaal met je eens !! Hele nuttige speler voor MVV, laat zich niet zo maar weg zetten, verricht heel veel nuttig werk en heeft niet onbelangrijk een hele goeie trap, zijn corners komen tenminste wel goed voor !!En wederom Tini Ruys onbegrijpelijk om juist Adnan weer te vervangen !! Adnan ga zo door en hoop jou nog meerdere seizoenen hier te zien spelen !! :)
De volgende gebruiker (s) zei dank u harke1992

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

11 dec 2013 15:36
les rouges blancs
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 2739
Meer
Adnan Šecerovic #21
Dat hij op voetbalgebied begaafd is, kun je niet ontkennen en is vaker wel te zien, maar er moet meer uitkomen na 7 jaar NL:
ajax.netwerk.to/forums/HTML/forum7/1017.php

Zo is zijn traptechniek wel mooi om te zien, maar het "schwalbe-gedrag" roept af en toe irritaties op en kan soms een verzwakking van het elftal betekenen en gevaar opleveren:
omdat hij bij de "omschakkeling" van aanval naar verdediging niet op z'n plek staat en daardoor het middenveld vrijgeeft aan de tegenstander. En met Smeets en van Hyfte als aanvallende middenvelders (en bij gebrek aan het type "butteleers" zoals we die in het verleden hadden met spelers als Daemen, Rob Delahaye en Joordens) is dat vragen om moeilijkheden.

Daarnaast moet je je afvragen in hoeverre hij de ontwikkeling en doorstroom van andere spelers tegenhoudt...

Niettemin is zijn inzet en houding op de training meer dan positief en is hij ook buiten het veld een zeer sympathieke en aardig persoon met een zeer professionele houding, die alleen maar met voetbal bezig is!
( altijd aanwezig bij oefenwedstrijden, ook al speelt hij zelf niet mee) .

Kortom een zeer belangrijk jaar voor Adnan, waarbij met wat mannelijker gedrag hij een verschil kan maken en van meerwaarde kan zijn, wil hij niet Olson achterna gaan en weer in de 2de of 3de divisie van z'n land terecht komen...

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

11 dec 2013 20:54
mvv4ever
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1173
Meer
Adnan Šecerovic #22
Ik vind hem juist beter gaan spelen.
In het begin vond ik het een bagger spelen maar nu speelt hij zeker beter!

En zo´n speler met zoveel theater in zich moet je hebben.

Vaak genoeg ook gebeurd dat MVV een kaart aangenaaid is of wat dan ook.
Nu hebben wij eens zo´n speler die tegenstander een beetje opfokt (wat hij zeker doet).

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

11 dec 2013 22:09
Armand
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 410
Meer
Adnan Šecerovic #23
Hij speeelt prima in een elftal wat totaal niet draaid

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

19 apr 2014 11:01 19 apr 2014 11:19 door jeoff.
jeoff
Administrator
Administrator
Berichten: 1922
Meer
Adnan Šecerovic #24
Ik begrijp niet waarom mensen roepen dat Secerovic hier een contract moet krijgen. Hij komt uit Bosnie dus moet als speler van buiten de EU meer dan 10 keer het maximum salaris van MVV verdienen, oftewel 25% van de totale begroting van MVV!!!

Of mis ik soms iets?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

19 apr 2014 11:10 19 apr 2014 11:11 door Peter Pan.
Peter Pan
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 783
Meer
Adnan Šecerovic #25

jeoff schreef : rationeel gezien zou ik misschien Secerovic moeten kiezen, maar mijn gevoel zegt toch Schreurs.

Ik begrijp niet waarom mensen roepen dat Secerovic hier een contract moet krijgen. Hij komt uit Bosnie dus moet als speler van buiten de EU meer dan 10 keer het maximum salaris van MVV verdienen, oftewel 25% van de totale begroting van MVV!!!

Of mis ik soms iets?


Deze regel geld alleen in de eredivisie volgens mij ;)
Willem II heeft bijvoorbeeld 2 brazilianen in hun selectie, ondanks hun grotere begroting lijkt me niet dat ze dat zouden kunnen betalen als die regel er was.

En volgens mij ligt Bosnië gewoon in Europa?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

19 apr 2014 11:18
jeoff
Administrator
Administrator
Berichten: 1922
Meer
Adnan Šecerovic #26

Peter Pan schreef : Deze regel geld alleen in de eredivisie volgens mij ;)
Willem II heeft bijvoorbeeld 2 brazilianen in hun selectie, ondanks hun grotere begroting lijkt me niet dat ze dat zouden kunnen betalen als die regel er was.

En volgens mij ligt Bosnië gewoon in Europa?


Het zou kunnen dat dit enkel voor de Eredivisie geldt. Maar Bosnie is geen lid van de EU, en daar geldt die regel voor.
Ik kan helaas nergens vinden of dit wel of niet geldt voor de Jupiler League

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

19 apr 2014 11:42
Bung
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 109
Meer
Adnan Šecerovic #27
volgens mij ligt Bosnië toch wel zeker in Europa :lolno:

bron: wikipedia
Bosnië en Herzegovina (Bosnisch/Kroatisch: Bosna i Hercegovina, Servisch: Босна и Херцеговина) is een republiek in het zuidoosten van Europa.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

19 apr 2014 11:44 19 apr 2014 11:44 door Dixi.
Dixi
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 369
Meer
Adnan Šecerovic #28
Deze jongen kost Hendriks klauwen met geld, en hij krijgt hem nergens verkocht.
Dus gaat Adnan fijn terug naar Bosnië waar hij zich de komende decennia geen financiële zorgen hoeft te maken omdat hij hier meer dan genoeg heeft opgestreken voor Bosnische begrippen.
Adnan is onbetaalbaar voor MVV, of hij moet al 350.000 willen inleveren...

Dixi

Ut geit uuch good, mèh MVV beter!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

19 apr 2014 11:47 19 apr 2014 11:47 door jeoff.
jeoff
Administrator
Administrator
Berichten: 1922
Meer
Adnan Šecerovic #29

Bung schreef : volgens mij ligt Bosnië toch wel zeker in Europa :lolno:

bron: wikipedia
Bosnië en Herzegovina (Bosnisch/Kroatisch: Bosna i Hercegovina, Servisch: Босна и Херцеговина) is een republiek in het zuidoosten van Europa.


Er is een verschil tussen fysiek in Europa liggen, en een lidstaat zijn van de Europese Unie. Bosnië en Herzegovina is géén lid van de EU. En de salaris regel geldt voor spelers van buiten de EU (ik hoor graag als ik fout zit)

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

19 apr 2014 11:50 19 apr 2014 11:52 door houtengerard.
houtengerard
Administrator
Administrator
Berichten: 1900
Meer
Adnan Šecerovic #30

Bung schreef : volgens mij ligt Bosnië toch wel zeker in Europa :lolno:

bron: wikipedia
Bosnië en Herzegovina (Bosnisch/Kroatisch: Bosna i Hercegovina, Servisch: Босна и Херцеговина) is een republiek in het zuidoosten van Europa.


Terug naar school Bung..

Europa = Continent met landen
EU = Europese Unie. Handels unie van aangesloten landen (Schengen verdrag). Bosnië maakt hier geen onderdeel van uit. Alleen Slovenie en Kroatie zijn aangesloten uit het voormalig Joegoslavië.

De vraag is hanteert de UEFA het EU verdrag, of kijkt het naar de continenten? Stankov komt uit Macedonië, dat geen lid is van de EU, maar hij heeft volgens mij een Nederlands paspoort. Heeft Secerovic dat ook?

Maar ik denk eerlijk gezegd niet dat hij voor 50.000 zal blijven.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.407 seconden