>
Ontvangen bedankjes 307
Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.
gaston satijn schreef : Ik vind dat hij zich soms niet zo moet aanstellen bij ieder duwtje of duel schreeuwt hij het uit en maakt de mooiste buitelingen alsof hij net de doodschop van zijn leven heeft gekregen. Werkelijk...om zo je tegenstander een kaart aan te smeren...mvv-onwaardig. Eerdaags krijgt hij inderdaad die doodschop van iemand..nou dan weet ie waarvoor hij ligt te kermen. Als ik gister die actie zie waarbij hij zich zo aanstelt nadat een tegenstander hem neergelegd heeft, ongelooflijk. Die van speler telstar wilde alleen even zijn excuses aanbieden. Maar goed dat ik geen trainer bij mvv ben, had hem direct eruit gehaald. Lijkt me trouwens ook zeer vervelend voor zijn medespelers, die aanstellerij steeds.
sjoen-mestreech schreef : Secerovic schijnt 2,5 ton per jaar onder Hendriks te verdienen.
Frank Salemans schreef : Haha, mooi om te zien hoe supporters kunnen verschillen in de waardering voor een speler. Ik vind hem met de week beter spelen. In tegenstelling tot sommige anderen vind ik hem wel hard werken. Ik vind hem de speler met het meeste overzicht en (verreweg) de beste traptechniek, zeker in stilstaande situaties. En het is belangrijk om zo'n soms wat theatraal spelertje te hebben. Ik vind MVV in het algemeen juist veel te lief en zaalvoetbalachtig van karakter. Ik ben blij dat hij erbij zit; van mij mag hij een basisplek hebben.
jeoff schreef : rationeel gezien zou ik misschien Secerovic moeten kiezen, maar mijn gevoel zegt toch Schreurs.
Ik begrijp niet waarom mensen roepen dat Secerovic hier een contract moet krijgen. Hij komt uit Bosnie dus moet als speler van buiten de EU meer dan 10 keer het maximum salaris van MVV verdienen, oftewel 25% van de totale begroting van MVV!!!
Of mis ik soms iets?
Peter Pan schreef : Deze regel geld alleen in de eredivisie volgens mij
Willem II heeft bijvoorbeeld 2 brazilianen in hun selectie, ondanks hun grotere begroting lijkt me niet dat ze dat zouden kunnen betalen als die regel er was.
En volgens mij ligt Bosnië gewoon in Europa?
Bung schreef : volgens mij ligt Bosnië toch wel zeker in Europa
bron: wikipedia
Bosnië en Herzegovina (Bosnisch/Kroatisch: Bosna i Hercegovina, Servisch: Босна и Херцеговина) is een republiek in het zuidoosten van Europa.
Bung schreef : volgens mij ligt Bosnië toch wel zeker in Europa
bron: wikipedia
Bosnië en Herzegovina (Bosnisch/Kroatisch: Bosna i Hercegovina, Servisch: Босна и Херцеговина) is een republiek in het zuidoosten van Europa.