Adnan Šecerovic

19 apr 2014 11:55
houtengerard
Administrator
Administrator
Berichten: 1900
Meer
Adnan Šecerovic #31
Het mooiste voorbeeld lijkt me Jonas Olsen. Noorwegen is geen lid van de EU. En volgens mij heeft Olsen hier geen absurd hoog salaris gehad. Noorwegen doet wel mee op facetten van de EU, waaronder het Schengen verdrag. Misschien dat dit meespeelt?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

19 apr 2014 12:04
Bung
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 109
Meer
Adnan Šecerovic #32
Buiten dat Bosnië niet bij de EU zit wat er trouwens volgens de verwachtingen wel zit aan te komen 2014/15 (bron.wikipedia) , wat na mijn idee nog niks uitmaakt omdat het fysiek in Europa ligt. maar kunnen we hem toch niet behouden door zijn hoge salaris nu of hij moet fors inleveren.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

19 apr 2014 12:31 19 apr 2014 12:44 door houtengerard.
houtengerard
Administrator
Administrator
Berichten: 1900
Meer
Adnan Šecerovic #33
Laten we het maar van hem genieten zolang hij hier nog rondloopt. Want deze regel geldt voor de Europese Unie.

305.000 euro minimaal per jaar moet hij verdienen. Oftewel 6 keer het salarisplafond van MVV. Het ergste van alles is, is dat dit geen UEFA regel is, maar een KNVB regel, die is ingediend op verzoek van de clubs zelf. Verklaar meteen waarom er in België niet veel Sjefkes en Pierre-kes rondlopen in de competitie.

bron:
www.proprof.nl/lagere-salarisgrens-spelers-buiten-eu/
www.ad.nl/ad/nl/5610/Eredivisie/article/...lers-buiten-EU.dhtml

Edit: Sorry dit is gebaseerd op gemiddelde Eredivisie salarissen.

Of: Secervic moet 150% van het gemiddelde MVV salaris verdienen. (40.000), dus 60.000.

Of: Secerovic moet 150% van het gemiddelde salaris in de hele competitie verdienen. (+/-50.000) 75.000

Volgens mij het tweede.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

19 apr 2014 21:59
Dylan
Senior Boarder
Senior Boarder
Berichten: 40
Meer
Adnan Šecerovic #34
Speelde Olsen niet op amateurbasis? Want dan viel hij volgens mij niet in de cao

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

19 apr 2014 23:38
Raffalaldo
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 366
Meer
Adnan Šecerovic #35
Hij is al vanaf 2007-2008 in Nederland. Wie weet heeft hij in de tussentijd al een Nederlands paspoort (dubbele nationaliteit)?
Als dit zo zou zijn, dan kan MVV hem een normaal contract aanbieden en zijn ze niet verplicht om bovenstaande salaris aan te bieden.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

19 apr 2014 23:59
mvvcasbrul
Senior Boarder
Senior Boarder
Berichten: 74
Meer
Adnan Šecerovic #36

Raffalaldo schreef : Hij is al vanaf 2007-2008 in Nederland. Wie weet heeft hij in de tussentijd al een Nederlands paspoort (dubbele nationaliteit)?
Als dit zo zou zijn, dan kan MVV hem een normaal contract aanbieden en zijn ze niet verplicht om bovenstaande salaris aan te bieden.

Precies hij speelt nu al meer als 3 jaar hier en dan zijn die regels niet meer van kracht !! Van Adnan zelf weet ik dat hij super graag bij MVV is, fijne club, spelers en supporters, prachtige stad en wil ook heel graag blijven alleen heeft hij van MVV nog helemaal niks gehoord en hij zegt ook hij heeft een vrouw en zoontje die hij moet onderhouden DUS MVV WORDT OP TIJD WAKKER EN PRAAT OP ZIJN MINST MET DEZE ZEER GETALENTEERDE SPELER !!!!
De volgende gebruiker (s) zei dank u Schapendonk

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

20 apr 2014 03:19
Raffalaldo
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 366
Meer
Adnan Šecerovic #37

mvvcasbrul schreef :

Raffalaldo schreef : Hij is al vanaf 2007-2008 in Nederland. Wie weet heeft hij in de tussentijd al een Nederlands paspoort (dubbele nationaliteit)?
Als dit zo zou zijn, dan kan MVV hem een normaal contract aanbieden en zijn ze niet verplicht om bovenstaande salaris aan te bieden.

Precies hij speelt nu al meer als 3 jaar hier en dan zijn die regels niet meer van kracht !! Van Adnan zelf weet ik dat hij super graag bij MVV is, fijne club, spelers en supporters, prachtige stad en wil ook heel graag blijven alleen heeft hij van MVV nog helemaal niks gehoord en hij zegt ook hij heeft een vrouw en zoontje die hij moet onderhouden DUS MVV WORDT OP TIJD WAKKER EN PRAAT OP ZIJN MINST MET DEZE ZEER GETALENTEERDE SPELER !!!!


Hij moet dan wel een paspoort hebben van een van de EU-landen, anders blijven de regels gewoon staan.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

21 apr 2014 19:54
De Zwarte Vogel
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 923
Meer
Adnan Šecerovic #38
Salaris is te hoog voor MVV.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

28 juni 2014 16:45 28 juni 2014 16:51 door Sandro.
Sandro
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 861
Meer
Adnan Šecerovic #39
Adnan Secerovic per 1 juli a.s transfervrij naar Sloboda Tuzla in Bosnië-Herzegovina.
www.liga-live-dabei.de/adnan-secerovic/profil/spieler/78497

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.302 seconden