Cooky Voorn

27 aug 2013 08:25
Napoleon
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1872
Meer
Onderwerp Auteur
Cooky Voorn #1
Volgens mij is er nog geen topic over Cooky Voorn.

Vandaag staat er week een leuk stuk over hem in DDL , ik kan hem zelf niet plaatsen maar misschien dat iemand dat wel kan doen.

Vind het een goede zet van MVV dat Cooky erbij is, misschien is het effect van hem op dit moment nog niet zichtbaar, toch zegt mij iets dat Cooky voor de lange termijn ( uitgaande dat het niet één seizoen is dat hij hier blijft) wel zijn toegevoegde waarde heeft .

Wat vinden jullie van Cooky Voorn en zijn rol bij MVV ??

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

27 aug 2013 08:57 27 aug 2013 08:59 door Aswin.
Aswin
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 521
Meer
Cooky Voorn #2

Iech bin lid vaan Veer Zien MVV! Diech toch ouch?
Neet? Meld diech daan noe aon: www.veerzienmvv.nl/
100% veur de eige club!

Geen donateur, maar toch willen bijdragen?
www.veerzienmvv.nl/doneer/
De volgende gebruiker (s) zei dank u peter ruiver, Gamin

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

27 aug 2013 09:47
Napoleon
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1872
Meer
Onderwerp Auteur
Cooky Voorn #3

Aswin schreef : Hierbij :)

www.mijnbestand.nl/Bestand-CY8IYEFO7V36.pdf


thx Aswin !!! :)

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

27 aug 2013 21:34 27 aug 2013 21:35 door opadiehard.
opadiehard
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 2369
Meer
Cooky Voorn #4
Ik denk dat je niet beter voor de dag kan komen met een man die de nodige jaren ervaring heeft op gedaan,en niet zit te wachten om(op korte termijn) bij een eventueel andere club aan de gang te gaan zou die zich aanmelden.
Ik denk persoonlijk dat hij nog lang bij mvv zal blijven werken,zeker gezien dat hij partime bezig is bij die vaan us.
Ik denk ook dat hij de nodige humor zal mixen met een schat aan ervaring die hij heeft opgedaan onder bertje van marwijk.
Zowieso hart verwarmend artikel in ddl van vandaag :thumbsup:...cooky kicke gast...gr opa ;).

....
De volgende gebruiker (s) zei dank u les rouges blancs

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

28 aug 2013 19:18 28 aug 2013 19:18 door les rouges blancs.
les rouges blancs
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 2739
Meer
Cooky Voorn #5

opadiehard schreef : Ik denk dat je niet beter voor de dag kan komen met een man die de nodige jaren ervaring heeft op gedaan,en niet zit te wachten om(op korte termijn) bij een eventueel andere club aan de gang te gaan zou die zich aanmelden.
Ik denk persoonlijk dat hij nog lang bij mvv zal blijven werken,zeker gezien dat hij partime bezig is bij die vaan us.
Ik denk ook dat hij de nodige humor zal mixen met een schat aan ervaring die hij heeft opgedaan onder bertje van marwijk.
Zowieso hart verwarmend artikel in ddl van vandaag :thumbsup:...cooky kicke gast...gr opa ;).


Je hebt gelijk Opa; toffe gast en ...zeer belangrijk!... met een MVV hart. Zijn eerste wedstrijd eind jaren zestig
( helaas 4:1 uit van AZ verloren), weet hij zich nog uitstekend te herinneren. Ook al was hij toen een jong gastje van 17 of 18.

De man is van toegevoegde waarde door zijn vakkennis en ervaring, hetgeen ook duidelijk op de training te zien is en daarmee een belangrijke ondersteuning is voor onze trainer. Zo iemand maakt de jonge gasten op termijn beter.
Hij is ons (volste) vertrouwen en ondersteuning waard, hoop dat hij hier nog lang(er) verblijft ! :thumbsup:
De volgende gebruiker (s) zei dank u tcb

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

28 aug 2013 19:37
Anna D.
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1441
Meer
Cooky Voorn #6
In Sittard bij Fortuna liepen de spelers altijd met hem weg. Blijkbaar bij Oranje heeft hij ook die juiste snaar geraakt gezien het bericht in DDL. Voorn is dus in mijn ogen een hele goede motivator en dat is heel belangrijk in het teamproces. Denk dat dit uiteindelijk zeker zijn vruchten zal afwerpen en beschouw hem zeker als een aanwinst. Niets ten nadele van Verberne, maar deze man heeft zich al dubbel en dwars bewezen.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.242 seconden