Rick Geenen

22 dec 2013 14:47
Mie leef Mestreech
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 968
Meer
Onderwerp Auteur
Rick Geenen #1
Ik kan de topic van Rick Geenen niet vinden (verwijderd?), maar er gaan geruchten dat Roda interesse heeft in Rick Geenen.
Van mij mag die weg, niet dat Geenen slecht speelt, maar ik zie toch liever Stankov spelen.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

21 jan 2014 18:01 21 jan 2014 18:03 door Smirnoff.
Smirnoff
Senior Boarder
Senior Boarder
Berichten: 72
Meer
Rick Geenen #2
Geenen verliest plaats en stapt op bij MVV


Rick Geenen is met onmiddellijke ingang vertrokken bij MVV. De rechtsback kan niet leven met het verlies van zijn basisplaats. De 25-jarige prof uit Geleen speelde op amateurbasis in Maastricht.

Maastricht
Van onze verslaggever


Geenen trok zijn conclusies na een aantal gesprekken met interim-trainer Ron Elsen. Hij speelde bijna de gehele eerste seizoenshelft in de basis van MVV, maar zat vrijdag bij de herstart van de competitie tegen FC Eindhoven (0-4) op de bank. ,,Ik proef dat er niet voldoende perspectief meer voor me is bij MVV. Ik heb een amateurcontract en moet spelen om in de kijker te komen. Als ik op de bank zit, lukt dat niet. Dan kan ik beter mijn energie ergens anders op richten."
Geenen wil nu meer tijd gaan besteden aan zijn HBO-studie Sport en Bewegen in Eindhoven. Intussen hoopt hij een nieuwe club te vinden. MVV-coach Ron Elsen betreurt de stap van Geenen. ,,Ik had hem graag erbij willen houden. De selectie wordt zo steeds krapper, want ook aanvaller Maic Sema is vertrokken. En onze situatie is al niet rooskleurig."


Ah het stond ook al ergens anders, kan het alleen niet meer weghalen.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

21 jan 2014 18:33
RedWhiteArmy
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 282
Meer
Rick Geenen #3
Opgeruimd staat netjes!! Stankov terug!! Kut amateur die Geenen.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

21 jan 2014 18:47
stef
Senior Boarder
Senior Boarder
Berichten: 67
Meer
Rick Geenen #4
ik zou ook niet voor die Stankov schuiven kut voetballer en kut Elsen hoe stom kan je zijn om een betere voetballer zo te laten gaa n ezel

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

21 jan 2014 18:53
Aon de geng!
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 125
Meer
Rick Geenen #5
Lafaard, opgeruimd staat netjes! :daag:

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

21 jan 2014 19:25
gaston satijn
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 447
Meer
Rick Geenen #6
Elsen, niet treuren dat ie weg is.
Geen volledige inzet en overgave voor us mvv ke dan inpakken en wegwezen...
speelde alleen maar door gratie van Ruijs.....

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

21 jan 2014 21:39
Sjonnie
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1159
Meer
Rick Geenen #7
Als je ziet hoe er de laatste 10 wedstrijden verdedigd wordt moet je niet raar opkijken als er koppen gaan rollen !!!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

21 jan 2014 22:18
pinobel
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 962
Meer
Rick Geenen #8

Sjonnie schreef : Als je ziet hoe er de laatste 10 wedstrijden verdedigd wordt moet je niet raar opkijken als er koppen gaan rollen !!!


Precies, we krijgen steeds wel een goaltje of 3 binnen. Voor mij mag komend seizoen de totale verdediging op de schop. Momenteel heeft daar niemand enig nivo.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

21 jan 2014 22:22
Us Clubke
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 648
Meer
Rick Geenen #9
Bij het geringste tegenslag meteen opstappen zeg genoeg over de instelling van dees persoon.
Dit zijn geen club spelers waar je blnd op kan vertrouwen, ik ben blij dat we verlost zijn van hem.

Alleen als iedereen als een team denkt, werkt en de passie uitstraat staan we sterk.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

21 jan 2014 23:01
mitch-043
Junior Boarder
Junior Boarder
Berichten: 34
Meer
Rick Geenen #10
Ik vind het echt kinderachtig van Rick. Maar misschien zou Elsen daar een voordeel uit kunnen halen voor de spelers. Als hij tijdens de training een ultra goede motivatiespeech geeft. En daar bij de beslissing van Rick eraan toevoegt. Denk ik dat er bij de spelers wel een knop moet gaan draaien van nu genoeg dames voetbal en beginnen met het echte werk.

Hup Hup Hup MVV
Es geer welt MVV

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

21 jan 2014 23:31
Maosbrögk
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 899
Meer
Rick Geenen #11
Lekker dan...1 wedstrijd niet in de basis en dan gelijk je biezen pakken.
Zeer professioneel!
Wie denkt ie wel niet dat ie is?!

Vond hem overigens wel aardig ballen, maar als je blijkbaar verzekerd wilt zijn van een basisplek en er niet voor wilt vechten, dan mag je voor mij direct vertrekken.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

22 jan 2014 09:17
mvv supporter
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 844
Meer
Rick Geenen #12
Deze trieste reactie van rick geenen geeft al aan wat het niveau van de ploeg is op dit moment.
Dit soort rotte appels moet je niet in je ploeg of bij je club hebben zitten.
Ik snap dat het verliezen van een basis plaats vervelend is. maar dat zou mij juist motiveren nog meer me best te doen om deze terug te verdienen.
Echter vind Rick Geenen dat onzin.

Maar als er meer van dit soort motivaties of mentaliteiten in de ploeg zitten dan snap ik dat het niet draait.
Sinds vorige jaar winterstop is er iets gebeurd waardoor bij iedereen de knop is omgesprongen.

Ik zeg alle rotte appels eruit of aan het eind van het seizoen de hele ploeg eruit !

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

22 jan 2014 09:55
La Chouffe
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 138
Meer
Rick Geenen #13
Ricky bedankt! Je was de beste rechtsback die we hadden..
De volgende gebruiker (s) zei dank u Oaktree

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

22 jan 2014 11:14 22 jan 2014 11:17 door les rouges blancs.
les rouges blancs
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 2739
Meer
Rick Geenen #14
Jammer dat hij er ( zo snel) zo over denk, als het waar zou zijn...maar ja...dan weet ik ook niet alle details en de bron....
Wel is het zo dat MVV ( ook al was het gratis, oals Stankov vorig jaar) hem verlost heeft van een dood spoor bij Hansa Rostock.

In hoeverre die wisselingen bij MVV er debet aan zijn, is ook moeilijk te zeggen aangezien hij gisteren bekend maakte, dat hij zich volledig gaat richten op zijn studie Sport & Bewegen aan de Fontys Hogeschool te Eindhoven en stopt met betaald voetbal.
In ieder geval toch nog bedankt Rick ( ook al verdrong je m'n maatje Toonie S.) Succes met je verder carrière ! :thumbsup:

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

22 jan 2014 16:29
danima98
Fresh Boarder
Fresh Boarder
Berichten: 16
Meer
Rick Geenen #15
Ik ken de exacte reden natuurlijk niet maar om na 1 wedstrijd op de bank je biezen te pakken zoals het word verwoord dan getuigd dit niet van een juiste instelling.
Dat er nog maar meer mogen volgen.
Werken voor je geld dat moeten de meesten van ons
Amen

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.360 seconden