Rick Geenen

22 jan 2014 16:52
Gohf
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 676
Meer
Rick Geenen #16
Kan iemand mij vertellen waar staat dat hij is vertrokken omdat hij 1 wedstrijd ernaast stond ? Als ik de bericht geving correct lees is hij vertrokken na gesprek op de club met Ron Elsen. Ben wel benieuwd waar jullie dat van 1 wedstrijd zien staan.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

22 jan 2014 17:35
Jacques
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 3816
Meer
Rick Geenen #17
Hij stapt op nadat hij 1 wedstrijd op de bank zat. Nuchtere feiten, Gohf. Er is niemand die zegt "Rick Geenen heeft in de media gezegd dat hij opstapt omdat hij 1 wedstrijd op de bank zat". Wel lees ik reacties in de trant van "1 wedstrijd niet in de basis en dan gelijk je biezen pakken." Daar is feitelijk gezien helemaal niets onjuist aan. Het siert je dat je een oud-speler van jullie wilt verdedigen en er speelt waarschijnlijk wel wat meer dan enkel deze ene keer de basisplaats, maar jij weet dat niet precies, net zo goed als wij dat niet weten.

Mijn beste gok: het seizoen valt tegen en MVV zit financieel in zwaar weer. Rick had gehoopt dat MVV top-5 zou spelen zoals vorig jaar, en dat hij na een goed eeerste seizoenshelft toch een contractje zou krijgen. Beiden is niet zo. Als je dan een maatschappelijk carriere aan het opstarten bent, en je belandt op de bank, dan is dat erg balen. Rick maakt de keuze om vervolgens naar Elsen te stappen en maar meteen helemaal te stoppen bij MVV. Aangezien hij een amateurcontract had, staat die keuze hem uiteraard vrij, ik vind dat MVV en wij daar niet te veel over kunnen zeuren. Dat risico neem je met een amateurcontract nu eenmaal. Daar staat tegenover dat ik het erg zwak vind om tijdens het seizoen weg te gaan. Dat MVV niet zo hoog staat als (bijna ;) ) iedereen op deze site graag wil, komt uiteraard ook door Geenen zelf. In plaats van in ieder geval het seizoen af te maken en te proberen een omkeer te bewerkstelligen, kiest hij om na 1 wedstrijdje bankzitten te vertrekken. Een zwaktebod.

You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

22 jan 2014 17:38
Och jeh
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 219
Meer
Rick Geenen #18
Laten we dit topic ook meteen sluiten, dat scheelt weer een hoop nutteloze discussies.
Hij heeft misschien gevraagd wat er in de toekomst mogelijk is bij MVV. Hierop heeft Elsen de situatie uitgelegd en is hij vertrokken en daarom heeft hij zijn spullen gepakt. Naar de ins and outs zullen we toch moeten blijven raden.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

22 jan 2014 19:01 22 jan 2014 19:03 door Gohf.
Gohf
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 676
Meer
Rick Geenen #19
@Jaques

Zijn reden van vertrek is waarschijnlijk het perspectief wat hij bij MVV niet heeft. Daarom kiest hij ervoor om weg te gaan. Rick zat vroeger bij Fortuna vaak genoeg op bank, dus hij gaat heus niet weg omdat hij 1 wedstrijdje op de bank moest zitten. Ik zou Geenen graag terug hebben bij Fortuna. Heeft de juiste wedstrijd mentaliteit en scoort als verdediger altijd een paar keer per seizoen. Denk niet dat er veel RB's te vinden zijn hier in die buurt die beter zijn als Rick.

Het een is niet het gevolg van het ander, en zo proberen anderen het wel over te laten komen.
De volgende gebruiker (s) zei dank u La Chouffe

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

23 jan 2014 13:03
Jo70
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 512
Meer
Rick Geenen #20
Van mij mag je hem met een strik erom naar Sittard halen. Die jongen heeft voor mij totaal geen mentaliteit!!!

Hij zou trots moeten zijn om met de ster op de borst te mogen voetballen!!!

MVV FOREVER FC. LIMBURG NEVER

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

23 jan 2014 15:12
Boschpoort
Administrator
Administrator
Berichten: 1915
Meer
Rick Geenen #21
Kun je iemand een gebrek aan mentaliteit verwijten als hij hier gratis en voor niks komt ballen terwijl hij in die tijd ook aan een maatschappelijke carriere/opleiding bezig had kunnen zijn? Als je dan ook nog eens geen perspectief als voetballer meer ziet dan begrijp ik die keus wel.
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVVke, opadiehard

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

23 jan 2014 15:29
Napoleon
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1872
Meer
Rick Geenen #22
Denk ook dat Elsen hem duidelijkheid heeft gegeven dat Stankov de eerste keuze gaat zijn de komende tijd.
Begrijp het ook wel van Rick, daarbij is Rick hier terecht gekomen door Tini Ruijs en die is er ook niet meer

MVV heeft Rick niets te bieden, daarom kan ik de beslissing wel begrijpen

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

23 jan 2014 15:39
Jacques
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 3816
Meer
Rick Geenen #23

Boschpoort schreef : Kun je iemand een gebrek aan mentaliteit verwijten als hij hier gratis en voor niks komt ballen terwijl hij in die tijd ook aan een maatschappelijke carriere/opleiding bezig had kunnen zijn?

Ja dat kan. Maar goed, ik vind dat dan ook in de amateursport al zo. Ik vind tijdens een seizoen ergens uitstappen not done. Die discussie heb ik al vaker gevoerd bij amateurclubs :)

Boschpoort schreef : Als je dan ook nog eens geen perspectief als voetballer meer ziet dan begrijp ik die keus wel.

Daar ben ik het mee eens. Ik snap vanuit Rick best de achterliggende motivatie. Tegelijkertijd blijf ik het als sporter een zwaktebod vinden. Waar is de mentaliteit van "ik zal wel eens even laten zien dat ik in de basis thuishoor"?

You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.
De volgende gebruiker (s) zei dank u opadiehard, Och jeh

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

25 jan 2014 08:47
RedWhiteArmy
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 282
Meer
Rick Geenen #24
ricky, je was :thumbsdown: en nu heel snel :daag: :daag: losah.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

27 jan 2014 14:48 27 jan 2014 14:50 door Hill28.
Hill28
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1352
Meer
Rick Geenen #25
Geenen heeft toch wel duidelijk laten zien dat hij enkele niveaus boven de non-voetballer Stankov uitstijgt. Lekker begin zo met Elsen, wat een inzicht..

Ik denk dat IK zelfs bij mijn club weg zou gaan als Stankov voor mij in de basis zou staan.. :thumbsdown:

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

27 jan 2014 15:38
stef
Senior Boarder
Senior Boarder
Berichten: 67
Meer
Rick Geenen #26
Het wordt tijd dat Elsen opstapt wat heeft hij ons in al die jaren aan spelers gebracht?
en dan Geenen passeert voor Stankov dan zie je het toch niet als trainer, maar ik denk dat hij op Trost terug valt.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

27 jan 2014 15:43
Jacques
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 3816
Meer
Rick Geenen #27
Pffft. Iets meer dan een jaar geleden was Elsen de scherpe technische man die met mannen als Schreurs, Veldmate, Castro, Knops en Rutjes mede verantwoordelijk was voor de eerste plaats. Diezelfde spelers doen het nu een stuk minder. Ligt dat aan Elsen? Waarschijnlijk wel in enige mate, maar dan net zo goed als hij verantwoordelijk was voor de eerste plaats. Het kan verkeren.

Daarnaast is het een non-discussie want Elsen zal nooit uit zichzelf opstappen, en gezien zijn zeer lange dienstverband gaat hij alleen weg als MVV een forse afkoopsom betaalt. En dat geld hebben we niet. Laat staan geld om een vervanger van Elsen te halen.

You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

27 jan 2014 16:34 27 jan 2014 16:34 door Hill28.
Hill28
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1352
Meer
Rick Geenen #28
Jacques, het gaat hier toch vooral om de onbegrijpelijke keuze om Stankov op te stellen..En van ex-jeugdspelers die onder Elsen hebben gespeeld begreep ik dat het een ontzettende lul is en dat er zelfs jeugd is overgestapt naar Fortuna en Roda in het verleden, vanwege Elsen.

Maar goed, het ging om Geenen, een verlies waar Elsen in elk geval 100% verantwoordelijk is.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

27 jan 2014 16:43 27 jan 2014 16:44 door Jacques.
Jacques
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 3816
Meer
Rick Geenen #29
:cheer: denk je dat ik Elsen ben? :lol: Ik heb Elsen in mijn leven precies drie keer gesproken, als persoon heb ik niet echt een mening over hem. De keren dat ik hem heb aangesproken, reageerde hij normaal in ieder geval, maar goed, dat zegt alleen maar dat hij geen autist is (met alle respect voor autisten overigens).
Ik vind het alleen zo kort door de bocht om als het tegenzit te doen alsof een van de verantwoordelijken nog nooit iets goed heeft gedaan. Net zoals het onzin is om als het meezit te doen alsof de verantwoordelijken geen fouten maken.

Mijn mening over het vertrek van Geenen heb ik in deze topic al gegeven. Ik vind het lastig om de precieze rol van Elsen in te schatten. Er kan zoveel gebeurd zijn. Wellicht heeft Geenen gevraagd of er nu, of in ieder geval komend seizoen, een contractje in zat, en heeft Elsen gezegd dat hij dat gezien de financiele situatie niet kon toezeggen. En heeft Geenen op basis daarvan, en op basis van zijn bankbeurt en verdere perspectieven, besloten te vertrekken. Wie is dan de verantwoordelijke?

Overigens vind ik Stankov en Geenen elkaar niet veel ontlopen. Ik schat Geenen net iets hoger in, maar veel maakt het niet uit.

You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

27 jan 2014 20:49
mvv4ever
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1173
Meer
Rick Geenen #30
Als Geenen echt vind dat hij in de basis hoort te staan was hij wel gebleven en terug in de basis geknokt.
Heb geen moeite nu dat zo'n speler is opgerot vechten voor basis plaats ga je weg laat je gewoon zien dat je niet ervoor kan knokken en dus slechte verliezer uiteindelijk blijkt te zijn.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.423 seconden