Pascal Huser

18 jan 2015 16:44
Schapendonk
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Berichten: 3090
Meer
Onderwerp Auteur
Pascal Huser #1
Ik weet eigenlijk niets van deze speler. Maar ik hoop dat het de spits is die we dringend nodig hebben. Beste pascal, de voorzetten zijn er. Soms wel 30 per wedstrijd, maar niemand schiet ze erin. Kan jij dat a.u.b. voor ons doen? Bij voorbaat dank! Succes in Maastricht!!
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVV4life, opadiehard, tanteke, tcb

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

19 jan 2015 15:36 19 jan 2015 15:38 door Sandro.
Sandro
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 861
Meer
Pascal Huser #2
MVV Maastricht huurt spits Pascal Huser

Maandag 19 januari 2015
Spits Pascal Huser is de eerste nieuwe aanwinst van MVV Maastricht in deze winterperiode. De 19-jarige Huser komt op huurbasis over van SC Heerenveen.

De talentvolle aanvaller doorliep de jeugdopleiding van de Friese club en sloot dit seizoen aan bij de eerste selectie van de Friese club. Huser was enkele jaren geleden ook jeugdinternational. Hij werd in 2012 met Oranje onder 17 Europees Kampioen.

Bij MVV Maastricht zal Huser speelminuten moeten gaan maken en daarin de frontlinie van de Maastrichtse club moeten gaan versterken.
www.mvv.nl/mvv-maastricht/club/nieuws/mv...t-spits-pascal-huser

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

19 jan 2015 15:49
Ivinho
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 191
Meer
Pascal Huser #3
Welkom Pascal!

We verwachten een 30 doelpunten van je (minimaal) :P , waarvan minstens 4 doelpunten 1 februari tegen Roda worden gemaakt :thumbsup:

Heel veel succes gewenst!

Winning isn't everything... It's the only thing!!!
De volgende gebruiker (s) zei dank u les rouges blancs, Jacques

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

19 jan 2015 17:03
les rouges blancs
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 2739
Meer
Pascal Huser #4



De negentienjarige Pascal Huser, uit Nieuw Schoonebeek, heeft een 2-jarig contract bij sc Heerenveen, met een optie voor nog twee jaar De jeugdinternational is afkomstig uit de jeugdopleiding van Heerenveen.

Pascal Huser speelde dit seizoen in de A1 van de club. De spits werd in 2012 Europees kampioen met Oranje -17, door in de finale Duitsland te verslaan na strafschoppen. Huser zelf benutte in die serie ook een penalty.

Na het toernooi liep de aanvaller een ernstige kruisbandblessure op, die hem tien maanden aan de kant hield :

Dit seizoen knokte Huser zich weer terug in de basis van de A1.
“Maar mijn doel is om dit seizoen eerst basisspeler te worden van Jong Heerenveen. Ik zal elke dag knokken en moeten hopen op een blessure of schorsing bij het eerste team. Misschien kan ik dan dit seizoen een keer invallen en debuteren. Als die kans zich voordoet, zal ik hem zeker pakken.”

Mooi gezegd en goede mentaliteit. Pascal, ik hoop dat je deze gedachte ("basisspeler" en "elke dag knokken ")
ook bij us MVV-ke kunt vasthouden en van waarde zal zijn ! :thumbsup:



Welkom dus ( ook vader Harry !) bij de sjoenste club in 't Zuiden en veel succes, Pascal !
Bijlagen:

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

19 jan 2015 18:44
mvv4ever
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1173
Meer
Pascal Huser #5
Het moet een goede talentvolle speler zijn. Volgens een aantal supporters daarboven in Holland.

Ik hoop dat hij het bij ons kan waarmaken , maar het ligt er ook aan de sfeer tussen de spelers en het niveau is toch net iets hoger dan dat hij gewend is.

Welkom bij de mooiste club uit limburg!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

19 jan 2015 20:34
Hill28
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1352
Meer
Pascal Huser #6
Welkom Pascal!

Dit wordt een koningskoppel met Jordy Croux, let maar op!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

20 jan 2015 06:26
gaston satijn
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 447
Meer
Pascal Huser #7

Hill28 schreef : Welkom Pascal!

Dit wordt een koningskoppel met Jordy Croux, let maar op!


Of met Braken en duwen ze er beide nog ieder een 15 er in....
De volgende gebruiker (s) zei dank u Jacques

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

20 jan 2015 10:42 20 jan 2015 10:43 door Mie leef Mestreech.
Mie leef Mestreech
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 968
Meer
Pascal Huser #8
Twee spitsen systeem een optie misschien? Dit zal dan ten koste gaan van een iemand op het middenveld. Er van uitgaande dat Kuipers vertrekt en ik op het middenveld de voorkeur geef aan Vorthoren en Peeters, lijkt dit me geen slechte opstelling.


Coppens

Moustafa-Maatsen-Knops-Ospitalieri

Vorthoren Peeters (centrale middenvelders, Smeets zou ook nog kunnen)

Brouwers Croux (vleugelspitsen)

Huser Braken (aanvallers)

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

20 jan 2015 13:55
mvv4ever
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1173
Meer
Pascal Huser #9
Niet slecht , alleen Brouwers komt dan niet tot zijn recht.
Brouwers zou ik dan achter de spitsen zetten en Croux zou ik eromheen laten zwerven.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Jo70

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

20 jan 2015 14:47
RedWhiteArmy
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 282
Meer
Pascal Huser #10
Ik verwacht er helemaal niks van, sorry. Dus dit wordt de redder om het team op sleeptouw te kunnen nemen????? Nope, gaat niet gebeuren vrienden. Een spits die al een beetje op leeftijd is en wat meer ervaring heeft had ik liever gezien.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

20 jan 2015 14:57
Frostie_999
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 398
Meer
Pascal Huser #11
Zoiets als De Groot bij Fortuna? Nee dankje. Ik denk ook niet dat we dit moeten zien als iemand die het elftal op sleeptouw gaat nemen. Hopelijk wel als iemand met het neusje voor de goal.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Schapendonk

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

23 jan 2015 11:04 23 jan 2015 11:08 door Sandro.
Sandro
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 861
Meer
Pascal Huser #12
Nieuwe spits Pascal Huser zal zich bij de selectie van de Sterrendragers aansluiten. Hij werd donderdag j.l. speelgerechtigd verklaard en kan derhalve in Venlo zijn debuut gaan maken voor MVV Maastricht.
www.mvv.nl/mvv-maastricht/club/nieuws/mv...vvv-venlo-in-de-koel

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

23 jan 2015 16:11
Sjappie
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 606
Meer
Pascal Huser #13
Huser kan rekenen op speelminuten in derby

Pascal Huser, die afgelopen week gehuurd werd van Heerenveen, mag meteen rekenen op speelminuten bij MVV zondag in de derby tegen VVV in de Koel (zondag 14.30 uur).

Trainer Ron Elsen kreeg op de trainingen deze week een goede indruk van de 19-jarige aanvaller, maar is er nog niet uit of hij hem direct in de basis posteert of zal benutten als invaller. "Over de samenstelling van de aanvalslinie moet ik nog eens goed nadenken. Met Pascal heb ik meer opties, dat is duidelijk.”

Weer fit
Kjell Knops is hersteld van zijn blessure en start op zijn vertrouwde plek, centraal in de verdediging. Dalian Maatsen verhuist naar de positie van rechtsback, waar hij de geschorste Hawbir Moustafa vervangt. Ook Jordy Croux, die vorige week tegen Almere al in de eerste helft uitviel, is weer fit.

​Degelijkheid
MVV laat in Venlo degelijkheid prefereren boven avontuur. Elsen: "We hebben tegen Almere weer eens de nul gehouden, dat was belangrijk. De nadruk ligt nu op een hechte, betrouwbare formatie die weinig weggeeft."

Bron: www.1limburg.nl

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

01 mei 2015 14:41
Hill28
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1352
Meer
Pascal Huser #14
Ik was enthousiast, maar god wat is hij langzaam zeg. Vanavond Vink in de spits..over hem zie ik niet eens een topic. Waar is Veldmate??

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

01 mei 2015 17:01
Mie leef Mestreech
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 968
Meer
Pascal Huser #15

Hill28 schreef : Ik was enthousiast, maar god wat is hij langzaam zeg. Vanavond Vink in de spits..over hem zie ik niet eens een topic. Waar is Veldmate??


Niet fit voor de volle 90 minuten, denk ik.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.379 seconden