Erik Meijer

22 juni 2015 11:15
Badjakker
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 248
Meer
Onderwerp Auteur
Erik Meijer #1
www.mvv.nl/mvv-maastricht/club/nieuws/erik-meijer-verlengt

Erik Meijer verlengt assistent-trainerschap bij MVV Maastricht

Maandag 22 juni 2015

Oud MVV-er en voormalig international Erik Meijer verlengt zijn periode als assistent-trainer van MVV Maastricht. De Meerssenaar maakt ook tijdens het seizoen 2015-2016 onderdeel uit van de technische staf van de club. Dat doet hij op vrijwillige basis.

De 45-jarige Meijer assisteert Ron Elsen en Wim Dusseldorp een aantal dagen per week op het trainingsveld, zoals hij dat ook vorig seizoen deed. Hij combineert het assistent-trainerschap met zijn functie bij het Duitse Sky Sports, waar hij voetbalanalist is.

Met zijn expertise en schat aan ervaring op nationaal en internationaal topniveau zal hij zich met name richten op de aanvalslinie.

De voormalig topspits speelde in zijn carrière onder meer voor PSV, Bayer Leverkusen, Liverpool en HSV. Hij kwam in de periode 1991-1993 twee seizoenen uit voor de MVV Maastrichtse. In het shirt van de Sterrendragers speelde hij 66 wedstrijden in de Eredivisie waarin hij 34 keer scoorde. In het seizoen 1992-93 werd hij met 20 doelpunten zelfs derde op de algehele topscorersranglijst van de Eredivisie achter Dennis Bergkamp (26) en Romario (22).

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

22 juni 2015 11:49
Schapendonk
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Berichten: 3090
Meer
Erik Meijer #2
Dan zal hij op dit moment niet veel te doen hebben :lol:

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

22 juni 2015 13:23
MVV4life
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1601
Meer
Erik Meijer #3

Schapendonk schreef : Dan zal hij op dit moment niet veel te doen hebben :lol:

Toch sjiek dat heer ut vrijwillig deit veur zien aw club!

Iech bin lid vaan Veer Zien MVV! Diech toch ouch?
Neet? Meld diech daan noe aon: www.veerzienmvv.nl/
100% veur de eige club!
De volgende gebruiker (s) zei dank u Jacques, Raffalaldo

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

22 juni 2015 13:39
Schapendonk
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Berichten: 3090
Meer
Erik Meijer #4

MVV4life schreef :

Schapendonk schreef : Dan zal hij op dit moment niet veel te doen hebben :lol:

Toch sjiek dat heer ut vrijwillig deit veur zien aw club!


Dat is zeker sjiek. Maar dat neemt niet weg dat hij op dit moment dus vrij weinig te doen heeft. Brouwers weg, Veldmate weg, Braken weg. Dus dan sta je met je handen in de zakken. Niet dat dit wat uitmaakt want het is vrijwillig. Maar ik neem aan dat hij ook liever had gezien dat er al een aanval stond. Het lijkt soms een beetje op de omgedraaide wereld. Maar het maakt niet uit, als het er straks staat hoor je mij niet meer :lol:

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

22 juni 2015 13:54
Jacques
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 3816
Meer
Erik Meijer #5
Trainingen zijn sowieso nog niet begonnen.

You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.
De volgende gebruiker (s) zei dank u La Chouffe

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

22 juni 2015 14:14
Mental
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 117
Meer
Erik Meijer #6

Jacques schreef : Trainingen zijn sowieso nog niet begonnen.


Klopt, maar op dit moment hebben we nog minder spelers vast gelegd tov vorig jaar, dus eigenlijk liggen we achter. Volgende week beginnen we weer. Zal dus wel een dozijn stagaires worden, die Erik onder zijn hoeden mag nemen :thinking:
De volgende gebruiker (s) zei dank u Schapendonk

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

22 juni 2015 14:37
Schapendonk
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Berichten: 3090
Meer
Erik Meijer #7
Niet dat ik nog olie op het vuur wil gooien, maar krijgt MVV als het op dit moment een oefenwedstrijd zou moeten spelen wel 11 man op de posities gezet. Antwoord is: verre van dat. Hopelijk wordt het dadelijk geen Joao-Olivio Calicchio die een mailtje stuurde :lol: . Tja een beetje bezorgdheid begint nu langzaam toch wel op te spelen.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

22 juni 2015 15:00
Jacques
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 3816
Meer
Erik Meijer #8
Coppens
Moustafa - Kuipers - Knops - (Sharmar) Martina
Polizzi - Van Melick
Croux - (Shermaine) Martina

Nog een middenvelder en een aanvaller er bij en we kunnen wedstrijden spelen. En dan hebben we nog een reservekeeper ook!

Ik snap best jullie onrust. In bovesntaande opstelling staan drie spelers die uit de jeugd zijn overgekomen. Die zie ik eigenlijk niet zo snel een basisplaats veroveren. Ik had ook liever gezien dat we nu 17 spelers vast hadden liggen.

Elsen en Bastiaens hadden bij het laatste supporterskaffee gezegd dat ze streefden om bij begin trainingen 70% van de selectie compleet te hebben. Dat is een mannetje of 15, 16. Volgens mij zitten we nu op 10 (inclusief de uit de jeugd overgekomen spelers). Dus Ron, je weet wat je komende week te doen staat. Minimaal 5 spelers vastleggen. Succes :thumbsup:

You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

22 juni 2015 15:11
Mental
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 117
Meer
Erik Meijer #9
Jacques nog erger, voor mij zijn er maar 4 basis waardige spelers,
die andere, 4 jeugdspelers, 2 reserve keepers, Knops kut seizoen en aan het einde geblesseerd, Polizzi onbekend maar geldt als een talent moeten het nog maar bewijzen.
Oefen wedstrijden in het begin van het seizoen hebben op deze manier geen enkele waarde!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.278 seconden