>
Ontvangen bedankjes 276
Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.
Boredass schreef : Voor Schroijen is dit ook de laatste kans. Haalt hij z'n niveau van 3 jaar terug dan hebben we een goede speler, haalt hij dit niet dan zal hij niet veel wedstrijden spelen.
Lijnsje@tappunt schreef : Wel grappig om te lezen, bijna niemand bij Fortuna is er rouwig om dat Schrooijen weg is. De één vind hem aanvallend te zwak, de ander verdedigend te zwak, kortom: precies zoals dat hele team daar. Ik denk dat deze jongen bij ons wel weer zijn oud niveau haalt. De speelstijl van MVV met opkomende back past goed bij hem. Aangezien ik ook het gevoel heb dat Thomas een goed seizoen gaat draaien denk ik dat dit een goed koppel kan worden.
Gofh, jij nog enige opmerkingen over deze transfer? Goede of slechte aanwinst?
Uitdagen naar het publiek, vooral bij een derby, hoort er gewoon bij. Doet een speler het tegen ons, dan is de wereld te klein. Doet een speler van ons het, dan is hij een held. Laten we niet vergeten dat Güvenc het dit jaar ook wel heel bont maakteRedWhiteArmy schreef : Nog effe 1 ding Joeri, niet meer ons op de Qpark uitdagen na een gewonnen derby!!!! Maar doe je ding bij ons en we vergeven je
RedWhiteArmy schreef : Als je altijd onderin voetbalt zoals bij Fortuna val je ook niet meer op. In een betere ploeg zoals us mvvke zal hij beter renderen. In ieder geval welkom Joeri.
Nog effe 1 ding Joeri, niet meer ons op de Qpark uitdagen na een gewonnen derby!!!! Maar doe je ding bij ons en we vergeven je