>
Ontvangen bedankjes 1081
Frank Salemans schreef : Met de aanname dat
xxxxxxxxx, hem gekeurd heeft, wordt hier een integere persoon die gratis en voor niks honderden zo niet duizenden uren aan MVV besteed heeft en nog steeds besteedt door het slijk gehaald. Verbijsterend.
Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.
wellicht wel meer dan jij. ik geef mijn mening over iemand waar ik en diverse inmiddels overleden gezinsleden geen prettige herinneringen aan hebben. Het zal mij een zorg zijn wat jij ervan denkt.Boschpoort schreef : Ik vraag me altijd af wat lieden die zo laf anoniem op internet tekeer gaan nu eigenlijk zelf in het leven gepresteerd hebben.
Ik had gehoopt dat je op basis van de commentaren op je belachelijke post je excuses richting de heerkrampioen schreef :
wellicht wel meer dan jij. ik geef mijn mening over iemand waar ik en diverse inmiddels overleden gezinsleden geen prettige herinneringen aan hebben. Het zal mij een zorg zijn wat jij ervan denkt.Boschpoort schreef : Ik vraag me altijd af wat lieden die zo laf anoniem op internet tekeer gaan nu eigenlijk zelf in het leven gepresteerd hebben.
Mienclub1902 schreef : Gaat echt te ver dat een clubarts hier wordt aangevallen. Laat die man er toch buiten.
N'koyi was net wedstrijdfit en dan gebeurt dit. Gewoon pech.
Kijk ff naar Arjen Robben hoe vaak en frequent deze speler geblesseerd is.
Ik hoorde wel van een collega (fortuna supporter) dat N'koyi zeer blessuregevoelig is, vaak geblesseerd was.
En nu op kunstgras voetballen.............
Hopen dat het goed komt.
krampioen schreef :
Brokamp schreef : Wie heeft hem medisch gekeurd ?
xxxxxxxxx,, een arrogante kwast en zonder twijfel de slechtste huisarts van nederland.
mvv4ever schreef : Boschpoort
Daarvoor een ban uitdelen? Dan kun je meer dan de helft hier op het forum een ban geven.
Hij geeft zijn eigen mening, inderdaad de verkeerde woorden maar zijn eigen ervaringen metxxxxxxxxx, zijn gewoon slecht logisch dat hij zelf zo'n mening dan heeft.
Ik deel zijn mening btw ook niet.
Je kunt een mening hebben, maar om iemand persoonlijk op een digitale schandpaal te plaatsen gaat gewoon te ver. Dat is gewoon not done.
Over N'Koyi ik hoop dat hij toch snel zal herstellen.
mvv4ever schreef : Boschpoort
Daarvoor een ban uitdelen? Dan kun je meer dan de helft hier op het forum een ban geven.
Hij geeft zijn eigen mening, inderdaad de verkeerde woorden maar zijn eigen ervaringen metxxxxxxxxx, zijn gewoon slecht logisch dat hij zelf zo'n mening dan heeft.
Ik deel zijn mening btw ook niet.
Over N'Koyi ik hoop dat hij toch snel zal herstellen.