Patrick N''Koyi

09 sept 2016 20:28 11 sept 2016 20:04 door houtengerard.
Brncic
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 704
Meer
Patrick N''Koyi #16

Frank Salemans schreef : Met de aanname dat xxxxxxxxx, hem gekeurd heeft, wordt hier een integere persoon die gratis en voor niks honderden zo niet duizenden uren aan MVV besteed heeft en nog steeds besteedt door het slijk gehaald. Verbijsterend.


Inderdaad Frank! Kunnen we deze onzin snel verwijderen? Een speler kan ook een spierblessure oplopen na de medische keuring. Veel beterschap en sterkte voor Patrick!
De volgende gebruiker (s) zei dank u jovkle

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

09 sept 2016 20:38
Boschpoort
Administrator
Administrator
Berichten: 1915
Meer
Patrick N''Koyi #17
Ik vraag me altijd af wat lieden die zo laf anoniem op internet tekeer gaan nu eigenlijk zelf in het leven gepresteerd hebben.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

09 sept 2016 22:47
krampioen
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 476
Meer
Patrick N''Koyi #18

Boschpoort schreef : Ik vraag me altijd af wat lieden die zo laf anoniem op internet tekeer gaan nu eigenlijk zelf in het leven gepresteerd hebben.

wellicht wel meer dan jij. ik geef mijn mening over iemand waar ik en diverse inmiddels overleden gezinsleden geen prettige herinneringen aan hebben. Het zal mij een zorg zijn wat jij ervan denkt.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

10 sept 2016 08:59 11 sept 2016 20:05 door houtengerard.
Boschpoort
Administrator
Administrator
Berichten: 1915
Meer
Patrick N''Koyi #19

krampioen schreef :

Boschpoort schreef : Ik vraag me altijd af wat lieden die zo laf anoniem op internet tekeer gaan nu eigenlijk zelf in het leven gepresteerd hebben.

wellicht wel meer dan jij. ik geef mijn mening over iemand waar ik en diverse inmiddels overleden gezinsleden geen prettige herinneringen aan hebben. Het zal mij een zorg zijn wat jij ervan denkt.

Ik had gehoopt dat je op basis van de commentaren op je belachelijke post je excuses richting de heer xxxxxxxxx, zou maken. In plaats daarvan gooi je er nog een schepje bovenop. Reden voor een ban wat mij betreft. Niet je commentaar naar mij. Daar ben ik niet gevoelig voor.
De volgende gebruiker (s) zei dank u opadiehard, jovkle

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

10 sept 2016 10:34
Mienclub1902
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 723
Meer
Patrick N''Koyi #20
Gaat echt te ver dat een clubarts hier wordt aangevallen. Laat die man er toch buiten.
N'koyi was net wedstrijdfit en dan gebeurt dit. Gewoon pech.
Kijk ff naar Arjen Robben hoe vaak en frequent deze speler geblesseerd is.

Ik hoorde wel van een collega (fortuna supporter) dat N'koyi zeer blessuregevoelig is, vaak geblesseerd was.
En nu op kunstgras voetballen.............

Hopen dat het goed komt.
De volgende gebruiker (s) zei dank u opadiehard

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

10 sept 2016 10:55
Boredass
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1240
Meer
Patrick N''Koyi #21

Mienclub1902 schreef : Gaat echt te ver dat een clubarts hier wordt aangevallen. Laat die man er toch buiten.
N'koyi was net wedstrijdfit en dan gebeurt dit. Gewoon pech.
Kijk ff naar Arjen Robben hoe vaak en frequent deze speler geblesseerd is.

Ik hoorde wel van een collega (fortuna supporter) dat N'koyi zeer blessuregevoelig is, vaak geblesseerd was.
En nu op kunstgras voetballen.............

Hopen dat het goed komt.


N'Koyi heeft een contract getekend op het moment dat hij geblesseerd was. MVV heeft hier een groot risico meegenomen en we zullen in mei weten of dit ut waard was.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Jacques, Tuor

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

10 sept 2016 12:05 11 sept 2016 20:05 door houtengerard.
ouwe rot
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 905
Meer
Patrick N''Koyi #22

krampioen schreef :

Brokamp schreef : Wie heeft hem medisch gekeurd ?

xxxxxxxxx,, een arrogante kwast en zonder twijfel de slechtste huisarts van nederland.


Hij is op het Azm gekeurd.
Hij is wel gekeurd toen hij al een blessure had opgelopen op de training.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

11 sept 2016 15:57 11 sept 2016 20:06 door houtengerard.
mvv4ever
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1173
Meer
Patrick N''Koyi #23
Boschpoort

Daarvoor een ban uitdelen? Dan kun je meer dan de helft hier op het forum een ban geven.
Hij geeft zijn eigen mening, inderdaad de verkeerde woorden maar zijn eigen ervaringen met xxxxxxxxx, zijn gewoon slecht logisch dat hij zelf zo'n mening dan heeft.


Ik deel zijn mening btw ook niet.


Over N'Koyi ik hoop dat hij toch snel zal herstellen.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

11 sept 2016 17:05 11 sept 2016 20:06 door houtengerard.
tuutsje
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1171
Meer
Patrick N''Koyi #24

mvv4ever schreef : Boschpoort

Daarvoor een ban uitdelen? Dan kun je meer dan de helft hier op het forum een ban geven.
Hij geeft zijn eigen mening, inderdaad de verkeerde woorden maar zijn eigen ervaringen met xxxxxxxxx, zijn gewoon slecht logisch dat hij zelf zo'n mening dan heeft.


Ik deel zijn mening btw ook niet.

Je kunt een mening hebben, maar om iemand persoonlijk op een digitale schandpaal te plaatsen gaat gewoon te ver. Dat is gewoon not done.


Over N'Koyi ik hoop dat hij toch snel zal herstellen.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

11 sept 2016 19:51 11 sept 2016 20:07 door houtengerard.
houtengerard
Administrator
Administrator
Berichten: 1900
Meer
Patrick N''Koyi #25

mvv4ever schreef : Boschpoort

Daarvoor een ban uitdelen? Dan kun je meer dan de helft hier op het forum een ban geven.
Hij geeft zijn eigen mening, inderdaad de verkeerde woorden maar zijn eigen ervaringen met xxxxxxxxx, zijn gewoon slecht logisch dat hij zelf zo'n mening dan heeft.


Ik deel zijn mening btw ook niet.


Over N'Koyi ik hoop dat hij toch snel zal herstellen.


Ik begrijp wat je wilt zeggen, de lijn is flinterdun over waar je hier een waardeoordeel over mag hebben en waarover niet. De ziel van het het forum is juist het ventileren van meningen over MVV (positief of negatief).

De manier waarop dit bericht is geschreven, is iemand veroordelen met een persoonlijke mening, een directe aanval zonder dat hiertoe aanleiding is (Prive ervaring omzetten naar N'Koyi verhaal). Dit wordt op geen enkel forum getolereerd, zelfs niet op forums die bijvoorbeeld over slechte service gaan. Hierbij wordt meestal de naam of contactpersoon weggelaten. (Naming and Shaming). En richt men zich meestal tegen het bedrijf of organisatie. Deze persoon kan zich hier niet verdedigen en dit platform wordt gebruikt als reclamemiddel tegen zijn priveleven, wat los staat van MVV en de functie van MVVfans, ik kan me voorstellen dat Boschpoort en de andere beheerders/moderators dit platform hier niet voor willen inzetten . Het bericht zou in andere aarde vallen als het zo werd geschreven: "MVV is altijd waardeloos met spelers keuren" of "MVV heeft waardeloze keuringsartsen in dienst" . Dat spreek je je afkeur uit tegen een organisatie, een manier van werken, in plaats van een individu, met een privéleven en een maatschappelijke functie. En ventileer je jouw mening iets genuanceerder.

Maar nu komt het dunne lijntje. 'Maar is dhr. xxxxxxxxx, met de MVV pet op geen publiek domein?' Hoe anders is dit als men zich negatief uitlaat over bijvoorbeeld een trainer of een speler? Ik ben persoonlijk van mening dat je je negatief hierover mag uitlaten als het het individu op privé vlak geen schade toebrengt. Dat er inhoudelijk gereageerd wordt op feiten die getoetst en gewogen zijn in de media (zoals Goumans en Jongen verhaal). Of dat het duidelijk is dat het om sarcasme gaat.

- Persoonlijke mening over een individu mbt prestaties van MVV
- Persoonlijke mening over houding en communiceren mbt tot MVV en supporters
- Persoonlijke mening over voetballend vermogen

Zouden in mijn ogen zijn toegestaan. Dat is immers de pilaar van het forum wat gericht is op dit publiekelijke domein. En niet alleen bij onze voetbalclub. (Wij zijn veel te lief t.o.v. andere clubs als het om oordelen gaat vind ik). Lees vanavond maar eens bij onze Oosterburen, alleen de hoekvlag staat nog recht.

- Waardeoordeel over privéleven
- Waardeoordeel op basis van privé-informatie (ongefundeerd/ongecontroleerd)

Zouden in mijn ogen niet zijn toegestaan. Ongeacht de functie binnen MVV, dit forum of andere organisaties.

Maar ik geef toe, de lijn is niet altijd even duidelijk. Zelf heb ik de afgelopen tien jaar hier ook weleens aan de verkeerde kant van dat lijntje gezeten. En de discussie ligt hierover open vind ik (publieke domein vs privé domein). Ik weet niet of de andere moderatoren/beheerders het met mijn mening eens zijn? Dan hoor ik dat graag. Maar er is één regel heel duidelijk. "De moderators/beheerder heeft altijd gelijk". En dit staat in de huisregels. Krampioen toonde geen berouw ( En dat kan ik misschien wel begrijpen als ik een persoonlijke vete met iemand had.) Maar de waard bepaalt nog altijd wie er in zijn taverne komt en wat daar getolereerd wordt. Persoonlijk zou ik een korte ban geven (48 uur), maar dat is niet aan mij. Maar ik ben het wel met Boschpoort eens dat er een lijn is overgestoken en dat hier een sanctie tegenover staat, vooral omdat er geen berouw kwam en in de volgende stap 'waarschijnlijk' een groter betoog en/of schadelijker betoog kwam. Nogmaals dit is mijn persoonlijke mening, niet die van MVVfans of Boschpoort. Maar het is een interessant punt wat nu naar voren komt.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Frank Salemans, Aswin, mvv4ever, jovkle, Boschpoort, peeke

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

11 sept 2016 20:53 12 sept 2016 07:52 door Boschpoort.
Boschpoort
Administrator
Administrator
Berichten: 1915
Meer
Patrick N''Koyi #26
Weer uitstekend verwoord Houten.
Zelf had ik er niet zoveel woorden aan vuil willen maken.
Nog één aanvulling: ik vind het ook nogal wat uitmaken of iemand een betaalde functie heeft of als vrijwilliger ontelbare uren aan de club besteedt. Dus kritiek op een trainer kan wat mij betreft verder gaan dan op een clubarts, vooral als die enkel voort komt uit persoonlijke rancune die niets met MVV te maken heeft. Maar dat laatste heb je uitstekend onder woorden gebracht. Dank.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

15 sept 2016 12:11
middenstip
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 556
Meer
Patrick N''Koyi #27
Volgens sjef Hoenjet, is Mc Koyi, minimaal 2 maanden uitgeschakeld.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

15 sept 2016 13:14
mvv supporter
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 844
Meer
Patrick N''Koyi #28
Het is niet de eerste keer dat MVV spelers aanschaft die uiteindelijk niet wedstrijd fit zijn of blessures hebben \ oplopen voordat ze gespeeld hebben.
Is dit toeval geen idee, heeft dit te maken met de keuring, allemaal geen idee.
Maar 1 ding is zeker, het is niet de eerste keer

De vraag die we ons dan moeten stellen, willen we dit soort risico's komende seizoenen ook nemen.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

15 sept 2016 14:54
Jacques
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 3815
Meer
Patrick N''Koyi #29
MVV kan een spits van kaliber N'koyi - maar dan niet blessuregevoelig - niet betalen. Heel simpel. Dus nemen ze de gok, hopen dat hij wel fit blijft.

Dat is ook de reden dat we met Verheijdt een amateur halen en proberen die op niveau te krijgen. Een spits die er meteen staat en geen minpunten heeft vraagt echt te veel geld. De laatste die we hadden was Thiebaut en die verdiende volgens de verhalen twee ton per jaar.

You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

04 juli 2017 15:24
Euskens
Fresh Boarder
Fresh Boarder
Berichten: 15
Meer
Patrick N''Koyi #30
De reden dat N'Koyi niet in Thailand aan het werk is gegaan:

www.thescottishsun.co.uk/sport/football/...-kidnapped-thailand/

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.363 seconden