Stefan O'Connor
- gaston satijn
-
Topic Author
- Platinum Member
-
Stefan O'Connor
02 Aug 2016 18:21 - 02 Aug 2016 18:33Please Log in or Create an account to join the conversation.
- Boredass
-
- Platinum Member
-
Re: Steven oçonner
02 Aug 2016 18:25gaston satijn wrote: Welkom bij MVV, de club met de grootste optimisten en met de grootste pessimisten
En heeft ie getekend?
Please Log in or Create an account to join the conversation.
- houtengerard
-
- Administrator
-
- Positivo (met ervaring)
02 Aug 2016 18:28Zal ik het topic dan ook maar even openen voor Stefan O'Connor?

Het is trouwens 'Kletskes-zoepers", niet optimisten.
- gaston satijn
-
Topic Author
- Platinum Member
-
02 Aug 2016 18:32hey houtenhoutengerard wrote: Nieuwe Turkse spits?
Zal ik het topic dan ook maar even openen voor Stefan O'Connor?
Het is trouwens 'Kletskes-zoepers", niet optimisten.
Ik heb t ook niet over die grote neger he....kleine menneke heet steven oçonner....hahahaha....nieuwe supporter en groot talent
- Schapendonk
-
- Banned
-
03 Aug 2016 13:25 - 03 Aug 2016 13:45Please Log in or Create an account to join the conversation.
- Napoleon
-
- Platinum Member
-
13 Sep 2016 12:26We hebben 2 centrale verdedigers en dadelijk komen schorsingen en blessures en zal hij moeten spelen, tevens vind ik het voor die jongen beetje sneu , hij komt van Londen naar MVV en zit wat bij de belofte te voetballen
Ook hier zou het misschien beter en slimmer zijn om de warme band die er ligt met Jonker wat op te poetsen , immers kan Arsenal ons echt wel goede spelers leveren net zoals Genk dat kan en doet, maar op de bank worden de spelers niet beter en MVV ook niet
- mvv supporter
-
- Platinum Member
-
Re: Stefan O'Connor
13 Sep 2016 12:55Als we spelers krijgen van andere clubs moeten ze wel iets toevoegen, wedstrijd fit zijn en dergelijke.
Waarom zou je anders zo'n speler laten komen om als reserve te laten zitten?
In mijn ogen zou deze betere kwaliteiten moeten bezitten als onze verdediging anders weet ik niet wat arsenal in deze speler ziet.
Gelukkig kan hij nog spelen bij de beloftes anders werd hij alleen maar slechter ( door het niet spelen ).
Ik zie hem graag eens een wedstrijd spelen.
- jovkle
-
- Away
- Platinum Member
-
13 Sep 2016 14:08Indien hij in Maastricht onvoldoende speeltijd krijgt, zal Arsenal waarschijnlijk deze speler nog voor of tijdens de winterstop terug naar Engeland halen. Het zal de wenkbrauwen daar zeker doen frontsen en vragen oproepen m.b.t. een eventuele verdere samenwerking op dit gebied in de toekomst.
- Hugo
-
- Premium Member
-
13 Sep 2016 14:14jovkle wrote: Persoonlijk denk ik dat Arsenal O'Connor onder bepaalde voorwaarden aan MVV heeft verhuurd; een van die voorwaarden zal gegarandeerde speeltijd zijn voor O'Connor. Wat is anders de meerwaarde van deze tijdelijke transfer?
Indien hij in Maastricht onvoldoende speeltijd krijgt, zal Arsenal waarschijnlijk deze speler nog voor of tijdens de winterstop terug naar Engeland halen. Het zal de wenkbrauwen daar zeker doen frontsen en vragen oproepen m.b.t. een eventuele verdere samenwerking op dit gebied in de toekomst.
Het is toch geen speeltuin he? Ik mag toch aannemen dat de trainer de in zijn ogen beste opstelt. En als dat nu Kuipers en Pereira zijn, dan is dat zo.
- thomas043
-
- Senior Member
-
13 Sep 2016 20:26Please Log in or Create an account to join the conversation.
- mvv4ever
-
- Platinum Member
-
13 Sep 2016 21:17Hugo wrote:jovkle wrote: Persoonlijk denk ik dat Arsenal O'Connor onder bepaalde voorwaarden aan MVV heeft verhuurd; een van die voorwaarden zal gegarandeerde speeltijd zijn voor O'Connor. Wat is anders de meerwaarde van deze tijdelijke transfer?
Indien hij in Maastricht onvoldoende speeltijd krijgt, zal Arsenal waarschijnlijk deze speler nog voor of tijdens de winterstop terug naar Engeland halen. Het zal de wenkbrauwen daar zeker doen frontsen en vragen oproepen m.b.t. een eventuele verdere samenwerking op dit gebied in de toekomst.
Het is toch geen speeltuin he? Ik mag toch aannemen dat de trainer de in zijn ogen beste opstelt. En als dat nu Kuipers en Pereira zijn, dan is dat zo.
Ik ben het met je eens. Maar een aantal wedstrijden mocht en kon hij in mijn ogen erin komen in de tweede helft.
Zoals vrijdag wat al gezegd werd speelde pereira iets minder, kan eens gebeuren maar je kunt hem ook wisselen en O'Connor eens erin zetten.
Maar wel eens Pereira en Kuijpers doen het goed dus horen ook gewoon bij de basis elf.
- Sjonnie
-
- Away
- Platinum Member
-
14 Sep 2016 23:50Please Log in or Create an account to join the conversation.
- Belgske
-
- Platinum Member
-
15 Sep 2016 10:37Please Log in or Create an account to join the conversation.
- Lijnsje@tappunt
-
- Platinum Member
-
- Hool beer, hool beer!
15 Sep 2016 11:38Please Log in or Create an account to join the conversation.
- Nietzsche
-
- Premium Member
-
15 Sep 2016 14:41Please Log in or Create an account to join the conversation.