Technische staf algemeen

26 nov 2016 20:35 23 mei 2023 18:19 door Ben Salemans.
les rouges blancs
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 2739
Meer
Onderwerp Auteur
Technische staf algemeen #1
Gezien onze positie en het vertoonde spel, lees ik (wat) te weinig over onze technische staf in het algemeen...
Maar ere wie ere toekomt, nietwaar! ;)

Niet alleen zijn ze er in geslaagd om een compleet nieuw team "aon de geng te kriege "
maar tevens spelers die schijnbaar elders op een dood spoor zaten of niet lekker draaiden...
optimaal te laten functioneren!
Zoals bijvoorbeeld Joeri Schroijen, Dyon Gijzen, Emrullah Güvenç, Leroy Labylle, Florian Loshaj...

Dao motte tog get scouts en zoe bij die aandere Limbörgse clubs ziech in hunne boek kinne biete.
Höbbe die daan stroont in de pupse gehad of zien die vaan us ( "ut kwartetsje") zoe good ?!


Dus een groot compliment aan ons "kwartestje" : Ron, Hans, Wum en Erik !

Of vergis ik me...?
De volgende gebruiker (s) zei dank u jeoff, Ben Salemans, Iech mats mvv

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

15 aug 2018 15:18
peeke
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 456
Meer
Technische staf algemeen #2
Hoe is de stand op de MVV-barometer? Dit seizoen bericht VIA over mensen met betrokkenheid bij MVV. Vandaag wordt de club gezien door de ogen van Alain Reiters, voormalig voorzitter van de supportersvereniging.
Hij kreeg zijn liefde voor MVV met de paplepel ingegoten, vertelt de 39-jarige Alain Reiters. “Mijn opa nam mij en mijn broertje mee naar MVV en daarna ben ik altijd blijven gaan. Dat wil zeggen: behalve toen ik als militair werkte en op wereldreis was. Toen probeerde ik via internet MVV te volgen. Het was in de tijd dat je nog niet overal ter wereld de wedstrijd live kon kijken, dus ik was vooral aangewezen op L1 radio ’s nachts, en ik zat veel op het supportersforum om zo toch op de hoogte blijven van alle ins- en outs van de club”, kijkt Reiters terug op die tijd. “Je bent toch supporter en ik bleef benieuwd naar hoe MVV het deed, ook al zat ik aan de andere kant van de wereld.”

Uitlaatklep
Supporter van MVV zijn, is voor Reiters een uitlaatklep. “Het gevoel dat je hele week hard hebt gewerkt en met je vrienden een gezellige avond kunt hebben. MVV is een echte volks- en familieclub. Iedereen kent elkaar en dat voelt vertrouwd en warm. MVV is voor mij een plek waar ik graag kom.” In de tijden dat het minder ging, haakte Reiters niet af. “Sterker nog: dan raak je alleen maar meer betrokken. Dat is net als bij een echte familie, als het niet goed met iemand gaat, dan doe je dat ook.”

Australië
Toen Reiters na een avontuur in Australië terug in Maastricht kwam, begon het te kriebelen om iets voor de club te doen en werd hij voorzitter van de supportersclub. “Het was in de tijd dat het weer eens slecht ging met MVV. De club was bijna failliet en ‘de club van Veertien’ heeft toen, samen met de supportersclub en de stichting Veer Zien MVV, de club van de ondergang gered.” Inmiddels is de Maastrichtenaar afgezwaaid als voorzitter. De geboorte van zijn twee zoontjes en zijn werk maakte de combinatie te druk. “Wel help ik als vrijwilliger nog elke thuiswedstrijd bij de MVV-cafés en denk ik binnen Veer zien MVV en de ledenraad mee over de toekomst van MVV.”

Een week ziek
Tijdens de wedstrijden leeft hij volop mee, maar een nederlaag verziekt zijn weekend niet meer. “Tegenwoordig kan ik het beter relativeren, maar twee jaar geleden tegen Roda toen we net niet promoveerden, toen ben ik wel een week ziek geweest.” Voor Reiters staat de barometer van MVV in het groen. “De club is financieel gezond en wordt elk jaar steeds gezonder. Ook op sportief gebied werkt de club hard. Ik heb vertrouwen dat het goed komt. We gaan spelen in een zware eerste divisie, maar voor MVV hoeft dat niet slecht te zijn. Meestal doet MVV het goed tegen sterke tegenstanders en laten ze het liggen tegen de laagvliegers.”

Groeten oet Bierum : Delfzijl
De volgende gebruiker (s) zei dank u Ben Salemans

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

12 apr 2023 17:00
jasonke7
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 322
Meer
Technische staf algemeen #3
Ik vond geen eigen topic van robbie

Robbie Servais (47) wordt de nieuwe technisch manager van Rda JC. Dat bevestigen bronnen woensdag tegenover ZO-NWS. Hij is nu nog werkzaam als assistent-trainer bij het O18-jeugdteam van de Belgische topclub Racing Genk.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

12 apr 2023 17:07
CatenaccioMestreech
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 550
Meer
Technische staf algemeen #4
Als echte Maastrichtenaar en MVV'er in hart en nieren naar de Oosterburen gaan.
Zul je zien dat hij daar hopeloos faalt en weer bij ons terecht komt.

Jammer dat clubliefde bij Robbie niet hoog in het vaandel staat.
Lekker wegblijven uit Maastricht als je het mij vraagt.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

12 apr 2023 18:02
Boer458
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 659
Meer
Technische staf algemeen #5

CatenaccioMestreech schreef : Als echte Maastrichtenaar en MVV'er in hart en nieren naar de Oosterburen gaan.
Zul je zien dat hij daar hopeloos faalt en weer bij ons terecht komt.

Jammer dat clubliefde bij Robbie niet hoog in het vaandel staat.
Lekker wegblijven uit Maastricht als je het mij vraagt.


Foi Foi Foi...
Dan moeten volgens jou redenatie ook maar een aantal huidige- en vroegere spelers en trainers uit het Oosten wegblijven uit de buurt van Mestreech...

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

12 apr 2023 18:06
CatenaccioMestreech
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 550
Meer
Technische staf algemeen #6

Boer458 schreef :

CatenaccioMestreech schreef : Als echte Maastrichtenaar en MVV'er in hart en nieren naar de Oosterburen gaan.
Zul je zien dat hij daar hopeloos faalt en weer bij ons terecht komt.

Jammer dat clubliefde bij Robbie niet hoog in het vaandel staat.
Lekker wegblijven uit Maastricht als je het mij vraagt.


Foi Foi Foi...
Dan moeten volgens jou redenatie ook maar een aantal huidige- en vroegere spelers en trainers uit het Oosten wegblijven uit de buurt van Mestreech...


Ja vind ik ook, lekker wegblijven als je naar de aardsvijand vertrekt.
Als jij dat niet vind prima.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

12 apr 2023 21:12
Lijnsje@tappunt
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1002
Meer
Technische staf algemeen #7

CatenaccioMestreech schreef :

Boer458 schreef :

CatenaccioMestreech schreef : Als echte Maastrichtenaar en MVV'er in hart en nieren naar de Oosterburen gaan.
Zul je zien dat hij daar hopeloos faalt en weer bij ons terecht komt.

Jammer dat clubliefde bij Robbie niet hoog in het vaandel staat.
Lekker wegblijven uit Maastricht als je het mij vraagt.


Foi Foi Foi...
Dan moeten volgens jou redenatie ook maar een aantal huidige- en vroegere spelers en trainers uit het Oosten wegblijven uit de buurt van Mestreech...


Ja vind ik ook, lekker wegblijven als je naar de aardsvijand vertrekt.
Als jij dat niet vind prima.


Jij stond zeker de schandalen toen we onder Trost na jaren ellende weer eens naar leuk voetbal konden kijken en een periodetitel pakte?

Als supporter begrijp ik alle sentimenten , maar als je in deze wereld je brood verdienen, bestaat bij 9 van de 10 geen clubliefde.

Laat Robbie daar lekker ploeteren. Vond hem altijd een wijsneus, maar wel met voetbalverstand. Vreemd ook dat hij na één jaar Genk al vertrekt.

Mèt pèls langs de lijn zoonder chagrijn !

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

12 apr 2023 21:19
CatenaccioMestreech
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 550
Meer
Technische staf algemeen #8
Stond net zo hard te juichen maar dan mag ik alsnog vinden dat clubiconen lekker bij hun eigen club moeten blijven en niet bij de aardsrivaal.
Zo raar is dat niet.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

12 apr 2023 22:12 12 apr 2023 22:34 door LRB.
LRB
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 567
Meer
Technische staf algemeen #9
uzze beste speuler kaom oet Sjevemet....de Witte.

De Luijpers um de hook oet Keer späölde vaan 1988 t/m 2005 in 't verbooje dörrep, 1997/98 oetgezoonderd.

Uzze Trots; Rene Trost, Mister *oda waor en is in hert en ziel unne 100% *oda fan, mer heet us liere leefhöbbe:
es heer es trainer heij koum speule met VVV of *oda, zag heer us altied goojen daag! Teske koffie oet de gowwe Ster!
Waor gruuts op e roedwit Keerststök dat iech häöm met Keerst gaof en had dat gruuts in zien woenkaamer op taofel stoon.
En dao waore bes get gaste vaan dao neet blij met...

Ome Nol heet us gooj voetballers gegeeve wie die ( M. van Geel) häöm wie drek droet hadden gezat....

Nein, vrun weure 't neet vaan miech sinds e incidensje in 1976 dat de gezet heet gehoold , meh wul ze neet allemaol euver eine kam sjeere.

Zoe zien dao in Merregraote väöl *oda fans, meh iech zow diech neet aonraoje um uzzen Boer zoe te numme este laank wuls leeve...:-)

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

12 apr 2023 23:19
bokkesprongen
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 806
Meer
Technische staf algemeen #10
Roda jc verhoogt voor het nieuwe seizoen de spelers salarissen .Nu betalen ze de negende plaats de salarissen in de KKD divisie NU word dat de 7 de plek .

Heel opmerkelijk ,dit gaan ze betalen uit de sponser investeringen die Flink zijn toe genomen ....

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

13 apr 2023 09:06 13 apr 2023 09:12 door Strucht.
Strucht
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 236
Meer
Technische staf algemeen #11

bokkesprongen schreef : Roda jc verhoogt voor het nieuwe seizoen de spelers salarissen .Nu betalen ze de negende plaats de salarissen in de KKD divisie NU word dat de 7 de plek .

Heel opmerkelijk ,dit gaan ze betalen uit de sponser investeringen die Flink zijn toe genomen ....


Nou dat laatste werd al door Peters gedeeltelijk ontkend ;) ( Verder komt de huurgate weer terug, want die zou nu van 2 ton naar 8 ton moeten) Maar natuurlijk vreemde move, maar de banen in het betaald voetbal zijn schaarst en zeker in deze regio. Snap volkomen dat hij deze kans aanpakt, verder was deze vacature ook niet vacant bij MVV. Dacht eerder dat RJC van Geneugden zou wegplukken en dat zou ik veel erger hebben gevonden. Wat mij zorgen baart is dat Servais toch op aandragen van Marwijk kwam bij MVV? Misschien ook iets te maken met de "moeilijke" onderhandelingen tussen van Bommel en MVV waar van Marwijk ook bij betrokken is? Speelt daar weer iets wat wij (nog) niet weten?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

13 apr 2023 12:41
ouwe rot
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 900
Meer
Technische staf algemeen #12
robbie zijn droom was altijd hoofdtrainer van Mvv te worden.
Maar mvv koos voor Verberne.
Het doet pijjn
Maar toch veel succes.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

13 apr 2023 18:06
Napoleon
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1852
Meer
Technische staf algemeen #13
Robby Servais is natuurlijk uit de koker van Sef Vergoossen bij Roda neergezet , dat zal geen geheim zijn
Vergoossen zal daar ook op de achtergrond actief "meedenken"

Servais een jeugdtrainer van O18 bij Genk nu naar TM bij Roda is een hele stap , maar goed het is ook bij hun allemaal "politiek"

en mss gaat die jongen het daar heel goed doen

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

23 mei 2023 17:07
Mie leef Mestreech
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 968
Meer
Technische staf algemeen #14
Ja hoor. Gelijk weer kijken in Maastricht. Assistent-trainer Mark Luijpers op de radar bij 045...
De volgende gebruiker (s) zei dank u Mosae

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

23 mei 2023 18:03
jovkle
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 413
Meer
Technische staf algemeen #15
Ik hoop dat in ieder geval dat MVV Ronny Vangeneugden binnen boord kan houden.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.254 seconden