Technische staf algemeen

23 mei 2023 20:52
pinobel
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 962
Meer
Technische staf algemeen #16

Mie leef Mestreech schreef : Ja hoor. Gelijk weer kijken in Maastricht. Assistent-trainer Mark Luijpers op de radar bij 045...

Zou me niet verbazen als Servais hier nog wel meer weghaalt......

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

24 mei 2023 17:24
JulioB
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 111
Meer
Technische staf algemeen #17
Tijd dat er nieuws komt over Ronnie. Weet niet of geen nieuws goed nieuws is in deze.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

24 mei 2023 18:57 24 mei 2023 19:03 door Roed en Wit 70.
Roed en Wit 70
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 741
Meer
Technische staf algemeen #18
Hier zitten een aantal zaken aan vast. Op het eerste oog heeft hij goed werk geleverd gezien de stand. Maar daarmee doe je de trainersstaf tekort, bovendien is dit wel een hechte groep geworden die goede resultaten in de hand heeft gewerkt. Denk niet dat hij dit dacht, wij zeker niet. Maar een TD die een blunder als met Waem maakt/laat maken...deze komt grotendeels gewoon op zijn bordje terecht. En het verhaal Ruben is ook nog niet precies helder aangezien deze ook wel eens heeft aangegeven op mvv te wachten. Vraag maar eens aan sommige spelers wat ze van Ronnie vinden en zijn communicatie. De vraag is of van Leeuwen die per 1 juli begint, met hem kan werken. En of daar andere ideeën leven. En wellicht verlangt van Geneugden ook wel gewoon een salarisverhoging. Volgens hem zelf kon hij opties niet lichten vanwege financiën en de onduidelijkheid hierover komend seizoen. En wacht hij dat af. Wellicht is er op 't bureau van Napoleon wel iets van info belandt ;-)

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

25 mei 2023 08:11
Jacques
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 3815
Meer
Technische staf algemeen #19
Ronny is geen TD, veel gemaakte fout, maar hij is geen lid van de directie. Eric Noor was een eenmansdirectie. Benieuwd of daar onder Laura verandering in komt, ik vind dat persoonlijk wel gezonder, als de directie niet uit één persoon bestaat. Tegelijkertijd is MVV natuurlijk maar een kleine club in organisatorisch opzicht, en wil je de boel niet topzwaar maken met allerlei directeursfuncties die veel geld kosten maar geen directe output opleveren. Liever meer geld naar een hands-on commerciële medewerker, spitsentrainer of video-analist of zoiets dan voor de vorm iemand directeur maken.

Ronny is technisch manager. Nu is dat verder niet zo belangrijk als het gaat om wel of niet verlengen maar wilde het een keer benoemen. Ronny heeft een aantal dingen echt wel goed gedaan, op andere vlakken heb ik lichte twijfels, en het zal vanuit zijn oogpunt altijd gemakkelijk te verdedigen zijn door het woord "budget" te roepen. Ik snap niet dat een El Basri nog geen contract heeft bijvoorbeeld. Het talent druipt er van af en dadelijk zijn we weer te laat. Maar Ronny zal zeggen dat hij nog niet eens weet welk budget MVV voor volgend jaar heeft dus een gastje van net 19 die negen invalbeurtjes heeft een deel van het budget geven is niet de prioriteit. Als Nabil gratis de deur uitloopt na dit of volgend seizoen zal ik daar in ieder geval stevig van balen.

Of een technisch manager gaat over het bijhouden van de adressenlijst van spelers, dat betwijfel ik. Of dat het de taak is van de technisch manager om de inkomende post in de gaten te houden om te zien dat een aangetekende brief retour komt. Bij grotere clubs zal dat zeker niet het geval zijn. Weet niet of Ronny in de kwestie-Waem zoveel te verwijten valt. Combinatie van amateurisme op de kantoren van MVV en kwaadwillendheid van zaakwaarnemer.

You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Ben Salemans, jovkle

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

25 mei 2023 09:36
JulioB
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 111
Meer
Technische staf algemeen #20
Leuk interview op 1limburg met Laura al wekt ze aan het einde de indruk dat een vertrek van Ronny aanstaande is.

www.1limburg.nl/sport/2192117/van-leeuwe...naar-grote-sponsoren

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

25 mei 2023 09:48
Frank Salemans
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 764
Meer
Technische staf algemeen #21

JulioB schreef : Leuk interview op 1limburg met Laura al wekt ze aan het einde de indruk dat een vertrek van Ronny aanstaande is.


Hoi Julio, op basis waarvan trek je die conclusie?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

25 mei 2023 09:54
JulioB
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 111
Meer
Technische staf algemeen #22

Frank Salemans schreef :

JulioB schreef : Leuk interview op 1limburg met Laura al wekt ze aan het einde de indruk dat een vertrek van Ronny aanstaande is.


Hoi Julio, op basis waarvan trek je die conclusie?


Het is inderdaad een aanname maar ze zegt een aantal keren, nu doet Ronny dat nog of iets vergelijkbaars.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

25 mei 2023 09:58
Audiowaste
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 969
Meer
Technische staf algemeen #23
Bedoelen ze daar niet bepaalde taken mee die Ronny tijdelijk van Noor heeft overgenomen?

“What a great day for football, all we need is some green grass and a ball.”

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

25 mei 2023 10:00 25 mei 2023 10:01 door JulioB.
JulioB
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 111
Meer
Technische staf algemeen #24

Audiowaste schreef : Bedoelen ze daar niet bepaalde taken mee die Ronny tijdelijk van Noor heeft overgenomen?


Als je de laatste 40seconden van het filmpje kijkt dan zegt ze een aantal dingen die dat gevoel bij mij oproepen.

Op de vraag over de spelers groep zegt ze. Op dit moment is dat nog de taak van Ronny. Ik denk dat als hij zou blijven ze dat op een andere manier beantwoord zou hebben maar goed het is een aanname.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

25 mei 2023 13:39
Maosbrögk
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 897
Meer
Technische staf algemeen #25

JulioB schreef :

Audiowaste schreef : Bedoelen ze daar niet bepaalde taken mee die Ronny tijdelijk van Noor heeft overgenomen?


Als je de laatste 40seconden van het filmpje kijkt dan zegt ze een aantal dingen die dat gevoel bij mij oproepen.

Op de vraag over de spelers groep zegt ze. Op dit moment is dat nog de taak van Ronny. Ik denk dat als hij zou blijven ze dat op een andere manier beantwoord zou hebben maar goed het is een aanname.


Ik had precies hetzelfde gevoel JulioB.
Zou een aderlating voor de club zijn. Ronny heeft bewezen dat ie met heel weinig, heel veel voor elkaar krijgt.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.293 seconden