Dogan Golpek

05 juli 2017 16:03 05 juli 2017 16:03 door Jim Cemint.
Jim Cemint
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 795
Meer
Onderwerp Auteur
Dogan Golpek #1
Vanaf nu een eigen topic... Veel succes bij MVV Dogan!


Dogan Golpek tekent éénjarige overeenkomst bij MVV Maastricht

Dogan Golpek tekende vandaag een overeenkomst bij MVV Maastricht die hem voor één seizoen aan de club verbindt, met de optie voor nóg twee seizoenen. Golpek is afkomstig van 1e klasser en Maastricht United-partnerclub SV Meerssen en promoveerde met die club tijdens het afgelopen seizoen naar de Hoofdklasse.

Golpek, een 22-jarige aanvaller, speelde eerder ook voor Fortuna Sittard. In de seizoenen bij SV Meerssen speelde hij voornamelijk op de linkerflank. Vanaf begin dit jaar trainde Golpek na de winterstop al structureel mee met het eerste elftal van MVV Maastricht.

Ron Elsen over de transfer van Dogan Golpek: “MVV Maastricht trekt met Dogan een creatieve speler aan met aanvallende kwaliteiten. Dogan is, zeker gezien zijn lengte, opvallend snel en heeft een actie in de benen. Hij is vrijwel tweebenig en verzorgde bij Meerssen heel wat assists. Nu mag hij laten zien dat hij dat een stapje hoger ook kan. Hij zal moeten wennen aan de intensiteit en de frequentie van de trainingen. Wat Dogan op trainingen en in eerdere oefenwedstrijden laat zien is in ieder geval veelbelovend.”

mvv.nl

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

05 juli 2017 16:59
les rouges blancs
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 2739
Meer
Dogan Golpek #2
geine onbekindewant in jannewarie woord al gemeld:



MVV - RFC Seraing (vr 6 januari 2017)

Evenals vorig seizoen speelde MVV in de korte winterstop tegen de Belgische derde klasse club RFC Seraing. In een koude De Geusselt (temperatuur -2ºc) kwam MVV op een 2-0 voorsprong, maar vlak na de theepauze werd het binnen een kwartier 2-1, 3-1 en 3-2. In de eerste helft speelde MVV met de testspelers Dogan Golpek (foto), Thuur Houben en Ertunç Yildirim. Voor Golpek heeft MVV serieuze interesse. De speler van sv Meerssen zal af en toe met MVV mee trainen en waarschijnlijk komend seizoen bij de MVV selectie aansluiten.



Aan de bal testspeler Dogan Golpek. MVV heeft de intentie hem komend seizoen aan de selectie toe te voegen.

Feduusie heet heer ( towkomstige "Realista") wel : nl-nl.facebook.com/public/Do%C4%9Fan-Golpek

Niet vergeten...met Güvenc heb je een goed voorbeeld qua inzet en prestatie .


Now daan zeet LRB Welkom Dogan ! Hoş geldiniz Arkadash !
Bijlagen:

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

07 aug 2017 09:39
Lijnsje@tappunt
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1002
Meer
Dogan Golpek #3
Golpek afgelopen vrijdag zijn neus gebroken.

Betersjap jong :thumbsup:

Mèt pèls langs de lijn zoonder chagrijn !

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

30 apr 2018 16:58 30 apr 2018 17:03 door Mr Sjaan.
Mr Sjaan
Administrator
Administrator
Berichten: 461
Meer
Dogan Golpek #4
Dogan Golpek heeft blijkbaar zijn contract verlengd, in het persbericht zie je hem het contract tekenen. Op deze foto liggen 2 MVV wedstrijdshirts keurig op tafel, de naam van de shirtsponsor en de kledingsponsor (Masita) duidelijk in beeld. Prima, zo doe je dat maar..............................wat voor een shirt heeft Dogan aan?

Is er dan niemand binnen de commerciële organisatie op het idee gekomen om hem een ander shirt aan te laten trekken? Dit soort (ogenschijnlijk kleine) dingen kunnen een sponsor behoorlijk irriteren.
Bijlagen:
De volgende gebruiker (s) zei dank u middenstip, Lassie80, Boer458, Sjarelke

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

01 mei 2018 08:47
mvv supporter
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 844
Meer
Dogan Golpek #5
Nou ja, ik weet niet wat ik hier van moet denken.
Geef je deze speler nu een contract om als reserve te kunnen gebruiken?
Want het moge duidelijk zijn dat indien we stappen naar voren willen maken we kwaliteit nodig hebben.
En mijn persoonlijke mening is dat we dat niet met deze speler binnen halen.
daarom snap ik ook niet de handelswijze van het bestuur.

Buiten het feit dat deze speler gegroeid is en veel inzet toont ben ik geen fan van hem. En ik denk dat er makkelijk beter te halen is voor zijn positie.
Maar ja we weten allemaal wat het MVV bestuur wil. Promotie voor 2099 dus er is nog alle tijd.................................................

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

01 mei 2018 08:59 01 mei 2018 08:59 door Jacques.
Jacques
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 3802
Meer
Dogan Golpek #6
Golpek is bezig aan zijn eerste jaar als profvoetballer, komt van de amateurs (ja wel jeugdopleiding MVV ik weet het), en krijgt uiteraard echt geen contract waarmee je een betere voetballer had kunnen halen. Die zit aan een minimumcontractje. Prima om er voor de breedte bij te houden. Wellicht groeit hij de komende jaren door naar een niveau waar we écht wat aan hebben, wellicht niet, maar voor de breedte heb ik liever Golpek onder contract - die niet zal gaan klagen als hij heel volgend seizoen op de bank zit - dan één of andere Hollander die meer moet verdienen (want moet verhuizen) en die na een paar maanden gaat zeiken als hij op de bank zit.

En inderdaad, trek die jongen aub even een MVV-shirtje aan als hij tekent. :thinking:

You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.
De volgende gebruiker (s) zei dank u opadiehard, M.V.V. 1902

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

01 mei 2018 14:02
middenstip
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 556
Meer
Dogan Golpek #7
nou Jacques, ik weet niet voor welk bedrijf je werkt.
Maar veronderstel dat je van de baas nieuwe bedrijfskleding krijgt met een mooi logo en naam erop.
Komt de dag erna je collega met de naam van de concurrent op zijn shirt aan.
Ben benieuwd, wat je baas zal zeggen!
De volgende gebruiker (s) zei dank u Jacques

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

01 mei 2018 14:24
Jacques
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 3802
Meer
Dogan Golpek #8
Maar Middenstip, daar ben ik het toch mee eens? Ik bedoelde serieus wat ik zei! Trek die jongen een shirtje van MVV aan als hij tekent! Als ik open line was zou ik daar wel een opmerking over maken...

You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.
De volgende gebruiker (s) zei dank u middenstip

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

01 mei 2018 15:04
Jim Cemint
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 795
Meer
Onderwerp Auteur
Dogan Golpek #9
Open Line is nog tot daaraantoe. Er liggen twee shirts op tafel waar Open Line heel prominent opstaat. Het gaat meer om Masita. Weliswaar niet zo groot als Nike, maar toch een concurrent. Ben het middenstip eens dat dat iemand had moeten zien.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

01 mei 2018 15:13
Boer458
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 659
Meer
Dogan Golpek #10

Jim Cemint schreef : Open Line is nog tot daaraantoe. Er liggen twee shirts op tafel waar Open Line heel prominent opstaat. Het gaat meer om Masita. Weliswaar niet zo groot als Nike, maar toch een concurrent. Ben het middenstip eens dat dat iemand had moeten zien.


De eerste die het moeten zien was de speler zelf toen hij het Nike shirt aan trok.
De tweede zijn begeleider (op de foto).....
En dan zit de heer Elsen daar ook nog bij....

pffff

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

01 mei 2018 15:16
Boe is dat feeske?
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1489
Meer
Dogan Golpek #11

Boer458 schreef :

Jim Cemint schreef : Open Line is nog tot daaraantoe. Er liggen twee shirts op tafel waar Open Line heel prominent opstaat. Het gaat meer om Masita. Weliswaar niet zo groot als Nike, maar toch een concurrent. Ben het middenstip eens dat dat iemand had moeten zien.


De eerste die het moeten zien was de speler zelf toen hij het Nike shirt aan trok.
De tweede zijn begeleider (op de foto).....
En dan zit de heer Elsen daar ook nog bij....

pffff


Zijn begeleider??

Die linker is onze algemeen directeur.

Heb masita altijd foeilelijke shirts vinden maken, model drekstuut. Misschien loopt goalpik wel vooruit op zaken...

Boe is dat feeske?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

01 mei 2018 15:51
Mr Sjaan
Administrator
Administrator
Berichten: 461
Meer
Dogan Golpek #12
Het ging mij inderdaad om het Nike shirt, ik vind dit een regelrechte schoffering van onze belangrijke kledingsponsor Masita. Ik kan mij voorstellen dat Dogan dit (nog) niet inziet maar Paul Penders had dit echt wel moeten zien.
De volgende gebruiker (s) zei dank u middenstip, Lassie80

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

01 mei 2018 16:55
Schapendonk
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Berichten: 3090
Meer
Dogan Golpek #13
Tjonge wat maakt het nu uit. Iedereen heeft wel eens een nike shirt aangehad. Msschien zelfs de directeur van Masita.
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVVke

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

01 mei 2018 16:58 01 mei 2018 16:59 door MVVke.
MVVke
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1345
Meer
Dogan Golpek #14
Wat 'nen ambras. Es d'n club d'ch ouch geit bepaole watste moos aon doen in d'ne vrije tied -'t liekent m'ch sterk tot dit oonder wèrktied vèlt- daan zien v'r toch wel hiel wied doorgeslage in dees modern slavernij.

Tot 't mesjiens neet tactisch is, dat is weer 'n aander verhaol...

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

01 mei 2018 17:10
middenstip
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 556
Meer
Dogan Golpek #15
Tactisch?, Dit is net als" mr Sjaan" zegt je sponsor schofferen!!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.258 seconden