Samy Mmaee A Nwambeben

05 juli 2017 20:11 05 juli 2017 20:22 door les rouges blancs.
les rouges blancs
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 2739
Meer
Onderwerp Auteur
Samy Mmaee A Nwambeben #1
Kameroense Marokkaan of Marokkaanse Kameroenees ....

Samy Mmaee A Nwambeben (born 8 September 1996) is a Belgian footballer of Moroccan descent : Samy was born in Belgium to a Cameroonian father and Moroccan mother - his brother, Ryan Mmaee is also a professional footballer for Standard Liège and international for the Morocco national football team. Samy is a youth international for Belgium.





Klink neet slech...wortels in twie voetballande boe meziek in zit!
Noe dus bij us MVV-ke...
of wie Roei Baank zeet : en prêt à Maastricht

Zin heet de jong wel!
Nein...neet Roeibaank :P mer Samy :thumbsup: ...
Heer twittert of tweet op ut internet : Blij om hier voor @mvvmaastricht te komen spelen. Laten we er dit seizoen het beste van maken. Veer zien MVV!!






Bienveu Samy ! Salllaam Habibi !

Allons les rouges et blancs


@ Samy: je zult (mijn vrienden van ) de hell side 81 niet gaan missen want je krijgt er de Angelside voor terug ! Hell yeah ;)
Bijlagen:
De volgende gebruiker (s) zei dank u ASR

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

29 sept 2017 14:40 29 sept 2017 14:43 door vakB.
vakB
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 87
Meer
Samy Mmaee A Nwambeben #2
Mmaee volgende week met Jong Belgie mee! Pereirra met Kaapverdië en wellicht Loshaj met zijn vaderland. Las ergens dat Martina wellicht wordt opgeroepen voor Curaçao.

Als toch 4 basisspelers bij hun eigen land moeten voetballen krijgen wij een dure factuur van de nieuwe competitieopzet!

Met alle blessures erbij zal de spoeling erg dun worden tegen Almere.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

29 sept 2017 15:50
Napoleon
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1868
Meer
Samy Mmaee A Nwambeben #3

vakB schreef : Mmaee volgende week met Jong Belgie mee! Pereirra met Kaapverdië en wellicht Loshaj met zijn vaderland. Las ergens dat Martina wellicht wordt opgeroepen voor Curaçao.

Als toch 4 basisspelers bij hun eigen land moeten voetballen krijgen wij een dure factuur van de nieuwe competitieopzet!

Met alle blessures erbij zal de spoeling erg dun worden tegen Almere.


Mooi voor Mmaee, maar voor ons is dit dus waardeloos.... schiet niet op zo samen met de blessures blijft er niks over

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

29 sept 2017 16:06
Jacques
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 3809
Meer
Samy Mmaee A Nwambeben #4
Een speler die wordt opgeroepen in een officieel weekend, dat kun je als club niet tegenhouden. Die moet je afstaan. Het is ook erg cru dat we een aantal jaar niet in interlandweekends mochten voetballen, en we geen internationals hadden, en daardoor op maandag speelden. Toen was ik tegen die regeling. Nu hebben ze die regeling aangepast en opeens hebben we een stuk of vijf (potentiële) internationals in de selectie… lekker dan. Positieve noot is natuurlijk wel dat we blijkbaar toch echt spelers van een niveautje hoger hebben dan een paar jaar geleden.

Volgens mij kun je wel bij de bond om uitstel van de wedstrijd vragen bij oproep van een aantal spelers. Ik meen me zelfs vaag te herinneren dat de bond dat altijd moet toestaan bij een bepaald aantal. Maar ja, MVV – Fortuna uitstellen met alle reeds verkochte kaarten en alle gedoe en organisatie er om heen… Dat is ook niet ideaal.

You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

29 sept 2017 16:41
pinobel
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 960
Meer
Samy Mmaee A Nwambeben #5

Jacques schreef :
Volgens mij kun je wel bij de bond om uitstel van de wedstrijd vragen bij oproep van een aantal spelers. Ik meen me zelfs vaag te herinneren dat de bond dat altijd moet toestaan bij een bepaald aantal. Maar ja, MVV – Fortuna uitstellen met alle reeds verkochte kaarten en alle gedoe en organisatie er om heen… Dat is ook niet ideaal.

Speelt dit dan ook tegen Fortuna? Of zitten we alleen in de problemen tegen Almere?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

29 sept 2017 16:45
Kay
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 248
Meer
Samy Mmaee A Nwambeben #6

Jacques schreef : ...en opeens hebben we een stuk of vijf (potentiële) internationals in de selectie…

Pereira, Martina, Loshaj, Mmaee... wie vergeet ik dan nog? Bedoel je de andere Martina als potentiële?

Is inderdaad wel een redelijke aanslag op de selectie als je ook al zo veel geblesseerden zijn, maar ik neig er toch na om het positief in te zien.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

29 sept 2017 17:45
Belgske
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 451
Meer
Samy Mmaee A Nwambeben #7

Jacques schreef : Een speler die wordt opgeroepen in een officieel weekend, dat kun je als club niet tegenhouden. Die moet je afstaan. Het is ook erg cru dat we een aantal jaar niet in interlandweekends mochten voetballen, en we geen internationals hadden, en daardoor op maandag speelden. Toen was ik tegen die regeling. Nu hebben ze die regeling aangepast en opeens hebben we een stuk of vijf (potentiële) internationals in de selectie… lekker dan. Positieve noot is natuurlijk wel dat we blijkbaar toch echt spelers van een niveautje hoger hebben dan een paar jaar geleden.

Volgens mij kun je wel bij de bond om uitstel van de wedstrijd vragen bij oproep van een aantal spelers. Ik meen me zelfs vaag te herinneren dat de bond dat altijd moet toestaan bij een bepaald aantal. Maar ja, MVV – Fortuna uitstellen met alle reeds verkochte kaarten en alle gedoe en organisatie er om heen… Dat is ook niet ideaal.

Iemand die de regels hiervan kent? Zou dan idd toch proberen die wedstrijd uit te stellen want dit is gewoon competitievervalsing.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

29 sept 2017 18:05
Sjonnie
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1153
Meer
Samy Mmaee A Nwambeben #8
Als ik MVV was zou ik hier maar eens snel werk van maken .

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

29 sept 2017 20:50
Boe is dat feeske?
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1489
Meer
Samy Mmaee A Nwambeben #9
Aw kut dit bedoel ik dus..Centrum Van Melick en Thuys, met alle respect?

kost het je jaren lang punten omdat je er niet staat vanaf wedstrijd 1. Sta je er eens een keer wel, kosten de interlandweekenden je de punten....BAH

Boe is dat feeske?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

29 sept 2017 21:32
mvvkeoleeke
Senior Boarder
Senior Boarder
Berichten: 59
Meer
Samy Mmaee A Nwambeben #10
Hier is binnen de KNVB al over gesproken. Helaas is besloten dit pas na dit seizoen aan te pakken. Hier een link naar het artikel:

www.vi.nl/nieuws/spelen-tijdens-interlan...e-blijft-gehandhaafd

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

30 sept 2017 10:46 30 sept 2017 10:51 door Tuor.
Tuor
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 423
Meer
Samy Mmaee A Nwambeben #11
Een kleine kanttekening: voorgaande seizoenen waren de Jupiler League clubs vrij tijdens interlandweekenden. Gevolg daarvan was dat er meer speelrondes op de maandag. Daardoor was bijvoorbeeld MVV-Fortuna op maandag twee seizoen geleden, terwijl de week daarvoor het hele weekend geen voetbal was. Dit gebeurde vooral op verzoek van Ajax en PSV, of in elk geval de clubs met een jong elftal in de competitie. Volgens mij is als oplossing voor die speelrondes op maandag, op nadrukkelijk verzoek van het grootste deel van de clubs, en fans, afgesproken dat de JL doorgaat in interland weekends. Een beslissing die ik nog steeds ten zeerste toejuich. Alleen ja, zul je net zien dat uitgerekend wij een flink aantal spelers moeten afstaan hiervoor... Ik denk dat we komende vrijdag in een klap meer spelers kwijtraken aan nationale (jeugd) elftallen dan de afgelopen 10 jaar bij elkaar opgeteld. Heel zuur, heel erg balen. Maar helaas niks aan te doen. En er zit dus wel een redenatie achter waar ik in elk geval blij mee ben. Want die maandagen waren en zijn echt een verschrikking.

Edit: sorry, ik zie nu pas dat in het artikel waarnaar hierboven gelinkt wordt min of meer hetzelfde staat als in mijn post.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

30 sept 2017 10:51
Napoleon
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1868
Meer
Samy Mmaee A Nwambeben #12
@ Tuor, mee eens de maandagen zijn ook een verschrikking. En als de clubs het zo hebben afgesproken dan is het zo. En bij goede prestaties vallen spelers nu eenmaal op , Mmaee, Perrera, Losheij , mindere maten Martina etc... We hebben alleen te weinig rekening gehouden met dit soort zaken in de selectie . zeker door gebrek aan de middelen hiervoor , jammer
De volgende gebruiker (s) zei dank u Tuor

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

30 sept 2017 12:06
Boe is dat feeske?
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1489
Meer
Samy Mmaee A Nwambeben #13
De enige manier om hier rekening mee te houden is minder goede spelers halen. Of oudere. Maar die komen niet naar MVV.

Ik denk wel dat MVV langszaam maar eens moet proberen om toch een amateur nog te binden voor de verdediging

Boe is dat feeske?
De volgende gebruiker (s) zei dank u houtengerard

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

30 sept 2017 13:10
Lijnsje@tappunt
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1002
Meer
Samy Mmaee A Nwambeben #14
Volledig verkeerd, wellicht plaatsen in een ander topic. Ik ga ervan uit dat Ippel vrijdag weer van de partij is.

Verrips
Ciranni-Thuys-Nys-Schrooijen
Ippel
Okita-Golpek
Loshaj
Koolhof-Yildirim

Mèt pèls langs de lijn zoonder chagrijn !

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.758 seconden