Please Log in or Create an account to join the conversation.
vakB wrote: Mmaee volgende week met Jong Belgie mee! Pereirra met Kaapverdië en wellicht Loshaj met zijn vaderland. Las ergens dat Martina wellicht wordt opgeroepen voor Curaçao.
Als toch 4 basisspelers bij hun eigen land moeten voetballen krijgen wij een dure factuur van de nieuwe competitieopzet!
Met alle blessures erbij zal de spoeling erg dun worden tegen Almere.
Speelt dit dan ook tegen Fortuna? Of zitten we alleen in de problemen tegen Almere?Jacques wrote:
Volgens mij kun je wel bij de bond om uitstel van de wedstrijd vragen bij oproep van een aantal spelers. Ik meen me zelfs vaag te herinneren dat de bond dat altijd moet toestaan bij een bepaald aantal. Maar ja, MVV – Fortuna uitstellen met alle reeds verkochte kaarten en alle gedoe en organisatie er om heen… Dat is ook niet ideaal.
Pereira, Martina, Loshaj, Mmaee... wie vergeet ik dan nog? Bedoel je de andere Martina als potentiële?Jacques wrote: ...en opeens hebben we een stuk of vijf (potentiële) internationals in de selectie…
Iemand die de regels hiervan kent? Zou dan idd toch proberen die wedstrijd uit te stellen want dit is gewoon competitievervalsing.Jacques wrote: Een speler die wordt opgeroepen in een officieel weekend, dat kun je als club niet tegenhouden. Die moet je afstaan. Het is ook erg cru dat we een aantal jaar niet in interlandweekends mochten voetballen, en we geen internationals hadden, en daardoor op maandag speelden. Toen was ik tegen die regeling. Nu hebben ze die regeling aangepast en opeens hebben we een stuk of vijf (potentiële) internationals in de selectie… lekker dan. Positieve noot is natuurlijk wel dat we blijkbaar toch echt spelers van een niveautje hoger hebben dan een paar jaar geleden.
Volgens mij kun je wel bij de bond om uitstel van de wedstrijd vragen bij oproep van een aantal spelers. Ik meen me zelfs vaag te herinneren dat de bond dat altijd moet toestaan bij een bepaald aantal. Maar ja, MVV – Fortuna uitstellen met alle reeds verkochte kaarten en alle gedoe en organisatie er om heen… Dat is ook niet ideaal.