>
Ontvangen bedankjes 118
Heb de spelfout in de naam/titel van het topic verbeterd. Dank.J.P. Ler schreef : Yildirim zoals mvv het schrijft, of yildrim zoals DDL en dit topic vermeldt?
Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.
Heb het topic verbeterd. Dank.J.P. Ler schreef : Yildirim zoals mvv het schrijft, of yildrim zoals DDL en dit topic vermeldt?
houtengerard schreef : Sjiek om te zien dat MVV nu zelfs doorselecteert op spelers met een lopend contract. De vooruitgang begint echt zichtbaar te worden, chapeau MVV!
Doorselecteren, totdat je het derde elftal een contract hebt voorgeschoteld, dat is natuurlijk wat er bedoeld werd twee jaar geleden met "We gaan doorselecteren".
Hoe kun je trouwens van Okita verwachten dat hij zijn contract hier honoreert, als MVV zelf het contract van haar eigen werknemers niet respecteert? Niet dat ik rouwig ben om het vertrek van Yildirim, maar de manier waarop is respectloos, vooral het vijf minuten voor tijd invallen bij een oefenpot is gewoon treiteren. Dit siert gewoon niemand deze omgangsvorm uit het tijdperk van de industriële revolutie. Beide partijen tekenen een contract en maken afspraken, niet alleen de speler.
Roei baank schreef : Begrijpelijk dat supporters op deze manier gaan reageren hier en op sociale media. De meesten reageren zonder precieze kennis van zaken en gemengd met de nodige emotie leidt dit tot wat we nu zien op dit soort kanalen. Communicatie vanuit de club leidt tot steeds meer negatieve reacties. Lèstig. Ik zou het ook liever anders zien op dit moment maar het is nu eenmaal niet anders. Geduld en vertrouwen op. Ja ja dat is al vaker gezegd. Dat eerste heb ik ook niet maar vertrouwen heb ik wel. Vertrouwen op basis van kennis van zaken waarmee de mannen bezig zijn. Ik hoop tot de resultaten hiervan spoedig duidelijkheid geven.
Tot dan gewoon door blijven gaan met schrijven om de mannen sjerp te houden.