Atilla Yildirim

30 aug 2017 11:23
jasonke7
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 322
Meer
Onderwerp Auteur
Atilla Yildirim #1
Welkom bei de sjoensteclub

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

30 aug 2017 12:12 30 aug 2017 12:13 door J.P. Ler. Reden: Spelling
J.P. Ler
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 120
Meer
Atilla Yildirim #2
Yildirim zoals mvv het schrijft, of yildrim zoals DDL en dit topic vermeldt?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

30 aug 2017 12:19
mvvke4life
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 735
Meer
Atilla Yildirim #3
Yildirim zoals op zijn shirt staat waarschijnlijk
De volgende gebruiker (s) zei dank u Jacques

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

30 aug 2017 14:08
J.P. Ler
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 120
Meer
Atilla Yildirim #4
DDL leest mee, ze hebben het gecorrigeerd...

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

30 aug 2017 19:19
opadiehard
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 2350
Meer
Atilla Yildirim #5
Van harte welkom bij de allermooiste club van limburg :lachen: :daag: .....gr opa ;)

....

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

30 aug 2017 22:34 31 aug 2017 02:08 door Ben Salemans.
Ben Salemans
Administrator
Administrator
Berichten: 748
Meer
Atilla Yildirim #6

J.P. Ler schreef : Yildirim zoals mvv het schrijft, of yildrim zoals DDL en dit topic vermeldt?

Heb de spelfout in de naam/titel van het topic verbeterd. Dank.


Ik ben lid/donateur van Veer Zien MVV (VZM)! Jij toch ook? Niet? Meld je dan nu aan: www.veerzienmvv.nl

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

30 aug 2017 22:34
Ben Salemans
Administrator
Administrator
Berichten: 748
Meer
Atilla Yildirim #7

J.P. Ler schreef : Yildirim zoals mvv het schrijft, of yildrim zoals DDL en dit topic vermeldt?

Heb het topic verbeterd. Dank.


Ik ben lid/donateur van Veer Zien MVV (VZM)! Jij toch ook? Niet? Meld je dan nu aan: www.veerzienmvv.nl
De volgende gebruiker (s) zei dank u J.P. Ler

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

30 aug 2017 23:49
Clermonts
Junior Boarder
Junior Boarder
Berichten: 22
Meer
Atilla Yildirim #8
Hij gaat ons nog verrassen

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

19 juli 2018 13:32
Boe is dat feeske?
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1489
Meer
Atilla Yildirim #9
Atilla en MVV per direct uit elkaar.
www.mvv.nl/nieuws/mvv-maastricht-en-atilla-yildirim

Ook al had iedereen jouw periode bij MVV graag anders voorgesteld, bedankt voor je inzet en karakter!

Boe is dat feeske?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

19 juli 2018 14:08
jeoff
Administrator
Administrator
Berichten: 1922
Meer
Atilla Yildirim #10
Helaas bleek Yildirim idd geen succes bij MVV. Het leek me verder een hele symphatieke kerel, en zijn goal tegen NEC zal ik niet snel vergeten.
Succes verder Atilla!

De volgende gebruiker (s) zei dank u opadiehard

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

19 juli 2018 15:47 19 juli 2018 15:49 door houtengerard.
houtengerard
Administrator
Administrator
Berichten: 1900
Meer
Atilla Yildirim #11
Sjiek om te zien dat MVV nu zelfs doorselecteert op spelers met een lopend contract. De vooruitgang begint echt zichtbaar te worden, chapeau MVV!
Doorselecteren, totdat je het derde elftal een contract hebt voorgeschoteld, dat is natuurlijk wat er bedoeld werd twee jaar geleden met "We gaan doorselecteren".

Hoe kun je trouwens van Okita verwachten dat hij zijn contract hier honoreert, als MVV zelf het contract van haar eigen werknemers niet respecteert? Niet dat ik rouwig ben om het vertrek van Yildirim, maar de manier waarop is respectloos, vooral het vijf minuten voor tijd invallen bij een oefenpot is gewoon treiteren. Dit siert gewoon niemand deze omgangsvorm uit het tijdperk van de industriële revolutie. Beide partijen tekenen een contract en maken afspraken, niet alleen de speler.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

19 juli 2018 17:24
Kloeteklaos
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 206
Meer
Atilla Yildirim #12

houtengerard schreef : Sjiek om te zien dat MVV nu zelfs doorselecteert op spelers met een lopend contract. De vooruitgang begint echt zichtbaar te worden, chapeau MVV!
Doorselecteren, totdat je het derde elftal een contract hebt voorgeschoteld, dat is natuurlijk wat er bedoeld werd twee jaar geleden met "We gaan doorselecteren".

Hoe kun je trouwens van Okita verwachten dat hij zijn contract hier honoreert, als MVV zelf het contract van haar eigen werknemers niet respecteert? Niet dat ik rouwig ben om het vertrek van Yildirim, maar de manier waarop is respectloos, vooral het vijf minuten voor tijd invallen bij een oefenpot is gewoon treiteren. Dit siert gewoon niemand deze omgangsvorm uit het tijdperk van de industriële revolutie. Beide partijen tekenen een contract en maken afspraken, niet alleen de speler.


Naar mijn zeer bescheiden mening een onnodig cynisch stukje waarin het gebrek aan kennis over wat er in deze specifieke situatie tussen deze speler en de club duidelijk tot uiting komt. Weet ik dan wel meer van hoe die situatie is? Ja, ben zeer bekend met de betrokkenen van beide partijen. Mag ik details geven? Nee, vertrouwelijke overeenkomsten houden we vertrouwelijk. Echter, in algemene zin is het zo beide partijen (dus ook Yildirim) waren het erover eens dat het niet is gelopen zoals iedereen gewenst had (zie ook blog Penders). Bij deze opgelost. Jammer dat het niet is geworden wat iedereen ervan verwacht had, maar het is niet altijd feest.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Lassie80

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

19 juli 2018 18:17
houtengerard
Administrator
Administrator
Berichten: 1900
Meer
Atilla Yildirim #13
Mijn cynische reactie zal ongetwijfeld in het belachelijke worden getrokken de komende weken als MVV die zes kwaliteitsverhogende basisspelers gaat vastleggen. Ik kan niet wachten op mijn ongelijk eerlijk gezegd.

Je hebt gelijk van de interne regeling weet ik niets. Maar dat goed onderling gesprek sluit je dus af met een wissel van vijf minuten? Wat een mooi afscheid.

Aangezien je (u) kort bij het vuur zit, mag ik dan vragen? Komt de gehele begroting voor Yildirim vrij voor komend seizoen of blijft hij deels een kostenpost dit seizoen?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

19 juli 2018 19:02
Roei baank
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 905
Meer
Atilla Yildirim #14
Begrijpelijk dat supporters op deze manier gaan reageren hier en op sociale media. De meesten reageren zonder precieze kennis van zaken en gemengd met de nodige emotie leidt dit tot wat we nu zien op dit soort kanalen. Communicatie vanuit de club leidt tot steeds meer negatieve reacties. Lèstig. Ik zou het ook liever anders zien op dit moment maar het is nu eenmaal niet anders. Geduld en vertrouwen op. Ja ja dat is al vaker gezegd. Dat eerste heb ik ook niet maar vertrouwen heb ik wel. Vertrouwen op basis van kennis van zaken waarmee de mannen bezig zijn. Ik hoop tot de resultaten hiervan spoedig duidelijkheid geven.
Tot dan gewoon door blijven gaan met schrijven om de mannen sjerp te houden. :P

Observateur foot Euregio

"Supporter MVV Maastricht est un acte de résistance"
De volgende gebruiker (s) zei dank u Lassie80, M.V.V. 1902

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

19 juli 2018 20:23 19 juli 2018 20:52 door houtengerard.
houtengerard
Administrator
Administrator
Berichten: 1900
Meer
Atilla Yildirim #15

Roei baank schreef : Begrijpelijk dat supporters op deze manier gaan reageren hier en op sociale media. De meesten reageren zonder precieze kennis van zaken en gemengd met de nodige emotie leidt dit tot wat we nu zien op dit soort kanalen. Communicatie vanuit de club leidt tot steeds meer negatieve reacties. Lèstig. Ik zou het ook liever anders zien op dit moment maar het is nu eenmaal niet anders. Geduld en vertrouwen op. Ja ja dat is al vaker gezegd. Dat eerste heb ik ook niet maar vertrouwen heb ik wel. Vertrouwen op basis van kennis van zaken waarmee de mannen bezig zijn. Ik hoop tot de resultaten hiervan spoedig duidelijkheid geven.
Tot dan gewoon door blijven gaan met schrijven om de mannen sjerp te houden. :P


Ik wil me allereerst distantiëren van de manier waarop de blog van Paul Penders wordt onthaald op facebook. Dat is gewoon respectloos die reacties daar. De supporters vragen al jaren om transparantie, nu is die er eindelijk en wordt er op deze manier mee omgegaan. Ik hoop dat Paul zich hierdoor niet uit het veld laat slaan, het is fijn om te lezen hoe de club zelf tegen de problemen aan kijkt.

Terugkomend op emotie. Ja, bovenstaand bericht is emotie, is niet ratio, is niet gevalideerd, valt onder de categorie argwaan en irritatie. Want ik begin een beetje moedeloos te worden van ieder seizoen hetzelfde riedeltje, de grootspraak en uiteindelijk dezelfde problemen. Ieder seizoen hetzelfde verhaal, maar ook weer dezelfde problemen en valkuilen. Iedere euro omdraaien, begrijpelijk, drie miskopen in één seizoen en een zwerm eendagsvliegen die alweer vertrokken zijn, ochjeh moet kunnen. Een trainer die zijn ploeg al sinds december 2016 niet meer aan het voetballen krijgt, een bijzaak? Geen euro aan scouting, volledig afhankelijk zijn van Google, Youtube en Bing. De keeperstrainer die de hots op is. De topscoorder die in hongerstaking gaat. En zeer gecharmeerd zijn van een testspeler die je eigenlijk niet nodig blijkt te hebben. Nee, dat wekt allemaal vertrouwen in een goede afloop, zeker in een seizoen waarin je geen reputatie hebt opgebouwd in de competitie. Het is niet pas het derde seizoen dat men moet afwachten, dit is al negen seizoenen bezig, met uitzonderingen van een paar schenkingen uit Genk die de boel verbloemden, de rest van de jaren piste ze naast de pot met deze formule.

Probeer hier maar eens geduld en vertrouwen uit te halen als je de tandwielen van de club ziet haperen. Het is allang tijd voor een nieuwe trainer, het was allang tijd voor een investering in het scoutingapparaat en verhoging van het salarisplafond. Vanaf december zijn de meeste clubs al bezig met het nieuwe seizoen, maar buiten een paar onervaren huurlingen heeft MVV geen vis aan de haak weten te slaan. Met 2,4 miljoen euro heb je een begroting uit 2003. Je kunt iedereen wat wijsmaken, maar tegenwoordig moet datzelfde bedrag aan gecorrigeerde inflatie 4 miljoen zijn om überhaupt te mogen denken aan een serieuze deelname. Die cijfertjes zeggen genoeg waarom je niet kunt winnen van twee amateurploegen, het is alleen het verhaal erbij wat niet klopt. Het enige positieve wat ik zie komt uit de onverwachte hoek, de recente successen van Thal&Daemen&Co. Maar op het veld zie ik nog niets van negen jaar expertise.
De volgende gebruiker (s) zei dank u middenstip, danima98, Lassie80, peeke, Strucht

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.299 seconden