>
Ontvangen bedankjes 228
Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.
Jacques schreef : Ik snap de emoties ook heel goed en ik was ook een stuk geruster geweest als we al drie goede aanvallers vast hadden liggen. Maar ja; ik zie inderdaad een lichtpuntje. Yildirim was dramatisch slecht en heeft ons vorig seizoen punten gekost met zijn missers voor open doel. Prima dat die weg gaat, hoe sympathiek hij verder ook was. Ik heb nog liever iemand uit het derde in de spits dan Yildirim.
Mvv kan dit specifieke geval niet winnen. Yildirim laten gaan is blijkbaar niet goed; maar hem houden was ook niet goed geweest. De reacties hebben dan ook weinig met Yildirim te maken maar alles met een groter onbehagen. Ik snap dat best maar ik zie het gewoon echt niet zo negatief. Fucking Emmen, Fortuna en De Graafschap zijn gepromoveerd afgelopen jaar. Ja, dat steekt. Maar geeft tegelijkertijd aan dat momenteel één sterk seizoen genoeg kan zijn. Één keer alles goed vallen. Waren we twee jaar geleden al dichtbij.
Maar goed ik zie het vast weer door een roodwitte bril en geef mensen die anders denken het gevoel dat hun mening niet “mag”.
Jacques schreef :
Maar goed ik zie het vast weer door een roodwitte bril en geef mensen die anders denken het gevoel dat hun mening niet “mag”.
MVVke schreef :
Jacques schreef :
Eders meining maag, mer iech begriep mvv supporter prima. D'r zien bepaolde positivo's die totaal doordrave in hun positiviteit, en dat behuurlek opdringereg bringe. Hiel hèl sjrieuwe, mer zelde mèt 'n dudelek bewies of 'n oonderbouwing. Positiviteit, puur op basis vaan hoop. Esof 't de alwetende woerheid is, en ederein dat MOOT be-ame. En este dat neet deis, biste per definitie 'ne zeiker, in de ouge vaan die forummers.
Prachteg huur, al dat positieve, mer 't realisme oontbrik volledig.
't Deit miech dinke aon bepaolde polletieke partije, die alles wat gebäört mer blieve good praote en bagatellisere, terwijl de statistieke (en die lege neet) 'n totaal aander beeld geve. En este dao daan tegenin geis, daan koume ouch altied weer de 2 touverwäörd: discriminatie en racisme...
MVVke schreef : Prachteg huur, al dat positieve, mer 't realisme oontbrik volledig.
Jacques schreef :
Dat mvv afscheid neemt van Yildirim, en dat dat negatief wordt uitgelegd, is dat echt realisme? Heel goed hoor, scherp zijn op de club en niet alles klakkeloos volgen. Dat meen ik. Maar in dit geval was het nooit goed geweest. Yildirim blijven? Wat een wanbeleid! Yildirim laten gaan? Wat een wanbeleid! Op die manier ken ik er nog wel wat...
houtengerard schreef :
Jacques, ik neem aan dat je mijn post bedoelt? Daarin geef ik aan waarom die denigrerende wissel nodig is vijf minuten voor tijd. Niet waarom Yildirim überhaupt moet gaan. Daarnaast was de andere boodschap: waarom geef je iemand een tweejarig contract vorig seizoen? Hebben ze zijn tekortkomingen niet kunnen terugvinden in de Youtube beschrijving? Bij Ogunjimi stond het er ook niet bij dat hij last had van zijn dikke teen. (Je snapt wel wat ik bedoel.)
Dat was de kritiek, niet dat hij überhaupt vertrokken is, want hij bracht gewoon niets. De kritiek ligt op de omgang in de groep en de manier van screening en werving, en gaat niet over de vraag of hij wel of niet heeft moeten vertrekken. Dat antwoord is vanzelfsprekend als je de statistieken erbij neemt. Verder ben ik het me je eens.