>
Ontvangen bedankjes 4991
Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.
Hill28 schreef : Nou nou de ‘groep bij elkaar gehouden’...
Maar wel een hardwerkende, balvaste spits met toch een hoop goals, ondanks de matige aanvoer van Joeri en consorten.
Dat de transfersom niet bekend is gemaakt, doet mij vermoeden dat het om een heel lullig bedrag gaat.
Frostie_999 schreef : Dus het is een gebrek aan realiteitszin als je een speler met nog een paar maanden contract niet zou laten gaan? De realiteit is dat als je er op wil verdienen dit nog de enige kans was om dat te doen. Had je dit ook gezegd als hij in de winterstop was vertrokken?
Ik denk dat MVV niet in de positie verkeerd om deze deal te weigeren. Dat is de realiteit. En ik ga er van uit dat de meeste supporters het heus wel snappen. Wat viel er nog te winnen door hem hier te houden? De 4e periode? Droom verder. Het seizoen is gewoon voorbij, dat was het al voor de winterstop. Dát is realiteitszin.
Als MVV hem gratis de deur uit laat lopen schreeuwen de meeste supporters ook moord en brand. Ze kunnen het nooit goed doen.
Verstuurd vanaf mijn HD1903 met Tapatalk
Ik snap dat je een speler niet tegen zijn zin hier kunt houden, maar wie zegt dat hij dan de kont tegen de krib had gegooid? Als het een echte sportman is probeert hij altijd zijn best te doen. Ik ben het eens met houtengerard. Het laatste beetje ambitie wat er nog mogelijk was dit seizoen gooi je in 1 klap bewust in de prullenbak. Waarschijnlijk komen hierdoor die laatste thuiswedstrijden NOG minder mensen waardoor het geldvoordeel wellicht helemaal wordt opgeheven.De Zwarte Vogel schreef : Wat zou het voor zin hebben om Anthony tegen zijn zin hier te houden? Verder....welke rol speelt die eisende geldwolf hierin?
De Zwarte Vogel schreef : Wat zou het voor zin hebben om Anthony tegen zijn zin hier te houden? Verder....welke rol speelt die eisende geldwolf hierin?