Anthony van den Hurk

07 mrt 2020 09:07
SintServaos
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 501
Meer
Anthony van den Hurk #31
Iech gaon d'r vaanoet tot Usta zien contract toch neet verlengk weurt, dat zow toch wel hiel dom zien es dat wel zow gebeure. Missjien weit Napoleon ut antwoord?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

07 mrt 2020 11:34
Napoleon
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1852
Meer
Anthony van den Hurk #32
Ik heb er niet veel van meegekregen maar had er ook geen enkel goed gevoel over vooraf , zonder Hurk en Bertrams ben je ook wel direct 30-40 procent minder.
Er zullen weinige de hoop op een resultaat hebben gehad gister. Net even het interview op L1 gehoord, vond van Acker daar gewoon zinnige dingen zeggen, we moeten niet teveel over resultaten praten naar buiten toe maar meer binnenskamers houden , dat was wel direct een sneer naar zijn trainer die alleen maar onzin loopt te verkondigen ...helaas al een heel seizoen al en het blijft maar doorgaan, wat een bedenkelijk niveau !! Van Acker verwoorde het prima hoop dat we hem erbij kunnen houden voor komend seizoen , binnen en buiten het veld een prima gast en volgens mij heeft hij het bij MVV na zijn zin ( ondanks resultaten) .

Ik maak me op dit moment meer zorgen om het Corona virus dan de resultaten van MVV, dat virus moeten we snel gaan bedwingen omdat dit ook economisch zijn uitwerkingen gaat hebben op bedrijven ( dus ook mogelijk sponsoren MVV) , ik las net dat er al een kleine 500 bedrijven een bepaalde werktijd korting hebben aangevraagd bij het UWV omdat ze de komende weken problemen zien met teruglopende opdrachten en werk !

Zet de beste virologen uit de wereld , bij elkaar en de beste onderzoekers en laat ze samen dat vaccin ontwikkelen , zo snel mogelijk !!!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

07 mrt 2020 14:15 07 mrt 2020 14:20 door opadiehard.
opadiehard
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 2350
Meer
Onderwerp Auteur
Anthony van den Hurk #33
Als het contract van fuat verlengd word is het voor mij einde oefening...ik hoor nl dit gerucht ook steeds vaker.
Vind deze coach de slechtste wat Mvv ooit gehad heeft,zelfs nog slechter als zijn Turkse voorganger...Gr opa.

Sorrie verkeerde topic maar wilde reageren op bovenstaande vaan SintServaos.

....
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVVke

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

07 mrt 2020 18:14
Boer458
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 659
Meer
Anthony van den Hurk #34
Hier nog een !
Als het waar is dat we ook volgend jaar met Usta verder moeten, dan was dit voorlopig mijn laatste seizoenskaart.
En dat na vele, vele jaren.
Ik kwam vroeger al met mijn vader achter op de brommer de Keerderberg af om naar MVV-ke te gaan. Nu heb ik bijna AOW, dus ik kan vergelijken met wat we gehad hebben aan trainers, maar deze meneer vertegenwoordigd het absolute dieptepunt. Sorry vrienden, moest dit ff kwijt.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Ben Salemans, Schapendonk, opadiehard, De Zwarte Vogel

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

08 mrt 2020 10:26
MVV86
Junior Boarder
Junior Boarder
Berichten: 36
Meer
Anthony van den Hurk #35
mei 2019: "Usta tekent in Maastricht een contract voor één seizoen, met een optie voor nog een jaar."

Lijkt mij niet dat we met hem verder 'moeten', die optie zal het bestuur niet lichten op basis van zijn prestaties.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

08 mrt 2020 11:37
pinobel
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 956
Meer
Anthony van den Hurk #36

MVV86 schreef : mei 2019: "Usta tekent in Maastricht een contract voor één seizoen, met een optie voor nog een jaar."

Lijkt mij niet dat we met hem verder 'moeten', die optie zal het bestuur niet lichten op basis van zijn prestaties.

Tenzij die optie voor beide partijen geldt en Usta die dan zelf zou kunnen lichten....

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.199 seconden