Re:Jérôme Deom
- Lijnsje@tappunt
-
- Platinum Member
-
- Hool beer, hool beer!
Re: Jérôme Deom
04 Jul 2021 14:53Sjonnie wrote: Ok sorry maar dit is voor mij de druppel . Mij zien ze voorlopig niet meer in de Geusselt . Daar gaat gvd de enige goede speler die we hebben . Ik heb het echt gehad nu .
En volgend jaar zeker als hardste geroepen dat het beleid klote is en de beste man voor niks de deur uit gaat?
We zijn het allemaal eens dat het een aderlating is dat Deom vertrekt. Hij was nog een van de sterkhouders. Maar als dit een transfersom oplevert waarvan MVV 2 basisspelers voor kan terughalen, is dat gewoon prima.
Wellicht moet je je nickname wijzigen in Konijn. Die liggen ook vaak in de azijn.
Please Log in or Create an account to join the conversation.
- opadiehard
-
- Platinum Member
-
04 Jul 2021 15:00 - 04 Jul 2021 15:02opadiehard wrote: Jeetje wat een enorme groei maakt deze speler,van bijtertje tot waardevolle en onmisbare schakel als hij door een blessure of in dit geval een schorsing er niet bij is.
Laten we hopen dat hij in deze vorm ons niet gaat verlaten maar een van de bouwstenen mag zijn van het ,,nieuwe,, mvv seizoen 21/22....mvrgr Opa.
Had ,,helaas,,een vooruitziende blik,deze is van 20 mrt 2021….mvrgr Opa.
- Boredass
-
- Platinum Member
-
04 Jul 2021 15:00Mvv moet meer( goede) spelers voor 3 jaar kunnen vastleggen en het 2e jaar verkopen.
Dit is nu eens een voorbeeld van goed beleid.
- peeke
-
- Platinum Member
-
04 Jul 2021 15:08
- Maosbrögk
-
- Platinum Member
-
04 Jul 2021 15:17Het is wat Boredass zegt: doen we dit ieder jaar zo, dan stijgt onze begroting en dan zouden we zeker linkerrijtje spelen.
Merci Jerome!
- Driver
-
- Platinum Member
-
04 Jul 2021 15:17Ieder jaar zakken we verder weg op de ranglijst, clubs als Telstar zijn ons zelfs al voorbij gestreefd.
21 jaar al eerste divisie zonder enig perspectief!! Mvv moet ieder jaar kunnen meespelen om de prijzen (nacompetitie) dan verdienen onze supporters gewoon!
- Sjieske
-
- Premium Member
-
- Et sues sibi sapiunt
04 Jul 2021 15:35Please Log in or Create an account to join the conversation.
- Mie leef Mestreech
-
- Platinum Member
-
04 Jul 2021 15:48Ook Deom is vervangbaar.
- Audiowaste
-
- Platinum Member
-
04 Jul 2021 15:54- Krijgen ze een transfersom, klagen mensen dat ze hem niet aan zijn contract houden.
- Houden ze hem aan zijn contract, klagen mensen dat ze vorig jaar geen geld voor hem hebben gevangen.
Er zijn gewoon te veel supporters onrealistisch en denken dat iedere speler maar gewoon even hun contract verlengt. Voor ons is MVV de mooiste club maar niet voor de spelers.
- Hill28
-
- Visitor
-
04 Jul 2021 21:11Please Log in or Create an account to join the conversation.
- Brncic
-
- Platinum Member
-
04 Jul 2021 21:26Hill28 wrote: Om te weten of dit wel of geen goede deal is geweest, zullen we de transfersom moeten weten. Die is niet gecommuniceerd volgens mij. Als dat n goede som was had MVV t wel gemeld denk ik.
Er is überhaupt nog niet gecommuniceerd over deze transfer dus waarschijnlijk is het nog niet rond. En daarbij maakt MVV transfersommen nooit bekend volgens mij.
Ik sluit me aan bij vorige schrijvers: laatste contractjaar, goed salaris, dan is dit voor MVV een prima deal.
- Duin
-
- Platinum Member
-
- SintServaos
-
- Away
- Platinum Member
-
05 Jul 2021 09:45Naodeil : veer kinne weer opnuijts beginne
- Napoleon
-
- Platinum Member
-
05 Jul 2021 10:45Het kan zo maar zijn dat Deom een ontbindende voorwaarde heeft staan in zijn 3 jarige overeenkomst dat bij een Eredivisie club hij tegen X kan vertrekken, zou dat op zich niet vreemd vinden als dat zo is.
Het kan ook zijn dat MVV toch minder geld op de rekening heeft dan wij allemaal denken en die verkoop een "must"is want Deom zit in zijn 3de jaar dan is hij het duurste ( normaal) .
Het gemis van Deom gaat ons sportief geld kosten daar ben ik van overtuigd wat de reden dan ook is
Hoe dan ook , we gaan Deom niet gemakkelijk vervangen . De geschiedenis leert dat spelers op die plek toch snel 1 seizoen moeten opstarten om het verschil te maken en de meeste lukt dat niet eens.
Verder gaan we Deom missen , want het was een perfecte voetballer . Op die plek beetje centraal hangend hebben we eigenlijk de laatste alleen maar jongens gehad die kwamen en die succesvol waren van clubs waar ze niet in het eerste terecht kwamen , neem Peeters , Deom en bv Nwakali . Allemaal spelers die jong en potentie hadden en bij MVV beter zijn geworden. Spelers die van makelaars kwamen zijn zover ik me herinner nimmer succesvol op die plek geweest de laatste jaren . Goede contacten met "grote" clubs is de uitkomst voor een kansrijke invulling
Het wordt dus bouwen voor KLaas Wels en ik verwacht gezien alle mutaties weinig resultaat tot aan de "winterstop"
- Jacques
-
- Platinum Member
-
05 Jul 2021 11:24Please Log in or Create an account to join the conversation.