Re:Jérôme Deom

04 juli 2021 14:53
Lijnsje@tappunt
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1003
Meer
Re:Jérôme Deom #16

Sjonnie schreef : Ok sorry maar dit is voor mij de druppel . Mij zien ze voorlopig niet meer in de Geusselt . Daar gaat gvd de enige goede speler die we hebben . Ik heb het echt gehad nu .


En volgend jaar zeker als hardste geroepen dat het beleid klote is en de beste man voor niks de deur uit gaat?

We zijn het allemaal eens dat het een aderlating is dat Deom vertrekt. Hij was nog een van de sterkhouders. Maar als dit een transfersom oplevert waarvan MVV 2 basisspelers voor kan terughalen, is dat gewoon prima.

Wellicht moet je je nickname wijzigen in Konijn. Die liggen ook vaak in de azijn.

Mèt pèls langs de lijn zoonder chagrijn !
De volgende gebruiker (s) zei dank u Jacques, Frostie_999, Duin

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

04 juli 2021 15:00 04 juli 2021 15:02 door opadiehard.
opadiehard
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 2369
Meer
Re:Jérôme Deom #17

opadiehard schreef : Jeetje wat een enorme groei maakt deze speler,van bijtertje tot waardevolle en onmisbare schakel als hij door een blessure of in dit geval een schorsing er niet bij is.
Laten we hopen dat hij in deze vorm ons niet gaat verlaten maar een van de bouwstenen mag zijn van het ,,nieuwe,, mvv seizoen 21/22....mvrgr Opa.


Had ,,helaas,,een vooruitziende blik,deze is van 20 mrt 2021….mvrgr Opa.

....

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

04 juli 2021 15:00
Boredass
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1240
Meer
Re:Jérôme Deom #18
Snap inderdaad werkelijk van alle negatieve reacties, hadden we elk jaar maar 3 spelers die we konden verkopen , dan hadden we geld en stonden we al lang niet meer in het rechterijtje

Mvv moet meer( goede) spelers voor 3 jaar kunnen vastleggen en het 2e jaar verkopen.
Dit is nu eens een voorbeeld van goed beleid.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Ster_Drager, Jacques, Frostie_999, Duin

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

04 juli 2021 15:08
peeke
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 458
Meer
Re:Jérôme Deom #19
zo gaat dat nou eenmaal inkoop en verkoop dat is de wereld van het voetbal :P

Groeten oet Bierum : Delfzijl
De volgende gebruiker (s) zei dank u Jacques

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

04 juli 2021 15:17
Maosbrögk
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 897
Meer
Re:Jérôme Deom #20
Prima beleid MVV! Ja, het is onze beste speler. Met nog 1 jaar contract. Dan moet je hem de keuze geven: bijtekenen, of vertrekken. Aangezien hij natuurlijk nooit zou bijtekenen (want is klaar voor een stapje omhoog), vind ik het helemaal prima dat we nu “cashen”. Zal geen wereldbedrag zijn, maar iedere euro is welkom.
Het is wat Boredass zegt: doen we dit ieder jaar zo, dan stijgt onze begroting en dan zouden we zeker linkerrijtje spelen.
Merci Jerome!
De volgende gebruiker (s) zei dank u Jacques, Frostie_999, Burgundian043

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

04 juli 2021 15:17
Driver
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 373
Meer
Re:Jérôme Deom #21
Ja jullie hebben gelijk..... Mvv heeft het opgeleverde transfergeld ook altijd in fantastisch spelersmateriaal geïnvesteerd, dan denk ik aan de transfersommen van Leroy Labylle, Het Beest en Okita.
Ieder jaar zakken we verder weg op de ranglijst, clubs als Telstar zijn ons zelfs al voorbij gestreefd.
21 jaar al eerste divisie zonder enig perspectief!! Mvv moet ieder jaar kunnen meespelen om de prijzen (nacompetitie) dan verdienen onze supporters gewoon!
De volgende gebruiker (s) zei dank u Sjonnie

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

04 juli 2021 15:35
Sjieske
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 90
Meer
Re:Jérôme Deom #22
En door Deom volgend jaar gratis te laten wegwandelen weet je zeker dat je Telstar niet zult inhalen. Dat heeft niks met budgetten in het verleden te maken toch?
De volgende gebruiker (s) zei dank u Jacques, Frostie_999

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

04 juli 2021 15:48
Mie leef Mestreech
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 968
Meer
Re:Jérôme Deom #23
Deom is met afstand de beste (en ook de duurste speler qua salaris) die we hebben. Die gaat sowieso niet verlengen, die is veels te duur. Dus nu maar een tonnetje of 2 a 3 vangen voor hem, dan hebben we geld vrij (transfersom en salaris) om nieuwe spelers te halen. En tuurlijk heb ik ook liever een Deom dan 3 halve spelers.
Ook Deom is vervangbaar.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Jacques, Frostie_999

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

04 juli 2021 15:54
Audiowaste
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 969
Meer
Re:Jérôme Deom #24
MVV doet het toch nooit goed volgens sommige supporters.
- Krijgen ze een transfersom, klagen mensen dat ze hem niet aan zijn contract houden.
- Houden ze hem aan zijn contract, klagen mensen dat ze vorig jaar geen geld voor hem hebben gevangen.

Er zijn gewoon te veel supporters onrealistisch en denken dat iedere speler maar gewoon even hun contract verlengt. Voor ons is MVV de mooiste club maar niet voor de spelers.

“What a great day for football, all we need is some green grass and a ball.”
De volgende gebruiker (s) zei dank u Ster_Drager, Jacques, Anna D., peeke, Frostie_999, Burgundian043, M-MVV

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

04 juli 2021 21:11
Hill28
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1352
Meer
Re:Jérôme Deom #25
Om te weten of dit wel of geen goede deal is geweest, zullen we de transfersom moeten weten. Die is niet gecommuniceerd volgens mij. Als dat n goede som was had MVV t wel gemeld denk ik.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

04 juli 2021 21:26
Brncic
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 704
Meer
Re:Jérôme Deom #26

Hill28 schreef : Om te weten of dit wel of geen goede deal is geweest, zullen we de transfersom moeten weten. Die is niet gecommuniceerd volgens mij. Als dat n goede som was had MVV t wel gemeld denk ik.


Er is überhaupt nog niet gecommuniceerd over deze transfer dus waarschijnlijk is het nog niet rond. En daarbij maakt MVV transfersommen nooit bekend volgens mij.
Ik sluit me aan bij vorige schrijvers: laatste contractjaar, goed salaris, dan is dit voor MVV een prima deal.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Jacques, Frostie_999, Duin

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

04 juli 2021 21:42
Duin
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 314
Meer
Re:Jérôme Deom #27
Zoals altijd, zinnige en reëele woorden van Brncic
De volgende gebruiker (s) zei dank u Jacques, Brncic

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

05 juli 2021 09:45
SintServaos
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 506
Meer
Re:Jérôme Deom #28
Veurdeil :transfersom
Naodeil : veer kinne weer opnuijts beginne

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

05 juli 2021 10:45
Napoleon
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1872
Meer
Re:Jérôme Deom #29
Wanneer het bericht juist is dan is MVV bijna de gehele as kwijt geraakt . Mares , Deom en ook van Acker voor mij toch dragende spelers zijn er dan niet meer.

Het kan zo maar zijn dat Deom een ontbindende voorwaarde heeft staan in zijn 3 jarige overeenkomst dat bij een Eredivisie club hij tegen X kan vertrekken, zou dat op zich niet vreemd vinden als dat zo is.
Het kan ook zijn dat MVV toch minder geld op de rekening heeft dan wij allemaal denken en die verkoop een "must"is want Deom zit in zijn 3de jaar dan is hij het duurste ( normaal) .
Het gemis van Deom gaat ons sportief geld kosten daar ben ik van overtuigd wat de reden dan ook is
Hoe dan ook , we gaan Deom niet gemakkelijk vervangen . De geschiedenis leert dat spelers op die plek toch snel 1 seizoen moeten opstarten om het verschil te maken en de meeste lukt dat niet eens.

Verder gaan we Deom missen , want het was een perfecte voetballer . Op die plek beetje centraal hangend hebben we eigenlijk de laatste alleen maar jongens gehad die kwamen en die succesvol waren van clubs waar ze niet in het eerste terecht kwamen , neem Peeters , Deom en bv Nwakali . Allemaal spelers die jong en potentie hadden en bij MVV beter zijn geworden. Spelers die van makelaars kwamen zijn zover ik me herinner nimmer succesvol op die plek geweest de laatste jaren . Goede contacten met "grote" clubs is de uitkomst voor een kansrijke invulling

Het wordt dus bouwen voor KLaas Wels en ik verwacht gezien alle mutaties weinig resultaat tot aan de "winterstop"
De volgende gebruiker (s) zei dank u Sjonnie

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

05 juli 2021 11:24
Jacques
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 3815
Meer
Re:Jérôme Deom #30
Laatste jaar contract, heeft vooral de tweede seizoenshelft erg goed gespeeld, erg logisch als hij verkocht wordt, dat is precies wat je als MVV wilt, liever nog inderdaad drie spelers per seizoen voor een leuk bedragje verkopen. Onbegrijpelijk dat er mensen negatief over zijn of er langer dan twee zinnen aan menen te moeten besteden.

You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Lassie80, Frostie_999

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.389 seconden