Re:Jérôme Deom

05 juli 2021 11:58
Larsbak
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 280
Meer
Re:Jérôme Deom #31
Déom kon toen hij zijn driejarig contract tekende al naar een betere club dan MVV. Hij zal echt geen driejarig contract hebben getekend zonder duidelijke afspraken voor welk bedrag hij weg mag. Verbaast me nogal dat er mensen zijn die MVV iets verwijten dat een speler naar de Belgische Eerste Klasse vertrekt.

Denk dat het in ons voordeel spreekt dat er elk jaar 2-3 (Déom, Bertrams, Koopmans, Hurk, Ciranni, Okita, Mmaee) spelers via ons een stap naar een hoger niveau weten te maken.

Déom was de tweede seizoenshelft onze beste speler, maar ook hij is niet onmisbaar.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Jacques, jovkle, LRB

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

05 juli 2021 12:23
Napoleon
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1872
Meer
Re:Jérôme Deom #32

Jacques schreef : Laatste jaar contract, heeft vooral de tweede seizoenshelft erg goed gespeeld, erg logisch als hij verkocht wordt, dat is precies wat je als MVV wilt, liever nog inderdaad drie spelers per seizoen voor een leuk bedragje verkopen. Onbegrijpelijk dat er mensen negatief over zijn of er langer dan twee zinnen aan menen te moeten besteden.


Wat let je om een maximaal aantal tekens in te voeren per bericht, je bent immers host van deze site dus je zit aan de knoppen !!
Vind het namelijk een opmerking die werkelijk nergens op slaat en als je vind dat mensen zoals ik ,want daar doel je op denk ik ( mede) dan voer dan beleid in
Ieder bericht maximaal 2 zinnen ! ...x -tekens !! , wat let je ???

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

05 juli 2021 13:17
Jacques
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 3815
Meer
Re:Jérôme Deom #33
Wat let me? Heel simpel, ik ben helemaal geen host of wat dan ook van deze website.

Al was ik dat wel, dan is de logica weer heerlijk. Dat ik iets niet begrijp, betekent nog niet meteen dat ik het wil verbieden of voorstander ben van regels die alleen dingen toelaten die ik begrijp. Ik vind het bijvoorbeeld ook onbegrijpelijk dat mensen iedere dag naar GTST kijken maar dat moeten ze lekker blijven doen, dat wil ik toch helemaal niet verbieden?

Overigens was mijn bericht niet hoofdzakelijk op jou gericht maar goed.

You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

11 juli 2021 20:17
Ben Salemans
Administrator
Administrator
Berichten: 794
Meer
Onderwerp Auteur
Re:Jérôme Deom #34
Is Jerome nu weg, of is er toch een kans dat hij bij MVV blijft?


Ik ben lid/donateur van Veer Zien MVV (VZM)! Jij toch ook? Niet? Meld je dan nu aan: www.veerzienmvv.nl
Steun MVV in deze bange tijden (april 2024) met een gift: www.gofundme.com/f/noets-de-mood-verlore-heet-steun-us-mvvke

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

12 juli 2021 17:57
Mie leef Mestreech
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 968
Meer
Re:Jérôme Deom #35
Hij genoot zijn jeugdopleiding bij Standard en debuteerde er ook op het hoogste niveau. In de zomer van 2019 verliet Jerome Déom de Rouches voor een avontuur bij de Nederlandse tweedeklasser MVV. Haalt KAS Eupen hem terug naar ons land?

Volgens La Dernière Heure tekent de 22-jarige Jerome Déom deze week een driejarig contract met optie bij de Panda’s. Hij is een 22-jarige polyvalente middenvelder.


Bij de Nederlandse tweedeklasser MVV was hij vorig seizoen goed voor 37 optredens. Daarin maakte hij drie doelpunten en gaf acht assists. KAS Eupen haalde tot dusver nog geen enkele zomerversterking.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

12 juli 2021 21:41
mvv4ever
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1173
Meer
Re:Jérôme Deom #36
Aan de ene kant snap ik het van Deom dit is een stap vooruit en hij zal meer gaan verdienen. En van MVV hun kant nu krijgen ze nog geld voor hem en volgend jaar is hij weg.

Maar aan de andere kant is dit wel met Blummel samen de enigste goede spelers wat we nog hadden.
En aangezien de laatste jaren toch een aantal spelers verkocht zijn geworden en dit niet gezien heb in de selectie.(Toevallig afgelopen seizoen met Schrooijen wel)
Heb ik er nu ook geen vertrouwen in dat we ineens een leuke speler halen van dat geld.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

13 juli 2021 09:57
HIER!!
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 242
Meer
Re:Jérôme Deom #37
Bedrag zal rond de 175000e liggen
De volgende gebruiker (s) zei dank u Jacques

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

13 juli 2021 10:21
De Zwarte Vogel
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 923
Meer
Re:Jérôme Deom #38
Bedankt Jérôme ! Vaak was je een lichtpuntje in een niet zo vrolijke omgeving! Het ga je goed in Eupen, maar vergeet niet je Duits op te halen, dat luistert in die contreien nogal nauw!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

13 juli 2021 10:49
Audiowaste
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 969
Meer
Re:Jérôme Deom #39

“What a great day for football, all we need is some green grass and a ball.”

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

13 juli 2021 11:18
Roed en Wit 70
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 741
Meer
Re:Jérôme Deom #40
HIER!! Is dit een gok? Want met nog een eenjarig jaar contact lijkt dat bedrag wel heel hoog.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

13 juli 2021 11:21
Mr Sjaan
Administrator
Administrator
Berichten: 470
Meer
Re:Jérôme Deom #41
Bedankt voor alles Jérôme, ik heb van je spel en inzet genoten.

En hiermee verdwijnt het laatste lichtpuntje uit de huidige selectie.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

13 juli 2021 11:23
Boredass
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1240
Meer
Re:Jérôme Deom #42
Verdiende transfer

Ik zie het iets minder somber in: We hebben nog 3 ( Surmeli, Blummel, R Zeegers) kkd waardige spelers :-)
De volgende gebruiker (s) zei dank u mvv4ever

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

13 juli 2021 11:29
Mr Sjaan
Administrator
Administrator
Berichten: 470
Meer
Re:Jérôme Deom #43
Je zegt het zelf: kkd waardig. Maar het zijn geen potentiële eredivisie spelers en dat is Jérôme wel (zoals blijkt uit zijn transfer naar Eupen).

Ik denk dat wij weer een zwaar kutseizoen tegemoet gaan, het mislopen van NOW geld gaat ons flink opbreken (maar daar lees je niets over in de blog van onze directeur).

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

13 juli 2021 12:22
Napoleon
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1872
Meer
Re:Jérôme Deom #44
Het hing al in de lucht !! jammer dat Deom gaat , ik gun het hem wel van harte !
In mijn telefoon had ik nog een appje van de oud trainer Kalazic staan( net na zijn vertrek) waarin hij me op het hart drukte dat Klaas Wels op een lopende trein kwam en alleen maar het stuur over hoefde te nemen !
Nou ik denk dat die trein aardige vertraging heeft gekregen , er is bijna niks meer over van de beste basis spelers die we hadden.

Even terugkomend op Deom , dat heeft Elsen wel goed gedaan destijds een 3 jarig contract , hij loopt in ieder geval niet voor niks naar buiten al had ik t liever anders gezien en dat Deom dit jaar had afgemaakt

Ronnie van Geneugden moet vol aan de bak om in een paar weken een team te hebben . Nu ken ik zelf Ronnie niet maar enkele mensen die ik weer ken en die op gepaste afstand van MVV staan kennen Ronnie wel , en los van elkaar geven ze aan dat van Geneugden een goede zet is . Dan vertrouw ik maar op hun mening/oordeel . We mogen nog wat van Geneugden gaan verwachten dus.

Daarbij begrijp ik Mr Sjaan heel goed en zijn gevoelens en die onderstreep ik ook wel . Van Erik Noor horen we alleen maar positief nieuws daar is geen enkele zelfreflectie te herkennen , die man neem ik al helemaal niet meer serieus maar Ronnie van Geneugden die moet t voor ons gaan doen, en mocht Klaas Wels er niet in slagen , ook Ronnie heeft zijn trainers diploma's .
Want het wordt echt pittig voor Wels , die is ergens aan begonnen en de tijd tikt !

Ik zou zeggen alle ballen op van Geneugden en hopelijk krijgt hij nog wat extra centjes te besteden voor de selectie want er zijn genoeg partijen die hem willen helpen om MVV een goede start te geven . Of het hele seizoen kut wordt zoals MrSjaan schrijft dat hoop ik niet , stiekem hoop ik op t netwerk van Geneugden zodat Wels er mee aan de slag kan

wordt vervolgd !!

tot slot Succes Deom bij Kas Eupen !!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

13 juli 2021 15:51
Sander70
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 285
Meer
Re:Jérôme Deom #45
“MVV ontvangt voor de overgang van Deom een marktconforme transfersom.”

Veel succes Jerome. Maak er wat van daar topper.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.374 seconden