Aangezien er vaak in transfergeruchten hierover wordt gediscussieerd en er volgens mij nog geen topic is voor een overzicht van de selectie/potentiële basis, bij deze een nieuwe. Als dit wel het geval is, dit bericht graag verplaatsen naar dat topic
Uitgaande van het 4-2-3-1 systeem dat Usta wilt gaan spelen, kwam ik zelf tot deze potentiële basisopstelling met de spelers die nu vastliggen.
Deusings
Vermijl, Mahmutovic, Shermar, Gunst
Nys, Mares
Holtby, Deom, Schroijen
Van den Hurk
Wisselspelers;
Keepers: Van Meurs
Verdedigers: Last
Middenvelders: Shermaine, Everaers, Zeegers
Aanvallers: Kostons
Om er voor het gemak vanuit te gaan dat alle huidige testers (Vlijter, Kot, Nisillä, Sylla) ook aangetrokken worden, nog een opstelling die ik eruit kan opmaken. Hierbij ook meteen een vraagteken erbij gezet waar ik vind dat er echt een versterking bij moet voor in de basis. Andere versterkingen (ook voor de breedte!) uiteraard altijd welkom, maar deze vind ik dus cruciaal.
Deusings (?)
Vermijl, Mahmutovic, Shermar, Gunst (?)
Deom, Mares
Holtby, Nisillä, Schroijen
Van den Hurk
Wisselspelers;
Keepers: Van Meurs
Verdedigers: Last
Middenvelders: Kot, Nys, Shermaine, Everaers, Zeegers
Aanvallers: Sylla, Vlijter, Kostons
Mares zie ik graag op het middenveld spelen als slot op de deur naast de voetballende spelers. Mocht er nog een goede verdedigende middenvelder aangetrokken worden, Mares naast Mahmutovic centraal achterin. Daarnaast nog eventueel Sylla/Vlijter ipv Holtby/Nisillä op de rechterflank, maar dat licht eraan of het gevalletjes Okita worden of meer als Golpek/Abubakar.
Benieuwd wat jullie er van denken!