Selectie MVV 2019/2020

31 juli 2019 20:16
Sjeng043
Senior Boarder
Senior Boarder
Berichten: 71
Meer
Onderwerp Auteur
Selectie MVV 2019/2020 #1
Aangezien er vaak in transfergeruchten hierover wordt gediscussieerd en er volgens mij nog geen topic is voor een overzicht van de selectie/potentiële basis, bij deze een nieuwe. Als dit wel het geval is, dit bericht graag verplaatsen naar dat topic :)

Uitgaande van het 4-2-3-1 systeem dat Usta wilt gaan spelen, kwam ik zelf tot deze potentiële basisopstelling met de spelers die nu vastliggen.

Deusings
Vermijl, Mahmutovic, Shermar, Gunst
Nys, Mares
Holtby, Deom, Schroijen
Van den Hurk

Wisselspelers;
Keepers: Van Meurs
Verdedigers: Last
Middenvelders: Shermaine, Everaers, Zeegers
Aanvallers: Kostons

Om er voor het gemak vanuit te gaan dat alle huidige testers (Vlijter, Kot, Nisillä, Sylla) ook aangetrokken worden, nog een opstelling die ik eruit kan opmaken. Hierbij ook meteen een vraagteken erbij gezet waar ik vind dat er echt een versterking bij moet voor in de basis. Andere versterkingen (ook voor de breedte!) uiteraard altijd welkom, maar deze vind ik dus cruciaal.

Deusings (?)
Vermijl, Mahmutovic, Shermar, Gunst (?)
Deom, Mares
Holtby, Nisillä, Schroijen
Van den Hurk

Wisselspelers;
Keepers: Van Meurs
Verdedigers: Last
Middenvelders: Kot, Nys, Shermaine, Everaers, Zeegers
Aanvallers: Sylla, Vlijter, Kostons

Mares zie ik graag op het middenveld spelen als slot op de deur naast de voetballende spelers. Mocht er nog een goede verdedigende middenvelder aangetrokken worden, Mares naast Mahmutovic centraal achterin. Daarnaast nog eventueel Sylla/Vlijter ipv Holtby/Nisillä op de rechterflank, maar dat licht eraan of het gevalletjes Okita worden of meer als Golpek/Abubakar.

Benieuwd wat jullie er van denken!
De volgende gebruiker (s) zei dank u opadiehard

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

31 juli 2019 20:36
mvvke4life
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 735
Meer
Selectie MVV 2019/2020 #2
Gezien het aantal speler dat er tot nu toe op contract staan zullen er nog minstens 8 spelers bij moeten.
Waarvan Gezien de oeffen periode waarschijnlijk een drietal uit eigen jeugd. Dus als de testers een contract krijgen zie ik geen verrassing meer komen.
Maar Ik vermoed dat er zoals ieder jaar ook met enkele "verrassingen" onderhandeld wordt en de (alternatieven) testers een beetje aan het lijntje gehouden worden.
Heb je pech zijn alle vogels gevlogen.
Gezien de financiële positie van MVV gaat dit nu eenmaal niet anders.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

01 aug 2019 08:25
Maosbrögk
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 896
Meer
Selectie MVV 2019/2020 #3
Net zo belangrijk als de selectie, is natuurlijk de trainersstaf.
3 nieuwe trainers aan het roer, waarbij Usta de vooruitgeschoven pion is.
Vraag: wat is nog de rol van Erik Meijer? Traint hij ook nog mee? (hij had nooit een officiële functie volgens mij)

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

01 aug 2019 08:52
Jim Cemint
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 803
Meer
Selectie MVV 2019/2020 #4

Maosbrögk schreef : Vraag: wat is nog de rol van Erik Meijer? Traint hij ook nog mee? (hij had nooit een officiële functie volgens mij)

Erik gaat meer TV-werkzaamheden in Duitsland doen waardoor hij minder tijd voor MVV heeft. Als het in zijn agenda past en zijn inbreng bij MVV gewenst is, zal hij zeker nog wel wat tijd aan MVV spenderen. Maar dus helaas minder dan voorheen het geval was.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Maosbrögk

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

02 aug 2019 21:02
mvv4ever
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1173
Meer
Selectie MVV 2019/2020 #5
Onze enige echte aanwinst Mahmutovic is net geblesseerd van het veld gegaan.

Begint al goed het seizoen....Niet dat MVV er wat aan kan doen deze blessure, maar wel weer typisch zo'n MVV ding.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

02 aug 2019 21:10
mvvke4life
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 735
Meer
Selectie MVV 2019/2020 #6
Zal niet onze enige nieuwe aanwinst blijven hoor, over een paar weken zijn hopelijk alle handtekeningen gezet.
Ff duimen dat MVV deze keer aan het langste eind trekt.
De volgende gebruiker (s) zei dank u opadiehard

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

02 aug 2019 21:36
Boredass
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1240
Meer
Selectie MVV 2019/2020 #7
Een week voor de competitie ziet het er somber uit. We komen vooral lengte tekort en ook de keeper is toch geen zekerheid. Laten we hopen dat die Fin gaat komen en dan is het een paar weken afwachten.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

02 aug 2019 21:41
Brncic
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 698
Meer
Selectie MVV 2019/2020 #8
Wat mij betreft mag een nieuwe keeper ook op de prioriteitenlijst. Twee keer drie goals tegen uit corners (Standard en Al Ta-Woon) is echt veel te veel. Dat mag nooit. Een goede doelman is cruciaal.
Ook voor de rust in de verdediging. Blessure Enes is een zware domper. Lichtpunt deze voorbereiding: jeugdspeler Tim Zeegers. Speelt zonder moeite mee in de basis.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

02 aug 2019 22:29
Boe is dat feeske?
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1489
Meer
Selectie MVV 2019/2020 #9
Tja het was dan ook de 2de keep die speelde. Eerste keep Deusings zou volgens Trepke B gebroken vinger hebben.

Ik ga ervanuit dat hij dan uit voorzorg gespaard is, want met gebroken vinger kun je spelen als het echt moet.

Boe is dat feeske?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.273 seconden