Beste MVV supporters ,
Ik ben jaren lang supporter geweest van Lierse Sk tot het ter ziele gaan van mijn fantastische club.
Wat nu Lierse genoemd wordt is Lierse Kempenzonen. Deze club is tot stand gekomen na een fusie met Oosterzonen,
een club uit Westerlo en met hun stamnummer , wat in België heel belangrijk is, spelen deze nu op het Lisp, het stadion van het vroegere Lierse SK.
Door het wanbeleid van de Egyptische overnemer is mijn toenmalige club failliet gegaan alsook mede enkele bestuurders
die steeds de kritische supporters de mond snoerden en verkondigden dat alles in orde zou komen terwijl ze wisten dat het fout zou aflopen.
Meerdere van deze mensen zit nu in het bestuur van Lierse Kempenzonen en claimen nu dat zij Liese zijn . Ze spelen zelfs met het logo
van mijn ex club , om te kotsen. Het echte Lierse SK bestaat niet meer.
De kritische supporters van toen hebben samen met Lyra , een amateurclub club uit Lier, besloten, LyraLierse op te richten met het stamnummer van Lyra.
LyraLierse speelt nu in 2de amateur , na vorig seizoen te zijn gepromoveerd. Ikzelf heb helemaal niets meer met Lierse Kempenzonen, maar heb wel sympathy voor LyraLierse waar ik soms al eens een matchke ging kijken in 3de amateur klasse. Maar echt supporteren doe ik nu voor MVV. Wanneer ze scoren spring ik zelfs op van mijn stoel, tot schrik soms van mijn vrouw
Hoe het is gekomen dat ik MVV fan ben geworden , ik volg de matchen via streams en soms pak ik een wedstrijd mee samen met mijn broer in De Geusselt , heb ik elders op dit forum al laten weten.
Ook ik had van Van Acker wat meer verwacht maar goede prestaties komen niet op bestelling. Ik begrijp dat na de rode kaart de maat vol is voor jullie.
Voor dit seizoen is er voor usMvv niets meer te winnen maar als er enkele sterkhouders kunnen blijven samen met een paar echte versterkingen moet er voor volgend seizoen een plaats bij de top 8 inzitten.
Groetjes.