Thibaut Van Acker
- Jim Cemint
-
Topic Author
- Platinum Member
-
Thibaut Van Acker
11 Sep 2019 13:07Een prachtig filmpje van een nog jonge Thibaut die voor het eerst mee mag met de spelersbus van Club Brugge en daar door zijn trotse opa wordt afgezet:
Please Log in or Create an account to join the conversation.
- De Zwarte Vogel
-
- Platinum Member
-
- nao väöre
- Schapendonk
-
- Banned
-
Re: Thibaut Van Acker
12 Sep 2019 19:08Please Log in or Create an account to join the conversation.
- Kloeteklaos
-
- Elite Member
-
28 Dec 2020 17:16 - 28 Dec 2020 17:16Van Acker moest vandaag voorkomen wegens doorrijden na een ongeval met een geparkeerde auto. Hij is veroordeeld tot het betalen van een deels voorwaardelijke boete en hij is zijn rijbewijs voor een maand kwijt.
Het is de tweede keer dat Van Acker voor een dergelijk feit veroordeeld wordt.
www.footnews.be/news/247943/un-exjoueur-...le-de-delit-de-fuite
- Mie leef Mestreech
-
- Platinum Member
-
13 Apr 2021 12:52lierse.com/nieuws/thibaut-van-acker-kiest-voor-lierse
- Zeikbak
-
- Elite Member
-
13 Apr 2021 12:59Ben er niet rouwig om, gezien zijn ervaring en ‘status’ waar hij mee aangekondigd werd, heeft deze jongen veel te weinig gebracht.
Succes bij Lierse!
- pinobel
-
- Platinum Member
-
13 Apr 2021 13:14Please Log in or Create an account to join the conversation.
- Charmeur
-
- Platinum Member
-
13 Apr 2021 13:16pinobel wrote: Duidelijk dat het hem gisteren dus niks meer interesseerde omdat hij dit al wist. Niet meer opstellen vanaf nu. Geef de jeugd op die plek maar een kans. Alvast voor volgend seizoen.
Neem aan dat hij per direct weg is, anders inderdaad niet meer opstellen en al beginnen te zoeken met een betere opvolger..
- Jacques
-
- Platinum Member
-
13 Apr 2021 14:08Aangezien ons seizoen sportief al voorbij is inderdaad na zijn schorsing lekker laten banken.
- Frank Salemans
-
- Platinum Member
-
13 Apr 2021 15:42Please Log in or Create an account to join the conversation.
- SintServaos
-
- Platinum Member
-
13 Apr 2021 19:46Please Log in or Create an account to join the conversation.
- Liersesup
-
- Premium Member
-
15 Apr 2021 12:30Ik ben jaren lang supporter geweest van Lierse Sk tot het ter ziele gaan van mijn fantastische club.
Wat nu Lierse genoemd wordt is Lierse Kempenzonen. Deze club is tot stand gekomen na een fusie met Oosterzonen,
een club uit Westerlo en met hun stamnummer , wat in België heel belangrijk is, spelen deze nu op het Lisp, het stadion van het vroegere Lierse SK.
Door het wanbeleid van de Egyptische overnemer is mijn toenmalige club failliet gegaan alsook mede enkele bestuurders
die steeds de kritische supporters de mond snoerden en verkondigden dat alles in orde zou komen terwijl ze wisten dat het fout zou aflopen.
Meerdere van deze mensen zit nu in het bestuur van Lierse Kempenzonen en claimen nu dat zij Liese zijn . Ze spelen zelfs met het logo
van mijn ex club , om te kotsen. Het echte Lierse SK bestaat niet meer.
De kritische supporters van toen hebben samen met Lyra , een amateurclub club uit Lier, besloten, LyraLierse op te richten met het stamnummer van Lyra.
LyraLierse speelt nu in 2de amateur , na vorig seizoen te zijn gepromoveerd. Ikzelf heb helemaal niets meer met Lierse Kempenzonen, maar heb wel sympathy voor LyraLierse waar ik soms al eens een matchke ging kijken in 3de amateur klasse. Maar echt supporteren doe ik nu voor MVV. Wanneer ze scoren spring ik zelfs op van mijn stoel, tot schrik soms van mijn vrouw :lol: Hoe het is gekomen dat ik MVV fan ben geworden , ik volg de matchen via streams en soms pak ik een wedstrijd mee samen met mijn broer in De Geusselt , heb ik elders op dit forum al laten weten.
Ook ik had van Van Acker wat meer verwacht maar goede prestaties komen niet op bestelling. Ik begrijp dat na de rode kaart de maat vol is voor jullie.
Voor dit seizoen is er voor usMvv niets meer te winnen maar als er enkele sterkhouders kunnen blijven samen met een paar echte versterkingen moet er voor volgend seizoen een plaats bij de top 8 inzitten.
Groetjes.
- Jacques
-
- Platinum Member
-
15 Apr 2021 13:26Please Log in or Create an account to join the conversation.
- Liersesup
-
- Premium Member
-
15 Apr 2021 15:33Dat is wel al wat jaartjes geleden denk ik. Lyra is naar de provinciale reeksen gezakt en is nu in 2 jaar van 1ste provinciale naar de 2 de amateur klasse, eigenlijk het vorige 4de klasse, gestegen.
Wel tof te horen dat een neef van u bij de Lyra heeft gespeeld.
- Hill28
-
- Visitor
-
15 Apr 2021 23:52Please Log in or Create an account to join the conversation.