#Ustaout

30 okt 2019 11:42
mvvke4life
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 735
Meer
Onderwerp Auteur
#Ustaout #1
Usta out? Ja of nee? En wat daarna?
Mijn mening is ja Usta out. En op lange termijn elsen out bestuur vervangen en bouwen aan een nieuwe toekomst.
Discussie gesloten.
30 okt 2019 11:50
Charmeur
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 389
Meer
#Ustaout #2
Ja, Usta out en daarna rust in de groep laten terugkeren. Je merkt dat er spanningen zijn in de groep onder Usta
De volgende gebruiker (s) zei dank u mvvke4life
Discussie gesloten.
30 okt 2019 11:58
Hill28
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1348
Meer
#Ustaout #3
Usta is na de bittere 3-1 nederlaag direct van het veld gelopen, de teleurstelling zichtbaar verbijtend. Nee, hij bezweert dat de moed niet in zijn schoenen zinkt, maar zijn lichaamstaal lijkt iets anders te zeggen. Of hij nu voelt wat Jaap Stam ook bij Feyenoord heeft gevoeld? „Deze nederlaag doet pijn. Dit voelt klote. Maar ik ben geen opgever. Of we iets moeten veranderen? Zeg jij maar wat. Ik blijf geloven dat we moeten doorgaan op deze manier, met keihard werken als basis. Dan moet die beloning eens komen.”

Oprotten Usta.
De volgende gebruiker (s) zei dank u mvvke4life
Discussie gesloten.
30 okt 2019 12:30
Napoleon
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1868
Meer
#Ustaout #4
De Positie van Fuat Usta is onhoudbaar, mede door zijn eigen gegoochel vanaf dag 1 en zijn vreemde uitspraken en interviews wordt het tijd dat ons bestuur dezelfde kaart gaat trekken als bij Nijs en Gunst en dat is op non-actief... Als ze verstandig zijn doen ze dat voor vrijdag , want dat geen leuke avond worden anders ben ik bang voor

Als je als club een trainer aanneemt dan moet het och zijn dat die trainer de club beter maakt en toch niet dat de club de trainer beter moet maken.

In dit soort gevallen vraag je werkelijk eens af wat een diploma coach betaalt voetbal voorstelt en waarom je dat uberhaupt moet halen...zelfs met een diploma maken trainers de meest vreemde keuzes en uitlatingen ...



Dus idd Usta Out ...
De volgende gebruiker (s) zei dank u mvvke4life
Discussie gesloten.
30 okt 2019 12:39
HIER!!
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 242
Meer
#Ustaout #5
Die gaat voorlopig niet vliegen. Wie denk je dat vorig jaar winter het turks hilton hotel heeft weten aan te bieden aan mvv? Voor het trainingskampje.....
Discussie gesloten.
30 okt 2019 12:44 30 okt 2019 12:44 door Mr Sjaan.
Mr Sjaan
Administrator
Administrator
Berichten: 466
Meer
#Ustaout #6
Usta moet weg en wel zo snel mogelijk. Het voetbal is niet om aan te zien, de wissels en opstellingen zijn vaak onbegrijpelijk en er is geen enkel aanleiding om te veronderstellen dat het spoedig beter zal gaan. Daarnaast vind ik hem in de media zeer slecht overkomen, dit is geen waardig ambassadeur van MVV.

Overigens geeft hij in het interview van vandaag in De Limburger eigenlijk zelf al het antwoord: Of we iets moeten veranderen? Zeg jij maar wat. Ik blijf geloven dat we moeten doorgaan op deze manier, met keihard werken als basis. Dan moet die beloning eens komen.”

Als je 100 keer achter elkaar hetzelfde doet krijg je 100 keer hetzelfde resultaat. Hij weet het dus niet.
Discussie gesloten.
30 okt 2019 12:50
Lukunku
Senior Boarder
Senior Boarder
Berichten: 46
Meer
#Ustaout #7
OUT, succes als bondscoach!
Discussie gesloten.
30 okt 2019 12:52 30 okt 2019 12:55 door Roed en Wit 70.
Roed en Wit 70
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 732
Meer
#Ustaout #8
"Maar ik ben geen opgever. Of we iets moeten veranderen? Zeg jij maar wat. Ik blijf geloven dat we moeten doorgaan op deze manier, met keihard werken als basis. Dan moet die beloning eens komen.”

Dus eigenlijk weet hij het niet om vervolgens te zeggen we moeten zo doorgaan. Hard werken kan en moet iedereen, gaat erom aanwezige kwaliteiten te maximaliseren. Gebeurt dat niet voldoende of gaat het zelfs in een neerwaartse spiraal is er maar 1 ding, OUT.

Echter....er is meer mis rondom technische zaken. Heeft Elsen wel de juiste kwaliteiten voor TD. Wie heeft hem daar gezet en op basis van welke vereisten is dat gebeurd. Of is dit van, we willen de organisatie uitbreiden en jij hebt toch een contract voor het leven, na U. Zetten we wel een goedkope kracht voor de groep. En welke rol speelt het adviserend groepje rondom Van Marwijk. Waarin adviseren zij en beslissen zij wel/niet mee. Maw wat is überhaupt de meerwaarde gezien de huidige selectie die uitblinkt in onbalans.
Discussie gesloten.
30 okt 2019 13:14
Maosbrögk
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 896
Meer
#Ustaout #9
Ik kan werkelijk geen enkel positief punt verzinnen mbt Usta.
Onbegrijpelijke opstellingen en wissels, het voorkomen van een shoarmaboer, dictatoriale manier van coachen....vreselijk.
OUT dus! Heel duidelijk.

Maar alleen Usta Out lost de problemen niet op. We zijn 10 jaar aan het bouwen geweest en binnen een half jaar is dit allemaal afgebroken.
Schoon schip, op alle fronten.
De mensen gaan echter niet zelf opstappen. Vriendjespolitiek, ons-kent-ons netwerk..we komen hier niet zomaar vanaf.
Wie o wie kan die navelstreng doorsnijden?
Ik zie het heel somber in.
Discussie gesloten.
30 okt 2019 13:15
Robin
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 210
Meer
#Ustaout #10
Ik heb zeker vertrouwen in de spelersgroep. De kwaliteit is naar mijn idee hoger dan vorig jaar, met meer eigen spelers. Elsen als TD staat voor mij dan ook niet ter discussie, maar Usta wel. Hij weet simpelweg maar niet een winnende formule te vinden met dit spelersmateriaal. Natuurlijk hebben we ook geen geluk dit jaar. Kwartje valt nooit onze kant op, maar je bent zo goed als je laatste wedstrijd en de stand op de ranglijst.

Weer een tevergeefs seizoen.....

Usta moet inderdaad weg. Vervanger: Streppel (las in de Limburger dat hij vrij is?) Bewezen trainer die van een middenmoter een subtopper kan maken. Zal wel wat kosten, maar er is toch nog geld??

Kom op die Roeie!!!


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

MVV, Door Dik En Door Dun
Discussie gesloten.
30 okt 2019 13:23
bokkesprongen
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 815
Meer
#Ustaout #11
Ik houdt er echt niet van om triainers te ontslaan ,maar helaas werkt alles tegen hem domme uitspraken ,Nys en Gunst toch markant dat je met Pieter ruzie maakt ,,,,,,, MVV is dolende en helaas kost dat Usta de kop . maar hier zijn geen winnaars het zet MVV jaren terug ......
De volgende gebruiker (s) zei dank u Tuor
Discussie gesloten.
30 okt 2019 13:44
Sjotelsplak
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1154
Meer
#Ustaout #12
Je vraagt je af waarom je nog maandelijks geld overmaakt naar MVV als er door de beleidsbepalers zo mee wordt omgegaan. Nu is mijn bijdrage minimaal ten opzichte van de grotere sponsoren, maar des te beter kan ik hun gedachtes begrijpen als ze er mee ophouden. Het is tijd voor een vermogende kapitein op het schip die zijn matrozen het schip op haalt voor de reis naar de eredivisie.

Zeg miech wee, wint nog vaan M-V-V . Heejaa Heejaa Hoo.
Geine mie , gelukkig nondepie ,ver geve ut neet mie cadoo!
De volgende gebruiker (s) zei dank u mvvke4life
Discussie gesloten.
30 okt 2019 14:29
SintServaos
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 503
Meer
#Ustaout #13
Usta oprotte, totaal gein visie, dictatoriaal, domme oetspraoke, dus weg veur ut te laat is. Bestuur had aol lang moote ingriepe, ut feit tot dat nog steeds neet is gebeurd is un akte vaan oonvermoge, dus nao Usta en Elsen bestuur OUT!!
De volgende gebruiker (s) zei dank u mvvke4life
Discussie gesloten.
30 okt 2019 16:36
Boer458
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 659
Meer
#Ustaout #14
vd Gijp zou zeggen "die kan er helemaal niks van" en voor deze keer zou ik Gijp ook nog gelijk geven ook.
Dus wat mij betreft mag de samenwerking met de heer Usta stoppen, onder het motto " beter ten halve gekeerd als ten hele gedwaald".
Succes verder als bondscoach.....
Discussie gesloten.
30 okt 2019 16:40
Boschpoort
Administrator
Administrator
Berichten: 1909
Meer
#Ustaout #15
Discussie svp verder voeren in topic MVV Algemeen. Dit wordt gesloten maar niet verwijderd.
Discussie gesloten.
Tijd voor maken pagina: 0.350 seconden