Raoul Last

08 mrt 2021 10:02
Lijnsje@tappunt
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1003
Meer
Raoul Last #16
Wat een reacties weer wat je hier en op social media leest. Natuurlijk krijgt iedereen die wat er ook maar iets mee te maken heeft van langs.

Vorig jaar speelde Last een aantal wedstrijden. Hij begon best sterk (NEC uit als ik mij niet vergis) , maar zakte daarna volledig door het ijs. Kalezic heeft voor aanvang van dit seizoen de situatie van hem telkens als voorbeeld benoemd; er was geen solide basis om een talent vanuit de jeugd mee te laten draaien en te ondersteunen. Hierdoor zakte hij regelmatig door het ijs.

Hij speelde goed enkele wedstrijden, maar zakte daarna bij een KKD-club die onderaan bungelde ook door het ijs. Hier kun je natuurlijk twee dingen van vinden, maar ik vond hem niet goed genoeg. Om het midden in de tweede seizoenshelft kenbaar te maken en te stoppen bij MVV, vind ik een slechte timing. Daarbij moet je ook eerlijk zijn als je Salasiwa niet uit de basis weet te spelen, of je moet afvragen of het gewoon niet aan jezelf ligt.

Bij andere trainers werd vriendjespolitiek dan meteen benoemd. Bij Kalezic zie ik dit trouwens nog nergens langskomen terwijl Salasiwa op zijn verzoek is gekomen en wat mogen we onze handjes dichtknijpen met deze topper!

MVV / Kalezic bewijst dat de jeugd wel degelijk de kans krijgt bij MVV. Zeegers, Van Bommel en Kleinen krijgen alle drie een contract aangeboden. Dus we gaan wellicht bouwen op de toekomst , ooit....

Mèt pèls langs de lijn zoonder chagrijn !
De volgende gebruiker (s) zei dank u opadiehard

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

08 mrt 2021 11:05
tuutsje
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1171
Meer
Raoul Last #17

Lijnsje@tappunt schreef : Wat een reacties weer wat je hier en op social media leest. Natuurlijk krijgt iedereen die wat er ook maar iets mee te maken heeft van langs.

Vorig jaar speelde Last een aantal wedstrijden. Hij begon best sterk (NEC uit als ik mij niet vergis) , maar zakte daarna volledig door het ijs. Kalezic heeft voor aanvang van dit seizoen de situatie van hem telkens als voorbeeld benoemd; er was geen solide basis om een talent vanuit de jeugd mee te laten draaien en te ondersteunen. Hierdoor zakte hij regelmatig door het ijs.

Hij speelde goed enkele wedstrijden, maar zakte daarna bij een KKD-club die onderaan bungelde ook door het ijs. Hier kun je natuurlijk twee dingen van vinden, maar ik vond hem niet goed genoeg. Om het midden in de tweede seizoenshelft kenbaar te maken en te stoppen bij MVV, vind ik een slechte timing. Daarbij moet je ook eerlijk zijn als je Salasiwa niet uit de basis weet te spelen, of je moet afvragen of het gewoon niet aan jezelf ligt.

Bij andere trainers werd vriendjespolitiek dan meteen benoemd. Bij Kalezic zie ik dit trouwens nog nergens langskomen terwijl Salasiwa op zijn verzoek is gekomen en wat mogen we onze handjes dichtknijpen met deze topper!

MVV / Kalezic bewijst dat de jeugd wel degelijk de kans krijgt bij MVV. Zeegers, Van Bommel en Kleinen krijgen alle drie een contract aangeboden. Dus we gaan wellicht bouwen op de toekomst , ooit....


Helemaal mee eens met bovenstaande! Op Facebook werd idd iedereen die maar iets met zijn vertrek te maken had aan de schandpaal genageld.
Dat is zoiets als; een mening is als een kontgat, iedereen heeft er één.

Je kunt het ook zien, dat MVV nu al kenbaar heeft gemaakt niet verder te willen, Last nu ruim de tijd heeft om een nieuwe club of uitdaging te zoeken.
Buiten dat wordt hij natuurlijk met Salasiwa vergeleken, alleen Salasiwa heeft ook een aflopend contract (met optie om 1 jaar te verlengen) en denk niet dat MVV deze optie gaat lichten. Doorselecteren heet dat ook wel!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

08 mrt 2021 11:10
Hill28
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1352
Meer
Raoul Last #18
Nou met de info dat Salasiwa op Kalezic zn verzoek is gekomen lijkt de reden me wel duidelijk. Dan krijg je m inderdaad niet uit de basis gespeeld. Zeker niet als Kalezic zijn ‘gelijk’ tegenover de Elsen natuurlijk wil volhouden.

Dat Zeegers dan wel een contract krijgt zou positief kunnen zijn, (mits het niet die Zeegers is met de draaicirkel van een tank.)

Wat betreft de opmerking dat je voor een linksback in potentie geen leuk bedrag kunt ontvangen: voor Labylle hebben we toch een goede duit gekregen destijds. En ook die was technisch en aanvallend ingesteld. En ja ook een veel hoger niveau (maar ook ouder) destijds dan welke linksback dan ook nu bij MVV.

Maar goed, dit boek lijkt nu gesloten. Laten we hopen dat het technisch beleid niet nog meer van dit opvallende zaken laat zien in de toekomst en de pijlen richten op het halen van de nacompetitie.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

08 mrt 2021 21:02 08 mrt 2021 21:14 door LRB.
LRB
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 593
Meer
Raoul Last #19

Duin schreef : Waarom is dit een 'grote schande'?

Als je volgend jaar top 10 wil eindigen zul je toch echt betere spelers moeten hebben en dus ook af en toe eigen jeugd die te kort komt laten gaan. Ook dat is topsport.


een grote schande vind ik het ook niet, maar als je het over topsport hebt, dat is hier al jarenlang (helaas door het gebrek aan duiten) een gepasseerd station...voltooid verleden tijd.
niet alleen op voetbalgebied in deze stad, maar op sport in het algemeen ( ga maar eens met deskundigen praten over basketbal, handbal en de zwemsport in Mestreech). Maar topvoetbal hier ... me hoela !

In de huidige situatie mogen we dromen op een middenmotor plaatsje met af en soms een uitschieter of een nacompetitie plaatsje.

In plaats van al die dozijnen broodvoetballers die we al 2 decennia voorbij zien komen en die niks, nul komma nul, nada, rien, niente, nista met US MVV-KE hebben en even vrolijk jobhoppen, heb ik liever eigen teelt.
Zoals Trost die noodgedwongen moest inpassen, magnefiek...of zoals ik ook liever Lance en Loyd zag ipv huurlingetjes die even snel verdwenen zoals ze kwamen.
Geef me dan (als we geen uitzicht op de titel of eerste drie hebben) jongens zoals Last, Kostons, Zeegers en al die jongens uit Maastricht en omgeving waarmee ik me kan identificeren. Tenminste iets...
Want dat vreemdelingenlegioen uit Holland en Belsj (een enkele uitzondering daargelaten) laat mijn roodwit hartje niet harder kloppen.
Bin gewoen 'nne awwe sjoovenis...
Alhoewel... boe koum de Witte vendaon...? :woohoo:

Ieder zijn mening, maar Raoul: bedaank veur dien inzat en väöl suukses !
De volgende gebruiker (s) zei dank u De Zwarte Vogel

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

11 mrt 2021 19:02 11 mrt 2021 19:03 door M.V.V. 1902.
M.V.V. 1902
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 532
Meer
Raoul Last #20
Opmerkelijk: Kalezic geeft voor MVV TV aan verbaasd te zijn over het aangekondigde vertrek van Raoul Last. Hij zegt verbaasd te zijn over het feit dat Last - en ik parafraseer - ‘zo vroeg in het seizoen de handdoek in de ring gooit’. Ook is hij verbaasd over de manier waarop dit naar buiten is gebracht (social media).
Het lullige aan dit soort situaties is dat je als buitenstaander natuurlijk nooit weet hoe het exact zit. Het is het woord van de een tegen dat van de ander. Bovendien zit er altijd een grijs gebied tussen hoe je iets bedoelt en hoe de anders iets interpreteert.
Enfin, ik heb Last altijd een bruikbare speler gevonden voor de breedte. Hoe hij zich verder zou kunnen ontwikkelen bij MVV zullen we niet te weten komen. Alhoewel hij volgens Kalezic wel gewoon de kans krijgt zich de rest van het seizoen te bewijzen.
Hoe dan ook: Raoul wat je besluit ook is, bedankt voor je inzet.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

11 mrt 2021 19:31
Maasratje
Fresh Boarder
Fresh Boarder
Berichten: 8
Meer
Raoul Last #21
Het schijnt dat Kalezic in de kleedkamers zó tekeer ging tegen Raoul, dat hij niet anders kon dan concluderen dat hij zijn laatste seizoen voor MVV aan het spelen is. Beetje makkelijk dat nu dan de vermoorde onschuld wordt gespeeld door de trainer..

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

11 mrt 2021 20:03
Kloeteklaos
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 206
Meer
Raoul Last #22

Maasratje schreef : Het schijnt dat Kalezic in de kleedkamers zó tekeer ging tegen Raoul, dat hij niet anders kon dan concluderen dat hij zijn laatste seizoen voor MVV aan het spelen is. Beetje makkelijk dat nu dan de vermoorde onschuld wordt gespeeld door de trainer..


Familie van of ben je het zelf? :)

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

11 mrt 2021 20:52
Hill28
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1352
Meer
Raoul Last #23

Maasratje schreef : Het schijnt dat Kalezic in de kleedkamers zó tekeer ging tegen Raoul, dat hij niet anders kon dan concluderen dat hij zijn laatste seizoen voor MVV aan het spelen is. Beetje makkelijk dat nu dan de vermoorde onschuld wordt gespeeld door de trainer..


Dat zegt in elk geval iets over de aard van de trainer als het waar is. En ja we zijn allemaal familie van Last nu goed pfff.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

11 mrt 2021 22:03
Larsbak
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 280
Meer
Raoul Last #24

Hill28 schreef :

Maasratje schreef : Het schijnt dat Kalezic in de kleedkamers zó tekeer ging tegen Raoul, dat hij niet anders kon dan concluderen dat hij zijn laatste seizoen voor MVV aan het spelen is. Beetje makkelijk dat nu dan de vermoorde onschuld wordt gespeeld door de trainer..


Dat zegt in elk geval iets over de aard van de trainer als het waar is. En ja we zijn allemaal familie van Last nu goed pfff.


Zegt ook wel iets over jouw aard dat je bovenstaand bericht van een vandaag geregistreerde gebruiker serieus neemt

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

12 mrt 2021 09:28
Jacques
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 3815
Meer
Raoul Last #25

Maasratje schreef : Het schijnt dat Kalezic in de kleedkamers zó tekeer ging tegen Raoul, dat hij niet anders kon dan concluderen dat hij zijn laatste seizoen voor MVV aan het spelen is. Beetje makkelijk dat nu dan de vermoorde onschuld wordt gespeeld door de trainer..


Nounou, een trainer die de stem verheft tegen een speler. Ja, dan moet je inderdaad meteen vertrekken.

Tsjongejonge, als dit al waar is, dan mag Last blij zijn dat hij niet onder de Körver getraind heeft. Alex Ferguson stond bekend om de hair dryer treatment - al die spelers vertrokken inderdaad direct!

You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.
De volgende gebruiker (s) zei dank u opadiehard, peeke

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

12 mrt 2021 09:43
Boschpoort
Administrator
Administrator
Berichten: 1915
Meer
Raoul Last #26

Hill28 schreef :

Maasratje schreef : Het schijnt dat Kalezic in de kleedkamers zó tekeer ging tegen Raoul, dat hij niet anders kon dan concluderen dat hij zijn laatste seizoen voor MVV aan het spelen is. Beetje makkelijk dat nu dan de vermoorde onschuld wordt gespeeld door de trainer..


Dat zegt in elk geval iets over de aard van de trainer als het waar is. En ja we zijn allemaal familie van Last nu goed pfff.

Als het waar is zegt dat ook dat Last niet de mentaliteit heeft om in het profvoetbal te slagen.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Jacques

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

12 mrt 2021 10:23
De Zwarte Vogel
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 923
Meer
Onderwerp Auteur
Raoul Last #27
Een hele discussie gebaseerd op onbevestigde geruchten, absoluut onprettig om te lezen!
De volgende gebruiker (s) zei dank u Ster_Drager, Jacques, opadiehard, jovkle, Boschpoort, peeke, bokkesprongen, LRB

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

13 juli 2021 19:37
De Zwarte Vogel
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 923
Meer
Onderwerp Auteur
Raoul Last #28
Volgens de meest recente berichten zal Raoul Last toch weer weggaan bij MVV. Eerder zei hij dat hij wilde gaan studeren, wanneer hij geen nieuw contract bij MVV zou krijgen. Hopelijk kan Raoul nu toch zijn gevoel gaan volgen en de studie oppakken. Raoul, mijn sympathie heb je! Heel veel succes in het leven na MVV.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Anna D., opadiehard, LRB

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

14 juli 2021 09:14
Sjappie
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 606
Meer
Raoul Last #29
Gewogen en (nogmaals) te licht bevonden. Gaat volgens bericht TrepkeB voetballen bij SV Meerssen.
Zal daarnaast dus waarschijnlijk zijn studie oppakken.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

14 juli 2021 23:03 14 juli 2021 23:03 door Hill28.
Hill28
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1352
Meer
Raoul Last #30
Jammer! Ik vond het echt een goede speler in het seizoen dat hij wekelijks speelde. Wellicht dat MVV een ‘gratis’ huurback krijgt van Luik en het mede een financiële afweging is. Of toch binnen een korte periode ‘te licht’ bevonden door de nieuwe trainer (maar dat lijkt me wel heel snel).
Hoe dan ook, na een vervelende periode onder Kalezic misschien toch het beste om wat nieuws te proberen. Heel veel succes daarbij!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.374 seconden