Marko Kleinen

17 mrt 2021 17:50 17 mrt 2021 17:59 door Jo70.
Jo70
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 512
Meer
Onderwerp Auteur
Marko Kleinen #1
Bij deze maak ik een nieuw topic aan over onze nieuwe contractspeler Marko Kleinen.

Marko Kleinen tekent profcontract bij MVV - www.1limburg.nl/l/109181 #1Limburg

Welkom Marko, beij Us MVV 'ke!! Veul succes en plezeer!! Perfisia!!

MVV FOREVER FC. LIMBURG NEVER
De volgende gebruiker (s) zei dank u Jacques

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

18 mrt 2021 07:37
Duin
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 314
Meer
Marko Kleinen #2
Grappig, toen Raoul Last geen contract kreeg stond het hele forum vol hoe schandalig het was dat MVV niet voor de jeugd koos. En nu wordt er een contract uitgedeeld en reageert er helemaal niemand. Ben ik nou weer te pro MVV als ik dat lachwekkend vind?
Dan vraag ik me af waarom menigeen hier op dit forum actief is. Enkel om onrust te stoken?
Hoe langer ik dit forum volg hoe meer het daarop begint te lijken.

Welkom Marko!!
De volgende gebruiker (s) zei dank u jovkle

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

18 mrt 2021 08:09
Frank Salemans
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 764
Meer
Marko Kleinen #3
Prima dat MVV dit beloftevolle 19-jarige talent aan zich weet te binden. Zo krijgen we in de selectie een mooie mix van jongens van binnen en buiten de regio. Geen uitsluitend vreemdelingenlegioen zoals bij Fortuna en Roda. Proficiat, Marko!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

18 mrt 2021 09:00
Jacques
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 3812
Meer
Marko Kleinen #4

Duin schreef : Ben ik nou weer te pro MVV als ik dat lachwekkend vind?


Nee, maar wel een zeikerd (op basis van deze post dan). ;)

Duin schreef : Grappig, toen Raoul Last geen contract kreeg stond het hele forum vol hoe schandalig het was dat MVV niet voor de jeugd koos.


Dat waren twee of drie posters, voor mijn gevoel waren er net zo veel mensen die het begrijpelijk vonden, die vonden dat Last zich niet doorontwikkeld had. En wat mensen die er onverschillig tegenover stonden - een nieuw contract was prima geweest, maar geen nieuw contract is ook prima.

Duin schreef : En nu wordt er een contract uitgedeeld en reageert er helemaal niemand.


Last had een vrij groot gedeelte van vorig seizoen een basisplaats. Nota bene in de tijd dat het publiek naar het stadion kon. Kleinen heeft pas twee basisplaatsen gehad en daarnaast een handvol zéér korte invalbeurten. Natuurlijk zal ieder bericht over Last meer reactie opleveren dan Kleinen.

Daarnaast is het contract van Kleinen minder dan 24 uur geleden bekend gemaakt, op verkiezingsdag. Ik ben groot MVV-fan maar ik ga echt niet bij ieder klein nieuwsberichtje - en met alle respect voor Kleinen, dit valt toch echt onder "klein" nieuws - naar het forum rennen.

Duin schreef : Dan vraag ik me af waarom menigeen hier op dit forum actief is. Enkel om onrust te stoken?


Ik vind dit bericht van jou anders een prima voorbeeld van onrust stoken!

Succes Marko!

You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Boschpoort

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

18 mrt 2021 11:51
De Zwarte Vogel
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 921
Meer
Marko Kleinen #5

Duin schreef : Grappig, toen Raoul Last geen contract kreeg stond het hele forum vol hoe schandalig het was dat MVV niet voor de jeugd koos.

Volgens mij zette Darije Kalezic in het interview voor de wedstrijd tegen Jong AZ de deur voor Raoul Last tenminste op een kier!
De volgende gebruiker (s) zei dank u opadiehard

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

18 mrt 2021 12:55
jovkle
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 420
Meer
Marko Kleinen #6

Jacques schreef :

Duin schreef : Ben ik nou weer te pro MVV als ik dat lachwekkend vind?


Nee, maar wel een zeikerd (op basis van deze post dan). ;)

Duin schreef : Grappig, toen Raoul Last geen contract kreeg stond het hele forum vol hoe schandalig het was dat MVV niet voor de jeugd koos.


Dat waren twee of drie posters, voor mijn gevoel waren er net zo veel mensen die het begrijpelijk vonden, die vonden dat Last zich niet doorontwikkeld had. En wat mensen die er onverschillig tegenover stonden - een nieuw contract was prima geweest, maar geen nieuw contract is ook prima.

Duin schreef : En nu wordt er een contract uitgedeeld en reageert er helemaal niemand.


Last had een vrij groot gedeelte van vorig seizoen een basisplaats. Nota bene in de tijd dat het publiek naar het stadion kon. Kleinen heeft pas twee basisplaatsen gehad en daarnaast een handvol zéér korte invalbeurten. Natuurlijk zal ieder bericht over Last meer reactie opleveren dan Kleinen.

Daarnaast is het contract van Kleinen minder dan 24 uur geleden bekend gemaakt, op verkiezingsdag. Ik ben groot MVV-fan maar ik ga echt niet bij ieder klein nieuwsberichtje - en met alle respect voor Kleinen, dit valt toch echt onder "klein" nieuws - naar het forum rennen.

Duin schreef : Dan vraag ik me af waarom menigeen hier op dit forum actief is. Enkel om onrust te stoken?


Ik vind dit bericht van jou anders een prima voorbeeld van onrust stoken!

Succes Marko!


Nou nou Jacques, wat 'n kinderachtige reactie!!!!!
De volgende gebruiker (s) zei dank u Dennis

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

18 mrt 2021 13:39
Hugo
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 115
Meer
Marko Kleinen #7

jovkle schreef :
Nou nou Jacques, wat 'n kinderachtige reactie!!!!!


Ik vond de reactie van Jacques wel humor! Zo zie je maar weer hoe iedereen een geschreven boodschap heel anders kan interpreteren,
De volgende gebruiker (s) zei dank u Jacques

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

18 mrt 2021 14:32
Jacques
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 3812
Meer
Marko Kleinen #8
Was met een knipoog bedoeld inderdaad - maar ik ben zeker ook een kinderachtige vent, niets aan gelogen! :P

You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.
De volgende gebruiker (s) zei dank u jovkle

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

04 apr 2023 12:05
CatenaccioMestreech
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 561
Meer
Marko Kleinen #9
Marko Kleinen zijn optie van een jaar word gelicht door een mooie bijdrage van Veer zien MVV.
Ik vind dat Marko laat zien dat hij stappen maakt op het
middenveld, en dat hij steeds volwassener begint te voetballen.
Hij ving het middenveld goed op terwijl Dzepar en Souren er beide niet bij waren.
En Marko is natuurlijk 'eine vaan us'!
De volgende gebruiker (s) zei dank u Ben Salemans, Jacques

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

04 apr 2023 13:28
Frank Salemans
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 764
Meer
Marko Kleinen #10
Eine vaan us, met ook nog eens een goed schot in de benen. Ik ben blij dat de optie gelicht is!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

14 apr 2023 09:15
mvv4ever
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1173
Meer
Marko Kleinen #11
En hopelijk komt hij wat vaker in de basis te staan, want hij heeft al laten zien dat hij het niveau aan kan.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

21 apr 2023 16:33
CatenaccioMestreech
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 561
Meer
Marko Kleinen #12
MVV breekt contract van Marko Kleinen open.
Voor komende 2 seizoenen + een optie voor nog een seizoen.
Bijlagen:
De volgende gebruiker (s) zei dank u Ben Salemans, M.V.V. 1902

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

18 juli 2023 13:05
opadiehard
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 2363
Meer
Marko Kleinen #13
Vertelde mij na de training van vanmorgen dat hij donderdag weer aansluit met de groep….mvrgr Opa.

....

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.370 seconden