>
Ontvangen bedankjes 253
Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.
Duin schreef : Ben ik nou weer te pro MVV als ik dat lachwekkend vind?
Duin schreef : Grappig, toen Raoul Last geen contract kreeg stond het hele forum vol hoe schandalig het was dat MVV niet voor de jeugd koos.
Duin schreef : En nu wordt er een contract uitgedeeld en reageert er helemaal niemand.
Duin schreef : Dan vraag ik me af waarom menigeen hier op dit forum actief is. Enkel om onrust te stoken?
Volgens mij zette Darije Kalezic in het interview voor de wedstrijd tegen Jong AZ de deur voor Raoul Last tenminste op een kier!Duin schreef : Grappig, toen Raoul Last geen contract kreeg stond het hele forum vol hoe schandalig het was dat MVV niet voor de jeugd koos.
Jacques schreef :
Duin schreef : Ben ik nou weer te pro MVV als ik dat lachwekkend vind?
Nee, maar wel een zeikerd (op basis van deze post dan).
Duin schreef : Grappig, toen Raoul Last geen contract kreeg stond het hele forum vol hoe schandalig het was dat MVV niet voor de jeugd koos.
Dat waren twee of drie posters, voor mijn gevoel waren er net zo veel mensen die het begrijpelijk vonden, die vonden dat Last zich niet doorontwikkeld had. En wat mensen die er onverschillig tegenover stonden - een nieuw contract was prima geweest, maar geen nieuw contract is ook prima.
Duin schreef : En nu wordt er een contract uitgedeeld en reageert er helemaal niemand.
Last had een vrij groot gedeelte van vorig seizoen een basisplaats. Nota bene in de tijd dat het publiek naar het stadion kon. Kleinen heeft pas twee basisplaatsen gehad en daarnaast een handvol zéér korte invalbeurten. Natuurlijk zal ieder bericht over Last meer reactie opleveren dan Kleinen.
Daarnaast is het contract van Kleinen minder dan 24 uur geleden bekend gemaakt, op verkiezingsdag. Ik ben groot MVV-fan maar ik ga echt niet bij ieder klein nieuwsberichtje - en met alle respect voor Kleinen, dit valt toch echt onder "klein" nieuws - naar het forum rennen.
Duin schreef : Dan vraag ik me af waarom menigeen hier op dit forum actief is. Enkel om onrust te stoken?
Ik vind dit bericht van jou anders een prima voorbeeld van onrust stoken!
Succes Marko!
jovkle schreef :
Nou nou Jacques, wat 'n kinderachtige reactie!!!!!