wat ik over hem lees, klinkt goed:
,Ik ben blij met deze overstap naar deze mooie club. Ik wil er een mooi jaar van maken, met het oog ook een beetje op de play-offs.”
Ronny van Geneugden ,,Hij wordt een belangrijke speler voor de balans in het elftal. Daarbij heeft hij een enorm fysiek vermogen en een goede, positieve mentaliteit. Een speler met een duidelijke meerwaarde voor de club.”
Verder is hij realistich en integer:
,,Bij GA Eagles heb ik zeker vijf trainers meegemaakt. Dat hielp niet mee, want iedereen zag mij weer anders. Al had GA Eagles ook nooit een plan met mij. Het is een prachtige club, maar ik voelde me op het laatst niet meer serieus genomen.’’
Niks mis mee en investeerd ook in zichzelf want bij Helmond Sport was hij ook stagiair (volgde een opleiding marketing en communicatie naast het voetbal ); ,,Na de training maak ik mijn uurtjes op kantoor’’ maar ook niet vies om aan te pakken:
,,Ik heb het koken al vroeg geleerd van mijn ouders, net als muziek was dat onderdeel van mijn opvoeding. Ik kan het best aardig ook, vooral burrito’s, en werkte al op mijn zestiende in een taco en tapasrestaurant in Zutphen. Daar was ik afwasser en kok..’’
Dus qua mentaliteit het zit wel goed met hem