Leroy Labylle

09 aug 2021 13:49 09 aug 2021 13:50 door Sjappie.
Sjappie
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 606
Meer
Onderwerp Auteur
Leroy Labylle #1
Labylle terug, dat is goed nieuws.
Wellicht hem posteren als links/rechtsbuiten.

Achterin voldoende spelers beschikbaar voor de back-posities.
Voorin dan met Blummel op de flanken.

Gelikt filmpje te vinden op facebook, maar (vooralsnog) bestaat de pagina waar MVV naar doorlinkt op hun website niet.
Daarin staat echter ook een foutieve link, dus voor degene die het bericht kan en wil lezen, de correcte link:

www.mvv.nl/nieuws/leroy-labylle-quot-ik-ben-weer-thuis-quot

De foutieve link is als volgt:
www.mvv.nl/nieuws/eroy-labylle-quot-ik-ben-weer-thuis-quot

Getekend voor 2 seizoenen plus nog een optie voor een 3e jaar.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

09 aug 2021 13:55
sjengvandenboorn
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 196
Meer
Leroy Labylle #2
Ook ik ben bij met de terugkeer van Leroy. Als hij in de buurt komt van zijn eerdere vorm gaat hij zeker een grote bijdrage aan dit MVV leveren.

Te beginnen met vanavond in Utrecht.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

09 aug 2021 14:17
Boschpoort
Administrator
Administrator
Berichten: 1915
Meer
Leroy Labylle #3
PERSBERICHT

9 augustus 2021

Leroy Labylle tekent bij MVV Maastricht

Leroy Labylle keert terug bij MVV Maastricht. De Belgische linksback tekende een contract voor twee jaar met een optie voor nog een seizoen. "Ik voel mij hier echt thuis. Dus het voelt ook als thuiskomen", zegt Labylle.Voor Labylle wordt het zijn derde periode in het rood-wit. Na succesvolle seizoenen 2012-2013 en 2015-2017 vertrok hij naar respectievelijk PEC Zwolle en VVV Venlo. Na VVV speelde de 30-jarige Waal nog voor NEC Nijmegen en RFC Seraing. Sinds deze zomer was hij clubloos. Na een succesvolle proefperiode sluit hij aan bij de selectie van trainer Klaas Wels. Technisch manager Ronny van Geneugden is verheugd met de terugkeer van de ‘verloren zoon’: “Leroy is een echte publieksspeler. We zijn blij dat hij opnieuw zijn gevoel volgt en terugkeert waar hij thuishoort: in de Geusselt.” Van Geneugden verwacht veel van de aanvallende linksback. “Met zijn ervaring moet hij één van onze dragende spelers worden. Leroy is een belangrijke aanwinst voor MVV."

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

10 aug 2021 17:46
mvv4ever
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1173
Meer
Leroy Labylle #4
Hij liet gisteren al in de korte tijd zien dat hij een meerwaarde is.
Als hij dit vol houd en straks ook weer als basis speler kan gaan beginnen dan hebben we weer veel plezier aan deze speler.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Hill28

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

11 dec 2021 05:09 11 dec 2021 05:46 door Ben Salemans.
Ben Salemans
Administrator
Administrator
Berichten: 792
Meer
Leroy Labylle #5
Leroy Labylle staat te boek als een linksback, een opkomende linksback. Hij heeft een goede techniek, en kan met zijn techniek een mannetje uitspelen. Leroy is erg sympathiek, een publiekslieveling.. Maar hij heeft als (opkomende) linksback één groot probleem. Dat probleem is dat hij niet snel genoeg is. Als linksback wordt hij vaak op snelheid geklopt door zijn tegenstander, vaak de rechtsbuiten van de tegenpartij. Dat maakt hem als linksback te kwetsbaar, hoe goed zijn techniek ook moge zijn!
Door dat gebrek aan snelheid zie ik hem liever opbouwend links (of rechts, waarom niet?) op het middenveld spelen. Of in de voorhoede als linksbuiten (of rechtsbuiten?) of misschien zelfs wel als spits in plaats van Ntelo.
De technische kwaliteiten van Labylle staan buiten kijf. Hij ziet het spel, kan lijnen uitzetten én kan een mannetje uitspelen. Zet hem daarom in op het middenveld of in de voorhoede. Tis maar een ideetje...


Ik ben lid/donateur van Veer Zien MVV (VZM)! Jij toch ook? Niet? Meld je dan nu aan: www.veerzienmvv.nl
Steun MVV in deze bange tijden (april 2024) met een gift: www.gofundme.com/f/noets-de-mood-verlore-heet-steun-us-mvvke

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

11 dec 2021 10:39
opadiehard
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 2369
Meer
Leroy Labylle #6
Ik zelf vind dat het ,,tijdperk,,labylle voor bij is….mvrgr Opa

....

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

11 dec 2021 13:10
Hill28
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1352
Meer
Leroy Labylle #7
Nadat Leroy erin kwam kantelde het wedstrijdbeeld en werd het nog bijna 2-2. Ook Leroy zelf scoorde nog bijna. Als je vergelijkt met de andere prut die bij ons op het veld staat..

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

14 dec 2021 05:12
mvv4ever
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1173
Meer
Leroy Labylle #8
Die mensen die zeggen dat tijdperk Labylle voorbij is moeten hun ogen eens openen.
Labylle is niet meer de Labylle die we kennen nee, maar is nog steeds waardevol voor ons.
Alleen ben ik het met Salemans eens op de rechtsback positie is hij te kwetsbaar geworden.
Ik zelf ben niet zo'n fan van Ntelo, dus ik zou hem eruit halen en Remans op deze plek zetten en Labylle als linksbuiten.
Met zijn inzicht en goede pass in de been kan hij Remans goed bedienen.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

14 dec 2021 09:38
Mie leef Mestreech
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 968
Meer
Leroy Labylle #9
Labylle heeft zeker nog waarde voor MVV. Maar die hele linkerkant bestrijden lukt hem gewoon niet meer. Dat is normaal op een bepaalde leeftijd. Als linksbuiten/linkshalf zou die prima uit de voeten kunnen. Al gaf hij zelf aan het liefste op '6' of op '8' te spelen.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

14 dec 2021 18:37
Hier menier
Junior Boarder
Junior Boarder
Berichten: 23
Meer
Leroy Labylle #10
Op welke leeftijd dan? Labylle is pas 30. Wel eens dat je hem niet op linksback moet zetten. Heeft geen snelheid meer.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

27 juni 2023 17:39
Mie leef Mestreech
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 968
Meer
Leroy Labylle #11
Leroy Labylle ook komend seizoen MVV'er!
Dinsdag 27 juni 2023

Leroy Labylle blijft ook in het seizoen 2023/2024 verbonden aan MVV Maastricht. De linksback tekende vandaag voor een jaar bij. De 32-jarige Labylle speelde 160 duels voor MVV. Na een succesvolle periode tussen 2013 en 2017 keerde hij in 2021 terug in Maastricht.

“Leroy behoort inmiddels tot ons meubilair”, zegt technisch manager Ronny van Geneugden. “Hij heeft zeker vorig seizoen laten zien nog een meerwaarde te kunnen zijn voor onze selectie. Vandaar dat we blij zijn dat Leroy nog een jaar in het rood-wit speelt.”
De volgende gebruiker (s) zei dank u Puime

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

27 juni 2023 18:02
Boredass
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1240
Meer
Leroy Labylle #12
Een verwachting verlenging. Mooi dat hij blijft, zal weer met Schenk gaan uitvechten wie de vaste LB gaat worden

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

27 juni 2023 18:50
Loyaal
Senior Boarder
Senior Boarder
Berichten: 74
Meer
Leroy Labylle #13
Mooi dat Labylle nog een jaartje blijft. Brengt ervaring met zich mee, hopelijk kan Schenk nog wat van hem leren. Een back die vooruit durft te spelen, maar wel op leeftijd (voor voetbalbegrippen dan). Zie hem graag na zijn carriere op een andere manier aan MVV verbonden blijven. Wie weet kan hij nog iets voor onze jeugd betekenen.
De volgende gebruiker (s) zei dank u opadiehard, jasonke7, itsman, bokkesprongen, M-MVV, Mosae

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

27 juni 2023 21:04
Sjarel
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Berichten: 67
Meer
Leroy Labylle #14
zou hem liever op 't middenveld zien, goede pass, balvast en kan snel 'n aanvaller in kansrijke positie zetten.
verdedigend vind ik 'm niet zo sterk, zeker met snelle/beweeglijke aanvallers komt hij soms flink tekort vind ik.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

27 juni 2023 22:04
MF
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 114
Meer
Leroy Labylle #15

Sjarel schreef : zou hem liever op 't middenveld zien, goede pass, balvast en kan snel 'n aanvaller in kansrijke positie zetten.
verdedigend vind ik 'm niet zo sterk, zeker met snelle/beweeglijke aanvallers komt hij soms flink tekort vind ik.


Over het laatste, daarmee ben ik het eens. Deed het afgelopen seizoen goed. Maar, tegen snelle spelers komt die vaak tekort. Maar goed, het blijft iemand die trouw is aan de club. En dat maakt ook veel goed. Daar kunnen sommige iets van leren. (Oud spelers) heeft ook een geheel nieuw contract waaruit blijkt dat hij toch wel iets salaris heeft ingeleverd anders konden ze net zo goed zijn optie lichten. Het is hem gegund.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.372 seconden