Tom Muyters

02 jan 2022 14:28
Mie leef Mestreech
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 968
Meer
Onderwerp Auteur
Tom Muyters #1
Tom Muyters nieuwe keeperstrainer MVV

Zondag 02 januari 2022

Tom Muyters is de nieuwe keeperstrainer van MVV Maastricht. Muyters keert daarmee terug naar de club waar hij zijn carrière als doelman begon.

"Het is voor mij heel speciaal terug te keren in Maastricht. Hier begon voor mij alles, op zestienjarige leeftijd", zegt Muyters die afkomstig is uit Veldwezelt. "Ik vind het prachtig om hier in De Geusselt met deze doelmannen aan de slag te gaan en ze te helpen bij hun verdere ontwikkeling. Hier wil en kan ik mijn ervaring en kennis inzetten om een grote meerwaarde voor MVV te kunnen zijn."

In 2001 maakte Tom Muyters als 16-jarige zijn debuut voor MVV. Daarna speelde hij onder andere voor PSV, VVV Venlo, Lommel, Sint Truiden, Excelsior, Samsunspor, FC Eindhoven en Roda JC. Hij kwam tot ruim 300 wedstrijden in het betaald voetbal. Na zijn carrière startte hij een keepersschool. Technisch-manager Ronny van Geneugden: “Tom krijgt bij MVV de kans een nieuwe stap te zetten in zijn carrière. Als club maken wij dankbaar gebruik van zijn ervaring en zijn capaciteiten. Uit de gesprekken die we hebben gevoerd met Tom halen wij het vertrouwen dat Tom kan bijdragen aan de verdere ontwikkeling van onze doelmannen. Extra mooi is natuurlijk dat Tom terugkeert bij de club waar het voor hem ooit begon.”

Tom Muyters volgt Hans Spillmann op, die er voor koos vanaf 1 januari 2022 zijn carrière bij Alemannia Aachen voort te zetten.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.184 seconden