Oud-MVV'er Ruben van Bommel

13 aug 2023 14:59
Sjappie
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 606
Meer
Oud-MVV'er Ruben van Bommel #241
Slotje, deze berichten kunnen in topic “Oud MVV’ers”

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

17 aug 2023 22:13
Lummel
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 491
Meer
Oud-MVV'er Ruben van Bommel #242
En ook vanavond in Europa maakt Ruben van Bommel een hele fraaie goal voor AZ. Ga zo door! Wie weet wat het nog gaat worden met Ruben in de toekomst.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

17 aug 2023 23:15
Yannick
Senior Boarder
Senior Boarder
Berichten: 77
Meer
Oud-MVV'er Ruben van Bommel #243
Hebben wij een doorverkoop-% op die jongen? Zo nee, dan is dat een van de domste zetten ooit gemaakt.

Verstuurd vanaf mijn SM-S901B met Tapatalk

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

17 aug 2023 23:38
CatenaccioMestreech
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 566
Meer
Oud-MVV'er Ruben van Bommel #244

Yannick schreef : Hebben wij een doorverkoop-% op die jongen? Zo nee, dan is dat een van de domste zetten ooit gemaakt.

Verstuurd vanaf mijn SM-S901B met Tapatalk


Geen doorverkoop lijkt me aangezien die geen contract had. Maar wel de vergoeding die je krijgt omdat hij bij ons in de jeugd heeft gespeeld.
En dat is ook volgens mij altijd een paar procent van de transfersom.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

18 aug 2023 07:53
Jacques
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 3815
Meer
Oud-MVV'er Ruben van Bommel #245
Gaan we deze discussie echt nog jaren voeren? Er is geen serieuze aanwijzing dat Van Bommel ooit een contract zou hebben getekend waar MVV een carte blanche had gekregen. Die had altijd een gelimiteerde afkoopsom er in laten zetten. Doorverkooppercentage zou dus alleen bij de gratie van de Bommels geweest zijn, en in die situatie zaten we nu ook. Roepen over domste move ooit is ongefundeerd.

Dat gezegd hebbende, Van Leeuwen zei in een interview dat we voor Waem een doorverkooppercentage kregen en dat de transferopbrengst “ongeveer zoals Ruben” was. Dat zou kunnen betekenen dat we een klein percentage hebben, bij zowel Waem als Van Bommel.

Kan ook dat ze het puur over het bedrag had en dat het percentage enkel voor Waem gold.

You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Tuor, ASR, M-MVV

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

18 aug 2023 07:53
Vriethof18
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 87
Meer
Oud-MVV'er Ruben van Bommel #246

CatenaccioMestreech schreef :

Yannick schreef : Hebben wij een doorverkoop-% op die jongen? Zo nee, dan is dat een van de domste zetten ooit gemaakt.

Verstuurd vanaf mijn SM-S901B met Tapatalk


Geen doorverkoop lijkt me aangezien die geen contract had. Maar wel de vergoeding die je krijgt omdat hij bij ons in de jeugd heeft gespeeld.
En dat is ook volgens mij altijd een paar procent van de transfersom.


Heeft hij bij ons dan in de jeugd gespeeld? Of was hij jeugdspeuler omdat hij geen contract had?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

18 aug 2023 07:59 18 aug 2023 08:01 door Mestreech28.
Mestreech28
Senior Boarder
Senior Boarder
Berichten: 69
Meer
Oud-MVV'er Ruben van Bommel #247
Hij is van SC Meerssen naar de jeugd van PSV gegaan, en van de jeugd van PSV naar de jeugd van MVV (MVV O18). Bij laatstgenoemde heeft hij twee seizoenen gespeeld, waarna hij naar MVV1 ging.

Van seizoen 2013/2014 tot seizoen 2020/2021 heeft hij bij de jeugd van PSV gespeeld. Neem aan dat wij hier dan geen doorverkooppercentage voor krijgen.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

18 aug 2023 09:01
Lummel
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 491
Meer
Oud-MVV'er Ruben van Bommel #248
MVV heeft sowieso al recht op 1% van een eventuele internationale transfer als solidariteitsvergoeding. Dit door de 2 jaren die Ruben bij MVV in de jeugdelftallen heeft gespeeld. Als je het jaar bij MVV1 ook nog als opleiding rekent, dan zou MVV zelfs recht hebben op 1,5% van een eventuele internationale transfer. Mijn interpretatie kan echter verkeerd zijn, dit is hoe ik het begrijp.

Aldus:
''FIFA solidariteitsbijdrage
Bij internationale transfers gelden dus de FIFA reglementen. Deze FIFA reglementen schrijven voor dat de nieuwe club van een speler die een transfer maakt, waarvoor een vergoeding wordt betaald aan de oude club, een deel van deze vergoeding betaalt aan de opleidende club(s) van deze speler. De leeftijd van de speler is niet van belang, het gaat er slechts om dat er een vergoeding wordt betaald aan de oude club, voor de transfer van de speler. Deze transfervergoeding aan de oude club is eigenlijk een vergoeding voor het vroegtijdig ontbinden van de arbeidsovereenkomst met de oude club door de speler. 5% van deze vergoeding komt vervolgens ten goede aan de opleidende clubs.
Voor de jaren dat de opleidende club de speler heeft opgeleid tussen zijn 12e en 15e jaar krijgt de oude club 0,25% van de vergoeding per jaar. Voor de jaren dat de opleidende club de speler heeft opgeleid tussen zijn 16e en 23e jaar, krijgt de opleidende club 0,5% van de vergoeding per jaar.
In totaal moet er dus altijd 5% van de transfervergoeding worden betaald aan de opleidende clubs. Als de speler tussentijds door een andere club (verder) wordt opgeleid, krijgen beide clubs hun aandeel op basis van de hierboven genoemde bedragen.''
De volgende gebruiker (s) zei dank u Mestreech28, Mosae

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

18 aug 2023 16:59
Ben Salemans
Administrator
Administrator
Berichten: 796
Meer
Oud-MVV'er Ruben van Bommel #249
Ik verander het onderwerp 'Ruben van Bommel' in 'Oud-MVV'er Ruben van Bommel'.


Ik ben lid/donateur van Veer Zien MVV (VZM)! Jij toch ook? Niet? Meld je dan nu aan: www.veerzienmvv.nl
Steun MVV in deze bange tijden (april 2024) met een gift: www.gofundme.com/f/noets-de-mood-verlore-heet-steun-us-mvvke

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

25 feb 2024 17:00
Sander70
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 285
Meer
Oud-MVV'er Ruben van Bommel #250
Scoort ffkes tegen Ajax. Sjiek maaaan

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

25 feb 2024 18:13
Sander70
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 285
Meer
Oud-MVV'er Ruben van Bommel #251
Waaaawww super Ruben. #gruuts

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

25 feb 2024 20:29
FatyPapy1990
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 180
Meer
Oud-MVV'er Ruben van Bommel #252
Misschien is Ruben (samen met Luuk de Jong) wel een van de meest gemakkelijk scorende voorhoede spelers die NL heeft. Koeman sr. zal hem mee moeten nemen naar Duitsland? In 1974 lieten ze Brokamp thuis (die had toen het verschil kunnen maken....maar ja Hollanders).
Ondertussen ben ik fan van Beljsh met Kevin de Bruyne (die is trouwens veel beter als Frenkie de Jong).

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

26 feb 2024 10:05 26 feb 2024 10:05 door Boredass.
Boredass
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1240
Meer
Oud-MVV'er Ruben van Bommel #253

FatyPapy1990 schreef : Misschien is Ruben (samen met Luuk de Jong) wel een van de meest gemakkelijk scorende voorhoede spelers die NL heeft. Koeman sr. zal hem mee moeten nemen naar Duitsland? In 1974 lieten ze Brokamp thuis (die had toen het verschil kunnen maken....maar ja Hollanders).
Ondertussen ben ik fan van Beljsh met Kevin de Bruyne (die is trouwens veel beter als Frenkie de Jong).


Zo vaak heeft ie dit seizoen nog niet gescoord.
Hij ontwikkelt zich goed, maar het nederlands elftal is nog veels te vroeg

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.350 seconden