Oud-MVV'er Ruben van Bommel

25 mei 2023 22:18 25 mei 2023 22:27 door Mosae.
Mosae
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 458
Meer
Oud-MVV'er Ruben van Bommel #166

Clochard schreef :

Mosae schreef : Mee eens. Maar er moet echter wel een gunfactor zijn richting de club. Perr Schuurs had dit wel naar FSC. En Ruben schijnt hetzelfde te willen doen. Hoe kan het dan dat Perr Schuurs nog enkele miljoenen oplevert en Ruben maar een paar ton?


Omdat Schuurs een contract voor ik mee drie jaar had en daarmee geen bewegingsvrijheid.

Kijk, en daar ligt het pijnlijke verschil. Naar mijn weet tekende hij dat contract nog op het laatste moment zodat Fsc nog eraan kon verdienen terwijl het al zeker was dat hij naar Ajax zou verkassen. Ruben zou dus als de gunfactor hoog is, hetzelfde kunnen doen, alleen is de club nog niet bekend. Het is een beetje met elkaar te vergelijken.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

25 mei 2023 22:21
JulioB
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 111
Meer
Oud-MVV'er Ruben van Bommel #167
Wat je zegt Clochard klopt maar aan het begin van het seizoen zit er 7 ton in de pot en daar moet je 22 man voor bij elkaar krijgen. Wat ze hem hebben geboden weet ik niet maar Ruben en consorten vonden dat het te min was en zij hebben gelijk gekregen. We hebben helaas niet de middelen om te gokken. Hetzelfde zie ik met El basri gebeuren. Er zal wat kapitaal bij moeten om dit te kunnen borgen.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

25 mei 2023 22:26
Clochard
Senior Boarder
Senior Boarder
Berichten: 63
Meer
Oud-MVV'er Ruben van Bommel #168

Mosae schreef :

Clochard schreef :

Mosae schreef : Mee eens. Maar er moet echter wel een gunfactor zijn richting de club. Perr Schuurs had dit wel naar FSC. En Ruben schijnt hetzelfde te willen doen. Hoe kan het dan dat Perr Schuurs nog enkele miljoenen oplevert en Ruben maar een paar ton?


Omdat Schuurs een contract voor ik mee drie jaar had en daarmee geen bewegingsvrijheid.

Kijk, en daar ligt het pijnlijke verschil. Naar mijn weet tekende hij dat contract nog op het laatste moment zodat Fsc nog eraan kon verdienen. Ruben zou dus als de gunfactor hoog is, hetzelfde kunnen doen.


Volgens mij had hij al een contract en verlengde hij het zelfs nog met een jaar.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

25 mei 2023 22:28
Duin
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 314
Meer
Oud-MVV'er Ruben van Bommel #169

Clochard schreef :

Duin schreef :

Clochard schreef :

Duin schreef :

Clochard schreef : Dit is een fout die ons letterlijk miljoenen gaat kosten. En die wat mij betreft een bom legt onder het hele idee van de Academy.

Maar fijn dat Ruben een contractje gaat tekenen zodat we er nog wat kleingeld aan overhouden.


Miljoenen? Kun je die rekensom eens uitleggen?
Als je 2 ton voor een jeugdspeler krijgt mag je in je handen klappen, of denk je dat er ook maar één speler op deze aardbol is die een contract bij een 2e klasser tekent met een afkoopbedrag van meer dan 2 ton?


Loop niet zo te trollen. Alleen al de afgelopen 2 jaar zijn er voorbeelden van dat soort spelers te vinden die van KKD hogerop gaan met een goede transfersom. Die in mijn ogen zelfs minder zijn dan Van Bommel. En aan miljoenen kom je al snel als je ook aan doorverkooppercentages denkt.

Maar laat ik iets specifieker zijn: een fout van minimaal 7 ton oplopend tot miljoenen.

Dat zal geen indruk op jou maken, want voordat jij iets van MVV als een fout classificeert zijn we allang failliet.


Trollen? Ik vraag gewoon een concreet voorbeeld.
Maar dan wordt het moeilijk he? Als je je eigen onzin moet gaan onderbouwen.
Ik stel één vraag en jij bent al van miljoenen (dat is meervoud, dus minimaal 2 miljoen) gedaald naar 7 ton.
Hiermee bevestig je dus dat miljoenen (meervoud) nergens op slaat.

Dus wie is hier de trol???


Jij bent hier de trol, "Duin". De enige echte trol op dit forum. Oh wee als iemand eens durft te beweren dat MVV iets misschien niet helemaal perfect heeft gedaan, Dan kom je meteen uit je holletje gekropen!

Ik gaf geen antwoord op de vraag omdat je zelf ook wel weet wie die spelers zijn en dat ze er zijn. Jij stelt namelijk geen vragen om antwoord te krijgen, maar om te trollen. Maar goed, ik wil ze wel geven hoor. Komen ze, van de afgelopen twee jaar (dus Schuurs zit hier nog niet eens bij) jonge KKD-spelers die meer dan een miljoen zo niet miljoenen opbrachten:
Thijs Dallinga
Micky van de Ven
Benjamin Bouchouari

En dit jaar zal er ook weer een aantal voor dat soort bedragen vertrekken.

Dan is er nog een lijst van spelers van Haye tot Omarsson die (ruim) meer dan een half miljoen hebben opgebracht. Allemaal minder talentvol dan Van Bommel (als je het mij vraagt).

Maar dat past vast niet in het verhaal dat zich in jouw hoofd ontspint. Wat is dat voor een verhaal eigenlijk? MVV heeft het eigenlijk super slim gedaan? Van Bommel zou toch niet meer dan 2 ton opleveren dus waarom die jongen uberhaupt op tijd een fatsoenlijk contract aanbieden. Eigenlijk gewoon een briljante zet. Hebben we ook nog een jaar lang gratis kunnen gebruik maken van een topspeler.

Dat niet meer clubs zo met hun grootste talenten omgaan is toch eigenlijk onbegrijpelijk!


Dallinga scoorde 32x in 37 wedstrijden, was topscorer in de KKD en promoveerde in dat jaar naar de Eredivisie. Daarbij was hij toen er 2,5 miljoen voor hem betaald werd 3 jaar ouder dan Ruben van Bommel.

Als je denkt dat dat vergelijkbaar qua waarde vergelijkbaar is met een speler die 15x scoorde in 31 wedstrijden die net 18 is, dan snap ik dat wij het niet eens gaan worden.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

25 mei 2023 22:54
Clochard
Senior Boarder
Senior Boarder
Berichten: 63
Meer
Oud-MVV'er Ruben van Bommel #170

Duin schreef :

Clochard schreef :

Duin schreef :

Clochard schreef :

Duin schreef :

Clochard schreef : Dit is een fout die ons letterlijk miljoenen gaat kosten. En die wat mij betreft een bom legt onder het hele idee van de Academy.

Maar fijn dat Ruben een contractje gaat tekenen zodat we er nog wat kleingeld aan overhouden.


Miljoenen? Kun je die rekensom eens uitleggen?
Als je 2 ton voor een jeugdspeler krijgt mag je in je handen klappen, of denk je dat er ook maar één speler op deze aardbol is die een contract bij een 2e klasser tekent met een afkoopbedrag van meer dan 2 ton?


Loop niet zo te trollen. Alleen al de afgelopen 2 jaar zijn er voorbeelden van dat soort spelers te vinden die van KKD hogerop gaan met een goede transfersom. Die in mijn ogen zelfs minder zijn dan Van Bommel. En aan miljoenen kom je al snel als je ook aan doorverkooppercentages denkt.

Maar laat ik iets specifieker zijn: een fout van minimaal 7 ton oplopend tot miljoenen.

Dat zal geen indruk op jou maken, want voordat jij iets van MVV als een fout classificeert zijn we allang failliet.


Trollen? Ik vraag gewoon een concreet voorbeeld.
Maar dan wordt het moeilijk he? Als je je eigen onzin moet gaan onderbouwen.
Ik stel één vraag en jij bent al van miljoenen (dat is meervoud, dus minimaal 2 miljoen) gedaald naar 7 ton.
Hiermee bevestig je dus dat miljoenen (meervoud) nergens op slaat.

Dus wie is hier de trol???


Jij bent hier de trol, "Duin". De enige echte trol op dit forum. Oh wee als iemand eens durft te beweren dat MVV iets misschien niet helemaal perfect heeft gedaan, Dan kom je meteen uit je holletje gekropen!

Ik gaf geen antwoord op de vraag omdat je zelf ook wel weet wie die spelers zijn en dat ze er zijn. Jij stelt namelijk geen vragen om antwoord te krijgen, maar om te trollen. Maar goed, ik wil ze wel geven hoor. Komen ze, van de afgelopen twee jaar (dus Schuurs zit hier nog niet eens bij) jonge KKD-spelers die meer dan een miljoen zo niet miljoenen opbrachten:
Thijs Dallinga
Micky van de Ven
Benjamin Bouchouari

En dit jaar zal er ook weer een aantal voor dat soort bedragen vertrekken.

Dan is er nog een lijst van spelers van Haye tot Omarsson die (ruim) meer dan een half miljoen hebben opgebracht. Allemaal minder talentvol dan Van Bommel (als je het mij vraagt).

Maar dat past vast niet in het verhaal dat zich in jouw hoofd ontspint. Wat is dat voor een verhaal eigenlijk? MVV heeft het eigenlijk super slim gedaan? Van Bommel zou toch niet meer dan 2 ton opleveren dus waarom die jongen uberhaupt op tijd een fatsoenlijk contract aanbieden. Eigenlijk gewoon een briljante zet. Hebben we ook nog een jaar lang gratis kunnen gebruik maken van een topspeler.

Dat niet meer clubs zo met hun grootste talenten omgaan is toch eigenlijk onbegrijpelijk!


Dallinga scoorde 32x in 37 wedstrijden, was topscorer in de KKD en promoveerde in dat jaar naar de Eredivisie. Daarbij was hij toen er 2,5 miljoen voor hem betaald werd 3 jaar ouder dan Ruben van Bommel.

Als je denkt dat dat vergelijkbaar qua waarde vergelijkbaar is met een speler die 15x scoorde in 31 wedstrijden die net 18 is, dan snap ik dat wij het niet eens gaan worden.


Weer zo'n rare redenering. Van de Ven schoot er minder in dan Dallinga. En bracht meer op. Weet je waarom dat kan? Omdat het onzin is om het aantal doelpunten van een verdediger te vergelijken met het aantal doelpunten van een aanvaller.

Net zoals het onzin is om het aantal doelpunten van centrumspits Dallinga te vergelijken met het aantal doelpunten van vleugelspeler Van Bommel (maar waren toch allemaal intikkertjes, natuurlijk). Nog even los van dat transferwaarde niet eendimensionaal gerelateerd is aan het aantal doelpunten dat iemand maakt. Dat Van Bommel 2 of 3 jaar jonger is dan Dallinga destijds zou overigens een positief effect op zijn waarde moeten hebben.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Mosae

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

25 mei 2023 23:00
Duin
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 314
Meer
Oud-MVV'er Ruben van Bommel #171

Clochard schreef :

Duin schreef :

Clochard schreef :

Duin schreef :

Clochard schreef :

Duin schreef :

Clochard schreef : Dit is een fout die ons letterlijk miljoenen gaat kosten. En die wat mij betreft een bom legt onder het hele idee van de Academy.

Maar fijn dat Ruben een contractje gaat tekenen zodat we er nog wat kleingeld aan overhouden.


Miljoenen? Kun je die rekensom eens uitleggen?
Als je 2 ton voor een jeugdspeler krijgt mag je in je handen klappen, of denk je dat er ook maar één speler op deze aardbol is die een contract bij een 2e klasser tekent met een afkoopbedrag van meer dan 2 ton?


Loop niet zo te trollen. Alleen al de afgelopen 2 jaar zijn er voorbeelden van dat soort spelers te vinden die van KKD hogerop gaan met een goede transfersom. Die in mijn ogen zelfs minder zijn dan Van Bommel. En aan miljoenen kom je al snel als je ook aan doorverkooppercentages denkt.

Maar laat ik iets specifieker zijn: een fout van minimaal 7 ton oplopend tot miljoenen.

Dat zal geen indruk op jou maken, want voordat jij iets van MVV als een fout classificeert zijn we allang failliet.


Trollen? Ik vraag gewoon een concreet voorbeeld.
Maar dan wordt het moeilijk he? Als je je eigen onzin moet gaan onderbouwen.
Ik stel één vraag en jij bent al van miljoenen (dat is meervoud, dus minimaal 2 miljoen) gedaald naar 7 ton.
Hiermee bevestig je dus dat miljoenen (meervoud) nergens op slaat.

Dus wie is hier de trol???


Jij bent hier de trol, "Duin". De enige echte trol op dit forum. Oh wee als iemand eens durft te beweren dat MVV iets misschien niet helemaal perfect heeft gedaan, Dan kom je meteen uit je holletje gekropen!

Ik gaf geen antwoord op de vraag omdat je zelf ook wel weet wie die spelers zijn en dat ze er zijn. Jij stelt namelijk geen vragen om antwoord te krijgen, maar om te trollen. Maar goed, ik wil ze wel geven hoor. Komen ze, van de afgelopen twee jaar (dus Schuurs zit hier nog niet eens bij) jonge KKD-spelers die meer dan een miljoen zo niet miljoenen opbrachten:
Thijs Dallinga
Micky van de Ven
Benjamin Bouchouari

En dit jaar zal er ook weer een aantal voor dat soort bedragen vertrekken.

Dan is er nog een lijst van spelers van Haye tot Omarsson die (ruim) meer dan een half miljoen hebben opgebracht. Allemaal minder talentvol dan Van Bommel (als je het mij vraagt).

Maar dat past vast niet in het verhaal dat zich in jouw hoofd ontspint. Wat is dat voor een verhaal eigenlijk? MVV heeft het eigenlijk super slim gedaan? Van Bommel zou toch niet meer dan 2 ton opleveren dus waarom die jongen uberhaupt op tijd een fatsoenlijk contract aanbieden. Eigenlijk gewoon een briljante zet. Hebben we ook nog een jaar lang gratis kunnen gebruik maken van een topspeler.

Dat niet meer clubs zo met hun grootste talenten omgaan is toch eigenlijk onbegrijpelijk!


Dallinga scoorde 32x in 37 wedstrijden, was topscorer in de KKD en promoveerde in dat jaar naar de Eredivisie. Daarbij was hij toen er 2,5 miljoen voor hem betaald werd 3 jaar ouder dan Ruben van Bommel.

Als je denkt dat dat vergelijkbaar qua waarde vergelijkbaar is met een speler die 15x scoorde in 31 wedstrijden die net 18 is, dan snap ik dat wij het niet eens gaan worden.


Weer zo'n rare redenering. Van de Ven schoot er minder in dan Dallinga. En bracht meer op. Weet je waarom dat kan? Omdat het onzin is om het aantal doelpunten van een verdediger te vergelijken met het aantal doelpunten van een aanvaller.

Net zoals het onzin is om het aantal doelpunten van centrumspits Dallinga te vergelijken met het aantal doelpunten van vleugelspeler Van Bommel (maar waren toch allemaal intikkertjes, natuurlijk). Nog even los van dat transferwaarde niet eendimensionaal gerelateerd is aan het aantal doelpunten dat iemand maakt. Dat Van Bommel 2 of 3 jaar jonger is dan Dallinga destijds zou overigens een positief effect op zijn waarde moeten hebben.


Ahhh, dus daarom was Messi op z'n 18e duurder dan op zijn 30e. Dat begreep ik al nooit.
Weer wat geleerd.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

26 mei 2023 08:01
Sjappie
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 603
Meer
Oud-MVV'er Ruben van Bommel #172
Kunnen we het weer over ruben hebben? Als jullie elkaar het leven zuur willen maken op het forum, doe dat dan lekker via privé berichten... :puke:

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

26 mei 2023 15:37 26 mei 2023 16:14 door Mosae.
Mosae
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 458
Meer
Oud-MVV'er Ruben van Bommel #173
Het doet me trouwens ook een beetje denken aan Klaas Jan Huntelaar. Hij voetbalde voor AGOVV (in de 1e divisie), en toen meldden zich compleet de hele 1e divisie + eredivisie voor hem, inclusief MVV. Het was een groot talent. Hij ging toen naar Heerenveen en daarna naar Ajax. Nu weet ik niet of hij AGOVV wat opgebracht heeft of dat hij transfervrij vertrok. Ik denk misschien het laatste, want anders had MVV zich nooit gemeld. Enfin, ik zelf vind dat Ruben daar mee te vergelijken is, dus ook veel meer waard is voor MVV dan tonnen. Jammer dus, dat hij niet veel eerder een contract heeft getekend. Nu zit je op de blaren ermee.

P.s. ik lees nu dat Klaas-Jan gehuurd was van PSV door AGOVV en voor 100.000€ naar Heerenveen ging die hem daarna aan Ajax verkochten voor 9 miljoen!! Dat is ff een klapper....Honda van VVV idemdito. Ze hebben allemaal wel een keer die klapper gemaakt. Daar teert VVV nu nog steeds op.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

28 mei 2023 08:09 28 mei 2023 08:12 door Loyaal.
Loyaal
Senior Boarder
Senior Boarder
Berichten: 74
Meer
Oud-MVV'er Ruben van Bommel #174
Na het duel tegen NAC gisteren, heeft Ruben aangegeven volgend seizoen in de Eredivisie te spelen. Ik verwacht persoonlijk dat hij zal tekenen bij FC Twente of AZ.

Beetje ongelukkige timing dit direct bekend te maken na een verloren duel, waarbij je club op dat moment wordt uitgeschakeld voor een plek in de Eredivisie. Vooral de manier waarop, met een big smile.

Veel succes in de Eredivisie, Ruben!

Link: www.vi.nl/nieuws/ruben-van-bommel-kondig...naar-eredivisie-club

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

28 mei 2023 08:29
steefmestreech
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 114
Meer
Oud-MVV'er Ruben van Bommel #175
Heeft buiten zn goals niets extras laten zien . Af n toe n actie maar snap de hele hype niet echt
De volgende gebruiker (s) zei dank u Hier menier

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

28 mei 2023 09:00 28 mei 2023 09:02 door Mosae.
Mosae
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 458
Meer
Oud-MVV'er Ruben van Bommel #176

steefmestreech schreef : Heeft buiten zn goals niets extras laten zien . Af n toe n actie maar snap de hele hype niet echt

Een groot talent is hij wel. Maar dat kon je de twee NC wedstrijden moeilijker zien, zonder een Koen Kostons. Topclubs in de eredivisie hebben echter genoeg van zulke spelers, die Ruben gaan bedienen. De Kaaskoppen zullen Ruben dan ook met een big smile naar binnen halen, nu het allemaal iets gemakkelijker zal gaan rond de tafel....

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

28 mei 2023 10:09
Josef1982
Senior Boarder
Senior Boarder
Berichten: 61
Meer
Oud-MVV'er Ruben van Bommel #177
Is Ruben al een basisplaats waard bij een (sub) top eredivisie? Benieuwd hoe hij zich gaat gedragen als hij op de bankzit? Of speelt hij straks tegen mvv met jong-az?


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

28 mei 2023 11:20 28 mei 2023 11:22 door Roed en Wit 70.
Roed en Wit 70
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 732
Meer
Oud-MVV'er Ruben van Bommel #178
Zijn goals waren nodig om zo hoog te eindigen. Er waren een paar doelpunten bij waaruit zijn talent blijkt, maar ook intikkers die elke linksbuiten maakt. In de playoffs tegengevallen. Hij heeft nog veel stappen te maken...verdedigend meer werk opknappen, body krijgen, maar zeker ook zelf beslissend zijn zonder afhankelijk te zijn van iemands assists. Wens hem veel Suc6 en hopelijk levert het mvv iets op...vrees dat 't een fooi is. Een doorverkoop percentage zou prettig zijn, alleen dat is iets in de onderhandeling tussen clubs en hij heeft geen contract.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

28 mei 2023 11:46
Duin
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 314
Meer
Oud-MVV'er Ruben van Bommel #179
Tja, ik werd niet lang geleden met de grond gelijk gemaakt toen ik aangaf dat hij hoofdzakelijk uit intikkers scoorde em zelfs een troll genoemd hier!
Steeds meer trollen op dit forum zo ze zien

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

28 mei 2023 12:37
Vriethof18
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 87
Meer
Oud-MVV'er Ruben van Bommel #180
Ruben is dit seizoen gewoon heel goed door Koen Kostons.
Zonder Kostons is Ruben gewoon een middelmatige voetballer.
Snap de hele hype niet rond Ruben van Bommel...

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.414 seconden