MVV seizoen 2023/24

11 apr 2023 18:23
Mie leef Mestreech
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 968
Meer
Onderwerp Auteur
MVV seizoen 2023/24 #1
Ohran Dzepar lijkt MVV te verlaten na dit seizoen. Hij heeft een aflopend contract en een optie. Maar die optie werd niet gelicht?

Ook verwacht ik komende zomer dat Waem en Matthys verkocht gaan worden. Steuckers en van Helden keren terug naar STVV.

Verder lopen nog veel contracten af. Van onder andere Souren, Thomas van Bommel, Rico Zeegers, Tim Zeegers, Leroy Labylle, Blummel ,Essers en de keepers Lambrix en van Hecke.

Spelers met een amateurcontract:
Ruben van Bommel, Jimmy Vijgen, Rayan el Azrak, Nabil El Basri.

Doorlopende contracten:
Matten Waem, Romain Matthys (gaan beide verkocht worden), Lars Schenk, Saul Penders, Marko Kleinen, Dailon Livramento, Koen Kostons, Mart Remans.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

12 apr 2023 09:43
Voetbalfanaat
Senior Boarder
Senior Boarder
Berichten: 47
Meer
MVV seizoen 2023/24 #2
Van Bommel wordt met verregaande interesse gevolgd door FC Utrecht

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

12 apr 2023 09:54
Sjappie
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 603
Meer
MVV seizoen 2023/24 #3
Het is heel simpel, Ruben speelt hier volgend jaar niet meer, tenzij je die voor een jaar zou kunnen huren van zijn nieuwe club.
Het enige wat mij daarin nog zorgen baart is dat Ruben nog steeds niks heeft getekend bij MVV.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

12 apr 2023 13:32 12 apr 2023 13:36 door Roed en Wit 70.
Roed en Wit 70
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 732
Meer
MVV seizoen 2023/24 #4
Van Bommel wijst telkens naar mvv, benieuwd hoe dit afloopt. Wordt mvv het lachertje of levert het een leuke duit op. Dat Waem en Matthys beide verkocht gaan worden valt nog te bezien, geen zekerheidje. Maar zou wel logisch zijn om maximaal te verdienen. Benieuwd of waem dan meer oplevert dan dat dat een jaar geleden kon. Voor sommige spelers zie ik het probleem niet dat het contract afloopt. Grotendeels wel bankzitters een contract waarbij Remans zijn laatste jaar ingaat en daarmee eigenlijk een te hoog salaris heeft, indien mogelijk laten gaan. Met het aankomende vertrek van anderen wel snel Azrak en El basri die zich in mijn ogen bewezen hebben, vastleggen. Van Geneugden krijgt het in ieder geval druk...als inkomsten idd zijn tegengevallen en commercieel niets gebeurt, dient hij wellicht toch tegenvallende keuzes te maken. Met alle gevolgen van dien weer voor prestaties, bezoekersaantallen, catering inkomsten.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

12 apr 2023 14:10 12 apr 2023 14:12 door LRB.
LRB
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 580
Meer
MVV seizoen 2023/24 #5
Dink tots diech in väöl dinger geliek höbs behalve in ein dingk: de towsjowwers.

Die höbbe neet allein de weeg nao uzze Temple en Matadoore gevoonde ( kiek mèr ins nao de tow genoome aontal vrowluij, meitskes en femilies, de AS die bekans jeeker kier oetverkoch is een unne manjefieke sfeer en beleevingk gief).
Dat bleif, dat geit neet weg umto e Bommeldingkske neet bleif, of tot unne Jarne en Waem e trepke hoeger in Belsj hun gelök goon zeuke….

Nein, nao jaore vaan gifbeekers leeggedroonke te höbbe, is dat vaat eindelik leeg. Daank zei van G, Noorsje en uzze eige Elze.
Iech höb daan volop feduusie tot a. De towsjowwers hunne weeg nao de Geusselt blieve weete te vinde en b. Oet eige jäögd aonvullingk kump met ‘n inkel lienspeulerke á la Jarne….

Es eenige ploog oet ‘t Zuije kinne veer gruuts zien tot op mierdere nivoos veer op de gooje weeg zien !

Mèh dat wist diech al….umtot. ….dao is in Mestreech

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

12 apr 2023 15:04
Clochard
Senior Boarder
Senior Boarder
Berichten: 63
Meer
MVV seizoen 2023/24 #6
Ik snap niet zo goed waarom Dzepar weg zou moeten. Daar lees ik hier op het forum geruchten over. Lijkt me toch een prima speler voor MVV: in de basis of desnoods als roulatiespeler. In de beste wedstrijden van MVV dit seizoen - eerste seizoenshelft - stond hij in de basis en deed dat erg goed.

Over Van Bommel maak ik me ook zorgen. Waarom lukt dit niet? Volgens Van Bommel heeft MVV niks van zich laten horen. Dat zou bizar zijn. Weet iemand hier meer over?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.251 seconden