MVV jäögd trainers

22 apr 2023 11:43 22 apr 2023 12:03 door LRB.
LRB
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 567
Meer
Onderwerp Auteur
MVV jäögd trainers #1
MVV zet in op de jeugd omdat we "geine naagel höbbe um aon us koont te kretze"; geen probleem dus en een nobel streven.
Dat impliceert dat je met onze toekomst, deze kleine ongeslepen groeidiamantjes zorgvuldig en pedagogisch correct omgaat.
Zeker als je talenten wilt behouden en op een later tijdstip niet alleen sportief maar ook commercieel ten gelde wilt maken.

Wat schetst mijn grote schok vandaag: door heel het Zuiden en Nederland hebben we als fans, mensen die onze kids volgen omdat ze toevallig in de stad wonen of in de buurt wonen waar zo'n jeugd team speelt.

Zo ook vandaag: NEC O11 tegen MVV O11

Onze eigen fan reporter on side in Nijmegen meldt:

" Twee wedstrijden op 1 veld.
Waardeloze trainer van MVV: “Als ik gekund had had ik jullie allemaal gewisseld.!”
Nu weer: “ Ik schaam me kapot” Niets constructiefs.
Ik heb tegen de jongere betere begeleider bij het andere veld gezegd dat ze deze man naar een pedagogische cursus moeten sturen."




SJENDAOLIG


Gelukkig sprak onze man zijn ontevredenheid naar de staf uit, maar daar moet het niet eindigen
Zo'n "kinderbeul" hoort niet om te gaan met 11 jarige kids: of je stuurt zo iemand de laan uit of je laat hem een pedagogische cursus volgen, want dit is geestelijke kindermishandeling en elke club of organisatie onwaardig!!!
HOOP DAT MVV optreed voordat een van de ouders verhaal zou gaan halen bij zoe'ne mismieter! en hoort niet op een voetbal veld thuis en ook niet in de omgang met kinderen....

Mijn handen jeuken om onze Amerikaanse vrienden / investeerders te vragen hoe zij / men in de VS over dit soort dingen denkt....
of ze nog eens 24% willen investeren in dit soort mentaliteit...;)

Dit kan gewoon niet; men verwacht en eist (terecht of onterecht) dat de fans op de tribune hun "verbale" uitingen aanpassen of sommige vormen achterwege laat.

Nou dan zeg ik : goed voorbeeld doet volgen, of wie mien meer zaoliger dat zag...verbeeter de wereld en begin bij diechzellef. MVV is aon zat !
Bijlagen:
De volgende gebruiker (s) zei dank u Frank Salemans, jovkle, De Zwarte Vogel, Hier menier

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.161 seconden