Bryan Smeets

30 juni 2023 14:44
Buurke76
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 171
Meer
Onderwerp Auteur
Bryan Smeets #1
Smeets voor 3 jaar getekend.... als de geruchten kloppen en het filmpje dat net gepost is (tattoo op rechterarm)....

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

30 juni 2023 14:50
VakD
Senior Boarder
Senior Boarder
Berichten: 55
Meer
Bryan Smeets #2
Hoop dat we hem dan ook wat meer kunnen gaan waarderen dan zijn 1ste periode. Succes Bryan!!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

30 juni 2023 14:55
Vluuzak
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 443
Meer
Bryan Smeets #3
Voor 3 jaar getekend.......weet niet of we daar blij mee moeten zijn, hoop dat zijn enorme vedette Ego hem nu niet in de weg zit.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

30 juni 2023 14:58 30 juni 2023 15:03 door opadiehard.
opadiehard
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 2369
Meer
Bryan Smeets #4

Vluuzak schreef : Voor 3 jaar getekend.......weet niet of we daar blij mee moeten zijn, hoop dat zijn enorme vedette Ego hem nu niet in de weg zit.


Geef hem het voordeel van de twijfel lijkt me eerlijker,laat hem hier zijn carrière maar afsluiten is nu 30 jaar.
Bij Sparta vond ik hem best een dragende speler met een goede eindpass,dat zal hij toch nog wel kunnen ondanks zijn vroege einde bij Lommel,en vergeet niet er zijn al behoorlijk wat jonge spelers bij gekomen dus een beetje routine is niet verkeerd met labylle/souren/Smeets….mvrgr Ampa.

....

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

30 juni 2023 15:06
Boschpoort
Administrator
Administrator
Berichten: 1915
Meer
Bryan Smeets #5
PERSBERICHT 30 juni 2023

Bryan Smeets terug op het rood-witte nest

Bryan Smeets keert terug bij MVV Maastricht. De geboren en getogen Maastrichtenaar zette vandaag zijn handtekening onder een driejarige verbintenis. Smeets speelde eerder van het seizoen 2009/2010 tot en met het seizoen 2014/2015 157 duels in het rood-wit waarin hij 26 keer scoorde. De aanvallende middenvelder (30) was transfervrij na zijn vertrek bij het Belgische RWDM. Tussendoor speelde Smeets voor onder andere TOP Oss, De Graafschap, Sparta en Lommel SK.

Technisch manager Ronny van Geneugden: “We zijn al enige tijd met Bryan in gesprek en we zijn zeer blij dat hij voor ons verhaal gekozen heeft. Met zijn voetballende kwaliteiten is hij een absolute meerwaarde, met zijn leeftijd en leidinggevende capaciteiten verwachten we bovendien dat hij onze jonge ploeg bij de hand kan gaan nemen.”

Bryan Smeets zelf kijkt uit naar de terugkeer bij ‘zijn’ club. “Als geboren Maastrichtenaar ben ik MVV uiteraard altijd blijven volgen. Ik krijg nu een mooie kans om terug te keren op het rood-witte nest. MVV heeft vorig jaar kunnen verrassen, ik ga er alles aan doen om dat kunststukje dit seizoen te herhalen.”

De komst van Bryan Smeets werd mede mogelijk door een bijdrage van supportersinitiatief Veer zien MVV. De donateurs van VZM kunnen doelen kiezen waar hun bijdrage aan moet worden besteed. “Eén van die doelen is versterking van de selectie waarbij we nu de komst van een sterkhouder mede financieren. Met Bryan Smeets komt eine vaan us terug in de Geusselt, en dat ook nog eens mede mogelijk gemaakt door supporters. Als Veer zien MVV zijn we trots dat we mogen bijdragen aan de terugkeer van Bryan in de Geusselt”, aldus Guido Vanderbroeck namens VZM.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

30 juni 2023 15:07 30 juni 2023 15:13 door Roed en Wit 70.
Roed en Wit 70
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 742
Meer
Bryan Smeets #6
Heeft flink water bij de wijn moeten doen financieel vermoed ik. Maar VZM heeft hier ook bijgedragen. Waar ik dan aan denk. Hij is 30. Hoe fit is hij momenteel of kan hij worden. Na Sparta niet meer veel gespeeld toch. Hij zou laatste maanden bij de Graafschap meegetraind hebben. Toch ook wel beetje 'n gok of hij die ervaren speler gaat zijn die op het middenveld nodig is.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

30 juni 2023 15:11 30 juni 2023 15:12 door VakD.
VakD
Senior Boarder
Senior Boarder
Berichten: 55
Meer
Bryan Smeets #7
Welkom trök

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

30 juni 2023 15:20
Sjieske
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 90
Meer
Bryan Smeets #8
Welkom thuis Bryan. Er is maar een manier om al die negatievelingen hier te doen zwijgen en dat ia door je voeten te laten spreken.

Nu Urbanus nog??
De volgende gebruiker (s) zei dank u opadiehard, VakD

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

30 juni 2023 15:25
mvv supporter
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 844
Meer
Bryan Smeets #9
Versterken van je selectie doe je niet met Bryan Smeets, vroeger al niet en nu ook niet. Je hoort nu nog steeds op de tribune ooh dat is weer een smeets bal. Een bal die finaal naast de goal gaat of het doel niet eens bereikt. Ik hoop dat ik er grof naast zit maar ben er bang voor.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

30 juni 2023 15:31 30 juni 2023 15:33 door Mestreech28.
Mestreech28
Senior Boarder
Senior Boarder
Berichten: 69
Meer
Bryan Smeets #10

mvv supporter schreef : Versterken van je selectie doe je niet met Bryan Smeets, vroeger al niet en nu ook niet. Je hoort nu nog steeds op de tribune ooh dat is weer een smeets bal. Een bal die finaal naast de goal gaat of het doel niet eens bereikt. Ik hoop dat ik er grof naast zit maar ben er bang voor.


Sorry, maar wat een bullshit. Deze man is 30, heeft 5 seizoenen in de Eredivisie gespeeld en heeft dus ontzettend veel ervaring tussen alle jonkies van MVV. Dus dit is zeker een versterking.

Dat Bryan Smeets niet je vriend is snap ik, maar zeg dat dan gewoon.

Ik ben in elk geval blij dat hij er is, en vind het zeker een goede toevoeging.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Ben Salemans, Jacques, jesfen, opadiehard, Sjonnie, Lassie80, jovkle, Kloeteklaos, Och jeh, Hier menier en1 andere mensen hebben ook bedankt..

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

30 juni 2023 15:33
opadiehard
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 2369
Meer
Bryan Smeets #11

mvv supporter schreef : Versterken van je selectie doe je niet met Bryan Smeets, vroeger al niet en nu ook niet. Je hoort nu nog steeds op de tribune ooh dat is weer een smeets bal. Een bal die finaal naast de goal gaat of het doel niet eens bereikt. Ik hoop dat ik er grof naast zit maar ben er bang voor.


Hadseflats de eerste ,,positieve,,reactie is de finish al gepasseerd!
Bryan welkom terug…Mvrgr Ampa.

....
De volgende gebruiker (s) zei dank u jovkle, M.V.V. 1902, Mestreech28

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

30 juni 2023 15:33
CatenaccioMestreech
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 566
Meer
Bryan Smeets #12
Wat een onzin man.
Bryan is voetballend altijd een versterking.
En dat akkefietje met de supporters mag ook wel eens vergeten worden.
Braken die ook had kunnen kiezen om terug te komen kiest er voor om naar Belsj te gaan terwijl Bryan terug komt naar Us MVVke.
Beetje respect mag ook wel eens.
De volgende gebruiker (s) zei dank u jovkle, Kloeteklaos, Och jeh, Mestreech28

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

30 juni 2023 15:34
Mestreech28
Senior Boarder
Senior Boarder
Berichten: 69
Meer
Bryan Smeets #13

CatenaccioMestreech schreef : Wat een onzin man.
Bryan is voetballend altijd een versterking.
En dat akkefietje met de supporters mag ook wel eens vergeten worden.
Braken die ook had kunnen kiezen om terug te komen kiest er voor om naar Belsj te gaan terwijl Bryan terug komt naar Us MVVke.
Beetje respect mag ook wel eens.


Precies. Welkom Bryan!
De volgende gebruiker (s) zei dank u jovkle, Kloeteklaos, CatenaccioMestreech

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

30 juni 2023 15:36 30 juni 2023 15:36 door opadiehard.
opadiehard
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 2369
Meer
Bryan Smeets #14

Sjieske schreef : Welkom thuis Bryan. Er is maar een manier om al die negatievelingen hier te doen zwijgen en dat ia door je voeten te laten spreken.

Nu Urbanus nog??


Deze speler zal voor mij de kers op de taart zijn…Mvrgr Ampa.

....

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

30 juni 2023 15:38
Vluuzak
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 443
Meer
Bryan Smeets #15

opadiehard schreef :

Vluuzak schreef : Voor 3 jaar getekend.......weet niet of we daar blij mee moeten zijn, hoop dat zijn enorme vedette Ego hem nu niet in de weg zit.


Geef hem het voordeel van de twijfel lijkt me eerlijker,laat hem hier zijn carrière maar afsluiten is nu 30 jaar.
Bij Sparta vond ik hem best een dragende speler met een goede eindpass,dat zal hij toch nog wel kunnen ondanks zijn vroege einde bij Lommel,en vergeet niet er zijn al behoorlijk wat jonge spelers bij gekomen dus een beetje routine is niet verkeerd met labylle/souren/Smeets….mvrgr Ampa.


Ik geef hem zeker het voordeel van de twijfel en ga uit van de kunde van Van Geneugden, ook omdat hij al een tijdje niet gevoetbald heeft.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.363 seconden