Özgür Aktas
- ouwe rot
-
- Away
- Platinum Member
-
Re: Özgür Aktas
11 Feb 2025 14:48Please Log in or Create an account to join the conversation.
- opadiehard
-
- Platinum Member
-
11 Feb 2025 20:07Nu hebben we nog Francis/Coomans en Hofland niet verkeerd kunnen flink nog ervaring op doen dit seizoen!
Maar het liefste zou ik nog willen dat MVV een speler aantrok die al wat ervaring in de benen heeft voor het geval dat een Francis of Coomans wegvallen door een blessure of schorsing.
Een Hofland zal ook wel zijn minuten willen maken ik denk dat hij anders eind van het seizoen de club gaat verlaten.
Daarom verwacht ik ook dat MVV geen vervanger gaat aantrekken.
Francis heeft zich goed doen gelden in de minuten die hij heeft mogen spelen.
We zullen het zien de komende dagen of weken….mvrgr Ampa.
Please Log in or Create an account to join the conversation.
- Driver
-
- Away
- Platinum Member
-
11 Feb 2025 20:18Haalde elke week wel een voldoende, een rots in de branding achterin.
Ben benieuwd hoe Francis zich verder gaat ontwikkelen, hij moet nog veel leren en leergeld kost punten....
- Buurke76
-
- Away
- Elite Member
-
11 Feb 2025 22:28Please Log in or Create an account to join the conversation.
- LRB
-
- Platinum Member
-
11 Feb 2025 22:30dat is al 'n tiedsje zoe en neet allein bij speulers vaan 't ierste.als er geen investeerder komt vertrekken er nog meerdere. Spelers.
Ouch jäögdspeulers vertrokke...
e paar veurbeelde;
Nabil Bouchentouf noe bij RFC Seraing en 150.000 weert
Keone Maho noe via Hasselt nao KSK Heist , weerde nog neet bekind naotot heer getransfereerd woort
noe kin men wel klasjeneere of die 't bij us wel gemaakt zowwe höbbe, meh es ze speultied hadde gekreege kinste ouch dinke mesjiens...
- LRB
-
- Platinum Member
-
11 Feb 2025 22:36 - 11 Feb 2025 22:37Aktas waor unne speuler dee neet slech waor, en boe men kontent met kos zien umtot veer gein cent hadde, meh ouch geine dee de groete maan achterin waor en leidingk gaof...Kijk eens hoe vaak Aktas mis zat bij een tegendoelpunt. Ervaring kostte ook punten dit seizoen.
idd zaot heer wel 'ns mis en waor zoeget wie Lerang destieds ( Laurent Castellana) ; af en soms good bezig en get goods laote zien, meh af en tow ouch tekort gekoume...
Iech gun häöm de transfer wel ; tesekkür ederim Arkadash / merci vreund ...en väöl suukses in Türkye ! ☺☺☺
- CatenaccioMestreech
-
- Platinum Member
-
12 Feb 2025 01:46Nu noem je me wat.
Komen beide te kort en zijn weg gegaan omdat ze te oud waren voor de O21 en niet goed genoeg voor MVV.
Er gaan helemaal geen gasten weg omdat er geen investeerders zijn? Dat omtrent de investeerders dat is is nog in volle gang.
Aktas was goed in de lucht maar voetballend hield het vaak echt niet over.
Francis, 19 jaar en heb ik voetballend al veel betere dingen zien doen dan Aktas.
Pas een drie-jarig contract getekend. Dus lekker laten spelen.
Dit seizoen is voor mij toch al gespeeld mits er een wonder gebeurd.
- LRB
-
- Platinum Member
-
12 Feb 2025 02:01Francis höbs diech geliek in, meh die 2 aandere höbbe e good kontrak gekreege in Belsj....dao weurd good en beeter betaold. Los vaan hun kwaliteite of gebrek draon.Bouchentouf en Maho zijn weg gegaan omdat ze te oud waren voor de O21 en niet goed genoeg voor MVV.
Er gaan helemaal geen gasten weg omdat er geen investeerders zijn? Dat omtrent de investeerders dat is is nog in volle gang.
Francis, 19 jaar en heb ik voetballend al veel betere dingen zien doen dan Aktas.
Pas een drie-jarig contract getekend. Dus lekker laten spelen.
Sven had ouch 3 jaor nuudig um te presteere en de Kuuper bookte ouch gein veuroetgaank...
Oets is jaore gelije ouch de haave jäögd vaan MVV nao Mopertingen gegaange umtot dao cent op taofel koume en neet wie jaommergenog bij us meh e amateurkonträkske gegeeve weurd.
Neettemin kinne veer neet klaoge umtot veer "niks te makke"höbbe op zien Huilands gezag en kontent motte zien es get doorbrik en aofdaankerkes vaan aandere klubs en nivoos.
Daan moste gaste wie Aktas laote goon veur e paar cent....
- Jim Cemint
-
- Platinum Member
-
12 Feb 2025 08:59Please Log in or Create an account to join the conversation.
- Buurke76
-
- Away
- Elite Member
-
12 Feb 2025 10:27Over Hofland kan ik niet oordelen, heb hem nog niet gezien.
Laten we de wedstrijden thuis allemaal winnen, uit blijft het nix en gun deze jongens speeltijd de komende weken.
Misschien cashen met MMAE , van de andere kant als je MMAE en TIMAS kunt behouden, een scorende spits kunt vinden dan heb je een prima aanval komend seizoen.
Middenveld met v Dessel en Klaassen (El Basri) heb je veel dynamiek. Een goeie nummer 10 (Smeets, Sleegers ???) en je middenveld staat ook. Achterin en op doel zal ervaring nodig zijn wil je de stap omhoog gaan maken.
spelers als Kleinen, Zeegers, Penders voor op de bank ook goed. Die zullen nergens anders een contract gaan krijgen en zullen blij zijn als ze bij MVV kunnen blijven.
- CatenaccioMestreech
-
- Platinum Member
-
12 Feb 2025 15:19Geen Werker of Pereira.
Doe dan nog iemand die 24/25 is en nog wel wat jaartjes voor de boeg heeft.
- Larsbak
-
- Elite Member
-
13 Feb 2025 08:41Tegelijkertijd kan het door de korte looptijd van het contract, het type club dat hem haalt (degradatiekandidaat op het tweede niveau) en de leeftijd van Aktas geen hoog bedrag zijn.
Een vervanger wordt wel erg lastig, je komt dan uit bij clubloze spelers die direct inzetbaar en wedstrijdfit zijn. Werker is dat zeker niet, want die speelde in 2023 zijn laatste wedstrijd. Ik vermoed dat, naast Hofland, Kleinen als back-up wordt gebruikt.
- Jim Cemint
-
- Platinum Member
-
13 Feb 2025 10:10 - 13 Feb 2025 10:12Jongens die nog wel wat jaartjes voor de boeg hebben, hebben we natuurlijk al met Coomans, Francis en Hofland. Ik kan me voorstellen dat MVV juist op die positie iemand met ervaring erbij wil hebben. Maar de vijver waarin je dan kunt vissen, is klein. Het moet een clubloze speler zijn.Alsjeblieft niet weer een oude koe uit de sloot.
Geen Werker of Pereira.
Doe dan nog iemand die 24/25 is en nog wel wat jaartjes voor de boeg heeft.
- opadiehard
-
- Platinum Member
-
13 Feb 2025 19:28Dat geld kunnen we niet meteen weer investeren,maar misschien gaat er wel wat naar de selectie van volgend seizoen.
Aldus letterlijk geciteerd uit DDL van rond 17 uur vanmiddag.
Daar word ook geciteerd dat Bryan Smeets de aanvoerdersband zal overnemen van Aktas zegt Hermans.
Zal wel wat gele kaarten schelen omdat een aanvoerder wel commentaar mag leveren bij de scheids..mvrgr Ampa.