Melina Luijendijk commercieel manager MVV

12 jan 2024 19:18
Duin
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 314
Meer
Melina Luijendijk commercieel manager MVV #31
Ik geloof er eerlijk gezegd helemaal niks van.
We hebben met Laura een jonge, vrouwelijke directeur die echt niet ondersteboven zal zijn van zo'n foto. Dat dit de hoofdreden voor een ontslag zal zijn lijkt me dus heel sterk.

Los van hoe je als werkgever en werknemer uit elkaar gaat is het feit dat Melina dit zo op Social Media post overigens ook een bevestiging dat zij niet geschikt is voor deze functie.
Ik had liever gezien dat ze de afgelopen maanden zichtbaar op Social Media was geweest met mooie nieuwe commerciële successen, maar verder dan 1 à 2 nietszeggende posts per maand is ze niet gekomen.

Persoonlijk denk ik dat zij niet voldeed aan de verwachtingen en de foto als argument gebruikt is om van haar af te komen.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Boschpoort, Mosae

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

12 jan 2024 19:33
MF
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 115
Meer
Melina Luijendijk commercieel manager MVV #32

Duin schreef : Ik geloof er eerlijk gezegd helemaal niks van.
We hebben met Laura een jonge, vrouwelijke directeur die echt niet ondersteboven zal zijn van zo'n foto. Dat dit de hoofdreden voor een ontslag zal zijn lijkt me dus heel sterk.

Los van hoe je als werkgever en werknemer uit elkaar gaat is het feit dat Melina dit zo op Social Media post overigens ook een bevestiging dat zij niet geschikt is voor deze functie.
Ik had liever gezien dat ze de afgelopen maanden zichtbaar op Social Media was geweest met mooie nieuwe commerciële successen, maar verder dan 1 à 2 nietszeggende posts per maand is ze niet gekomen.

Persoonlijk denk ik dat zij niet voldeed aan de verwachtingen en de foto als argument gebruikt is om van haar af te komen.


Wat een onzin. 100e reacties gelezen over dit onderwerp en iedereen is het met elkaar eens en jij komt hiermee aanzetten.. Maar goed, 98% van je berichten zijn altijd onzin.
De volgende gebruiker (s) zei dank u jovkle, Och jeh

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

12 jan 2024 19:50
Duin
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 314
Meer
Melina Luijendijk commercieel manager MVV #33

MF schreef :

Duin schreef : Ik geloof er eerlijk gezegd helemaal niks van.
We hebben met Laura een jonge, vrouwelijke directeur die echt niet ondersteboven zal zijn van zo'n foto. Dat dit de hoofdreden voor een ontslag zal zijn lijkt me dus heel sterk.

Los van hoe je als werkgever en werknemer uit elkaar gaat is het feit dat Melina dit zo op Social Media post overigens ook een bevestiging dat zij niet geschikt is voor deze functie.
Ik had liever gezien dat ze de afgelopen maanden zichtbaar op Social Media was geweest met mooie nieuwe commerciële successen, maar verder dan 1 à 2 nietszeggende posts per maand is ze niet gekomen.

Persoonlijk denk ik dat zij niet voldeed aan de verwachtingen en de foto als argument gebruikt is om van haar af te komen.


Wat een onzin. 100e reacties gelezen over dit onderwerp en iedereen is het met elkaar eens en jij komt hiermee aanzetten.. Maar goed, 98% van je berichten zijn altijd onzin.


Kun je me één resultaat noemen dat ze heeft behaald?
Want misschien heb ik dat gemist
De volgende gebruiker (s) zei dank u M-MVV

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

12 jan 2024 20:16 12 jan 2024 20:22 door LRB.
LRB
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 595
Meer
Melina Luijendijk commercieel manager MVV #34
Het heeft MVV niet gehinderd om Thal destijds aan te stellen, terwijl deze voortdurend bij Jongen en Goumand aobn 't inbieten waor...
en zijn resultaten waren in tegenstelling tot zijn praatjes en ingediende cheques nul...
En dat waren bij hem dezelfde pipo's die nu achter de bestuurstafel zitten!, the decision makers ! ;)
Tandeloose tiegers, kneins, zegk 't maar...?!

We zullen eraan moeten wennen, dat us MVV-ke een andere koers gaat varen; die betaalt bepaalt...
Of je het nu zetbazen en stromannen noemt, die de afgelopen jaar tot 2 jaar op de bühne kwamen en optraden, uiteindelijk trekken onze 2 of 3 Yanks aan de touwtjes en die zullen ook financieel en commercieel thuis "schone handen" moeten hebben/laten zien in het conservatieve Amerika...
Dao kinne noonk Bob en Leef Laura niks (mie) aon doen...

Gelukkig gaat men ons, de vaste bezoekers van de laatste 5, 10, 20, 30 jaar en meer ook niet zo doorlichten, want dan zou je een 3/4 lege Geusselt hebben ...:blush:
met 100 jaor SV-kes veur e groet deil vaan vak A en B vd AS tribuun en e sjoen deil vaan de Boschpoort ouch ...!

Mark my words:

The Times They Are a-Changin'

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

13 jan 2024 13:06
bokkesprongen
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 816
Meer
Melina Luijendijk commercieel manager MVV #35
De grootste kranten van Nederland zoals het AD als De Telegraaf open vandaag hun voorpagina met de foto van Melina Luyendijk ..........


A star is born ..........
De volgende gebruiker (s) zei dank u Mosae

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

13 jan 2024 13:56
Mienclub1902
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 723
Meer
Melina Luijendijk commercieel manager MVV #36
Wat een reclame weer voor MVV.
Als dit mvv maar geen geld gaat kosten...
Schandelijk van Mvv.
Het mislopen van tonnen NOW-gelden tijdens corona had geen consequenties voor de verantwoordelijken en een privéfoto is reden voor ontslag. Dit gaat echt te ver.
De volgende gebruiker (s) zei dank u jovkle, Hill28

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

13 jan 2024 16:16
opadiehard
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 2369
Meer
Melina Luijendijk commercieel manager MVV #37

Mienclub1902 schreef : Wat een reclame weer voor MVV.
Als dit mvv maar geen geld gaat kosten...
Schandelijk van Mvv.
Het mislopen van tonnen NOW-gelden tijdens corona had geen consequenties voor de verantwoordelijken en een privéfoto is reden voor ontslag. Dit gaat echt te ver.


Ze heeft ook zelf voor deze commotie gezorgd door toestemming te geven om de foto openbaar te laten plaatsen!
Mijn gedachte is dat er meer speelde en dat dit de bekende,,stok,,was!….mvrgr Ampa.

....
De volgende gebruiker (s) zei dank u M-MVV, Hier menier, Mosae

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

13 jan 2024 16:25
Hill28
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1352
Meer
Melina Luijendijk commercieel manager MVV #38
Nu terug inhuren en een lingeriemerk aan je binden als joofdsponsor zou geniaal zijn!
De volgende gebruiker (s) zei dank u LRB

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

13 jan 2024 19:35
LRB
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 595
Meer
Melina Luijendijk commercieel manager MVV #39

Hill28 schreef : Nu terug inhuren en een lingeriemerk aan je binden als joofdsponsor zou geniaal zijn!


Wolford ; Ontdek aangename kousen, edele lingerie, kwaliteitsaccessoires en nog veel meer !

en metein Lijnsje umduipe nao Sjaretellekke @ Tappunt :whistle:

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

13 jan 2024 19:59
LRB
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 595
Meer
Melina Luijendijk commercieel manager MVV #40

opadiehard schreef :

Mienclub1902 schreef : Wat een reclame weer voor MVV.
Als dit mvv maar geen geld gaat kosten...
Schandelijk van Mvv.
Het mislopen van tonnen NOW-gelden tijdens corona had geen consequenties voor de verantwoordelijken en een privéfoto is reden voor ontslag. Dit gaat echt te ver.


Ze heeft ook zelf voor deze commotie gezorgd door toestemming te geven om de foto openbaar te laten plaatsen!
Mijn gedachte is dat er meer speelde en dat dit de bekende,,stok,,was!….mvrgr Ampa.


"zelf voor commotie gezorgd" is lulkoek ; in welke wereld leeft iemand die zo denkt ? We leven toch niet in de jaren 50 !!!
Dit kan echt niet anno 2024.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

13 jan 2024 20:30
Mosae
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 463
Meer
Melina Luijendijk commercieel manager MVV #41
Nou delen van de wereld zijn heel conservatief. En laat MVV die nu net hebben binnen gehengeld met Amerikanen. Je weet dan toch eigenlijk al van te voren waar het heen gaat? Ik persoonlijk ( maar dat is dus persoonlijk) vind dat zoiets niet erg past in een plaatje op die positie. Net zo goed als mensen die op Wilders stemmen, schijnbaar niets hebben met gender neutraal etc. etc.Maar daar heeft half Nederland op gestemd (heel veel Maastrichtenaren) Is dat dan wel anno 2024? Nee zo conservatief als de pest. Half Nederland is niet eens 2024 minded. En nu opeens, staat een dame (commercieel manager)in lingerie en moet het allemaal kunnen. Maar goed, respect, ieder zijn mening. Barst maar los.
De volgende gebruiker (s) zei dank u opadiehard, bokkesprongen, Hier menier, LRB

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

13 jan 2024 20:39
FatyPapy1990
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 181
Meer
Melina Luijendijk commercieel manager MVV #42
“Walk & don”t look back “


WIE wordt de nieuwe commercieel manager?
Hoogste tijd voor een Belg in deze functie (naast Ronny):
Een Belgisch of Duits (abdij) beer op us tennu zie ik wel zitten (maar dan moeten we ons wel beter gaan gedragen :-) )
* Blauwe Chimay.
* Delirium Tremens.
* Boon Kriek.
* Westmalle Tripel.
* Cantillon-Geuze.
* XX Bitter.
* duvel.
* Vrede God.
* Orval
* Malheur
* Bernard
* Andechser

ps Die Spaanse trainer met zijn mond kus werd ook de laan uitgestuurd en Mark Overmars wacht een schorsing?
denk dat de Fifa Uefa KBVB KNVB etc dit niet meer willen....na verder beraad.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

13 jan 2024 20:48 13 jan 2024 20:49 door Hill28.
Hill28
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1352
Meer
Melina Luijendijk commercieel manager MVV #43
Dat Laura van Leeuwen hier niks van zegt/niet opkomt voor Melina verbaast me wel. Tenzij de foto niet de echte reden van vertrek is, maar dan zou MVV dat moeten ophelderen als de foto niet de reden is.
Maar ik blijf erbij met aandacht kun je altijd je voordeel doen. Misschien kan ze volgende keer subtiel een gadget meenemen op de foto en spelen we komend jaar met EasyToys op de borst ;)

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

13 jan 2024 20:54 13 jan 2024 21:04 door LRB.
LRB
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 595
Meer
Melina Luijendijk commercieel manager MVV #44

Mosae schreef : Nou delen van de wereld zijn heel conservatief. En laat MVV die nu net hebben binnen gehengeld met Amerikanen. Je weet dan toch eigenlijk al van te voren waar het heen gaat? Ik persoonlijk ( maar dat is dus persoonlijk) vind dat zoiets niet erg past in een plaatje op die positie. Net zo goed als mensen die op Wilders stemmen, schijnbaar niets hebben met gender neutraal etc. etc.Maar daar heeft half Nederland op gestemd (heel veel Maastrichtenaren) Is dat dan wel anno 2024? Nee zo conservatief als de pest. Half Nederland is niet eens 2024 minded. En nu opeens, staat een dame (commercieel manager)in lingerie en moet het allemaal kunnen. Maar goed, respect, ieder zijn mening. Barst maar los.


Klopt en voor een groot deel heb je gelijk qua conservatisme, maar betekent niet dat het OK is.

Stemmen hier zijn voor een groot gedeelte proteststemmen, lijkt me .
Was het niet eerst dat de SP die een decennia geleden ontzettend veel zetels kreeg (20 of zo meen ik ) en gingen die stemmen niet later bij de volgende verkiezing naar Venlo's "Indo" Geertje en nu naar de opvolgerster van boer Koekoek..?
Maar laten we beter niet afdwalen naar de politiek.

Het zou jammer zijn als de Amerikanen ( als ze er achter zitten) alles moeten , zouden bepalen wat hier gebeurd.
Niettemin kun je er over discussiëren of het handig was, maar ik wil wel eens zien als deze dame enkele miljoenen had binnen gehengeld of men dan ook zo "rücksichtslos, ohne wenn und aber" haar ontslag had gegeven....

Core business is dat er geld binnen moet komen en op 't veld weer iets getoond wordt dat ons een glimlach terug geeft !
De volgende gebruiker (s) zei dank u Mosae

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

13 jan 2024 21:31 13 jan 2024 21:31 door Mosae.
Mosae
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 463
Meer
Melina Luijendijk commercieel manager MVV #45
Oké LRB, ben het eens met je antwoord. Verder jammer dat het allemaal hierover gaat. Ze had misschien beter kunnen wachten tot carnaval (:

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.378 seconden