>
Ontvangen bedankjes 479
Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.
Duin schreef : Ik geloof er eerlijk gezegd helemaal niks van.
We hebben met Laura een jonge, vrouwelijke directeur die echt niet ondersteboven zal zijn van zo'n foto. Dat dit de hoofdreden voor een ontslag zal zijn lijkt me dus heel sterk.
Los van hoe je als werkgever en werknemer uit elkaar gaat is het feit dat Melina dit zo op Social Media post overigens ook een bevestiging dat zij niet geschikt is voor deze functie.
Ik had liever gezien dat ze de afgelopen maanden zichtbaar op Social Media was geweest met mooie nieuwe commerciële successen, maar verder dan 1 à 2 nietszeggende posts per maand is ze niet gekomen.
Persoonlijk denk ik dat zij niet voldeed aan de verwachtingen en de foto als argument gebruikt is om van haar af te komen.
MF schreef :
Duin schreef : Ik geloof er eerlijk gezegd helemaal niks van.
We hebben met Laura een jonge, vrouwelijke directeur die echt niet ondersteboven zal zijn van zo'n foto. Dat dit de hoofdreden voor een ontslag zal zijn lijkt me dus heel sterk.
Los van hoe je als werkgever en werknemer uit elkaar gaat is het feit dat Melina dit zo op Social Media post overigens ook een bevestiging dat zij niet geschikt is voor deze functie.
Ik had liever gezien dat ze de afgelopen maanden zichtbaar op Social Media was geweest met mooie nieuwe commerciële successen, maar verder dan 1 à 2 nietszeggende posts per maand is ze niet gekomen.
Persoonlijk denk ik dat zij niet voldeed aan de verwachtingen en de foto als argument gebruikt is om van haar af te komen.
Wat een onzin. 100e reacties gelezen over dit onderwerp en iedereen is het met elkaar eens en jij komt hiermee aanzetten.. Maar goed, 98% van je berichten zijn altijd onzin.
Mienclub1902 schreef : Wat een reclame weer voor MVV.
Als dit mvv maar geen geld gaat kosten...
Schandelijk van Mvv.
Het mislopen van tonnen NOW-gelden tijdens corona had geen consequenties voor de verantwoordelijken en een privéfoto is reden voor ontslag. Dit gaat echt te ver.
Hill28 schreef : Nu terug inhuren en een lingeriemerk aan je binden als joofdsponsor zou geniaal zijn!
opadiehard schreef :
Mienclub1902 schreef : Wat een reclame weer voor MVV.
Als dit mvv maar geen geld gaat kosten...
Schandelijk van Mvv.
Het mislopen van tonnen NOW-gelden tijdens corona had geen consequenties voor de verantwoordelijken en een privéfoto is reden voor ontslag. Dit gaat echt te ver.
Ze heeft ook zelf voor deze commotie gezorgd door toestemming te geven om de foto openbaar te laten plaatsen!
Mijn gedachte is dat er meer speelde en dat dit de bekende,,stok,,was!….mvrgr Ampa.
Mosae schreef : Nou delen van de wereld zijn heel conservatief. En laat MVV die nu net hebben binnen gehengeld met Amerikanen. Je weet dan toch eigenlijk al van te voren waar het heen gaat? Ik persoonlijk ( maar dat is dus persoonlijk) vind dat zoiets niet erg past in een plaatje op die positie. Net zo goed als mensen die op Wilders stemmen, schijnbaar niets hebben met gender neutraal etc. etc.Maar daar heeft half Nederland op gestemd (heel veel Maastrichtenaren) Is dat dan wel anno 2024? Nee zo conservatief als de pest. Half Nederland is niet eens 2024 minded. En nu opeens, staat een dame (commercieel manager)in lingerie en moet het allemaal kunnen. Maar goed, respect, ieder zijn mening. Barst maar los.