Melina Luijendijk commercieel manager MVV

13 jan 2024 21:32
Dylan
Senior Boarder
Senior Boarder
Berichten: 40
Meer
Melina Luijendijk commercieel manager MVV #46

LRB schreef :
Wolford ; Ontdek aangename kousen, edele lingerie, kwaliteitsaccessoires en nog veel meer !

en metein Lijnsje umduipe nao Sjaretellekke @ Tappunt :whistle:


V'r kinne beter Onlyfans es sponsor strikken. Of t noe vaör, achter, boove, oonder, inter of extern is, MVV liet zich constant vaan alle kante neije.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

14 jan 2024 08:17
Boschpoort
Administrator
Administrator
Berichten: 1915
Meer
Melina Luijendijk commercieel manager MVV #47
Ik blijf me verbazen over het feit dat bijna iedereen hier het verhaal van Melina voor waar aanneemt.

Iedereen mag in zijn vrije tijd dragen wat hij/zij wil en als de persoon daar foto’s van openbaar maakt mag iedereen daar iets van vinden.
Maar de MENING van een individu is nooit de reden van een ontslag. In dit geval denk ik dat Melina geen arbeidsovereenkomst had want dan was er wel een regeling getroffen. En in de vaststelling van zo’n regeling staat standaard een bepaling dat partijen zich niet zullen uitlaten over de reden van het ontslag en geen negatieve uitlatingen over de ander zal doen.

Het feit dat zij dit verhaal zo op internet plempt is voor mij een teken dat ze niet bepaald professioneel is. Gelukkig is MVV beschaafder door er niet op te reageren en niet met modder terug te gooien. Ik denk dat zij gewoon niet paste bij onze club. Beetje treurig dat dit op deze manier de wereld in geholpen wordt.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Ben Salemans, opadiehard, peeke, M-MVV, Hier menier

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

14 jan 2024 10:29
Lassie80
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 220
Meer
Melina Luijendijk commercieel manager MVV #48
Bijzonder verhaal dit...Mocht het verhaal kloppen dat ze o.b.v. de foto is moeten stoppen, vind ik dat waanzin. Maar goed, zoals Boschpoort aangeeft vermoed ik ook niet dat dat het hele verhaal zal zijn.

Wat ik verder opvallend vind is het verhaal van Laura van Leeuwen tijdens het L1 voetbaldiner. Zij bracht het vertrek van Luijendijk als gepland: ze zou 4/5 maanden een fundament leggen voor de commerciële activiteiten. Haar job zat er nu op en een nieuw commercieel persoon werd nu gezocht (en nagenoeg gevonden) om hier verder mee aan de slag te gaan.

Met de Amerikaanse partner aan boord zou ik verwachten dat deze vooral ook op commercieel gebied expertise zou kunnen leveren. Een commercieel plan uitgevoerd door lokale/regionale medewerkers die de connectie met bedrijven & supporters makkelijker (dan Amerikanen) kunnen maken.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

14 jan 2024 10:30 14 jan 2024 10:34 door webmastersfm.
webmastersfm
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 548
Meer
Melina Luijendijk commercieel manager MVV #49
Er zijn wel degelijk machtspelletjes gespeeld door enkele individuen, en deze foto is wel degelijk onderwerp geweest van interne discussie. Of ze nou voldeed of niet. Dat laat ik in het midden. Dat kan. Maar er was discussie over. En als er geen vaststellingsovereenkomst (ze was zzp'er) was met haar is MVV vrij om de ongelofelijke schade in de media te herstellen. Daar kan geen toiletblok tegen roda tegenop. Maar als dat je stok was en überhaupt een issue die de organisatie deed splijten dan vraag ik me echt af wie hier nou professioneel handelde.
De volgende gebruiker (s) zei dank u jovkle

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

14 jan 2024 11:56 14 jan 2024 12:12 door Zicco.
Zicco
Fresh Boarder
Fresh Boarder
Berichten: 12
Meer
Melina Luijendijk commercieel manager MVV #50
Laura wilde Melina helemaal niet weg hebben dus het lijkt mij sterk dat haar functioneren hierin een rol speelt.

Feit is dat Laura gewoon zwaar onder druk is gezet, hier uiteindelijk voor gezwicht is en dat MVV al wekenlang worstelt hoe ze hier mee om moeten gaan aangezien deze hele situatie al in november bekend was.

Nee Boschpoort, deze vrouw wordt onrecht aangedaan en omdat MVV met niks naar buiten komt heeft ze gekozen om zelf haar verhaal te doen om speculaties over haar functioneren te voorkomen. In mijn ogen heeft dat niks met onprofessioneel handelen te maken maar is dit gewoon iemand die opkomt voor haar eigen belang tegenover haar ex werkgever die haar zwaar heeft laten vallen.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Sjotelsplak, jovkle

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

14 jan 2024 12:55
Duin
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 314
Meer
Melina Luijendijk commercieel manager MVV #51

Boschpoort schreef : Ik blijf me verbazen over het feit dat bijna iedereen hier het verhaal van Melina voor waar aanneemt.

Iedereen mag in zijn vrije tijd dragen wat hij/zij wil en als de persoon daar foto’s van openbaar maakt mag iedereen daar iets van vinden.
Maar de MENING van een individu is nooit de reden van een ontslag. In dit geval denk ik dat Melina geen arbeidsovereenkomst had want dan was er wel een regeling getroffen. En in de vaststelling van zo’n regeling staat standaard een bepaling dat partijen zich niet zullen uitlaten over de reden van het ontslag en geen negatieve uitlatingen over de ander zal doen.

Het feit dat zij dit verhaal zo op internet plempt is voor mij een teken dat ze niet bepaald professioneel is. Gelukkig is MVV beschaafder door er niet op te reageren en niet met modder terug te gooien. Ik denk dat zij gewoon niet paste bij onze club. Beetje treurig dat dit op deze manier de wereld in geholpen wordt.


Dank je Boschpoort.
Fijn dat jij dit wel mag en kunt schrijven zonder als troll of weet ik wat niet allemaal afgeschilderd te worden.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

14 jan 2024 15:52 14 jan 2024 15:53 door Sjotelsplak.
Sjotelsplak
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1156
Meer
Melina Luijendijk commercieel manager MVV #52

Zicco schreef : Laura wilde Melina helemaal niet weg hebben dus het lijkt mij sterk dat haar functioneren hierin een rol speelt.

Feit is dat Laura gewoon zwaar onder druk is gezet, hier uiteindelijk voor gezwicht is en dat MVV al wekenlang worstelt hoe ze hier mee om moeten gaan aangezien deze hele situatie al in november bekend was.

Nee Boschpoort, deze vrouw wordt onrecht aangedaan en omdat MVV met niks naar buiten komt heeft ze gekozen om zelf haar verhaal te doen om speculaties over haar functioneren te voorkomen. In mijn ogen heeft dat niks met onprofessioneel handelen te maken maar is dit gewoon iemand die opkomt voor haar eigen belang tegenover haar ex werkgever die haar zwaar heeft laten vallen.

De stilte van ons bestuur (Marcel Jöris) zegt genoeg. Na het praotkaffee is hij er als de kippen bij om zijn 'slechte overkomen' via via op dit forum te herstellen. Wanneer er echt nood aan de man is (damage control in de landelijke media) dan is hij nergens te bekennen.

Zeg miech wee, wint nog vaan M-V-V . Heejaa Heejaa Hoo.
Geine mie , gelukkig nondepie ,ver geve ut neet mie cadoo!
De volgende gebruiker (s) zei dank u Zicco

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

14 jan 2024 15:59
CatenaccioMestreech
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 566
Meer
Melina Luijendijk commercieel manager MVV #53
Na al die negatieve aandacht in de media verwacht je op zijn minst toch een persbericht met hoe het zit.
Al is het alleen voor de supporters die willen weten hoe het zit.
Misschien komt dit nog maar als je dit een paar dagen na het hele media circus doet, dan heeft dat pers-bericht al helemaal geen impact meer.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

15 jan 2024 09:54
Frank Salemans
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 764
Meer
Melina Luijendijk commercieel manager MVV #54
Ach, dat weet ik nog zo net niet. Als je in een vlek gaat wrijven wordt die meestal nog groter. Stel MVV reageert met het bericht dat Luijendijk mede ontslagen is omdat de bereikte resultaten ook tegenvielen? Dan krijg je weer berichten dat het onbehoorlijk is om iemand te bekritiseren die zich nog moeilijk kan verdedigen.Er zal heus meer aan de hand zijn geweest dan alleen die foto. Maar ik zou zeggen: laat het rusten voor je het nog erger maakt.
De volgende gebruiker (s) zei dank u M-MVV

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

15 jan 2024 16:59
De Zwarte Vogel
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 923
Meer
Melina Luijendijk commercieel manager MVV #55

Frank Salemans schreef : Maar ik zou zeggen: laat het rusten voor je het nog erger maakt.

Dat is nog eens verstandige taal!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

16 jan 2024 10:06
Buurke76
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 171
Meer
Melina Luijendijk commercieel manager MVV #56
Laten we ons druk maken om de spelers, toch niet om iemand die op kantoor zit en niemand ooit heeft ontmoet.

Benieuwd of Livragoal :woohoo: vrijdag ook weer gaat scoren.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.325 seconden