Andréa Librici

22 jan 2024 19:18 22 jan 2024 19:19 door Jim Cemint.
Jim Cemint
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 805
Meer
Onderwerp Auteur
Andréa Librici #1
Volgens Belgische media komt Andrea Librici van STVV naar MVV.

www.voetbalbelgie.be/artikel/librici-ruilt-stvv-voor-mvv

Verstuurd vanaf mijn SM-A528B met Tapatalk
De volgende gebruiker (s) zei dank u Frank Salemans

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

22 jan 2024 19:26 23 jan 2024 18:41 door Ben Salemans.
Frank Salemans
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 764
Meer
Andréa Librici #2
STVV leende vorig seizoen Jarne Steuckers en Rein Van Helden aan MVV uit. De Nederlandse tweedeklasser voegt nu Andrea Librici aan de kern toe. De 19-jarige Luikenaar lag nog een half jaar onder contract in Sint-Truiden. Die verbintenis werd in onderling overleg verbroken.

De voormalige jeugdspeler van FC Herstal en CS Visé belandde in 2014 bij STVV. Hij trok in 2019 naar de jeugd van OH Leuven en keerde twee jaar later naar de Kanaries terug.

Bernd Hollerbach liet Andrea Libric op 30 juli 2022 acht minuten opdraven in een uitmatch tegen AA Gent. Hij zat nog negen keer in de wedstrijdkern en mocht twintig minuten meedoen in een bekermatch tegen FC Meux. Thorsten Fink liet Librici alleen in actie komen in oefenwedstrijden

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

23 jan 2024 15:16 23 jan 2024 18:38 door Ben Salemans.
Boschpoort
Administrator
Administrator
Berichten: 1915
Meer
Andréa Librici #3
Het persbericht van vandaag:

Andréa Librici naar MVV Maastricht

Andréa Librici sluit per direct aan bij MVV Maastricht. De 19-jarige speler Komt op amateurbasis over van STVV, de club waar MVV vorig seizoen Rein van Helden en Jarne Steuckers van huurden. “Ik heb informatie bij Rein en Jarne ingewonnen. Zij waren heel enthousiast over MVV. Dus kan niet wachten om in Maastricht aan de slag te gaan”, aldus Andréa Librici die tekent tot het einde van dit seizoen voor de club uit De Geusselt.

Librici ging in 2021 van de jeugdopleiding van OH Leuven naar STVV. In Het seizoen 2022-2023 werd hij onderdeel van het eerste team. Op 30 Juli 2022 debuteerde hij bij STVV 1 en ook dit seizoen maakt hij deel uit van de brede selectie van STVV 1. “Een talentvolle speler die op meerdere plekken inzetbaar is”, zegt technisch manager Ronny van Geneugden.
De volgende gebruiker (s) zei dank u bokkesprongen

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

23 jan 2024 18:50
Mosae
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 463
Meer
Andréa Librici #4
Aanvallende of verdedigende speler?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

23 jan 2024 20:50
Sjonnie
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1159
Meer
Andréa Librici #5

Mosae schreef : Aanvallende of verdedigende speler?




Middenvelder die ook voorin uit te voeten kan .

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

23 jan 2024 20:52
CatenaccioMestreech
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 566
Meer
Andréa Librici #6

Mosae schreef : Aanvallende of verdedigende speler?


Multifunctioneel.
De flanken maar ook op het middenveld.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

24 jan 2024 09:22
Mosae
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 463
Meer
Andréa Librici #7
Oké dat lijkt dus meer op een nr.10. Altijd fijn om erbij te hebben.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

24 jan 2024 10:34
Boredass
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1240
Meer
Andréa Librici #8

Mosae schreef : Oké dat lijkt dus meer op een nr.10. Altijd fijn om erbij te hebben.


Inderdaad , de nr 10 positie is dunbezet.......


Las overigens ook dat Baud Terwingen weg is ( naar Tongeren)
Libreci kan zijn positie overnemen in de selectie, .maar verwacht wel dat hij meer speelkansen gaat krijgen

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

24 jan 2024 11:31
opadiehard
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 2369
Meer
Andréa Librici #9
Dat Baud uiteindelijk vertrokken is was eigenlijk wel te verwachten hij maakte geen minuten dus was deze een logische stap.
Ik wens hem veel succes en anderen jongeren krijgen nu meer speelminuten en zullen dan eventueel een meerwaarde voor de selectie gaan betekenen.
Hopenlijk worden er deze en begin volgende week nog spelers aangetrokken om de selectie te versterken en te verbreden.
Na het afhaken van Braken en Lieder ga ik ervan uit dat er ook nog een ervaren nr 10 bij komt of is dat ,,ijdele,,hoop?,..mvrgr Ampa.

....

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

24 jan 2024 14:39
Sjappie
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 606
Meer
Andréa Librici #10
Schrijf dat maar op je buik, als er ook nog problemen zijn om de stadionhuur te betalen zal een extra speler al helemaal niet mogelijk zijn.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

24 jan 2024 18:39 24 jan 2024 18:47 door opadiehard.
opadiehard
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 2369
Meer
Andréa Librici #11

Sjappie schreef : Schrijf dat maar op je buik, als er ook nog problemen zijn om de stadionhuur te betalen zal een extra speler al helemaal niet mogelijk zijn.


Ik plaatste mijn post over die nr 10 voor dat alle commotie omtrent de financiële ellende vanmiddag bekend werd gemaakt!
Ik snap ook wel dat er niet echt een geroutineerde nr 10 aangetrokken word nu de financiële malaise openbaar is gemaakt.
En zullen we blij moeten zijn als er al wat aangetrokken word in de vorm van speler(s) met een amateur contract dat is niet zo moeilijk uit te typen met die wetenschap!…mvrgrAmpa.

Ps die ervaren nr 10 kan er ook nog altijd komen…..juist met een amateur contract net als Mart
Ieder die een amateur contract bij ff Eindhoven verkoos boven MVV.

....
De volgende gebruiker (s) zei dank u Jacques

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

26 jan 2024 09:43 26 jan 2024 12:36 door Ben Salemans.
Jim Cemint
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 805
Meer
Onderwerp Auteur
Andréa Librici #12
Is het een aanvaller of een middenvelder vroegen velen zich af. Verberne ziet hem als back up voor Tim Zeegers op de rechtsback positie.

Maurice in DDL:
„Hij is wat mij betreft de back-up van Tim Zeegers. Andréa is een back die voor aanvallende impulsen kan zorgen. Hij heeft bij de selectie van Sint-Truiden gezeten en is fit genoeg om vrijdag mee te gaan naar Eindhoven. Het is alleen nog niet zeker of hij dan ook speelgerechtigd is.”
De volgende gebruiker (s) zei dank u Mosae

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

14 apr 2024 07:39 14 apr 2024 07:51 door opadiehard.
opadiehard
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 2369
Meer
Andréa Librici #13
Andrea is ook na dit seizoen nog drie jaar aan MVV verbonden,heugelijk nieuws toch!
Bron: Andrea zelf :applaus:…mvrgr Ampa.

....
De volgende gebruiker (s) zei dank u Ben Salemans, Jacques, jasonke7

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

14 apr 2024 09:07
Jacques
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 3815
Meer
Andréa Librici #14
Dat zou uitstekend nieuws zijn, hij is een grote versterking gebleken. Niet alleen in directe zin door zelf goed te spelen, maar Slegers lijkt ook bevrijd met Andrea in zijn rug.

Van Geneugden is wat mij betreft een top vakman en ik hoop dat hij de komende bezuinigingsdrift overleeft. Ik las laatst iemand die riep dat hij ook maar weg moest, ik vraag me echt af wat die mensen dan zien wat ik niet zie. Of wat ik zie dat die mensen niet zien. Ik denk dat Van Geneugden zijn salaris dubbel en dwars terugverdient.

You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Ben Salemans, opadiehard, Sjonnie, Tuor, jovkle, Kloeteklaos, Gianni Bruno, Mosae

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.347 seconden