Nieuwe trainer(s) MVV

16 mei 2024 16:45
Dary66
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 83
Meer
Onderwerp Auteur
Nieuwe trainer(s) MVV #1
Ik weet niet of ik het hier goed plaats, maar ik vind het vreemd dat we nergens iets terug lezen over de nieuwe trainer. Zou wel eens willen weten hoe er hier over gedacht word en wie het gaat worden!
Ps. Als dit niet de juiste plek is voor een discussie dan gooi hem maar eraf

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

16 mei 2024 16:48
CatenaccioMestreech
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 673
Meer
Nieuwe trainer(s) MVV #2
Ik ga er van uit dat dat Hermans onze hoofdcoach word komend jaar.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Jacques, jovkle

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

16 mei 2024 22:10
Jacques
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 3881
Meer
Nieuwe trainer(s) MVV #3
Toevallig vandaag nog maar eens het gerucht gehoord dat MVV inderdaad ver is met Hermans. Maar goed datzelfde hoorde je maanden geleden ook al.


Ik heb zelf 200 keer liever Hermans dan een standaard trainerscarroussel-trainer als Bob Peeters, Boessen, Hofland. Liever onbekend met potentieel om goed te zijn dan bewezen middelmaat.
En volgens de geruchten is Hermans in de praktijk toch al de tactisch sterke man achter Verberne. Mocht Hermans wat minder zijn als pure motivator, zet er dan een assistent naast die op dat vlak goed is.

You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Sjonnie, jovkle, itsman, bokkesprongen, Mosae

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

16 mei 2024 22:43
CatenaccioMestreech
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 673
Meer
Nieuwe trainer(s) MVV #4

Jacques schreef : Toevallig vandaag nog maar eens het gerucht gehoord dat MVV inderdaad ver is met Hermans. Maar goed datzelfde hoorde je maanden geleden ook al.


Ik heb zelf 200 keer liever Hermans dan een standaard trainerscarroussel-trainer als Bob Peeters, Boessen, Hofland. Liever onbekend met potentieel om goed te zijn dan bewezen middelmaat.
En volgens de geruchten is Hermans in de praktijk toch al de tactisch sterke man achter Verberne. Mocht Hermans wat minder zijn als pure motivator, zet er dan een assistent naast die op dat vlak goed is.


Precies, vaker gehoord dat Hermans de taktische spil was.
Dus zet er nog een leuke assistent bij en dan wil ik het wel eens zien.
Trainers als: Grim, Peeters en Boessen daar zit ik persoonlijk ook niet echt op te wachten.

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

17 mei 2024 12:45
Roei baank
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 909
Meer
Nieuwe trainer(s) MVV #5
Hermans trainer met co trainer Carsten Wissing. Trainer van 1.FC Düren dit seizoen en nu zoekende naar een nieuw uitdaging.
Een jeugdig vakman die veel kennis heeft van het aanwezige talent in NRW, een van de oprichters van www.socceruniversity.net , en een interessant netwerk welk voor MVV een welkome aanvulling zou zijn.

Observateur foot Euregio

"Supporter MVV Maastricht est un acte de résistance"
De volgende gebruiker (s) zei dank u jovkle

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

17 mei 2024 12:59
Buurke76
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 214
Meer
Nieuwe trainer(s) MVV #6
Komend seizoen zal de basis gelegd gaan worden voor de toekomst, dan kun je beter iemand voor de groep hebben staan die het vertrouwen heeft van de 'basis' als Hermans waarbij het afbreukrisico erg klein is.
Nu een nieuw iemand voor de groep zetten waarbij het afwachten is welke spelers er op het veld staan lijkt me geen goede zet.

laat Hermans komend seizoen de basis op orde maken en van daar uit kun je gaan bouwen met hem als eventuele assistent in de toekomst mocht alles zo gaan als we allemaal van dromen en op papier staat.

Vanaf de tribunes zal er ook geen gezeik zijn op iemand als Hermans mocht het minder gaan (net als Verberne). Nette rustige man zonder kapsones , gedoe zoals (Usta/Wels)
De volgende gebruiker (s) zei dank u jovkle, MVVgirl , CatenaccioMestreech

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

17 mei 2024 13:15
opadiehard
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 2454
Meer
Nieuwe trainer(s) MVV #7

Buurke76 schreef : Komend seizoen zal de basis gelegd gaan worden voor de toekomst, dan kun je beter iemand voor de groep hebben staan die het vertrouwen heeft van de 'basis' als Hermans waarbij het afbreukrisico erg klein is.
Nu een nieuw iemand voor de groep zetten waarbij het afwachten is welke spelers er op het veld staan lijkt me geen goede zet.

laat Hermans komend seizoen de basis op orde maken en van daar uit kun je gaan bouwen met hem als eventuele assistent in de toekomst mocht alles zo gaan als we allemaal van dromen en op papier staat.

Vanaf de tribunes zal er ook geen gezeik zijn op iemand als Hermans mocht het minder gaan (net als Verberne). Nette rustige man zonder kapsones , gedoe zoals (Usta/Wels)


Zou in vele opzichten natuurlijk een mooie,,oplossing,,zijn vooral ook omtrent dat netwerk.
En ik zou helemaal achter het feit staan als Hermans eerste coach zou worden,hij kent de selectie en wat er bij de 021 speelt
Heeft eerder al de boot afgehouden bij Fortuna….mvrgr Ampa.

....
De volgende gebruiker (s) zei dank u jovkle, De Zwarte Vogel, Buurke76, Mosae

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

27 mei 2024 07:25 27 mei 2024 11:20 door Ben Salemans.
Buurke76
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 214
Meer
Nieuwe trainer(s) MVV #8
www.denieuwestermaastricht.nl/edwin-hermans-nieuwe-trainer-mvv/

Edwin Hermans (50) wordt de nieuwe hoofdcoach van MVV. Hermans gaat samen met Davy Heymans een duo vormen. Dat heeft De Nieuwe Ster uit betrouwbare bron vernomen.

Zowel Hermans als Heymans kwamen in de zomer van 2022 naar MVV. Hermans was al de tweede man achter de vertrokken trainer Maurice Verberne, die erin slaagde MVV sportief boven zijn begroting te laten presteren. Heymans was tot nu toe fulltime jeugdtrainer bij de MVV Academy.

Bert van Marwijk, nauw betrokken bij de MVV Academy, wordt commissaris bij MVV.

Pijlers
Van het nieuwe duo wordt gezegd dat ze beiden goed liggen bij de spelersselectie, zowel bij de hoofdmacht van MVV als bij de jeugdelftallen. Voor de doorstroming van de jeugd naar het eerste elftal is de aanstelling van Hermans en Heymans (die de analyses maakt) goed nieuws. Het zal de aantrekkelijkheid van de jeugdacademie vergroten. Ook de benoeming van Van Marwijk in de raad van commissarissen is goed nieuws voor de jeugdacademie. Van Marwijk gelooft heilig in het opleiden en door laten stromen van jong talent, als een van de pijlers onder het nieuwe MVV.

Contract
In juni 2022 berichtte MVV dat Edwin Hermans in Maastricht aan de slag gaat als assistent-trainer van Maurice Verberne. Daarnaast wordt hij hoofdtrainer/coördinator bij enkele teams van de MVV Academy. Hij tekende een contract voor de duur van drie jaar.

Promotie
Edwin Hermans is een oude bekende in Maastricht. Hij speelde in het verleden twee seizoenen bij MVV Maastricht. Van 1995 tot 1997 verdedigde hij de kleuren van de club én promoveerde met de Sterrendragers. Hij kwam totaal tot 65 wedstrijden bij MVV. Daarnaast was hij in Maastricht al eens eerder bijna vier jaar assistent-trainer en wel in de periode René Trost.

Scoren
Hermans speelde in zijn carrière nog bij FC Volendam, FC Eindhoven, Fortuna Sittard en Willem II. In de eredivisie en eerste divisie speelde hij uiteindelijk 375 wedstrijden. Hij scoorde vijf maal, twee keer namens MVV.

Cultuur
“Er wacht mij een echte uitdaging. Maar mooi is te zien dat de club nu een echte voetbalvisie heeft. Zo kan er bij MVV eindelijk een cultuur ontstaan waar het profvoetbal van af gaat spatten”, zei Hermans twee jaar geleden.

Ervaring
Technisch manager Ronny van Geneugden was twee jaar geleden al blij met de stap die Edwin Hermans maakte. “Het straalt veel vertrouwen richting club uit als iemand zijn vaste baan opzegt om bij MVV Maastricht aan de slag te gaan. En met Edwin halen we een Maastrichtenaar in huis die over veel ervaring beschikt. Zowel op als naast het veld.”

Heymans
Heymans werd in 2022 coördinator van de U16 en U14 talenten en combineert deze functie met het hoofdtrainerschap van de U16. Gelet op zijn ervaring wordt hij ook leercoach voor de jonge coaches in de MVV Academy die aan het begin staan van hun trainerscarrière, zo rapporteerde MVV in 2022.

DNA
Na zijn actieve voetbalcarrière ging Heymans aan de slag als trainer. Zo was hij actief bij Bregel Sport, Lommel SK, Sint Truiden, Beerschot en SK Tongeren. Met Davy Heymans haalt MVV opnieuw een oude bekende terug naar de Geusselt, iemand die het DNA van de club door en door kent. “MVV heeft precies de visie over jeugd, die mij ook voorstaat. Investeren in eigen jeugd in de eigen regio. Heel herkenbaar voor mij. Want MVV heeft in mijn eigen carrière ook zodanig geïnvesteerd dat ik vanuit de A-jeugd uiteindelijk naar het eerste team heb kunnen doorgroeien”, kijkt de in Zutendaal woonachtige Davey Heymans terug. “Ik heb de jeugd al aan het werk gezien. Ik moet zeggen, er zitten veel goede spelers tussen. Onze taak om ze door te ontwikkelen en door te laten groeien. Dat gaat zeker lukken!”

Ron Elsen, manager MVV Academy, in 2022: “Davy Heymans brengt een mooi profiel mee, dat prima past in de visie én de verandering van de MVV Academy.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Jacques, bokkesprongen, CatenaccioMestreech

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

27 mei 2024 11:08
Sjappie
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 624
Meer
Nieuwe trainer(s) MVV #9
www.mvv.nl/nieuws/wie-wordt-de-nieuwe-tr...r-van-mvv-maastricht

Al weken gonzen de nodige namen door de Geusselt als het gaat om de nieuwe trainer van MVV Maastricht. Maar wie wordt het nu??
Klik HIER voor de video.

Mensen wat lekker maken, maar de presentatie is morgen..

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

27 mei 2024 14:53
Mithrandir
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 131
Meer
Nieuwe trainer(s) MVV #10

Sjappie schreef : www.mvv.nl/nieuws/wie-wordt-de-nieuwe-tr...r-van-mvv-maastricht

Al weken gonzen de nodige namen door de Geusselt als het gaat om de nieuwe trainer van MVV Maastricht. Maar wie wordt het nu??
Klik HIER voor de video.

Mensen wat lekker maken, maar de presentatie is morgen..


Je kan ook over alles wat te zeuren hebben..

Prima filmpje, ziet er leuk uit.

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

28 mei 2024 17:25
Maosbrögk
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 917
Meer
Nieuwe trainer(s) MVV #11
Heel veel succes Edwin!
Weet hoe het is om kampioen te worden met MVV. Die ervaring heeft lang niet iedereen ;)

Op 1limburg staat een uitgebreid interview met hem. Verkoopt zich prima en komt heel rustig en gedreven over.
https://www.l1nieuws.nl/sport/2661513/hermans-nieuwe-mvv-coach-geleerd-van-van-marwijk-en-bosz

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

18 juni 2024 14:27 18 juni 2024 17:02 door Ben Salemans.
Boschpoort
Administrator
Administrator
Berichten: 1954
Meer
Nieuwe trainer(s) MVV #12
PERSBERICHT
18 juni 2024

MVV completeert staf met Heymans en Oste

De technische staf van MVV voor het nieuwe seizoen is rond. Waar eerder Edwin Hermans werd vastgelegd als nieuwe hoofdtrainer, zijn nu Davy Heymans en Gerry Oste gestrikt als assistent en keeperstrainer.

De 45-jarige Heymans was ook vorig seizoen al actief als assistent, toen nog samen met Edwin Hermans met Maurice Verberne als hoofdtrainer. Daarnaast trainde Heymans de U21 van MVV. Nu wordt hij fulltime assistent.

Gerry Oste (52 jaar) begint aan zijn derde jaar als keeperstrainer. Technisch manager Ronny van Geneugden: “Het trio Hermans, Heymans en Oste kent elkaar en vult elkaar aan. We zijn er daarom blij om dat we ze alle drie aan MVV hebben kunnen binden en we zijn vol vertrouwen dat ze samen met de spelersgroep weer aansprekend voetbal op de mat gaan leggen.”

Wat de spelersgroep betreft is Van Geneugden volop in gesprek met mogelijke versterkingen. “We zitten natuurlijk met de Whoa-procedure. Het zou niet netjes zijn om volop nieuwe spelers te presenteren terwijl schuldeisers van hun vordering af moeten zien. Maar binnen de vrijgekomen salarisruimte willen we toch al het maximale doen nu want rondom de eerste training willen we de selectie zo goed mogelijk hebben staan. Ik verwacht snel enkele nieuwe namen te kunnen bekendmaken.”
De volgende gebruiker (s) zei dank u opadiehard, jovkle, jasonke7, bokkesprongen

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.275 seconden